معرفی برند میلواکی

معرفی برند میلواکی

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برند میلواکی بپردازیم. این شرکت آمریکایی یکی از تولیدکنندگان ابزارآلات صنعتی در جهان به شمار می رود. این شرکت علاوه بر تولید ابزارآلات برقی و دستی، ابزارآلات بی سیم را نیز در سه سیستم عامل M12 (12 ولت)، M18 (18 ولت) و MX FEUL (72 ولت)‌ ارائه می دهد.

آنچه در ادامه می خوانیم:

تاریخچه برند میلواکی

در اولین قسمت از معرفی برند میلواکی به تاریخچه این برند می پردازیم. همان طور که گفته شد، برند میلواکی یک برند آمریکایی است که در زمان محبوبیت صنعت در آمریکا بسیار دیده شد و اکنون به عنوان یکی از شرکت های بزرگ در حوزه تولید لوازم صنعتی شناخته می شود.

این شرکت کار خود را در سال 1924 آغاز کرد و اکنون با خلق محصولات بی سیم به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در حوزه تولید ابزارآلات به شمار می رود. در ادامه به صورت کامل این شرکت را بررسی می کنیم و تمام ویژگی های مربوط به محصولات آن را با برند ماکیتا مقایسه خواهیم کرد.

تاریخچه برند میلواکی
تاریخچه برند میلواکی

این برند تاکنون بیش از 500 ابزار و بیش از 3500 نوع لوازم جانبی مختلف را روانه بازار کرده است. هرساله نیز بر تعداد این ابزارآلات اضافه می شود.

در ابتدا میلواکی بعد از بروز آتش سوزی کارخانه اصلی، کار خود را با تعمیر لوازم خانگی آغاز کرد. اما با بررسی بازخوردها و نیاز مشتریان و مردم، توانست با ایجاد نوآوری های مختلف به سرعت به صنعت تولید محصولات بازگردد.

برند میلواکی به دلیل استانداردهای بالایی که دارد، در نیروی دریایی آمریکا نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این برند اکنون به دلیل محصولات باکیفیتی که عرضه می کند، به عنوان یک برند جهانی شناخته می شود.


بیشتر بخوانید: بهترین برند ابزار در سال ۲۰۲۰


میلواکی ساخت کجاست

در این بخش از مقاله معرفی برند میلواکی بیشتر با برند میلواکی آشنا خواهیم شد. این برند در کشور آمریکا تأسیس شده است و از زمان محبوبیت و رشد صنعت در این کشور توانسته است رشد زیادی داشته باشد. اکنون برند میلواکی همانند سایر شرکت ها، لوازم و برخی از محصولات خود را در چین، تایوان و کشورهای دیگر تولید می کند تا هزینه های ساخت محصولات خود را بسیار پایین نگه دارد. از طرفی، این برند اکنون نمایندگی های زیادی در سراسر جهان را به خود اختصاص داده است و یک برند جهانی محسوب می شود.

محصولات میلواکی دارای استانداردهای جهانی و بین المللی هستند و بسته به شرایط هر کشور تولید می شوند که این موضوع کیفیت بالای وسایل صنعتی این برند را نشان می دهد. علاوه بر این، برند میلواکی محصولات خود را در دو دسته ابزار برقی و بی سیم تولید می کند و جزو برندهای محبوب در حوزه صنعت شناخته می شود.

معرفی برند میلواکی
معرفی برند میلواکی

دستاوردهای میلواکی

در این قسمت از مقاله معرفی برند میلواکی به بررسی دستاوردهای این شرکت خواهیم پرداخت. میلواکی در جهان محبوبیت زیادی دارد و در سال های اولیه حضور خود در حوزه تولید لوازم صنعتی، توانسته است افتخارات زیادی را به خود اختصاص دهد که این افتخارات شامل موارد ذیل است:

