معرفی برند ایران پتک

معرفی برند ایران پتک

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برند ایران پتک بپردازیم. ایران پتک یکی از برندهای برتر در زمینه تولید ابزارآلات صنعتی به شمار می آید. این برند تأثیرات زیادی بر روی صنایع مختلف می گذارد. محصولات تولیدشده این برند در میان اکثر افراد شناخته شده و محبوب به شمار می آید.

اگر شما هم قصد خرید انواع محصولات برند ایران پتک را دارید، تا پایان مقاله معرفی برند ایران پتک با ما همراه باشید.

آنچه در ادامه می خوانیم:

تاریخچه برند ایران پتک

در ابتدای مقاله معرفی برند ایران پتک لازم است تا به تاریخچه این برند بپردازیم. برند ایران پتک بیش از 30 سال سابقه در زمینه تولید ابزار و لوازم صنعتی و غیر صنعتی دارد. این برند در سال 1362 در شهر اراک جهت رفع نیازهای کلی و جامع کشور تأسیس شد. برند ایران پتک از محبوب ترین کارخانه های فعال در زمینه تولید ابزارآلات دستی به شمار می آید.

متأسفانه این برند به دلیل وجود شرایط جنگی و اوضاع نابسامان، مجبور شد فعالیت خود را متوقف نماید. در این اوضاع، شرکت ایران پتک توان فعالیت و تولید محصولات مختلف را نداشت و تا سال 1369 فعالیت های مورد نظر این برند به تعویق افتاد.

این برند پس از سال ها فعالیت در حوزه تولید ابزارآلات، سرانجام در سال 1374 فعالیت خود را گسترش داد. لازم به ذکر است که ایران پتک در پی گسترش فعالیت های خود، به تولید برخی از انواع ابزارآلات به صورت آزمایشی پرداخت. ایران پتک با بهره گیری از گستره وسیع فعالیت خود، موفقیت هایی در زمینه ابزارسازی، قالب سازی، ماشین کاری و جوشکاری، رنگ کاری و سیاه کاری، سوهان، تزریق پلاستیک، مونتاژ و بسته بندی و … به دست آورد و مشغول به تولید شد.


بیشتر بخوانید: دستگاه تزریق پلاستیک چیست و چه کاربردی دارد؟


از آن زمان تا کنون این برند خطوط تولید محصولات و ابزارآلات مختلف را راه اندازی کرده است. هریک از این ابزارآلات، به گونه ای نیازهای کلی و جامع مردم را رفع نموده است. محصولات برند ایران پتک در 1100 سایز و 15 گروه تخصصی گوناگون تولید و به بازار ارئه می شوند. لازم به ذکر است که این ابزارالات با استفاده از روش های مربوط به فورج یا آهنگری تولید می شوند و به دست مشتریان در هر نقطه از ایران می رسند.

تاریخچه برند ایران پتک
تاریخچه برند ایران پتک

ویژگی محصولات ایران پتک

پس از مبحث تاریخچه این برند، در این بخش از مقاله معرفی برند ایران پتک به اصلی ترین ویژگی های این برند اشاره خواهیم کرد. محصولات تولیدشده در شرکت ایران پتک از ویژگی های خاص و منحصر به فردی برخوردار هستند. وجود این ویژگی ها باعث شده است تا این برند به یکی از مهم ترین و اصلی ترین برندهای موجود در زمینه تولید ابزارآلات تبدیل شود.

محصولات ایران پتک به طور کلی در دو دسته اصلی صنعتی و آموزشی به بازار عرضه می شوند. هر گروه از محصولات تولیدشده توسط این برند، ویژگی های خاصی دارد. محصولات صنعتی ایران پتک سنگین هستند و با استفاده از بهترین انواع فلز طراحی و تولید می شوند. در نتیجه با خیال راحت می توانید این محصولات را جهت انجام پروژه های مختلف مورد استفاده قرار دهید.

محصولات خانگی یا آموزشی برند ایران پتک معمولاً پلاستیکی هستند و در اندازه های کوچک تری تولید و ارائه می شوند. بهره گیری از این محصولات، جهت کاربرد ها و مقاصد آموزشی طراحی شده اند و شما نمی توانید از آنها در دیگر موقعیت ها استفاده نمایید. مسلماً که تولید هریک از این محصولات، هدف خاصی داشته و ما به راحتی نمی توانیم همه آنها را مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم.

محصولات ایران پتک

همانطور که در ابتدای مقاله معرفی برند ایران پتک به این مبحث پرداختیم، محصولات تولیدشده ایران پتک از گستره وسیعی برخوردار هستند. در ادامه به صورت کلی به انواع محصولات تولیدشده این برند خواهیم پرداخت:

محصولات صنعتی ایران پتک

همانطور که در ابتدای مقاله معرفی برند ایران پتک گفته شد، محصولات این برند به دو دسته اصلی صنعتی و آموزشی تولید و در بازار به فروش می رسند. هریک از این مدل ها از ویژگی ها و اطلاعات خاصی برخوردار هستند. محصولات و ابزارآلات صنعتی برند ایران پتک، جهت انجام امور خاصی همچون نجاری، جوشکاری و آهنگری مورد استفاده قرار می گیرند.

