دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام

دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام همه دستگاه ها

دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام یکی از موضوعاتی است که بسیاری از افراد به دنبال آموزش آن هستند.

اینستاگرام برنامه ای سرشار از محتوا و دیدنی های گوناگون است که برخی از آن ها جذابند و برخی دیگر از آن ها ارزشمند نیستند. گاهی با محتواهایی مواجه می شویم که نیاز است آن ها را برای خود ذخیره کنیم. اینستاگرام در قسمتی از برنامه، یک بخش در نظر گرفته است که می توانید پست های دلخواه خود را در آن ذخیره کنید.

اما به کمک یکسری برنامه و تکنیک خاص می توانید پست های دلخواه خود در اینستاگرام را دانلود کنید و در حافظه گوشی موبایل خود ذخیره نمایید.

در این مقاله به آموزش نحوه دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام برای همه دستگاه ها به صورت تصویری پرداخته ایم. با محله راندنو همراه باشید.

آنچه در ادامه می خوانیم:

سایت های دانلود پست از اینستاگرام

یکی از ساده ترین راه ها برای دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام استفاده از سایت هایی است که به کمک آن می توانید محتواهای اینستاگرام را دانلود کنید. در ادامه به برخی از این سایت ها اشاره خواهیم کرد:

سایت دانلودگرام (downloadgram)

یکی از راحت ترین راه ها برای دانلود پست در اینستاگرام استفاده از سایت دانلودگرام است. برای این کار باید به سایت دانلودگرام مراجعه کنید. کافی است پست مورد علاقه خود را انتخاب کنید و سپس روی سه نقطه بالا و گزینه آپشن کلیک کنید. سپس باید روی گزینه Link کلیک کنید.

لینکی که از اینستاگرام کپی شده است را باید در باکسی که داخل سایت مشخص شده است وارد کنید. دکمه Download را کلیک کنید. فیلم و عکس به راحتی برای شما باز می شود و می توانید آن ها را دانلود کنید.

سایت دانلودگرام (downloadgram)
سایت دانلودگرام (downloadgram)

بیشتر بخوانید: آموزش تصویری دیلیت اکانت اینستاگرام یا حذف دائمی آن


سایت اینستادانلودر (instadownloader)

یکی دیگر از سایت هایی که می توانید از آن عکس و فیلم اینستاگرام را دانلود کنید، سایت اینستادانلودر است. برای این کار باید دقیقاً مانند سایت قبل عمل کنید. ابتدا باید لینک پست مورد نظر را کپی و سپس در جایگاه ویژه وارد کنید. پس از آن روی گزینه Download کلیک کنید.

به کمک این سایت می توان تصاویر و پست های پیج خصوصی را نیز دانلود کرد. برای این کار باید یک تب جدید به آدرس https://instadownloader.co/private.php باز کنید و سپس لینک مربوطه را در بخش مشخص شده جاگذاری کنید.

سایت اینستادانلودر (instadownloader)
سایت اینستادانلودر (instadownloader)

سایت الو اینستاگرام (AloInstagram)

در ادامه مبحث نحوه دانلود پست افراد از اینستاگرام به یکی از بهترین سایت ها جهت دانلود اشاره خواهیم کرد. سایت الواینستاگرام چند گزینه دانلود مجزا طراحی کرده است. در این سایت می توانید استوری، فیلم IGTV، پست و هشتگ را از هم جدا کنید و محتوای هر یک از آنها را دانلود کنید. در ادامه به نحوه دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام به کمک سایت الو اینستاگرام خواهیم پرداخت:

  • دانلود عکس و ویدئو از الواینستاگرام: برای دانلود IGTV از اینستاگرام، روی باکس مربوط به IGTV کلیک کنید و لینک مربوطه را در جای مخصوص قرار دهید و سپس روی گزینه دانلود کلیک کنید.
  • دانلود استوری از الواینستاگرام: برای دانلود استوری باید روی گزینه Download Instagram Stories کلیک کنید و سپس آیدی و نام کاربری پیج را با علامت @ در این بخش وارد کنید. پس از آن، تمامی استوری های پیجی که وارد کرده اید، به شما نمایش داده می شود و می توانید هرکدام را که می خواهید، دانلود کنید.
سایت الو اینستاگرام (AloInstagram)
سایت الو اینستاگرام (AloInstagram)

سایت Dinsta

یکی از سایت های خوب جهت دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام، سایت dinsta است که هم برای آیفون و هم برای اندروید مناسب است. همچنین به کمک این برنامه می توانید از اینستاگرام دسکتاپ نیز هرچه می خواهید دانلود کنید.

برنامه دانلود پست از اینستاگرام برای اندروید

در ادامه موضوع نحوه دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام باید به این نکته اشاره کنیم که علاوه بر سایت، برنامه های زیادی نیز وجود دارند که به کمک آن ها می توانید فیلم، ویدئو و پست مورد نظر خود را از اینستاگرام دانلود کنید.

پیشنهاد ما این است که اگر پست و استوری های زیادی را از اینستاگرام دانلود می کنید، از برنامه های مخصوص استفاده کنید نه از سایت های دانلود. زیرا این کار سرعت عمل شما را بیشتر می کند.

