تماس تصویری واتساپ در ویندوز

تماس تصویری واتساپ در ویندوز

تماس تصویری واتساپ در ویندوز یکی از راه های برقراری تماس با استفاده از شبکه اجتماعی واتس اپ است. واتس اپ با بیش از 1.5 میلیارد کاربر، یکی از بزرگ ترین شبکه های اجتماعی محسوب می شود. با استفاده از واتس اپ، شما می توانید تماس های صوتی و تصویری بسیار باکیفیتی را برقرار کنید که انجام این کار خیلی ساده و آسان نیست.

اگر شما هم به برقراری تماس تصویری واتس اپ در ویندوز علاقه مند هستید و تمایل به پیداکردن یک راه خوب، سریع و آسان برای انجام این کار دارید، ادامه مقاله را از دست ندهید.

آنچه در ادامه می خوانیم:

آیا امکان برقراری تماس تصویری واتس اپ در دسکتاپ وجود دارد؟

بسیاری از افراد تا کنون برایشان این سؤال پیش آمده است که آیا امکان برقراری تماس تصویری واتساپ در ویندوز وجود دارد؟ در ویندوز نمی توانید به صورت معمولی با استفاده از واتس اپ تماس تصویری برقراری کنید. اما می توانید از دیگر برنامه ها و نرم افزارهایی همچون اسکایپ استفاده کنید یا می توانید از راه حل های جایگزین استفاده نمایید.

برای تماس تصویری واتساپ در ویندوز شما باید از یک سری شبیه ساز استفاده کنید. حال این سؤال به وجود می آید که شبیه سازها دقیقاً چه کارایی دارند؟

آیا امکان برقراری تماس تصویری واتساپ در دسکتاپ وجود دارد؟
آیا امکان برقراری تماس تصویری واتساپ در دسکتاپ وجود دارد؟

 شبیه سازها

مدل ها و ساختار های مختلف شبیه ساز، به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند سیستم عامل اندروید را بر روی ویندوز اجرا کنند. با استفاده از ویندوز 11، می توانید برنامه ها و نرم افزارهای اندرویدی را به صورت مستقیم بر روی کامپیوتر خود اجرا کنید. اما، این امکان برای همه کاریران وجود ندارد که از ویندوز 11 استفاده کنند. تعداد زیادی از کاربران از ویندوز های قدیمی تر مانند ویندوز 10 یا 7 استفاده می کنند.

در نتیجه، این افراد باید به دنبال یک راه معتبر برای تماس تصویری واتساپ در ویندوز باشند. استفاده از شبیه سازها باعث می شود تا با خیال راحت بتوانید فعالیت های مورد نظر خود را انجام دهید. هنگامی که یک شبیه ساز اندروید بر روی سیستم خود نصب می کنید، می توانید برنامه هایی که برای اندروید طراحی شده اند را نیز بر روی سیستم اجرا نمایید. البته باید به این نکته هم اشاره شود که  در حالت معمولی نیز می توانید واتساپ را بر روی سیستم کامپیوتری خود نصب کنید. اما شما امکان تماس تصویری و تماس معمولی را ندارید. چرا که سازوکارهای امنیتی واتس اپ مخصوص اندروید و آی او اس طراحی شده اند.

معرفی شبیه سازها برای تماس تصویری واتساپ

حال که با تعریف اولیه انواع شبیه ساز آشنا شده اید، نوبت به نصب بهترین و قوی ترین مدل های شبیه ساز برای برقراری تماس تصویری واتساپ در ویندوز می رسد.

اگر مقاله های قدیمی تر را بررسی کنید، متوجه می شوید که در سال های قبل یک سری شبیه ساز های مشهور و معروفی وجود داشته اند که امروزه کاربرد خود را به طور کامل از دست داده اند. به همین خاطر، باید به دنبال استفاده از یک شبیه ساز خوب و قوی باشید که از بازدهی بالایی برای شما برخوردار باشد.

LD Player

این شبیه ساز شاید یکی از محبوب ترین مدل های شبیه ساز مخصوص کامپیوتر و ویندوز 10 به حساب بیاید که به منظور شبیه سازی سیستم عامل اندروید بر روی ویندوز نصب می شود. این شبیه ساز کاملا رایگان است و قدرت بالایی دارد. شما می توانید تماس تصویری واتس اپ در ویندوز را به خوبی بر روی این شبیه ساز اجرا کنید.

البته که این شبیه ساز رقبای بسیار زیادی دارد. جهت نصب و استفاده از این نرم افزار، CPU شما باید قابلیت مجازی سازی را داشته باشد و گزینه Virtual Technology در تنظیمات مادربرد کامپیوتر یا لپ تاپ فعال شده باشد.

