راهنمای خرید ابزار ایمنی

راهنمای خرید ابزار ایمنی

راهنمای خرید ابزار ایمنی به شما کمک می‌کند بتوانید مناسب‌ترین تجهیزات ایمنی کارگاهی و فردی را متناسب با کاربرد خود انتخاب نمایید. ابزار ایمنی مجموعه تجهیزاتی هستند که جهت حفاظت از کارکنان مشاغل مختلف، مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ابتدا لازم است بدانید که لیست تجهیزات ایمنی از گستره وسیعی برخوردار است.

خرید ابزار ایمنی به عبارتی هر یک از انواع این لوازم ایمنی جهت مراقبت بخش خاصی از بدن افراد طراحی و تولید شده است. جهت خرید تجهیزات ایمنی فردی و خرید وسایل ایمنی با مراجعه به سایت راندنو می‌توانید لیست فروشگاه‌های مورد نظر را مشاهده نمایید. راندنو لیستی از فروشنده‌های پخش عمده لوازم ایمنی را برای شما فراهم نموده است.

همچنین در راندنو می‌توانید به فروش تجهیزات ایمنی کارگاهی اقدام نمایید و خریداران زیادی را جذب نمایید. اگر شما هم قصد خرید تجهیزات ایمنی را دارید، تا انتهای مقاله راهنمای خرید ابزار ایمنی با ما همراه باشید. با مطالعه این مقاله به طور کامل می‌توانید وسایل ایمنی مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

آنچه در ادامه می‌خوانیم:

اهمیت استفاده از تجهیزات ایمنی

در این بخش از موضوع راهنمای خرید ابزار ایمنی به اهمیت استفاده از لوازم ایمنی می‌پردازیم. (اول ایمنی، بعد کار) یکی از معروف‌ترین جمله‌هایی است که اهمیت استفاده از ابزارآلات ایمنی را نشان می‌دهد. مهم‌ترین بخش کار و فعالیت صنعتی، استفاده از تجهیزات ایمنی است. در بسیاری از مشاغل، افراد در معرض خطرات جبران‌ناپذیری قرار می‌گیرند.

در هر کارگاه و برای انجام هر پروژه، ماشین‌آلات و ابزارآلات زیادی وجود دارند که جهت پیش‌برد فعالیت مورد نظر مورد استفاده قرار می‌گیرند. در برخی مواقع، ممکن است این ابزارآلات صنعتی موجب آسیب به سلامت افراد بشود. خطرات تهدیدآمیزی مانند برق‌گرفتگی، خطرات حرارتی، ایجاد صداهای ناهنجار و … در محیط‌های شغلی موجب آسیب به سلامت افراد می‌شود. از این رو استفاده از تجهیزات ایمنی آسیب‌های ناشی از فعالیت‌های شغلی را به حداقل می‌رساند.

هنگام خرید لوازم ایمنی کار باید مطابق با نوع کاربری خود، به تهیه آن‌ها اقدام نمایید. در ادامه به معرفی کاربردی‌ترین تجهیزات ایمنی می‌پردازیم.


بیشتر بخوانید: ابزار ایمنی چیست و چه کاربردی دارد؟ 


لیست تجهیزات ایمنی

همان‌طور که در ابتدا به این موضوع پرداخته شد، لوازم‌های ایمنی در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. در این بخش از مقاله راهنمای خرید ابزار ایمنی شما را با انواع تجهیزات فردی ایمنی آشنا می‌نماییم:

عینک ایمنی

عینک ایمنی یکی از تجهیزات ایمنی فردی است که برای محافظت از چشم افراد استفاده می‌شود. همان‌طور که می‌دانید همیشه امکان پرتاب ذرات و مایعات خطرساز به داخل چشم‌ها و آسیب به آن‌ها وجود دارد. استفاده از این ابزار ایمنی در شرایطی که افراد در معرض گازهای سمی، ذرات ریز اسید، ذرات جامد برشکاری، نور خیره کننده هنگام عملیات جوشکاری و دیگر خطرات، قرار دارند، کاربرد دارد.

از متداول‌ترین مدل‌های این کالا می‌توان به عینک ایمنی مهندسی، عینک ایمنی ضد ضربه، عینک ایمنی تراشکاری، عینک جوشکاری، گاگل ایمنی، عینک لپ‌تاپ و بسیاری از مدل‌های دیگر اشاره کرد. گاگل یکی از انواع تجهیزاتی است که برای مراقبت از چشم کارکنان برای انجام فعالیت‌های جوشکاری و فعالیت‌هایی که افراد با لیزر و اشعه‌های مختلف سروکار دارند، استفاده می‌شود.

