بهترین نمایندگی سیم و کابل در لاله زار

بهترین نمایندگی سیم و کابل در لاله زار

بهترین نمایندگی سیم و کابل در لاله زار به یک یا دو فروشگاه محدود نمی شود. فروشگاه های بسیار زیادی در منطقه لاله زار تهران به فروش سیم و کابل می پردازند و همگی آن ها بسیار معتبر هستند. سیم و کابل یکی از اساسی ترین تجهیزات برقی است به همین دلیل جهت خرید آن باید به مراکز فروش معتبر و بورس سیم و کابل مراجعه کنید.

در مرکز سیم و کابل و بورس آن می توانید سیم و کابل اصلی را خریداری کنید. همچنین می توانید قیمت آن ها را در فروشگاه های مختلف با هم مقایسه کنید. تنوع زیاد محصولات در این منطقه به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین و مناسب ترین محصول را برای مجموعه خود خریداری کنید.

در تهران نمایندگی های اصلی سیم و کابل در منطقه لاله زار واقع شده اند. لاله زار یک مرکز قدیمی و معتبر برای خرید کابل برق و دیگر تجهیزات الکتریکی است. اگر قصد خرید سیم و کابل دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله از مجله راندنو به معرفی بهترین نمایندگی سیم و کابل در لاله زار تهران می پردازیم.

خرید انواع کابل برق
خرید انواع کابل برق

آنچه در ادامه می خوانیم:

آشنایی با منطقه لاله زار

در این بخش از مقاله بهترین نمایندگی سیم و کابل در لاله زار به معرفی منطقه لاله زار می پردازیم. در حوزه صنعت برق بخش بزرگی از توزیع انرژی الکتریکی و اتصال تجهیزات مختلف به هم، توسط سیم و کابل انجام می شود. امروزه با گسترش صنعت برق، با توجه به این که سیم و کابل هر دو بستری برای جریان برق هستند، تنوع بسیار زیادی پیدا کرده اند و شرکت های زیادی به ساخت و تولید این محصولات می پردازند.

تنوع زیاد سیم و کابل، حساسیت مصرف این تجهیزات و وجود سیم و کابل تقلبی در بازار سبب شده است تا خریداران دغدغه های زیادی در زمینه خرید این محصولات داشته باشند. به همین دلیل یک خیابان در تهران مختص خرید و فروش انواع سیم و کابل و تجهیزات برقی در نظر گرفته شده است.

خیابان لاله زار یک خیابانی قدیمی در مرکز تهران است که از جنوب به میدان امام خمینی و از شمال به خیابان انقلاب منتهی می شود. این منطقه مراکز مختلفی همچون تئاتر، خیاطی، سینما، رستوران، تجارتخانه، پیاله فروشی های قدیمی را در خود جای داده است. این خیابان به دستور فتح علی شاه قاجار ساخته شد و امروزه به بزرگترین بازار صنعت برق کشور تبدیل شده است.

این خیابان به دو بخش لاله زار نو و خیابان لاله زار تقسیم بندی شده است. به کمک مترو و ایستگاه های میدان توپخانه، سعدی، ملت و دروازه دولت می توان به این منطقه رسید. نمایندگی های خیابان لاله زار اغلب معتبر هستند و امکان خرید عمده و جزئی وجود دارد.

آشنایی با منطقه لاله زار
آشنایی با منطقه لاله زار

نمایندگی های سیم و کابل لاله زار

در کشور ما معادن مختلف مس و آلومینیوم با خلوص بالا وجود دارد. همین موضوع سبب شده است که ایران به یکی از بزرگترین قطب های تولیدکننده سیم و کابل در خاورمیانه تبدیل شود. همچنین کارخانه های پتروشیمی با امکان تولید وینیل کلراید و پلی اتیلن در ایران وجود دارد. تمامی این امکانات سبب شده است تا کشور در زمینه تولید سیم و کابل به خودکفایی برسد.

