معرفی برند رونیکس

معرفی برند رونیکس

معرفی برند رونیکس یکی از موضوعاتی است که در این مقاله قصد بررسی آن را داریم. برند رونیکس (Ronix) از تولیدکنندگان محبوب انواع ابزارآلات در جهان است. قیمت محصولات رونیکس با توجه به کیفیت و ویژگی هایی که دارند، بسیار مقرون به صرفه است. نمایندگی های رونیکس نیز در بیش از 48 کشور جهان فعالیت دارند و برخی از آنها به صورت قانونی به ثبت رسیده اند.

اگر قصد تهیه ابزار مناسب برای انجام پروژه های خود را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید محصولات رونیکس است. در ادامه این مبحث، به بررسی شرکت رونیکس و محصولات رونیکس می پردازیم. پس تا انتهای مقاله معرفی برند رونیکس با ما همراه باشید.

آنچه در ادامه می خوانیم:

تاریخچه رونیکس

در این بخش از مقاله معرفی برند رونیکس به تاریخچه و تأسیس شرکت رونیکس می پردازیم. برند رونیکس از سال 1379 توسط محمدرضا رامخو تأسیس شد. کارخانه رونیکس در ایران از سال 1384 به عنوان یکی از مطرح ترین برندهای بازارساز، مورد استقبال قرار گرفت. کارخانه رونیکس با هدف ارائه محصولات باکیفیت، توانست جایگاه ویژه ای از بازار ابزار را به خود اختصاص دهد.

لازم به ذکر است که قیمت ابزار رونیکس برای مصرف کنندگان بسیار مقرون به صرفه تمام می شود. همچنین تعداد نمایندگی فروش محصولات رونیکس در حال حاضر به 170 رسیده است. ابزار رونیکس تاکنون بیش از 1000 محصول مختلف تولید و عرضه کرده است. تمامی محصولات رونیکس توسط 500 تولیدکننده معروف در کشورهای آلمان، چین، تایوان و … و همچنین مطابق با استانداردهای بین المللی تولید می شوند.

توجه داشته باشید که برند رونیکس در اروپا، خاورمیانه و آسیا دفاتر فعالی دارد. کارخانه رونیکس در 15 سال اخیر، توانسته است محصولات خود را به 84 کشور جهان صادر نماید.

معرفی برند رونیکس
معرفی برند رونیکس

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ابزار رونیکس


رونیکس ساخت کجاست

احتمالاً برای شما هم سؤال پیش آمده است که برند رونیکس برای کدام کشور است و محصولات رونیکس کجا تولید می شوند؟ در این بخش از مقاله معرفی برند رونیکس به این سؤال شما پاسخ خواهیم داد. در ابتدا لازم است بدانید که ابزار رونیکس در کارخانه های گوناگونی تولید می شوند. ابزارآلات دستی رونیکس در کشورهای ترکیه، چین، استرالیا، اسپانیا و تایوان تولید می شوند.

ابزار برقی رونیکس نیز در کشورهای چین، کره جنوبی و تایوان به تولید می رسند. در کشورهای کره جنوبی و تایوان نیز انواع ابزار بادی این برند تولید می شوند. همچنین ابزار برشکاری برند رونیکس نیز در کشورهای فرانسه و آلمان ساخته می شوند. این برند به تولید ابزار دقیق نیز پرداخته است که در کشور کره جنوبی ساخته می شوند.

لازم به ذکر است که تقسیم بندی تولیدات این برند، نشان دهنده کیفیت ابزار رونیکس نیست. به عبارتی این موضوع به این معنی نیست که ابزارآلات تولیدشده در کشور چین، حتماً کیفیت پایین تری نسبت به محصولات اسپانیایی دارد. تنها دلیل اصلی این تقسیم بندی، نظارت بیشتر بر روی کیفیت ابزارآلات و تخصصی شدن کارخانه ها است.