لنز و قاب این عینک‌ها از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار هستند. همچنین این ابزار براساس نوع لنز، فریم، برند تولیدکننده و متریال از یکدیگر متمایز می‌شوند. هنگام تهیه این ابزار توجه نمایید که محصول مورد نظر دید شما را حین انجام کار محدود نکند و از استاندارد عینک ایمنی ANSI Z 87.1 برخوردار باشد.

عینک ایمنی
عینک ایمنی

کلاه ایمنی

کلاه ایمنی یا helmet که با نام کلاه کار نیز شناخته شده است، وسیله‌ای است که برای محافظت از سر کارکنان در برابر عوامل خطرساز مانند برخورد اجسام سنگین مراقبت می‌کند. کلاه ایمنی نقش مهمی در حفظ امنیت کارکنان در حوزه‌های مختلف، به خصوص فعالیت‌های ساختمانی و عمرانی ایفا می‌کنند. کلاه‌های ایمنی باتوجه به مقاومت و صنف شغلی افراد در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. رنگ‌های کلاه ایمنی نیز براساس نوع کاربری آن، از یکدیگر متمایز می‌شود.

زرد، قرمز، آبی، سبز، سفید، خاکستری، نارنجی و قهوه‌ای رنگ‌بندی‌های کلاه ایمنی به شمار می‌آیند. هر یک از این رنگ‌ها نشان‌دهنده افراد خاصی از یک مجموعه یا صنف شغلی هستند. به طور معمول در ساختار کلاه‌های ایمنی از متریال فایبرگلاس استفاده می‌شود. این محصول در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شود که از متداول‌ترین آن‌ها می‌توان به کلاه جوشکاری، کلاه مهندسی و کلاه کپ ایمنی اشاره کرد.

همچنین کلاه آتش‌نشانی از دیگر انواع پرکاربرد این محصول است که در دسته تجهیزات ایمنی و آتش‌نشانی قرار می‌گیرد. هنگام خرید کلاه ایمنی به این نکته توجه داشته باشید که میان قسمت خارجی و داخلی آن، حدود 2.5 تا 3 سانتی‌متر فاصله وجود داشته باشد. جهت خرید کلاه ایمنی با مراجعه به سایت راندنو می توانید لیست فروشندگان این ابزار ایمنی را مشاهده نمایید. این محصول براساس مقاومت هایی که دارد، از استانداردهای متفاوتی برخوردار است.

کلاه ایمنی پرشین سیفتی، کاترپیلار، هترمن، پارکسون، سبلان، هانیول و سنچورین از تولیدکنندگان مطرح این محصول هستند.

کلاه ایمنی
کلاه ایمنی

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کلاه ایمنی


دستکش ایمنی

دستکش کار یکی از پرکاربردترین انواع لوازم ایمنی است که در این بخش از مقاله راهنمای خرید ابزار ایمنی به معرفی آن می‌پردازیم. استفاده از این ابزار در امور صنعتی، آزمایشگاهی، جوش و برش، آتش‌نشانی و موارد مشابه کاربردهای به‌سزایی دارد. از آنجایی که بیش از 60 درصد خطرات در حین کار به دستان مربوط می‌شود، استفاده از این لوازم ایمنی لازم و ضروری است.

دستکش‌های کار در معرض مواد خورنده و تیز مقاومت دارند. این محصول در انواع گوناگون، باتوجه به مقاومت‌هایی که دارد، در انواع مختلف تولید می‌شود. از این رو افراد باتوجه به نوع شغل و موادی که در محیط کاری با آن‌ها سروکار دارند، باید مناسب‌ترین دستکش کار را انتخاب کنند. دستکش های کار در برابر ضربات مکانیکی، حرارت، عبور جریان برق و مواردی از این قبیل، مقاومت بالایی دارند. لازم به ذکر است این دستکش‌ها به گونه‌ای طراحی می‌شوند که هیچ حساسیتی برای کاربر ایجاد نمی‌کنند.