همان طور که پیشتر گفته شد، بهترین نمایندگی سیم و کابل در لاله زار تنها به یک برند محدود نمی شود. برندهای بسیار زیادی در این منطقه نمایندگی دارند. از بهترین برندهای موجود در لاله زار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بهترین نمایندگی سیم و کابل در لاله زار
بهترین نمایندگی سیم و کابل در لاله زار

سیم و کابل افق البرز

در لیست بهترین نمایندگی سیم و کابل در لاله زار نمایندگی افق البرز جای می گیرد. افق البرز از سال 1372 فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت با هدف رفع نیازهای بازار سیم و کابل ایران تاسیس شده است. افق البرز در ابتدا تنها به تولید کابل افشان می پرداخت اما بعدها تولیدات خود را توسعه داد.

در حال حاضر این شرکت می تواند انواع کابل ابزار دقیق، فشار قوی، فشار ضعیف، فشار متوسط، کابل کنترل، کابل هالوژن فری، کابل های آلومینیومی و خودنگهدار، سیم و کابل ساختمانی و دیگر موارد به بازار عرضه کند. کارخانه افق البرز در لیا قزوین واقع شده است و نمایندگی آن نیز در خیابان لاله زار واقع شده است.

سیم و کابل مسین

اگر بخواهیم لیستی از بهترین نمایندگی سیم و کابل در لاله زار جمع آوری کنیم، سیم و کابل مسین نیز در آن جای می گیرد. این شرکت از بزرگترین واردکنندگان مس و آلومینیوم در کشور است. سیم و کابل مسین توانسته استانداردهای لازم در حوزه سیم و کابل را به دست بیاورد. در حال حاضر این شرکت می تواند سالیانه بیش از 9 هزار تن سیم و کابل آلومینیومی و مسی به بازار عرضه کند. از دیگر محصولات پرفروش این شرکت می توان به کابل های ابزار دقیق، کابل سکتور، کابل با هادی آلومینیومی، کابل های برق نسوز و دیگر موارد اشاره کرد. مسین در لاله زار تهران نمانیدگی های معتبر دارد.

سیم و کابل مسین
سیم و کابل مسین

سیم و کابل کمان

کمان از دیگر شرکت های برتر در زمینه تولید انواع سیم و کابل است. و نمایندگی آن جز بهترین نمایندگی سیم و کابل در لاله زار است. این شرکت تمامی استانداردهای ملی و گواهینامه های بین المللی را دریافت کرده است. از محصولات پرکاربرد این شرکت می توان به انواع سیم و کابل فشار ضعیف و فشار قوی، کابل مخابراتی، کابل کنترل، کابل ابزار دقیق و دیگر موارد اشاره کرد. محصولات شرکت کمان از کیفیت و دوام بالایی برخوردار هستند این تجهیزات به کشورهای همسایه صادر می شوند. برای ارتباط با نمایندگی سیم و کابل کمان می توانید به خیابان لاله زار مراجعه کنید.

سیم و کابل خراسان افشارنژاد

خراسان افشارنژاد یکی از قدیمی ترین و نام آشناترین شرکت های تولید سیم و کابل است. این شرکت در سال 1345 در شهر مشهد تاسیس شده است. این شرکت توانسته جایگاه خوبی در زمینه تولید سیم و کابل به دست آورد. شرکت خراسان افشارنژاد به تولید انواع سیم و کابل فشار ضعیف و فشار قوی، سیم و کابل ساختمانی، کابل‌ های افشان و مفتول، کابل های کنترل با عایق PVC و XLPE، سیم و کابل های خودرو، کابل های شیلددار مسلح و غیر مسلح، کانسنتریک ابزار دقیق، مخابراتی، آیفونی، مقاوم در برابر آتش و حرارت و هالوژن فری می پردازد. خراسان افشارنژاد نمایندگی های متعددی در بازار لاله زار تهران دارد.