معرفی برند توسن

معرفی برند توسن | برند توسن ساخت کجاست

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برند توسن بپردازیم. توسن یکی از شرکت های تولیدکننده ابزار برقی و دستی است. این شرکت توانسته در سال های اخیر با عرضه کالاهای باکیفیت و قیمت مناسب، جایگاه خود را در بین تولیدکنندگاه ابزار در ایران تثبیت نماید.

آنچه در ادامه می خوانیم:

تاریخچه توسن

توسن یک برند ایرانی است که کار خود را از سال 1382 آغاز کرده است. محصولات توسن در کشورهایی همچون چین و تایوان تولید می شوند که این کشورها اکنون به عنوان محل اصلی تولید لوازم صنعتی به شمار می روند.

این شرکت محصولات دستی و ابزار دستی خود را در کشور تایوان و اغلب محصولات برقی خود را در چین تولید می کند. بیشتر محصولات توسن در ایران به فروش می رسند زیرا از نظر قیمت و طراحی، برای کار در داخل کشور بسیار مناسب هستند.

شاید محصولات برند توسن از نظر کیفیت قابل مقایسه با شرکت های بزرگی همچون بوش یا دیوالت نباشند، اما از نظر کیفیت در حد قابل قبولی قرار دارند و به عنوان یک ابزار مناسب شناخته می شوند. محصولات توسن از نظر قیمت بسیار مناسب هستند و برای استفاده هر صنفی در داخل کشور ساخته شده اند. این برند از نظر طراحی در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

ابزارآلات توسن به شما این امکان را می دهد تا با کاهش هزینه های خرید لوازم صنعتی بتوانید کارهای خود را در کارگاه ها و سایر بخش های خدماتی به خوبی پیش ببرید.

تاریخچه توسن
تاریخچه توسن

بیشتر بخوانید: بهترین برند ابزار در سال ۲۰۲۰


توسن پلاس

این بخش از مقاله معرفی برند توسن به معرفی توسن پلاس می پردازیم. برند توسن در سال 1386 با هدف ایجاد یک سیستم مناسب و ایجاد خط تولید بی نقص ابزارهای خود تلاش کرد تا با ایجاد گروه های تحقیق و فناوری، تمام مشکلات و نقص های محصولات قبلی خود را کاملاً رفع کند و محصولات بی نقص را در اختیار کاربران قرار دهد.

محصولات توسن پلاس یک تفاوت بسیار بزرگ نسبت به محصولات قدیمی دارند و آن هم مدت گارانتی این محصولات است که از 6 ماه به 12 ماه افزایش پیدا کرده است.

این موضوع سبب می شود تا شما در هنگام نیاز به ابزارآلات باکیفیت بتوانید نیاز خود را به شیوه ای کاملاً متفاوت رفع کنید. محصولات توسن پلاس کاملاً متفاوت با محصولات اولیه هستند. این ابزارآلات از نظر کیفیت نیز بسیار عالی ساخته و طراحی شده اند و از طرفی نیز به شما این امکان را می دهند تا تجربه کاری فوق العاده ای داشته باشید.

توسن پلاس
توسن پلاس

بیشتر بخوانید: معرفی ابزار هیوندای | چرا محصولات برند هیوندای بخریم؟


ابزارآلات توسن

این قسمت از مقاله معرفی برند توسن به معرفی ابزارآلات مختلف این شرکت می پردازیم. توسن در تولید محصولات خود در دو حوزه دستی و برقی کار می کند و تاکنون تلاش کرده است تا ابزار مختلفی را در این حوزه ها تولید کند.

ابزار دستی توسن

توسن در زمینه تولید محصولات دستی تبحر خاصی دارد. توسن اکنون به عنوان یکی از شرکت های بزرگ در حوزه تولید لوازم دستی فعالیت می کند. این شرکت توانسته است تا انواع پیچ گوشتی ها، مته ها و سایر ابزار مورد نیاز شما را تولید کند.

به کمک ابزاراین شرکت که از نظر قیمتی نیز در حد قابل قبولی است، شما می توانید تمام کارهای خود را به نحو صحیح انجام دهید. انواع ابزار مانند پیچ گوشتی، اره دستی، انبردست، سیم چین، کیف ابزار و ابزار صنعتی دستی دیگر توسط این شرکت در تایوان تولید می شوند.

ابزار دستی توسن
ابزار دستی توسن

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ابزار رونیکس


ابزار برقی توسن

شرکت توسن به منظور رقابت در بازار لوازم صنعتی تلاش کرده است تا سهم بزرگی از این بخش را در بازارهای داخلی از آن خود کند. به همین دلیل در کشور چین اقدام به تولید لوازم برقی مختلفی کرده است. برخی از این ابزار برقی، ابزاری نظیر انواع اره برقی، انواع دریل، پیچ گوشتی برقی، انواع فرز، چکش تخریب و … هستند.

ابزار توسن از نظر کیفیت در سطح قابل قبولی هستند و متناسب با استانداردهای بین المللی تولید شده اند. به همین دلیل می توانند در کارهای صنعتی سخت و طولانی نیز به خوبی مورد استفاده قرار بگیرند.

ابزار برقی توسن
ابزار برقی توسن

نمایندگی توسن

دراین بخش از مقاله معرفی برند توسن در مورد اهمیت نمایندگی های توسن صحبت خواهیم کرد. توسن به عنوان یکی از برندهای بزرگ در حوزه ابزار صنعتی شناخته می شود. اکنون نیز این برند در بسیاری از کشورها نمایندگی رسمی دارد.

به دلیل همکاری بهتر با تمام استان های کشور ایران، توسن تلاش کرده است تا با ایجاد یک زیرساخت مناسب، محصولات خود را در سراسر کشور ایران به فروش برساند. این موضوع سبب شده است تا توسن در بیشتر شهرهای بزرگ و کوچک نمایندگی های رسمی داشته باشد. به کمک نمایندگی های توسن می توانید نیازهای خود را کاملاً در زمینه خرید محصولات این شرکت رفع کنید.

معرفی برند توسن
معرفی برند توسن

بیشتر بخوانید: معرفی برند میلواکی


برند توسن یا رونیکس

یکی از سؤالات مهمی که در مقاله معرفی برند توسن به آن پاسخ داده می شود، تفاوت میان برندهای رونیکس و توسن و ارزش خرید هرکدام است. در گذشته برند رونیکس از کیفیت بسیار بالاتری نسبت به محصولات دیگر ایرانی برخوردار بود. اما امروزه شرکت های بزرگی همچون توسن با ایجاد  شرکت های دانش بنیان و محیط های مختلف تلاش کرده اند تا خدمات بهتر و محصولات باکیفیت تر را تولید کنند. همین موضوع سبب شده است تا رقابت بین این دو برند بیشتر شود.

برند توسن یا رونیکس
برند توسن یا رونیکس

برند توسن تلاش کرده است تا نیازهای شما را به راحتی رفع کنند. قیمت مناسب، کیفیت بالای محصولات و همچنین گارانتی یکساله تنها برخی از ویژگی های محصولات جدید این شرکت شناخته می شود.

دریل ها و ابزار برقی شرکت توسن اکنون برابر با استانداردهای جهانی تولید می شوند. این ابزارآلات می توانند با رقیبان خود در حوزه های مختلف به خوبی رقابت کنند. هم چنین این ابزار به دلیل قیمت کمتر می توانند برای انجام پروژه های مختلف نیز مناسب باشند.


بیشتر بخوانید: معرفی برند متابو