دستکش ایمنی می‌تواند از پلی‌استر، لاتکس، فلز و چرم تولید شده باشد. از متداول‌ترین انواع این کالا می‌توان به دستکش ایمنی جوشکاری، دستکش باغبانی، دستکش آزمایشگاهی، دستکش ضدبرش، دستکش ضد اسید، دستکش ایمنی برق و دیگر موارد اشاره کرد. اگر قصد خرید تجهیزات ایمنی برق را دارید، دستکش ایمنی عایق برق یکی از مهم‌ترین تجهیزاتی است که باید آن را تهیه نمایید.

دستکش کار باید انعطاف‌پذیر، خوش دست و سبک باشد و تهویه مناسبی برای جلوگیری از عرق کردن دست داشته باشد. در لیست زیر به بررسی رایج‌ترین استانداردهای استفاده شده در دستکش‌های ایمنی پرداخته شده است:

  • ASTM F 1790: میزان مقاومت دستکش در برابر بریدگی را نشان می‌دهد.
  • ASTM F 3389: این مشخصه میزان مقاومت دستکش در برابر سایش را تعیین می‌کند.
  • EN 407: این مشخصه میزان پایندگی دستکش در برابر حرارت را تعیین می‌کند.
دستکش ایمنی
دستکش ایمنی

کفش ایمنی

کفش ایمنی از دیگر تجهیزات ایمنی است که نام آن در لیست راهنمای خرید ابزار ایمنی قرار می‌گیرد. از این ابزار ایمنی برای محافظت از پاهای افراد در محیط‌های کاری استفاده می‌شود. کفش ایمنی در برابر خطراتی مانند سقوط اجسام سخت و سنگین، حرارت و برق‌گرفتگی، تماس با مواد شیمیایی و حرارت مقاومت دارند.

این ابزار ایمنی انواع مختلفی دارد که هر یک از آن‌ها در مشاغل و محیط‌های کاری مختلف استفاده می‌شوند. از متداول‌ترین انواع این محصول می‌توان به کفش ایمنی سر پنچه فولادی، کفش ایمنی کانداکتیو، کفش ایمنی با سر پنجه کامپوزیت یا کفش ایمنی برق، کفش ایمنی زیره رابر (Ruber)، کفش ایمنی ضد آب، چکمه ایمنی و پوتین ایمنی اشاره کرد.

هنگام خرید این محصول به وزن آن توجه داشته باشید که سنگین نباشد و در ساخت آن از استانداردهای لازم استفاده شده باشد. سرپنجه کفش ایمنی از یک حفاظ فولادی ساخته شده است. رویه کفش ایمنی می‌تواند از جنس چرم سبک و یا سنگین تولید شده باشد. همچنین متریال به کار رفته در زیره آن می‌تواند از تی‌پی‌یو (TPU) و یا لاستیک ساخته شود. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که آستری داخل کفش باید توانایی جذب عرق پا را داشته باشد.

کفش ایمنی یحیی، ولتکس، ارک، بهشتیان و کاترپیلار از برترین برندهایی هستند که به تولید این محصول پرداخته اند. لازم به ذکر است که کفش‌های ایمنی باتوجه به نوع شغل افراد، در انواع مختلفی تولید می‌شوند. جهت خرید وسایل ایمنی با مراجعه به سایت راندنو می‌توانید لیست فروشندگان این تجهیزات را مشاهده نمایید.

کفش ایمنی
کفش ایمنی

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کفش ایمنی


ابزار ایمنی کار در ارتفاع

تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع از دیگر انواع رایج ابزارآلات ایمنی است. این تجهیزات همان‌طور که از نامشان مشخص است، به منظور محافظت از افراد در ارتفاعات، مورد استفاده قرار می‌گیرند. اصلی‌ترین کارایی این تجهیزات، جلوگیری از سقوط افرادی است که در مشاغل خود مستلزم قرار گرفتن در ارتفاعات هستند.

براساس آئین‌نامه قانون کار، فعالیت‌هایی که در ارتفاعات بالاتر از 2 متر انجام می‌شوند، مستلزم استفاده از وسایل ایمنی کار در ارتفاع هستند. کارابین، لنیارد، طناب ایمنی، نردبان طنابی و کمربند ایمنی از انواع ابزارهایی هستند که در ارتفاعات استفاده می‌شوند. انتخاب هر یک از این تجهیزات به نوع کاربری شما بستگی دارد و با استفاده از تمامی این تجهیزات، افراد تعادل خود را در محیط‌های کاری حفظ می‌کنند.

