روش فعال سازی اینترنت رایگان همراه اول

روش فعال سازی اینترنت رایگان همراه اول

روش فعال سازی اینترنت رایگان همراه اول با استفاده از هدیه تولد، نصب برنامه همراه من، تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی و … امکان پذیر است.

برای کم کردن هزینه های ارتباطی بهترین راه، اینترنت رایگان یا هدیه بسته اینترنت است. امروزه همه مردم برای انجام کارهای روزمره خود به اینترنت احتیاج دارند. گرفتن یک هدیه بسته اینترنتی واقعا جذاب است. شما به کمک روش هایی می توانید 30 گیگ اینترنت همراه اول و یا کمتر از آن را دریافت کنید. راه های زیادی برای گرفتن اینترنت رایگان همراه اول وجود دارد که در ادامه این مقاله از مجله راندنو به بررسی روش های فعال سازی آن می پردازیم.

آنچه در ادامه میخوانیم :

کد اینترنت همراه اول

پیش از پرداختن به روش فعال سازی اینترنت رایگان همراه اول باید گفت که کد اصلی فعال سازی اینترنت همراه اول کد #100* است. از منوی این کد می توانید هدیه های خود و دیگر بسته های اینترنتی را فعال کنید.

کد اینترنت همراه اول
کد اینترنت همراه اول

دریافت اینترنت رایگان با نصب برنامه همراه من

می توان گفت، مهم ترین روش فعال سازی اینترنت رایگان همراه اول استفاده از برنامه همراه من است. با نصب اپلیکیشن همراه من می توانید از خدمات غیرحضوری همراه اول بهرمند شوید و اینترنت رایگان دریافت کنید. حتی اگر شما از قبل این اپلیکیشن را داشته باشید نیز با اپدیت این برنامه می توانید 10 گیگابایت اینترنت رایگان دریافت کنید.

پس از نصب و به روزرسانی برنامه، از بخش تنظیمات همراه اول، در بین گزینه ها طرح های تشویقی را انتخاب کنید

و در بخش حالت پیشرفته اپلیکیشن، باید تب هدیه همراهمی را کلیک کنید. سپس می توانید هدیه خود را هر زمان که مایل بودید فعال کنید.

دریافت اینترنت رایگان با طرح دوشنبه سوری

دومین روش فعال سازی اینترنت رایگان همراه اول استفاده از طرح دوشنبه سوری است. یکی از طرح های دریافت اینترنت رایگان همراه اول دوشنبه سوری است که در پایان دوشنبه هر ماه می توانید بسته اینترنتی رایگان را دریافت کنید.

در طرح دوشنبه سوری شما می توانید در آخر دوشنبه هر ماه از ساعت 8 صبح تا 23:59 شب با وارد کردن کد دستوری #64*100* بسته اینترنت رایگان 500 مگابایتی تا 100 مگابایتی یک روزه دریافت کنید که از 5 صبح تا 5 عصر امکان استفاده از این بسته وجود دارد. البته لازم به ذکر است که به صورت رندوم بسته های مکالمه رایگان درون شبکه و ثابت از 10 تا 100 دقیقه نیز به مشترکان تعلق می گیرد.

دریافت اینترنت رایگان با طرح هدیه روز تولد

سومین روش فعال سازی اینترنت رایگان همراه اول استفاده از هدیه روز تولد است. در روز تولدتان می توانید به انتخاب خودتان 24 ساعت مکالمه درون شبکه داشته باشید و یا بسته اینترنت 2 گیگابایت یک روزه دریافت کنید. همچنین می توانید 120 امتیاز باشگاه فیروزه ای که معادل 24 ساعت مکالمه رایگان درون شبکه و 200 مگابایت انیترنت است را نیز دریافت کنید.

برای دریافت اینترنت رایگان در روز تولدتان کد دستوری #4121*10* را شماره گیری کنید. اگر مایل باشید می توانید با شماره گیری کد #411*10*­ از مکالمه 24 ساعته رایگان برخوردار شوید. در صورتی که مایل به استفاده از 120 امتیاز باشگاه فیروزه ایی هستید، کد دستوری #413*10* را شماره گیری کنید. به این ترتیب می توانید از هدیه روز تولد خود استفاده کنید.

