راهنمای خرید لباس کارمندی

راهنمای خرید لباس کارمندی

راهنمای خرید لباس کارمندی به افراد شاغل در اداره ها کمک می کند بتوانند بهترین لباس کار را خریداری نمایند. همانطور که می دانید هر فرد در محیط کاری خود باید از لباس متناسب با شغل خود استفاده نمایند. به عبارتی می توان گفت شرایط محیط شغلی افراد، مشحص کننده لباس کار افراد است. لباس فرم های اداری باتوجه به جایگاه شغلی افراد در گستره تنوع خاصی قرار می گیرند.

خرید انواع لباس کار
خرید انواع لباس کار

ویژگی های لباس کار کارمندی باید به گونه ای باشد که آقایان و بانوان با استفاده از آن احساس راحتی داشته باشند. همچنین این نمونه از لباس های اداری در مجموعه مورد نظر، نظم خاصی را میان کارمندان ایجاد می کند. علاوه بر این در برخی مواقع می توان با استفاده از لباس کارمندی برای برندینگ سازمان ها و شرکت ها استفاده نمود.

لازم به ذکر است استفاده از این لباس کارها در محیط های اداری و رسمی کاربرد دارد. جهت تهیه لباس کارمندی پلیس راه می توانید با مراجعه به سایت راندنو لییست فروشندگان این تجهیزات را مشاهده نمایید. در این مقاله قصد داریم به راهنمای خرید لباس کارمندی بپردازیم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

آنچه در ادامه می خوانیم:

وزن لباس کار

در ابتدای این بخش از مطلب راهنمای خرید لباس کارمندی به بررسی اهمیت وزن این لباس ها می پردازیم. توجه به وزن لباس کار از دیگر نکاتی است که در راهنمای خرید لبای کارمندی کمک به سزایی به انتخای خواهد کرد. وزن این لباس ها باید به گونه ای باشد که در طول روز و حین استفاده، مانع از عملکرد افراد نشود. به عبارتی راحتی و میزان امنیتی که لباس ها برای کارمندان فراهم می کند، در راندمان کار افراد تأثیرگذار است.

وزن لباس کار
وزن لباس کار

بیشتر بخوانید: لباس کار چیست؟ چرا استفاده از لباس کار مهم است؟


رنگ لباس کار

رنگ لباس های کارمندی از دیگر عوامل مهمی است که در لیست راهنمای خرید لباس کارمندی قرار گرفته است. وجود لباس فرم اداری با تم و طراحی خاص، موجب ایجاد آراستگی و زیبایی در میان کارکنان می شود. علاوه بر این در زمینه بازاریابی و برندسازی، می تواند موجب موفقیت کمپانی مورد نظر شود. از این هنگام تهیه این تجهیزات برای کارکنان مجموعه خود،  باید به رنگ و ارتباط آن با نوع بازاریابی خود توجه داشته باشید.

از مناسب ترین رنگ لباس های اداری برای خانم ها می توان به سرمه ای، کرم، طوسی و خاکستری، بژ، قهوه ای و موارد مشابه اشاره نمود. لازم به ذکر است که طراحی لباس فرم اداری، تعیین کننده رنگبندی آن است.

نوع دوخت لباس کار

در این بخش از راهنمای خرید لباس کارمندی به بررسی اهمیت مدل دوخت این لباس ها می پردازیم. توجه نمایید مدل دوخت لباس های کارمندی براساس شغل افراد در نظر گرفته می شود. همچنین نوع دوخت لباس کارمندی مردانه و زنانه با یکدیگر تفاوت دارند.

نوع دوخت لباس کار
نوع دوخت لباس کار

بیشتر بخوانید: ویژگی های لباس کار مناسب چیست؟ | خصوصیات لباس کار


سایز و تنخور لباس فرم اداری

اندازه و سایز لباس کار کارمندی باید به گونه ای باشد که افراد حین استفاده احساس راحتی داشته باشند. در نتیجه از دیگر عواملی که در راهنمای خرید لباس کارمندی تأثیرگذار است، توجه به تناسب لباس با اندام شما است. این نکته را در نظر داشته باشید که شما قرار است ساعت های مداوم این لباس را بر تن داشته باشید.

جنس پارچه لباس فرم اداری

در هر  شغل، باتوجه به شرایط محیط کاری باید از پارچه خاصی به کار گرفته شود. درنتیجه توجه به متریال های استفاده شده در تولید لباس کارها یکی از مهم ترین پارامترها در راهنمای خرید لباس کارمندی به شمار می آید. توجه نمایید لباس مورد نظر باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. علاوه بر این موارد، نرمی و لطافت پارچه را نیز باید مورد بررسی قرار دهید.

به طور کلی در تولید لباس کارمندی زنانه و مردانه از پارچه های ویسکوز، پلی استر پنبه، فلامنت و یا ترکیبی از آنها استفاده می شود. نکته حائز اهمیت دیگر در تهیه لباس کارمندی، توجه به دمای محیط کار است. توجه داشته باشید لباس های گرم برای استفاده درر محیط های گرم موجب کلافگی و کاهش عملکرد شما می شود. همچنین استفاده از لباس های خنک برای محیط هایی با دمای پایین موجب سرما خوردن شما می شود.

راهنمای خرید لباس کارمندی
راهنمای خرید لباس کارمندی

امیدواریم که مقاله راهنمای خرید لباس کارمندی برای شما مفید واقع شده باشد. در این مقاله از مجله راندنو به طور مفصل به مشخصات لباس فرم پرداخته شده است. راندنو امکان مشاهده لیست قیمت لباس کار و برقراری ارتباط بی واسطه با فروشندگان این محصول را برای شما فراهم نموده است.

با مراجعه به سایت راندنو می توانید بهترین مارک لباس کار را مشاهده نمایید. همچنین خوشحال می شویم که نظرات خود را در قسمت دیدگاه این مقاله برای ما به اشتراک بگذارید. تیم فنی راندنو آماده پاسخگویی و راهنمایی شما کاربران عزیز درخصوص هرگونه سؤالات رایج در زمینه ابزار و یراق است.