بهترین برند جلیقه ایمنی

بهترین برند جلیقه ایمنی

بهترین برند جلیقه ایمنی برندی است که محصولات آن از استانداردهای لازم برخوردار باشند. جلیقه ایمنی یکی از کارآمدترین انواع تجهیزات حفاظتی است. این تجهیزات به منظور افزایش دید افراد نسبت به کارکنان یک مجموعه مورد استفاده قرار می گیرند. در بسیاری از مشاغل، احتمال وقوع حوادث ناگهانی وجود دارد. از این با استفاده از این ابزار ایمنی می توان میزان آسیب های وارده را به حداقل رساند.

خرید جلیقه ایمنیجلیقه کار یکی از تجهیزات کاربردی و حفاظتی است که به منظور محافظت از جان افراد استفاده می شود. لازم است بدانید که جلیقه ایمنی شبرنگ یکی از محبوب ترین انواع این کالا است. از این رو استفاده از این تجهیزات در محیط های تاریک و کم نور، موجب دیده شدن افراد و عدم آسیب به آنها می شود. برخی از مشاغل به گونه ای هستند که افراد به صورت شب کار در خیابان ها و جاده ها تردد دارند.

درنتیجه استفاده از این جلیقه های کار یکی از الزامات شغلی آنها محسوب می شود. همچنین خطراتی مانند تصادف و مواردی از این قبیل، جان کارکنان را تهدید نمی کند. جهت تهیه جلیقه کار مهندسی با مراجعه به سایت راندنو میی توانید لیست فروشندگان این تجهیزات را مشاهده نمایید. در این مقاله قصد داریم به شما را با بهترین برند جلیقه ایمنی آشنا نماییم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

آنچه در ادامه می خوانیم:

جلیقه ایمنی سبلان

در ابتدای این بخش از مطلب بهترین برند جلیقه ایمنی به معرفی برند سبلان می پردازیم. سبلان یکی از برترین و محبوب ترین برندهای تولیدکننده انواع لوازم ایمنی در ایران است. این برند علاوه بر تولید جلیقه کار مهندسی به ارائه دیگر انواع تجهیزات فردی پرداخته است. تجهیزات ایمنی این برند از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. همچنین با استفاده از استانداردهای ضروری تولید و عرضه می شوند.

از دیگر محصولات تولیدشده توسط این برند می توان از لباس کار، کفش ایمن، کلاه ایمنی و دیگر موارد نام برد.

جلیقه ایمنی سبلان
جلیقه ایمنی سبلان

بیشتر بخوانید: جلیقه ایمنی کار را بهتر بشناسیم | جلیقه ایمنی چیست؟


جلیقه کار رونیکس

رونیکس از دیگر برندهایی است که نام آن در لیست بهترین برند جلیقه ایمنی قرار می گیرد. شرکت رونیکس یکی از برترین و محبوب ترین برندهای تولیدکننده انواع ابزارآلات در جهان است. محصولات این برند از کیفیت بالایی برخوردار هستند. همچنین با استفاده از استانداردهای بین المللی تولید و عرضه می شوند. برند رونیکس در سال 1379 توسط محمدرضا رامخو تأسیس شد.

امروززه این شرکت با ارائه محصولات باکیفیت توانسته است جایگاه ویژه ای از بازار ابزار را به خود اختصاص دهد. این برند علاوه بر تولید ابزار ایمنی، انواع ابزارآلات برقی و دستی را نیز به بازار عرضه کرده است. جلیقه ابزار رونیکس یکی از پرمصرف ترین و کارآمدترین محصولات این شرکت به شمار می آید. از برترین جلیقه های کار شرکت رونیکس می توان از مدل RH-9160 نام برد.

جلیقه ایمنی صامو پرشین

صاموپرشین از دیگر شرکت های معتبر تولیدکننده تجهیزات ایمنی است. نام این برند نیز در لیست بهترین برند جلیقه ایمنی قرار می گیرد. ابزار ایمنی این برند از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار هستند. همچنین با بهره گیری از استانداردهای ضروری ارائه می شوند. اگر به دنبال تولیدی جلیقه شبرنگ دار هستید، پیشنهاد ما به شما انتخاب از برند صامو پرشین است.

از برترین جلیقه های کار تولیدشده توسط این شرکت می توان از مدل YG 154 نام برد.

جلیقه ایمنی صامو پرشین
جلیقه ایمنی صامو پرشین

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید جلیقه ایمنی


جلیقه ایمنی ولتکس

ولتکس از دیگر برندهایی است که نام آن در لیست بهترین برند جلیقه ایمنی قرار می گیرد. این شرکت امروزه به یکی از بهترین تولیدکنندگان ابزار ایمنی در جهان تبدیل شده است. این کمپانی تمامی محصولات خود را مطابق با استانداردهای جهانی به بازار ارائه می کند. درنتیجه توانسته است به یکی از پیشتازان در حوزه ارائه ابزارآلات ایمنی تبدیل شود.

جهت تهیه جلیقه شبرنگ نارنجی با مراجعه به سایت راندنو می توانید لیست فروشندگان این تجهیزات را مشاهده نمایید. لازم به ذکر است این برند جلیقه های کار را با رنگ های متنوعی به بازار عرضه می کند.

جلیقه کار ورکلند

ورکلند از دیگر برندهای محبوب ارائه دهنده انواع تجهیزات ایمنی است. نام این برند نیز در لیست بهترین برند جلیقه ایمنی قرار می گیرد. محصولات این برند از کیفیت بالایی برخوردار هستند و باتوجه به استانداردهای الزامی ارائه می شوند. جلیقه ایمنی شبرنگ ورکلند مدل AB-10003 یکی از پرطرفدارترین جلیقه های کار است که توسط این شرکت ورکلند به بازار ارائه شده است.

همچنین اگر قصد تهیه جلیقه شبرنگ دوچرخه سواری را دارید، محصول مورد نظر خود را می توانید از برند ورکلند خریداری نمایید.

جلیقه کار ورکلند
جلیقه کار ورکلند

بیشتر بخوانید: جلیقه ایمنی کار چند نوع است؟ کدام جلیقه ایمنی بهتر است؟


جلیقه ایمنی اسکات چلایت

اسکات چلایت از دیگر کمپانی های معتبری است که نام آن در لیست بهترین برند جلیقه ایمنی قرار گرفته است. ابزار ایمنی این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار هستند. همچنین عمده نیاز کاربران را می توانند تأمین نماید. توجه نمایید این شرکت جلیقه های خود را با سایزهای متنوع در اختیار کاربران قرار می دهد.

جلیقه ایمنی شبرنگ اسکات چلایت سایز XXL از پرطرفدارترین جلیقه های عرضه شده این برند است.

امیدواریم که مقاله بهترین برند جلیقه ایمنی برای شما مفید واقع شده باشد. در این مقاله از مجله راندنو به معرفی بهترین مارک جلیقه کار پرداخته شد. جهت خرید جلیقه مردانه می توانید با مراجعه به سایت راندنو لیست فروشندگان لوازم ایمنی را مشاهده نمایید. راندنو امکان مشاهده لیست قیمت جلیقه ایمنی و برقراری ارتباط بی واسطه با فروشندگان این محصولات را برای شما فراهم نموده است.

همچنین خوشحال می شویم نظرات خود را در قسمت دیدگاه این مقاله برای ما به اشتراک بگذارید. تیم فنی راندنو آماده پاسخگویی و راهنمایی شما کاربران عزیز درخصوص هرگونه سؤالات رایج در زمینه ابزار ایمنی است.

بهترین برند جلیقه ایمنی
بهترین برند جلیقه ایمنی