بهترین مارک اره برقی

بهترین مارک اره برقی

بهترین مارک اره برقی می تواند برندهای رونیکس، اشتیل، ماکیتا، ادون، هیوندای، بوش و دیگر تولیدکنندگان باشد. انتخاب بهترین برند اره برقی موضوعی است که در هنگام خرید باید به آن توجه نمایید. زیرا با انتخاب بهترین شرکت های تولیدکننده این ابزار برقی می توانید مناسب ترین اره را خریداری نمایید. از گذشته تا کنون، با توسعه فناوری پیشرفت های فوق العاده ای در زمینه تولید اره برقی حاصل شده است.

در گذشته از این ابزار برای کارهای باغبانی و نجاری استفاده می شد. اما امروزه با این پیشرفت های فوق العاده، شاهد مدل های گوناگونی و کارآمد این ابزار هستیم. در این مطلب به معرفی برترین تولیدکنندگان این ابزار، جهت کمک به انتخاب صحیح شما پرداخته شده است. پس تا انتهای مقاله بهترین مارک اره برقی با ما همراه باشید.

آنچه در ادامه می خوانیم:

اره برقی چیست

در اولین بخش از مقاله بهترین مارک اره برقی به بررسی این ابزار و کاربرد آن می پردازیم. اره برقی یا اره موتوری یکی از ابزار های کشاورزی است که با استفاده از جریان الکتریسیته، نیروی هیدرولیک یا یک موتور دو زمانه کار می کند. از این وسیله برای بریدن درختان، هرس کردن و  موارد مشابه استفاده می شود. این ابزار از قدرت بالایی برخوردار است و به نیروی انسانی کمتری نیاز دارد. این اره های برقی در مدل های مختلفی تولید می شوند و برای انجام کارهای سنگین نیز مناسب هستند.

نحوه عملکرد اره برقی

این ابزار یک موتور محرک یا زنجیر تیغ دار است که بر روی یک ورق فلز به نام ساطور می چرخد. نتیجه این چرخش، برش متریال های مورد نظر است. نحوه عملکرد این ابزار به این صورت است که نیروی گشتاور موتور به زنجیر منتقل می شود و باعث چرخش آن به دور ساطور می شود.

نحوه عملکرد اره برقی
نحوه عملکرد اره برقی

بیشتر بخوانید: اره برقی و انواع آن، معرفی کامل اره الکتریکی و روش کار با آن


معرفی بهترین برندهای اره برقی

خرید بهترین مارک اره برقی با کیفیت، به اصالت برند و مرغوبیت محصول بستگی دارد. در بازار، برند های خارجی معتبر و متنوعی وجود دارند که محصولات باکیفیتی ارائه می کنند. با این حال، برند های ایرانی بسیاری نیز وجود دارند که محصولاتی را تولید کرده اند و با رقبای خارجی خود در رقابت هستند. مهم ترین ویژگی در انتخاب این ابزار، مشخصات فنی و کارایی این محصول است. در ادامه لیستی از بهترین برند های اره برقی موجود در بازار را برای شما آماده نموده ایم.

اره برقی رونیکس

برند رونیکس یکی از محبوب ترین تولیدکنندگان انواع ابزارآلات در جهان است. این شرکت در سال 1379 توسط محمدرضا رامخو تأسیس شد. ابزار رونیکس از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و مطابق با استانداردهای بین المللی تولید می شوند.”آخرین ابزاری که می خرید” شعار شرکت رونیکس است که امروزه در تمام تبلیغات و بیلبوردها غوغا کرده است. این شرکت با ایده های خلاقانه، موجب شکوفایی صنعت ساخت ابزارآلات شده است.

رونیکس توانسته با محصولات با کیفیت و قیمت مقرون به صرفه بخش بزرگی از بازار ابزار ایران را به خود اختصاص دهد. همچنین محصولات این شرکت، در 70 کشور دنیا به فروش می رسد. از بهترین اره برقی های تولید شده توسط این برند می توان از اره برقی رونیکس 4742، 4647، 4650، 4740 و بسیاری از مدل های دیگر نام برد.


بیشتر بخوانید: معرفی برند رونیکس


اره برقی اشتیل

در این بخش از مقاله بهترین مارک اره برقی به معرفی شرکت اشتیل می پردازیم. کمپانی اشتیل در سال 1926 میلادی در کشور آلمان فعالیت خود را آغاز نمود. برند اشتیل یکی از پر فروش ترین و سر شناس ترین تولیدکنندگان اره برقی در جهان است. این شرکت تمامی محصولات خود از جمله موتور، زنجیرها و دیگر قطعات را در آلمان تولید می کند. معمولاً باغدارها و چوب برهای حرفه ای، برند اشتیل را انتخاب می کنند. قوی ترین اره برقی اشتیل مدل ms250 ،ms170 و ms381 نام برد.