LD Player
LD Player

آموزش نصب شبیه سازی LD Player

برای نصب شبیه ساز LD Player بر روی ویندوز و برقراری تماس تصویری واتساپ در ویندوز با کمک این شبیه ساز به ادامه این مقاله توجه فرمایید:

  • فایل آنلاین این شبیه ساز را دانلود و اجرا کنید.
  • در صفحه اصلی روی گزینه Setup path کلیک کنید و پوشه مورد نظر برای نصب شبیه ساز را انتخاب کنید.
  • روی گزینه Install کلیک کنید.

به این ترتیب می توانید LD Player را روی ویندوز خود نصب کنید.

Blue Stacks

این شبیه ساز از دیگر شبیه سازهای محبوب در میان مردم کشور ما به شمار می آید. شاید شما هم نام بلو استکس را شنیده باشید. این شبیه ساز یکی از معتبرترین و قدیمی ترین شبیه سازهای موجود در سراسر دنیا به حساب می آید. با استفاده از این شبیه ساز قوی و با ارزش، می توانید فعالیت های مختلفی از جمله برقراری تماس تصویری واتس اپ در ویندوز را انجام دهید.

این شبیه ساز امکانات مدیریتی متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد. به همین علت هم محبوبیت خیلی زیادی در میان مردم به دست آورده است. بهتر است که به سخت افزار سیستم خود نیز نگاهی داشته باشید. چرا که سخت افزار سیستم تأثیرات زیادی را بر روی نحوه عملکرد شبیه ساز دارد.

buestacks
buestacks

آموزش نصب شبیه سازی Blue Stacks

حال که مقدمات مربوط به برقراری تماس تصویری واتساپ در ویندوز را پشت سر گذاشتیم، نوبت به نصب شبیه ساز و نصب واتس اپ بر روی آن می رسد.

در اولین و مهم ترین مرحله، باید به وب سایت بلو استکس مراجعه کنید و این شبیه ساز را دانلود کنید. این شبیه ساز اندروید می تواند حجم بالایی داشته باشد. همچنین شما می توانید نسخه های قدیمی تر را در صورت لزوم تهیه کنید.

هنگامی که دانلود فایل به اتمام رسید، فایل را باز کنید و بر روی گزینه Continue کلیک نمایید.

سپس همه گزینه ها را تیک بزنید و بر روی Install کلیک کنید.

خیلی راحت مراحل مربوط به نصب شبیه ساز برای برقراری تماس تصویری واتساپ در ویندوز به اتمام می رسد. شما به آسانی می توانید واتس اپ را بر روی کامپیوتر خود دانلود کنید. آن را بر روی شبیه ساز نصب کنید و سپس نسبت به استفاده از آن در موقعیت های مختلف اقدام نمایید. هنگامی که شما واتس اپ اندروید را بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ نصب می کنید، دسترسی خود را به اکانت درون گوشی اصلی از دست می دهید. پس حتماً به این نکته در هنگام دنبال کردن این مراحل توجه داشته باشید تا با چالشی مواجه نشوید.

حال که نسخه برنامه واتس اپ را روی دسکتاپ خود نصب کرده اید، برای برقراری تماس تصویری واتس اپ باید مراحل زیر را بررسی کنید:

  • دستگاه خروجی صدا و میکروفون را بررسی کنید.
  • از روشن بودن دوربین خود اطمینان حاصل کنید.
  • اتصال به اینترنت خود را بررسی کنید.
  • به برنامه واتس اپ اجازه دسترسی به میکروفون و دوربین کامپیوتر یا لپ تاپ خود را بدهید.

نحوه اجرا کردن برنامه واتس اپ و برقراری تماس تصویری در ویندوز

  • برنامه WhatsApp را در لپ تاپ یا کامپیوتر خود باز کنید.
  • کد QR را با استفاده از موبایل خود اسکن کنید. (واتس اپ را در موبایل خود باز کرده> تنظیمات> دستگاه های پیوند داده شده> پیوند یک دستگاه)
  • گفت و گوی فردی را با شخصی که قصد تماس تصویری با او را دارید، باز کنید.
  • روی آیکونی که نماد تماس ویدیویی است، ضربه بزنید.
  • پس از پایان تماس تصویری بر روی آیکون پایان تماس ضربه بزنید.
تماس تصویری واتساپ در ویندوز
تماس تصویری واتساپ در ویندوز

در این مقاله به راه های نصب و تماس تصویری واتس اپ در ویندوز پرداخته شد.