رونیکس ساخت کجاست
رونیکس ساخت کجاست

محصولات رونیکس

کاتالوگ محصولات رونیکس گستره وسیعی از محصولات باکیفیت را دربر گرفته است. ابزار رونیکس علاوه بر به کارگیری استانداردهای بین المللی، از گواهینامه ISO 9001-2008 نیز برخوردار است. لازم به ذکر است که رونیکس با به کارگیری گارانتی خدمات پس از فروش یک ساله، توانسته است اعتماد بسیاری از مشتریان را به خود جلب نماید.

با مراجعه به سایت رونیکس می توانید لیست قیمت ابزار رونیکس را مشاهده نمایید. پس از آشنایی با شرکت رونیکس، در این بخش از مقاله معرفی برند رونیکس به ابزارآلات تولیدشده رونیکس می پردازیم.

ابزار دستی رونیکس

ابزار دستی همانطور که از نامشان مشخص است، توسط نیروی دست افراد کار می کنند. از ابزارآلات دستی رونیکس می توان به انواع آچار، انبر، متر، کمان اره و … اشاره کرد.

ابزار برقی رونیکس

ابزار برقی با استفاده از جریان برق شهری عملیات مختلف را انجام می دهند. ابزارآلات برقی رونیکس از تنوع بالایی برخوردار هستند. از رایج ترین نمونه های برقی برند رونیکس می توان انواع ابزار باغبانی، انواع اره برقی رونیکس همچون اره زنجیری، فرز، دریل رونیکس، کارواش رونیکس و … را نام برد.


بیشتر بخوانید: دریل ماکیتا یا دریل رونیکس


ابزار شارژی رونیکس

رونیکس به تولید انواع ابزار شارژی نیز پرداخته است. ابزارآلات شارژی توسط باتری کار می کنند و از قابلیت حمل آسانی برخوردار هستند. همچنین در شرایطی که دسترسی به پریز برق وجود ندارد، می توان از ابزار شارژی استفاده نمود. از انواع ابزارآلات شارژی رونیکس می توان به دریل شارژی رونیکس که محبوبیت زیادی دارد، اشاره کرد.

ابزار شارژی رونیکس
ابزار شارژی رونیکس

ابزار بادی رونیکس

منبع تغذیه ابزار بادی یا پنوماتیکی، هوا است یعنی این ابزار با استفاده از هوای فشرده جهت ایجاد نیروی مکانیکی کار می کنند. نیروی لازم برای راه اندازی این نوع ابزارآلات، توسط کمپرسور فراهم می شود. از انواع ابزار بادی رونیکس می توان به دریل بادی، کمپرسور، میخکوب، منگنه کوب، پیچ گوشتی بادی، آچار بکش بادی و … اشاره کرد.

ابزار جوش و برش رونیکس

این نوع دسته بندی ابزارآلات همانطور که از نامشان مشخص است، در فعالیت های جوشکاری و برشکاری قطعات کاربرد دارند. از انواع ابزار برشی و جوشی رونیکس می توان به اینورتر و دستگاه جوش، تیغ اره آهن بر، انواع مته، گرانیت برها و سرامیک برها، انواع صفحه برش و موارد دیگر اشاره کرد.

محصولات رونیکس
محصولات رونیکس

محصولات تاپ لاین برند رونیکس

در این بخش از مقاله معرفی برند رونیکس شما را با محصولات تاپ لاین این شرکت آشنا خواهیم نمود. محصولات رونیکس باتوجه به کاربردهای مورد نظر افراد، در انواع نیمه صنعتی و جهت مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرند.

برند رونیکس محصولاتی را تحت عنوان تاپ لاین به بازار عرضه نموده است. این محصولات از کیفیت بالایی برخوردار هستند و به طور معمول برای مصارف حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرند.