کمربند ایمنی کار

این تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع برای مقابله با خطرات ناشی از کار در ارتفاعات، مورد استفاده قرار می‌گیرند. این محصول دور کمر بسته می شود و مجهز به دو بند است که بر روی سرشانه کاربر قرار می گیرد. درنتیجه مانع از سقوط احتمالی کاربران در شرایط شغلی می شود. این محصول در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شود که هارنس ایمنی یکی از رایج‌ترین انواع آن است.

این محصول از استانداردهای گوناگون و انواع مختلفی برخوردار است. هنگام خرید کمربندهای ایمنی باید براساس فعالیت خود، مناسب‌ترین گزینه را انتخاب نمایید. توجه به گیره‌ها و تسمه‌های کمربند کار از پارامترهای مهم در انتخاب این محصول به شمار می‌آید.

کمربند ایمنی کار
کمربند ایمنی کار

لباس کار

در این بخش از مطلب راهنمای خرید ابزار ایمنی به معرفی لباس ایمنی کار می‌پردازیم. لباس ایمنی یا لباس کار پوشش افراد در محیط شغلی است. این محصول به صورت جداگانه برای کارگران فنی، معدن‌کاران، پرستاران، اپراتورهای آزمایشگاه، کارمندان پتروشیمی، کرگران نیروگاه‌های هسته‌ای و اتمی و غیره متفاوت است.

این تجهیزات فردی همان‌طور که مشخص است، جهت مراقبت از بدن افراد در برابر عوامل پرخطر مورد استفاده قرار می‌گیرند. لباس های کار علاوه بر محافظت از بدن، موجب ایجاد یکسان‌سازی ظاهری افراد یک مجموعه، شناسایی آنان از سایر افراد و ایجاد آراستگی و نظم در مجموعه می‌شوند. این لباس ها در انواع متفاوت باتوجه به فصل و محیط شغلی کارکنان، طراحی و تولید می‌شوند.

انواع لباس کار براساس نوع دوخت در دو مدل یکسره و دوتکه تولید می‌شوند. مدل‌های یکسره همان‌طور که از نامشان مشخص است، به صورت سرهمی تولید می‌شوند. یا به عبارت دیگر می‌توان گفت قسمت بالاتنه و پایین‌تنه آن، به یکدیگر متصل است. مدل‌های دو تکه نیز شامل کاپشن و شلوار یا پیراهن و شلوار است.

لباس کارهای ایمنی برحسب شرایط استفاده در نمونه‌های لباس کار عایق سرما، لباس کار نسوز و ضد حرارت، لباس‌های ضد رادیواکتیو و لباس‌های ضد اسید، لباس کار مکانیکی، لباس کار برق و دیگر موارد تقسیم‌بندی می‌شوند. هنگام خرید لباس‌های کار باید به سایز آن توجه داشته باشید. این لباس‌ها باید کاملاً متناسب با سایز شما باشند و هیچ‌گونه محدودیتی در فعالیت شما ایجاد نکنند.

لباس کار
لباس کار

بیشتر بخوانید: ویژگی های لباس کار مناسب چیست؟


جلیقه ایمنی

جلیقه‌های کار به دلیل شبرنگ بودن، برای دیده شدن افراد در محیط‌های تاریک مورد استفاده قرار می‌گیرند. این تجهیزات برای افرادی مناسب است که در جاده‌ها یا در شب مشغول به فعالیت هستند. جلیقه ایمنی شبرنگ یکی از پرکاربردترین انواع این ملزومات حفاظتی است. این جلیقه‌ها به صورت قابل تنظیم طراحی شده‌اند تا کاربران بتوانند از آن‌ها بر روی لباس خود استفاده کنند.

جلیقه خبرنگاری یکی از رایج‌ترین انواع این محصولات به شمار می‌آید. جهت استعلام قیمت جلیقه ایمنی با مراجعه به سایت راندنو می‌توانید به صورت مستقیم با فروشندگان این تجهیزات در ارتباط باشید.

برانکارد

برنکارد یکی از کاربردی‌ترین تجهیزات ایمنی و پزشکی است. از این وسیله به منظور حمل بیمار یا مصدوم استفاده می‌شود. برخی از انواع این محصول از پایه برخوردار هستند و با استفاده از آن می‌توان ارتفاع مورد نظر را تنظیم کرد. نوع دیگری از این تجهیزات در بازار موجود هستند که پایه ندارند و باید توسط چند فرد حمل شوند. همچنین از این تجهیزات در شرایط خاص مراقبت‌های خارج از بیمارستان استفاده می‌شود.

