لغو تمدید خودکار اینترنت همراه اول با روش های ساده

لغو تمدید خودکار اینترنت همراه اول

لغو تمدید خودکار اینترنت همراه اول یکی از امکانتی است که اپراتور همراه اول به مشترکین خود ارائه داده است. اپراتور همراه اول تمدید بسته های اینترنتی را به صورت خودکار انجام می دهد و هزینه تمدید آن را از شارژ شما کسر یا بر روی قبض شما محاسبه می کند. اما ممکن است برخی از مشترکین این اپراتور تمایلی به استفاده از این قابلیت همراه اول نداشته باشند که با استفاده از روش های مختلفی می توانند اقدام به لغو و غیرفعالسازی آن برای سیم کارت های دائمی و اعتباری خود نمایند.

اگر تمایل دارید تا از روش های غیرفعالسازی تمدید خودکار اینترنت همراه اول استفاده کنید، پس با ما در این مقاله از مجله راندنو همراه باشید.

آنچه در ادامه می خوانیم:

لغو تمدید اینترنت همراه اول با استفاده از کد دستوری USSD

شما می توانید یا شماره گیری کد #8*100* اقدام به غیرفعالسازی تمدید مجدد بسته اینترنتی خود نمایید. به اینصورت که ابتدا باید شماره #100* را شماره گیری نمایید، سپس در صفحه ای که برای شما باز می شود شماره 8 را انتخاب و وارد کنید تا عملیات لغو خودکار اینترنت شما انجام شود.

لغو تمدید خودکار اینترنت همراه اول
لغو تمدید خودکار اینترنت همراه اول

لغو تمدید خودکار اینترنت همراه اول با استفاده از اپلیکیشن همراه من

اپلیکیشن همراه من یک برنامه جامع و کاربردی برای مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول است. شما می توانید برای غیرفعالسازی تمدید مجدد اینترنت خود به این اپلیکیشن مراجعه کنید. پس از ورود به این برنامه باید به بخش بسته های فعال شده خود مراجعه کنید سپس بسته ای که آماده برای تمدید خودکار است را حذف و یا غیرفعال کنید.

اپلیکیشن همراه من
اپلیکیشن همراه من

غیرفعالسازی تمدید اینترنت همراه اول با استفاده از شماره 0990

شما می توانید با تماس با شماره 0990 به اپراتور پشتیبان همراه اول وصل شوید و از آنها درخواست کنید تا تمدید خودکار اینترنت شما را لغو کنند. برای این کار باید پس از اتصال، عدد 1 را وارد نمایید سپس با وارد کردن عدد 0، به اپراتور همراه اول وصل خواهید شد.

لغو تمدید خودکار اینترنت همراه اول با استفاده از شماره 0990
لغو تمدید خودکار اینترنت همراه اول با استفاده از شماره 0990

لغو تمدید اینترنت همراه اول با شارژ نکردن سیم کارت

یک روش اختصاصی برای غیرفعال کردن تمدید اینترنت همراه اول به صورت خودکار برای سیم کارت های اعتباری وجود دارد به اینصورت که مشترکین این نوع سیم کارت ها نباید حساب خود را به اندازه قیمت بسته اینترنتی شارژ کنند.
در این مقاله به روش های مختلفی برای غیرفعال کردن تمدید خودکار بسته های اینترنت همراه اول پرداختیم. غیرفعالسازی تمدید مجدد بسته های اینترنت همراه اول قابلیتی نیست که مورد پسند تمامی مشترکین باشد، برخی تمایل به تمدید خودکار بسته اینترنتی خود دارند زیرا ممکن است فراموش کنند که بسته اینترنتی خود را تمام کرده اند که در اینصورت به صورت آزاد هزینه اینترنت اضافی با آنها اضافه می شود در این شرایط این قابلیت یک مزیت برای آنها محسوب می شود درحالیکه ممکن است برخی تمایلی به استفاده مجدد از بسته فعلی خود را نداشته باشند که در اینصورت این قابلیت برای آنها کاربردی نیست.

لازم به ذکر است که برای آشنایی با روش فعال سازی اینترنت رایگان همراه اول نیز می توانید به مجله راندنو مراجعه کنید. خوشحال می شویم که نظرات خود را در قسمت دیدگاه این مقاله برای ما به اشتراک بگذارید.