توجه داشته باشید که محصولات تاپ لاین رونیکس، با رنگ قرمز از دیگر ابزارآلات این برند متمایز می شوند. دریل بتن کن رونیکس، چکش تخریب و دستگاه جوش برند رونیکس از جمله محصولات تاپ لاین به شمار می آیند.

محصولات تاپ لاین برند رونیکس
محصولات تاپ لاین برند رونیکس

ارزش های اصلی برند رونیکس

پس از معرفی برند رونیکس و آشنایی با محصولات آن، به ارزش هایی اصلی این برند می پردازیم:

  • تنوع
  • کیفیت
  • قیمت گذاری مناسب
  • خدمات پس از فروش
  • رفتار حرفه ای متمایز

گارانتی و خدمات پس از فروش برند رونیکس

در این بخش از مقاله معرفی برند رونیکس به بررسی گارانتی و خدمات پس از فروش برند رونیکس می پردازیم. یکی از دلایلی که همه افراد می توانند از ابزارآلات این برند استفاده کنند، گارانتی و خدمات پس از فروش رونیکس است. ابزارآلات برقی رونیکس با توجه به کیفیت مطلوب ساخت، از گارانتی 365 روزه تعویض و تعمیر برخوردار هستند.

همچنین این برند برای ابزار بادی گارانتی 465 روزه تعویض و تعمیر قطعات را در نظر گرفته است.

گارانتی و خدمات پس از فروش برند رونیکس
گارانتی و خدمات پس از فروش برند رونیکس

بیشتر بخوانید: بهترین دریل رونیکس کدام است؟


سؤلات متداول

آیا قطعات رونیکس در بازار پیدا می شوند؟

در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که بله قطعات رونیکس در بازار موجود هستند. همچنین این شرکت خدماتی را تحت عنوان رونیکس پلاس برای مشتریان خود در نظر گرفته است. کارخانه رونیکس در ایران خدمات پیک رایگان، تعمیر دو ساعته ابزار در تهران و یک روزه در شهرستان را دربر می گیرد.

کیفیت محصولات رونیکس چگونه است؟

همانطور که پیش از این به این موضوع پرداخته شد، ابزارآلات رونیکس جهت مصارف خانگی و نیمه صنعتی با قیمت مقرون به صرفه ای در اختیار کاربران قرار گرفته است. همچنین این شرکت محصولاتی با عنوان تاپ لاین نیز به بازار عرضه کرده است که جهت مصارف صنعتی گزینه مناسبی به شمار می آیند.

رونیکس پلاس چیست؟

باتوجه به عنوان رونیکس پلاس، قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز مشتریان در سریع ترین زمان ممکن به دست افراد می رسد. همانطور که پیش از این گفته شد، این قطعات در کوتاه ترین زمان نیز تعمیر می شوند.

دریل رونیکس ساخت کجاست؟

همانطور که پیش تر به این موضوع پرداخته شد، انواع ابزار برقی رونیکس در کشورهای چین، تایوان و کره جنوبی تولید می شوند.

امیدواریم که مقاله معرفی برند رونیکس برای شما مفید واقع شده باشد. در این مقاله از مجله راندنو به طور مفصل به آشنایی با برند رونیکس و محصولات رونیکس پرداخته شده است. جهت خرید محصولات رونیکس و اطلاع از قیمت محصولات رونیکس می توانید با مراجعه به سایت راندنو، لیست فروشندگان رونیکس را مشاهده نمایید.

راندنو امکان مشاهده لیست قیمت رونیکس و قیمت ابزار رونیکس و همچنین برقراری ارتباط بی واسطه با فروشگاه ابزارآلات رونیکس را برای شما فراهم نموده است. همچنین خوشحال می شویم که نظرات خود را در قسمت دیدگاه این مقاله برای ما به اشتراک بگذارید. تیم فنی راندنو آماده پاسخگویی و راهنمایی شما کاربران عزیز درخصوص هرگونه سؤالات رایج در زمینه ابزار و یراق است.