بهترین مارک اره برقی
بهترین مارک اره برقی

بیشتر بخوانید: ۵ مورد از پرکاربردترین اره های برقی


اره برقی هیوندای

هیوندای مشهورترین برند ابزارآلات در کشور کره است که احتمالاً نام آن را در صنعت ماشین سازی شنیده اید. این برند در سال 1947 توسط چانگ جو یونگ، به عنوان یک شرکت ساختمانی تأسیس شد. این کمپانی پس از 6 دهه تلاش و فعالیت در زمینه ابزارآلات صنعتی، به یکی از بزرگترین برندهای تولیدکننده ابزار تبدیل شده است. ابزارآلات این برند از کیفیت بالایی برخوردار هستند و براساس استانداردهای جهانی تولید می شوند.

اره زنجیری برقی هیوندای مدل hp2440-cs ،turbo850 و turbo650 از بهترین اره برقی های تولید شده توسط این شرکت هستند.

اره برقی بوش

در این بخش از مطلب بهترین مارک اره برقی به معرفی برند بوش Bosch می پردازیم. قرار گرفته است. کمپانی بوش در سال 1886 توسط روبرت بوش در شهر اشتوتگارت آلمان تأسیس شد. این شرکت آلمانی با بیش از یک قرن تجربه در زمینه ابزارآلات صنعتی و محصولات برقی، توانسته است مشتریان زیادی را جذب نماید. همچنین لازم است بدانید این کمپانی در ابتدای فعالیت خود، به تولید لوازم خانگی می پرداخت.

“بهتر است پول خود را از دست بدهیم تا اینکه اعتماد مشتری را از دست بدهیم” شعار این کمپانی در راستای تولید محصولات باکیفیت است. اره زنجیری برقی بوش مدل universal chain 35 یکی از محبوب ترین اره زنجیری تولید شده توسط این برند است.

اره برقی ماکیتا

ماکیتا یکی از معتبرترین تولیدکنندگان انواع ابزار برقی در جهان است. این برند ژاپنی در زمینه تولید ابزارآلات بیش از 100 سال قدمت دارد. شرکت ماکیتا در سال 1915 در شهر آیچی ژاپن توسط ماسابورو ماکیتا تأسیس شد. ماکیتا یکی از مطرح ترین سازندگان اره برقی در جهان است. از ویژگی برجسته محصولات این شرکت می توان به مرغوبیت، دوام بالا و خوش دست بودن آنها اشاره نمود. از بهترین مدل اره برقی های تولید شده توسط این برند می توان به اره زنجیری برقی ماکیتا مدل uc4140a ،uc4530a و uc4020a اشاره نمود.

اره برقی ادون

ادون برند دیگری است که نام آن در لیست بهترین مارک اره برقی قرار می گیرد. این شرکت فعالیت خود را در کشور چین آغاز نمود و با پشتکار فراوان، اهداف رشد و توسعه خود را وسعت بخشید. ادون در زمینه ساخت اره برقی و سایر ابزارآلات عملکرد خوبی دارد و در سال 2001 این شرکت به ثبت رسید. محصولات ادون با برخورداری از قیمت مقرون به صرفه، در بازار ایران جزو پرفروش ترین برندها است. اره زنجیری برقی ادون مدل ECS-405-KA40 از پرطرفدارترین اره زنجیری این برند به شمار می آید.

اره برقی ادون
اره برقی ادون

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید اره برقی


اره برقی زوماکس

زوماکس از دیگر تولیدکنندگان انواع اره برقی د ابزارآلات کشاورزی در جهان است. برند زوماکس در سال 1985 در کشور چین فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم باغبانی آغاز نمود. تجهیزات و ابزارآلات شرکت زوماکس از وزن سبکی برخوردار هستند که به یکی از دلایل محبوبیت این برند به شمار می آید. دلیل وزن کم محصولات این شرکت، جنس میل لنگی موجود در موتور آن است که از آلیاژ منیزیم ساخته شده است. از بهترین مدل اره برقی زوماکس می توان به مدل 5450 ZMC اشاره کرد.

در این مقاله به معرفی بهترین مارک اره برقی موجود در بازار پرداخته شد. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. تمام تلاش تیم راندنو بر این اساس است که محتوای سایت را بر اساس پیشنهادات شما قرار دهد.