در ادامه به برخی از برنامه های دانلود پست از اینستاگرام اشاره خواهیم کرد:

نرم افزار اینستا کپشن

به کمک این نرم افزار می توان تمامی پست ها و محتواهای موجود در اینستاگرام حتی عکس پروفایل را هم دانلود کرد. این برنامه این امکان را در اختیار شما می گذارد که بتوانید استوری فالورهایتان را در حالت روح تماشا کنید و دوستان شما متوجه بازدید شما نشوند!

این برنامه رایگان است اما برای استفاده از برخی از امکانات آن همچون دانلود عکس پروفایل و بازدید استوری حالت روح باید پرداخت درون برنامه ای انجام دهید.

به کمک این برنامه می توانید از پیچ های خصوصی و پرایویت نیز دانلود کنید.

نرم افزار ایزی دانلودر (Easy downloader for instagram)

این نرم افزار کارکرد بسیار ساده ای دارد. پس از نصب باید روی علامت اینستاگرام کلیک کنید تا برنامه اینستاگرام برای شما باز شود. سپس باید لینک را کپی کنید و به برنامه ایزی دانلودر برگردید. لینک را باید در قسمت مشخص شده قرار دهید و سپس گزینه دانلود را کلیک کنید.

نرم افزار FastSave

کار کردن با این نرم افزار بسیار ساده است. کافی است آن را از مارکت های اپلیکیشن دانلود کنید. سپس گزینه Open Instagram را از داخل آن کلیک کنید. حال باید پست مورد نظر خود را انتخاب و لینک آن را کپی کنید.

برنامه به صورت اتوماتیک پست را دانلود و در گالری ذخیره می کند.

برنامه دانلود پست از اینستاگرام برای اندروید
برنامه دانلود پست از اینستاگرام برای اندروید

برنامه دانلود پست از اینستاگرام برای آیفون

سایت هایی که در ابتدای مقاله به آن ها اشاره کرده ایم، سایت هایی هستند که هم برای دستگاه های آیفون و هم برای دستگاه های اندروید مناسب هستند. اما برخی از برنامه ها تنها قابل نصب بر روی سیستم های اندروید هستند و با گوشی آیفون نمی توان برنامه ها را دانلود کرد.

در ادامه به معرفی برخی از برنامه های دانلود پست از اینستاگرم با آیفون اشاره خواهیم کرد:

نرم افزار Grab

یکی از بهترین برنامه های دانلود پست برای iOS نرم افزار Grab است. این نرم افزار تبلیغات درون برنامه ای دارد که یک عیب برای آن محسوب می شود. به همین دلیل می توانید سایت های دانلود عکس و پست را جایگزین آن کنید.

نرم افزار InstaSaver

نرم افزار بعدی که در موضوع نحوه دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام آن را معرفی می کنیم، نرم افزار InstaSaver است. به کمک این برنامه می توانید از طریق گوشی آیفون و دیگر دستگاه های اپل، پست مورد نظر خود را دانلود کنید و بار دیگر آن را Repost نمایید.

برنامه دانلود پست از اینستاگرام برای کامپیوتر

بسیاری از افراد هستند که از طریق کامپیوتر و لپ تاپ اینستاگرام خود را بررسی می کنند. این افراد می توانند از سایت ها یا برنامه های مختلفی جهت دانلود عکس و فیلم اینستاگرام استفاده کنند. در ادامه بحث نحوه دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام به برخی از بهترین راه ها جهت دانلود پست در کامپیوتر اشاره خواهیم کرد:

سایت Dinsta

بهترین راه برای دانلود پست از اینستاگرام در کامپیوتر، مراجعه به سایت dinsta است. برای این کار باید لینک پست را کپی کنید و سپس وارد سایت dinsta شوید و لینک را در قسمت مربوطه جاگذاری کنید. حال باید دکمه GO زده شود تا پست برای دانلود آماده شود.

مرورگر Torch

یکی از ساده ترین راه ها جهت دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام استفاده از مرورگر Torch است. به کمک این مرورگر می توانید هر پست و ویدئویی که خواستید را از همان جا دانلود کنید.

مرورگر Torch
مرورگر Torch

دانلود پست اینستاگرام از طریق تلگرام

یکی از مهم ترین نکته هایی که در موضوع نحوه دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام باید به آن بپردازیم این است که به کمک تلگرام می توان پست های دلخواه را از اینستاگرام دانلود کرد. برای این کار باید لینک مربوط به پست را کپی و در یک صفحه چت مانند Saved Message جاگذاری کنید. حالا همچون هر فایل دیگری که برایتان در تلگرام ارسال می شود، می توانید پست را دانلود کنید.

دانلود از اینستاگرام بدون سایت و نرم افزار

راه های دیگری جهت ثبت و ضبط پست اینستاگرام وجود دارد که برخی از آن ها را معرفی می کنیم:

  • اسکرین شات گرفتن از پست ها
  • استفاده از برنامه های ضبط ویدئو از صفحه
  • ذخیره در خود اینستاگرام (آپشن Save)

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی نحوه دانلود عکس و ویدئو از اینستاگرام پرداختیم. آموزش دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام به یک چالش در میان دوستداران این شبکه اجتماعی تبدیل شده است.

این برنامه به صورتی طراحی شده است که هیچ راهی برای دانلود محتواهای داخل شبکه در نظر نگرفته است. با راه هایی که در این مقاله بررسی کردیم، می توان هرگونه محتوایی را از این شبکه اجتماعی دانلود کرد.