  • در سال 1924 اولین دریل برقی سبک و قابل حمل Hole-Shooter را تولید کرد.
  • در سال 1942 اولین دریل سرکج در جهان را تولید کرد.
  • در سال 1949 اولین ترمز ایمنی برای فرزها را ایجاد کرد.
  • در سال 1951 اولین اره برقی خودکار قابل حمل به نام Sawzall را تولید کرد.
  • در سال 1970 اولین دریل با گشتاور بالا را با نام Hole-Hawg تولید کرد.
  • در سال 1979 اولین چرخ سنباده آمریکایی را تولید کرد.
  • در سال 1991 تا 1994 اره برقی های کم لرزش به نام Super Sawzall را ایجاد کرد و توانست استاندارد ایزو 9001 را در تمام بخش های کارخانه خود ایجاد کند.
  • در سال 1999 میلواکی موفق به تولید اولین اره های گردبر شد.
  • در سال 2008 نیز این برند توانست دو خط تولید به نام های M12 و M18 برای استفاده از باتری‌های لیتیوم یون احداث کند. همچنین در همین سال ابزارهای دستی فولادی سخت شده با یخ را نیز معرفی کرد.
دستاوردهای میلواکی
دستاوردهای میلواکی

بیشتر بخوانید: معرفی ابزار هیوندای | چرا محصولات برند هیوندای بخریم؟


محصولات M12-M18 میلواکی

در مقاله معرفی برند میلواکی دو خط تولید به نام های M12 و M18 وجود دارد که به صورت مستقیم در بخش تحقیق و توسعه این شرکت نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. این دو بخش به صورت کلی به تولید محصولات بی سیم اختصاص دارند و به عنوان خطوط تولید ساخت محصولات بی سیم شناخته می شوند. این دو بخش تجهیزات صنعتی را مبتنی بر باتری تولید می کنند و هر ساله نیز درحال رشد هستند.

محصولات این خط تولید شرکت میلواکی دارای سه تکنولوژی برتر موتور براشلس، هوش رد لینک پلاس و باتری های رد لیتیومی هستند.

باتری های رد لیتیومی موجود در این محصولات منحصراً برای برند میلواکی هستند. این باتری دارای 50% شارژ بیشتر و هم چنین 20% قدرت بیشتر نسبت به باتری های دیگر این مجموعه است. هوش رد لینک نیز بردی است که به منظور جلوگیری از داغ کردن موتور در دستگاه به کار می رود.

محصولات M12-M18 میلواکی
محصولات M12-M18 میلواکی

مقایسه ابزار میلواکی و ماکیتا

امروزه نام دو برند میلواکی و ماکیتا در کنار هم زیاد شنیده می شوند. باید گفت که خرید و انتخاب بین این دو برند بسیار سخت است. در حالت کلی، برند میلواکی تاریخچه بسیار غنی تری دارد و تنوع محصولات آن مخصوصاً در حوزه لوازم بی سیم صنعتی بسیار زیاد است. اگر به دنبال خرید انواع اره یا لوازم برقی قدرتمند برای استفاده های طولانی مدت هستید و قیمت نیز برای شما اهمیت زیادی ندارد، برند میلواکی می تواند برای شما انتخاب خوبی باشد.

ماکیتا نیز یک برند محبوب و قدرتمند در حوزه صنعت به خصوص در ایران شناخته می شود زیرا از نظر قیمتی، محصولات این برند بسیار مقرون به صرفه هستند. هزدو برند میلواکی و ماکیتا محصولات باکیفیتی را به بازار عرضه کرده اند. شما باید متناسب با بودجه و قابلیت ها، هریک از ابزارآلات این برندها را انتخاب کنید.

مقایسه ابزار میلواکی و ماکیتا
مقایسه ابزار میلواکی و ماکیتا

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ابزار رونیکس


محبوب ترین ابزارآلات میلواکی

در بخش آخر از مقاله معرفی برند میلواکی به معرفی ابزار مهم و پرفروش برند میلواکی می پردازیم. در اصل این برند محصولات خود را در حوزه های مختلف خلق کرده است و اکنون برند میلواکی با داشتن سابقه طولانی، به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکننده اره های برقی در جهان شناخته می شود.

محصولات این بخش از برند میلواکی و همچنین محصولات صنعتی این برند بسیار محبوب هستند و در کارهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

محبوب ترین ابزارآلات میلواکی
محبوب ترین ابزارآلات میلواکی

برند میلواکی کیفیت فوق العاده ای دارد و در سال های اخیر، به عنوان یکی از برندهای بزرگ و معتبر در حوزه تولید لوازم صنعتی شناخته شده است. به کمک ابزار این برند می توان کارهای مختلفی را در بخش صنعتی انجام داد. این برند محصولات خود را برابر با استانداردهای جهانی خلق می کند و در حوزه تولید لوازم صنعتی بسیار مشهور است.


بیشتر بخوانید: معرفی برند متابو