محافظ گوش

گوشی ایمنی از دیگر تجهیزاتی است که در این بخش از مطلب راهنمای خرید ابزار ایمنی به بررسی آن می‌پردازیم. گوش گیر ایمنی نوع دیگری از لوازم ایمنی است که جهت حفاظت از مجرای بیرونی گوش، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ابزار پرکاربرد از آسیب‌های ناشی از صداهای زیاد و گوش‌خراش در محیط کار، جلوگیری می‌کند.

از این وسیله ایمنی برای استفاده در فضاهای پر سر و صدا استفاده می‌شود. این گوشی‌ها از درجه حفاظت‌های متفاوتی برخوردار هستند. همچنین باتوجه به در نظر گرفتن میزان صداهای ایجادشده در محیط های شغلی، انتخاب می‌شوند. لازم به ذکر است که اگر در یک محیط، میزان سروصدای ایجادشده بیش از 85 دسی‌بل باشد، افراد باید از محافظ‌های گوش استفاده نمایند.

برخی از محافظ گوش‌ها درون کانال گوش را پر می‌کنند که به آن‌ها محافظ گوش ایرپلاگ گفته می‌شود. با استفاده از این گوشی‌های ایمنی، از ورود صدای بلند به مجرای گوش جلوگیری می‌شود. نمونه دیگر از محافظ‌های گوش بر روی گوش قرار می‌گیرند. این گوشی‌ها سطح خارجی گوش را به طور کامل پوشش می‌دهند و ظاهری شبیه به هدست دارند.

توجه نمایید گوشی‌هایی که بر روی گوش قرار می‌گیرند، از لحاظ بهداشتی گزینه مناسب‌تری هستند.

محافظ گوش
محافظ گوش

شیلد محافظ صورت

شیلد محافظ صورت پزشکی یک محصول بهداشتی و محافظتی است که امروزه با توجه به شرایط مختلف و افزایش انواع بیماری‌ها، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. شیلدهای محافظ انواع متفاوتی دارند و براساس نوع عملکرد از یکدیگر متمایز می‌شوند. این ابزار ایمنی از یک لایه پلاستیک شفاف ساخته شده است که توسط یک بند بر روی صورت قرار می‌گیرد.

بیشتر این شیلدها از قابلیت شست و شوی برخوردار هستند و چندین بار می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. به طور کلی این تجهیزات به صورت ضد بخار تولید می‌شوند و برای استفاده در محیط‌های شرجی مناسب هستند. لازم به ذکر است شیلدها براساس نوع استفاده در دو نوع ثابت و متحرک در بازار موجود هستند.

ماسک و فیلتر ماسک

ماسک‌ها از دیگر تجهیزاتی هستند که در موضوع راهنمای خرید ابزار ایمنی به بررسی آن می‌پردازیم. امروزه به دلیل شیوع بیماری های مختلف مانند کرونا، استفاده از این تجهیزات بسیار رایج شده است. ماسک‌ها از مجرای تنفسی کارکنان در برابر آلاینده‌ها مراقبت می‌کنند. فیلتر ماسک از اصلی‌ترین اجزای تشکیل‌دهنده ماسک‌ها است که متناسب با نوع ماسک انتخاب می‌شود.

فیلتر ماسک مهم‌ترین تجهیزات جانبی ماسک است که وظیفه فیلتر کردن ذرات مختلف را به عهده دارد. ماسک‌ها نیز انواع مختلفی دارند که هر یک از آن‌ها به نحوی از سیستم تنفسی مراقبت می‌کنند. ماسک‌ها می‌توانند فیلتر داشته باشند و یا فاقد فیلتر باشند. همچنین ماسک‌ها می‌توانند نیم صورت، تمام صورت، تک فیلتر و یا دو فیلتر نیز باشند.

هنگام خرید این تجهیزات ایمنی کاربردی به قابلیت شست و شوی و استانداردهای این محصول توجه نمایید. برای خرید ماسک و دریافت استعلام قیمت فیلتر ماسک شیمیایی با مراجعه به سایت راندنو می‌توانید به صورت مستقیم با فروشندگان این تجهیزات در ارتباط باشید.