البته لازم به ذکر است که اگر خط شما بدهی معوقه دارد یا اگر به صورت یک طرفه یا دو طرفه خط شما قطع شده باشد، نمی توانید از این هدیه استفاده کنید.

دریافت اینترنت رایگان با تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی

روش فعال سازی اینترنت رایگان همراه اول با تبدیل سیم کارت اعتباری، خود یک روش ساده محسوب می شود. پس از تبدیل سیم کارت اعتباری خود به سیم کارت دائمی، یک بسته خوش آمد دریافت می کنید. بسته خوش آمد سیم کارت دائمی به شما یک بسته اینترنت 30 گیگابایتی به مدت یک ماه از زمان فعال سازی هدیه می دهد.

اگر بین 18 تا 30 سال هستید و به طور کلی هیچ نوع سیم کارت همراه اولی ندارید، می توانید با دریافت سیم کارت دائمی، اینترنت رایگان دریافت کنید. بعد از فعال سازی سیم کارت به صورت خودکار برایتان 10 گیگابایت اینترنت 30 روزه فعال میشود. از ماه دوم برای شما 10 گیگابایت اینترنت به مدت 4 ماه فعال می شود و می توانید 200 دقیقه مکالمه درون شبکه و 20 دقیقه مکالمه خارج شبکه نیز داشته باشید.

روش فعال سازی اینترنت رایگان همراه اول
روش فعال سازی اینترنت رایگان همراه اول

بیشتر بخوانید: وصل نشدن آیفون به اینترنت خط همراه اول و ایرانسل و روش های برطرف کردن آن


دریافت اینترنت رایگان برای سیم کارت های اعتباری و افراد زیر 25 سال

اگر از کاربرانی هستید که زیر 25 سال سن دارید و سیم کارت شما اعتباری است، با هر بار شارژ سیم کارت خود می توانید اینترنت رایگان دریافت کنید. این اینترنت را می توانید از 6 صبح تا 12 ظهر استفاده کنید. به عنوان مثال، با شارژ 5 هزار تومان 300 مگابایت یک روزه، شارژ 10 هزار تومان یک گیگابایت اینترنت سه روزه، شارژ 20 هزار تومانی سه گیگابایت اینترنت سه روزه، شارژ 50 هزار تومانی 8 گیگابایت اینترنت هفت روزه و با شارژ 100 هزار تومانی 20 گیگابایت اینترنت هفت روزه می توانید دریافت کنید. برای فعال سازی این طرح باید از کدهای دستوری #115*1* و #1223*10* استفاده کنید.

دریافت اینترنت رایگان با پرداخت قبض غیرحضوری

آخرین روش فعال سازی اینترنت رایگان همراه اول فعال سازی از طریق پرداخت غیرحضوری قبض ها است. قبض سیم کارت دائمی خود را به مدت 6 ماه غیرحضوری پرداخت کنید و به اختیار خودتان 2 گیگابایت اینترنت یک روزه یا یک روز مکالمه درون شبکه یا 75 امتیاز باشگاه مشتریان دریافت کنید.

برای فعال سازی یکی از این سه هدیه، کد #115*10* را در همان روزی که قصد استفاده از آن را دارید شماره گیری کنید و سپس از منوی داده شده، هدیه خود را انتخاب کنید.

دریافت اینترنت رایگان با پرداخت قبض غیرحضوری
دریافت اینترنت رایگان با پرداخت قبض غیرحضوری

فعال سازی اینترنت برای سرپرست خانوار

در این مقاله به بررسی روش فعال سازی اینترنت رایگان همراه اول پرداختیم. لازم است بدانید که اگر سرپرست خانوار باشید، می توانید از راه های دیگر نیز اینترنت رایگان دریافت کنید.

معاون دولت اعلام کرد که سرپرست های خانوار که در دسته سه دهک کم درآمد و یارانه بگیر هستند، می توانند اینترنت رایگان داشته باشند. برای فعال سازی می توانند به پنجره واحد خدمات دولت مراجعه کنند. براساس این طرح 30 گیگ اینترنت به صورت 3 بسته 10 گیگابایتی به 3 دهک کم درآمد داده می شود. گفتنی است که این طرح هر 4 ماه یک بار فعال می شود.