از این رو شما باید به دنبال بهترین محصولات و ابزارآلات صنعتی باشید تا مشکل خاصی در حین انجام کار به وجود نیاید. ایران پتک یکی از محبوب ترین شرکت های تولیدکننده ابزارآلات صنعتی محسوب می شود. کاتالوگ محصولات ایران پتک در گستره وسیعی تولید و به بازار عرضه می شوند. از جمله محصولات این برند می توان به لیست زیر اشاره کرد:

  • ابزارآلات برشکاری
  • ابزار صافکاری
  • انواع چکش ایران پتک و ابزارآلات کوبشی
  • تجهیزات جابجایی
  • تجهیزات روانکاری
  • انواع قلاب
  • بیل ایران پتک
  • انواع پیچ گوشتی
  • مجموعه آچار و آچار آلن
  • کیف و جعبه ابزار
  • ابزارآلات مارک زنی
  • تبر شرکت ایران پتک
  • آچارها، انبر قفلی و …
معرفی برند ایران پتک
معرفی برند ایران پتک

بیشتر بخوانید: ۱۰ مورد از انواع آچارها و کاربرد آنها


محصولات آموزشی ایران پتک

برخلاف محصولات صنعتی برند ایران پتک، محصولات آموزشی در راستای هدف دیگری تولید شده اند. همانطور که پیش از این نیز اشاره کردیم، این محصولات کاربردهای صنعتی ندارند و جهت استفاده در محیط های حرفه ای کاربرد نخواهند داشت. لازم به ذکر است که محصولات آموزشی تولیدشده توسط این برند به ایپکا نام گرفته اند.

این محصولات همانطور که از نامشان مشخص است، برای افراد تازه وارد و با سنین کم طراحی و تولید می شوند. بچه هایی که به صنایع مختلف علاقه دارند، با استفاده از این محصولات می توانند از آموزش های لازم و کاملی در زمینه بهره ببرند.

با اطمینان کامل می توان گفت که مدل ها و ساختارهای مختلف ابزار ایران پتک، کاربرهای زیادی را در بر گرفته است. از این رو این برند در زمینه تولید محصولات آموزشی پلاستیکی نیز به فعالیت پرداخته است.

استانداردها و گواهینامه های شرکت ایران پتک

شرکت ایران پتک گواهینامه ها و استانداردهای زیادی را دریافت نموده است. استانداردهای ملی ایران و استانداردهای کشورهای آمریکا، آلمان و انگلیس از جمله استانداردهایی هستند که برند ایران پتک به رعایت آنها می پردازد. همچنین استانداردهای ISO 18001 OHSAS ،ISO 9001 و ISO 14001 بر روی کیفیت تولید، مسائل بهداشت و محیط زیست و ایمنی شرکت تأثیرگذار هستند.

همچنین برخورداری از هرکدام از این گواهینامه ها، باعث شده است تا شرکت ایران پتک محبوبیت و اعتبار به سزایی در میان خریداران به دست آورد. لازم به ذکر است که گواهینامه های دریافتی ایران پتک، از سازمان های داخلی و سازمان های خارج از ایران به این برند اهدا شده اند.

در نتیجه هنگامی که شما محصولات برند ایران پتک را خریداری می نمایید، می توانید اطمینان حاصل کنید که در حال تهیه محصولات قوی و با کیفیتی هستید. این محصولات آسیب پذیری ناچیزی دارند و تا چندین سال با خیال راحت می توانید از آنها جهت استفاده های گوناگون، بهره گیری نمایید.

استانداردها و گواهینامه های شرکت ایران پتک
استانداردها و گواهینامه های شرکت ایران پتک

بیشتر بخوانید: آشنایی با استانداردهای ابزار یراق


خرید از نمایندگی ایران پتک

محصولات تولیدشده برند ایران پتک از کیفیت مطلوب و مرغوبی برخوردار هستند. محصولات ایران پتک از بادوام ترین ابزارآلات صنعتی در ایران محسوب می شوند. از این رو با خیال راحت می توانید از نمایندگی فروش ایران پتک، محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

لازم به ذکر است که نمایندگی اصلی ایران پتک در شهر تهران قرار دارد. همچنین فروشگاه های متعددی در شهرهای گوناگون مانند مازندران، قم و … به فروش تخصصی محصولات ایران پتک می پردازند.


بیشتر بخوانید: بهترین برند ابزار در سال ۲۰۲۰


امیدواریم که مقاله معرفی برند ایران پتک برای شما مفید واقع شده باشد. جهت مشاهده لیست قیمت محصولات ایران پتک با مراجعه به سایت راندنو می توانید به طور مستقیم با فروشندگان این محصول ارتباط برقرار نمایید. برای اطلاع از لیست قیمت ایران پتک، با مراجعه به سایت راندنو کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید و قیمت انواع ابزارآلات این برند را مشاهده نمایید.