فیلتر ماسک
فیلتر ماسک

جعبه کمک های اولیه

کیف کمک‌های اولیه یکی از ضروری‌ترین تجهیزات ایمنی در هر محیطی است. وجود جعبه کمک‌های اولیه مختلف در خانه، اداره، مدرسه، خودرو و تمامی کارگاه‌ها از ملزومات ضروری محسوب می‌شود. داخل این جعبه وسایل مختلفی از جمله داروهای مورد نیاز، لوازم پانسمان، چسب زخم، پنبه استریل، گاز استریل در ابعاد مختلف، باند یا نوار در اندازه‌های مختلف و انواع پمادها وجود دارد.

درنتیجه هنگام وقوع هرگونه جراحت یا آسیب، می‌توانید یک جعبه کمک‌های اولیه در دسترس داشته باشید و از محتویات آن استفاده نمایید. این جعبه در ابعاد مختلف و با قابلیت‌های گوناگون به بازار عرضه می‌شود. همچنین برخی از نمونه‌های این محصول قابل حمل هستند و برخی دیگر به صورت دیواری استفاده می‌شوند.

راهنمای خرید تجهیزات ایمنی

مشاغل صنعتی و سخت بسیاری وجود دارند که استفاده از تجهیزات حفاظتی، لازمه اول کار آن‌ها است. برای خرید ابزار حفاظتی باید به پارامترهای مهمی مانند محیط شغلی و نوع فعالیت خود توجه داشته باشید. به عنوان مثال اگر در محیط شغلی صنعتی با مواد شیمایی در ارتباط هستید، لازم است از ماسک‌های شیمیایی استفاده کنید.

همچنین در صورت تماس دستان خود با این مواد مضر، باید از دستکش ضد مواد شیمیایی استفاده کنید. یا به مثالی دیگر، اگر شغل شما به گونه‌ای است که با جریان الکتریسیته سروکار دارید، بهتر است از تجهیزات ایمنی برق استفاده کنید. به طور کلی برای تهیه تجهیزات ایمنی فردی، لازم است مناسب‌ترین محصول را براساس کارایی خود انتخاب نمایید.

خرید لوازم ایمنی

امروزه خرید لوازم و تجهیزات ایمنی بسیار آسان شده است. تنها با در دست داشتن گوشی موبایل خود، می‌توانید به صورت مستقیم با فروشندگان و نمایندگان تجهیزات حفاظتی در ارتباط باشید و کالای مورد نظر را خریداری نمایید. اگر شما هم از فروشندگان تجهیزات حفاظتی هستید، با ثبت نام در راندنو می‌توانید محصولات خود را بدون هیچ‌گونه واسطه‌ای به خریداران ارائه نمایید. راندنو بستری را برای فروشندگان فراهم کرده است تا با قیمت‌گذاری محصولات، فروش خود را افزایش دهند.

جمع‌بندی

لازم است بدانید که تجهیزات ایمنی تنها به موارد نام برده محدود نمی‌شوند. بلکه برخی از وسایل وجود دارند که در دسته ابزار حفاظتی قرار می‌گیرند. این ابزار حفاظتی شامل تجهیزات آتش‌نشانی، مانند کلاه و لباس آتش‌نشانی و مواردی از این قبیل می‌شود. همچنین لازم به توضیحح است که در برخی از مشاغل، کارکنان در معرض حرارت، جریان‌های الکترونیکی، خطرات ناشی از سروصدای محیط، ارتعاش، سوختگی، تماس با مواد اسیدی و شیمیایی قرار دارند. به همین دلیل، به منظور جلوگیری از این خطرات نام برده شده، باید از لوازم ایمنی متناسب با نوع فعالیت خود استفاده نمایند.

امیدواریم که مقاله راهنمای خرید ابزار ایمنی برای شما مفید واقع شده باشد. در این مقاله از مجله راندنو به طور مفصل به معرفی انواع ابزار ایمنی پرداخته شده است. جهت خرید لوازم ایمنی می‌توانید با مراجعه به سایت راندنو لیست فروشگاه لوازم ایمنی در تهران را مشاهده نمایید.

راندنو امکان مشاهده لیست قیمت تجهیزات ایمنی و برقراری ارتباط بی‌واسطه با فروشندگان این محصولات را برای شما فراهم نموده است. همچنین خوشحال می‌شویم که نظرات خود را در قسمت دیدگاه این مقاله برای ما به اشتراک بگذارید. تیم فنی راندنو آماده پاسخگویی و راهنمایی شما کاربران عزیز درخصوص هرگونه سؤالات رایج در زمینه ابزار و یراق است.