راهنمای خرید دریل همزن

راهنمای خرید دریل همزن

راهنمای خرید دریل همزن به شما کمک می کند بهترین دریل را متناسب با نیاز خود خریداری کنید. دریل همزن یا دریل میکسر یک ابزار برقی به شمار می رود که ظاهری شبیه به دریل دارد ولی در سری آن به جای مته، پره قرار می گیرد که این پره ها در ابعاد و شکل های متنوعی ساخته می شوند و هر یک از آن ها را می توان برای ترکیب یا مخلوط کردن مواد و متریال خاصی استفاده کرد.

خرید انواع دریل همزن
خرید انواع دریل همزن

در قدیم ترکیب رنگ ها برای به دست آوردن یک رنگ یکدست و یکنواخت، کاری بسیار دشوار بود. اما امروزه با ساخت دریل همزن، مخلوط کردن و یکنواخت سازی رنگ ها در کمترین زمان صورت می گیرد.

علاوه بر این، از دریل های میکسر در کارگاه های ساختمانی و صنعتی نیز استفاده می شود. به عنوان مثال، با این دستگاه می توان سیمان، بتن، ملات، دوغاب و … را به راحتی مخلوط کرد.

همچنین شما می توانید به کمک این دستگاه، متریال های خمیری شکل را نیز به راحتی با یکدیگر مخلوط کنید. در اینجا قصد داریم راهنمای خرید دریل همزن را به شما ارائه دهیم تا بتوانید بهترین دریل همزن را با قیمتی مقرون به صرفه متناسب با نیاز خود خریداری کنید، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

آنچه در ادامه می خوانیم:

راهنمای خرید دریل همزن و نکاتی که باید بدانید

راهنمای خرید دریل همزن به شما کمک می کند تا با بررسی ویژگی ها و قابلیت های یک دریل میکسر و بالا بردن اطلاعات فنی در رابطه با آن، بتوانید بهترین دستگاه را خریداری کنید. چرا که با وجود برندها و مدل های مختلف موجود در بازار، ممکن است انتخاب مدل مطلوب برای شما کار سختی باشد.

قدرت موتور دریل همزن

حتماً قبل از خرید، به موتور دستگاه و قدرت آن توجه کنید. قدرت بیشتر دریل های همزن براساس گشتاور و تعداد دور در دقیقه سنجیده می شود. بهترین دریل دارای کنترل سرعت متغیر، دور موتور پایین و گشتاور بالا است که این ها تا چند سال دوام دارند.

راهنمای خرید دریل همزن
راهنمای خرید دریل همزن

تنظیمات سرعت

موضوع دیگری که در بحث راهنمای خرید دریل همزن مطرح می‌شود، تنظیمات سرعت است. بعضی از همزن ها دارای تنظیمات سرعت اختیاری در قسمت بالای سرعت متغیر هستند که با استفاده از آن می توانید کنترل بیشتری روی سرعت اختلاط مواد داشته باشید. این موضوع به خصوص در هنگام مخلوط کردن موادی مانند رزین و اپوکسی بسیار کارآمد است.

کنترل سرعت متغیر

اغلب دریل های میکسر به نوعی سیستم کنترل سرعت متغیر مجهزند که به صورت شماره بندی یا ماشه ای هستند. این قابلیت برای کمک به سرریز مواد در هنگام اختلاط مواد اولیه بسیار کارآمد است. بهتر است دستگاه انتخابی شما قابلیت کنترل سرعت داشته باشد زیرا این قابلیت برای مواد رقیق کارایی زیادی دارد.

سری با پره ها

سری ها در اندازه و شکل های متنوعی تولید و بازار عرضه می شوند که از مهم ترین اجزای یک دریل همزن به شمار می روند. حتماً در انتخاب پره خود دقت کنید. این کار به شما کمک می کند تا طول عمر و دوام ابزار برقی شما بالاتر رود.

همچنین سری مناسب این امکان را به شما می دهد تا بتوانید مواد بیشتری را با هم مخلوط کنید. اگر پره بزرگ تر از دستگاه شما باشد، در دورهای بالا باعث خرابی موتور می شود. اگر پره شما نسبت به دستگاه کوچک باشد، مخلوط کردن مواد بسیار سخت می شود. پره ها به سه شکل تولید می شوند:

  • پره حلقه ای
  • پره مارپیچی
  • پره سبدی
راهنمای خرید دریل همزن
راهنمای خرید دریل همزن

نوع دستگیره

برای دریل های همزن چندین دستگیره مختلف برای راحتی کاربر در نظر گرفته می شود. در اکثر مواقع می توان این دریل ها را به مکان های مختلف منتقل کرد. این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد که تسلط بیشتری روی کار خود داشته باشند.

راهنمای خرید دریل همزن
راهنمای خرید دریل همزن

سیستم چپ گرد و راست گرد

بعضی از مدل های این دریل دارای سیستم چپ گرد و راست گرد هستند که با استفاده از آن می توانید جهت چرخش پره ها را تغییر دهید. مخلوط کردن مواد سفت و غلیظ کار سختی است که در این صورت می توانید از قابلیت چپ گرد و راست گرد استفاده کنید و مواد را در جهت مخالف ترکیب کنید.

قابلیت چپ گرد-راستگرد در تجزیه مواد و به دست آوردن ترکیبی یکدست به شما کمک می کند.

طول عمر و نگهداری

با توجه به بسته بندی و کیفیت، دستگاه دریل شما باید برای زمان معینی به خوبی کار کند. سری همزن دریل باید از مواد بادوام که مستعد زنگ زدگی نیستند، ساخته شود. امتیاز IP20 نیز که روی برخی از آن ها حک شده است، به این معنی است که دریل باید نگهداری خوبی در برابر مواد جامد با حداکثر اندازه 12.5 میلی متر داشته باشد.

قیمت انواع دریل همزن

در انتهای مطلب راهنمای خرید دریل همزن باید به قیمت این محصول نیز بپردازیم. کاربران می توانند برای اطلاع از قیمت دریل همزن برقی و یا آشنایی با نحوه خرید دریل همزن به سایت راندنو مراجعه کنند و کالای خود را به صورت مستقیم از فروشندگان خریداری نمایند. فروشندگان نیز می توانند با ثبت نام رایگان در سایت راندنو و قیمت گذاری کالاهای خود، روزانه با هزاران خریدار در ارتباط باشند.