بهترین دریل رونیکس

بهترین دریل رونیکس کدام است؟

بهترین دریل رونیکس به شما کمک می کند تا انواع فعالیت های سوراخکاری و دریل کاری را به درستی انجام دهید. دریل یکی از انواع ابزارآلات است که وجود آن در هر کارگاه یا خانه ای ضروری است. این ابزار با توجه به کاربردهای متنوعی که دارد، در گستره وسیعی از برندها تولید و به بازار عرضه می شود.

خرید انواع دریل
خرید انواع دریل

هنگام خرید دریل ابتدا باید نوع فعالیت خود را در نظر بگیرید. سپس باید دریلی را انتخاب نمایید که با فعالیت شما متناسب است. در نتیجه می توانید گزینه های موجود را با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین مورد را خریداری نمایید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین دریل رونیکس موجود در بازار آشنا کنیم.

آنچه در ادامه می خوانیم:

دریل چیست؟

در ابتدای مقاله بهترین دریل رونیکس لازم است تا با ابزار دریل آشنا شوید. دریل یکی از کاربردی ترین انواع ابزارآلات صنعتی و خانگی است. این ابزار جهت دریل کاری های گوناگون همچون تخریب، سوراخکاری، مخلوط کردن مواد مختلف و … مورد استفاده قرار می گیرد.

این وسیله توسط مته هایی که بر روی سه نظام دریل بسته می شوند، عملیات را انجام می دهد. مته دریل انواع گوناگونی دارد و با توجه به کارایی مورد نظر خود، باید نوع مناسب آن را تهیه نمایید.

لازم به ذکر است که بهترین مدل دریل رونیکس طبق استانداردهای CE اروپا تولید و ارائه می شود. موتور دریل رونیکس از قدرت بالایی برخوردار است و در ساختار آن از آرمیچر و بالشتک صنعتی استفاده شده است. برای اطلاعات بیشتر از انواع دریل رونیکس در ادامه مقاله بهترین دریل رونیکس با ما همراه باشید.


بیشتر بخوانید: دریل چیست؟ دریل خوب چی بخرم؟


دریل رونیکس

رونیکس یکی از برترین و معتبرترین برندهای تولیدکننده انواع ابزارآلات از جمله دریل در جهان است. این برند در سال 1379 توسط محمدرضا رامخو تأسیس شد. این برند براساس ایده و تلاش یک فرد ایرانی پایه گذاری شده است. ابزار تولیدشده این برند از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و طبق استانداردهای بین المللی طراحی و تولید می شوند. این برند در کشورهای ایران، آلمان و چین به ثبت رسیده است.

محصولات رونیکس با توجه به کیفیت مطلوبی که دارند، از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار هستند. همچنین ابزارآلات رونیکس دارای خدمات پس از فروش در بازارهای داخلی و خارجی نیز هستند. امروزه رونیکس بیش از 2000 مدل کالا ارائه کرده است که با بهره گیری از تجهیزات اتوماتیک تولید شده اند. یکی از برترین و پرطرفدارترین ابزارآلات برقی تولیدشده برند رونیکس، دریل است.

دریل رونیکس
دریل رونیکس

بیشتر بخوانید: آشنایی با انواع دریل


انواع دریل رونیکس

همنطور که گفته شد، دریل رونیکس باتوجه به کاربردی که دارد در انواع ستونی، چکشی، ضربه ای و … تولید می شوند. دریل های رونیکس با تنوع زیادی که دارند، توانسته اند نیازهای مشتریان خود را فراهم کنند.

برای خرید دریل رونیکس مناسب، تنها کافی است که با ویژگی های آن آشنا باشید. در نتیجه با توجه به نیاز خود، متناسب ترین نوع دریل را انتخاب خواهید کرد. تا انتهای مقاله بهترین دریل رونیکس با ما همراه باشید تا شما را با انواع دریل رونیکس و ویژگی های آنها آشنا کنیم.


بیشتر بخوانید: معرفی برند رونیکس


دریل ساده رونیکس

یکی از معمولی ترین انواع دریل، دریل ساده است. از انواع دریل ساده جهت سوراخکاری چوب و فلز استفاده می شود. دریل های ساده همانطور که از نامشان مشخص است، کاربرد خانگی دارند. از لحاظ قیمت نیز دریل های ساده، از انواع دریل های ارزان به شمار می آیند. در نتیجه اگر جهت انجام فعالیت های سبک و خانگی به این ابزار نیاز دارید، نوع ساده آن را خریداری نمایید.

در ادامه بهترین دریل های ساده رونیکس را به شما معرفی خواهیم کرد:

دریل رونیکس مدل 2110

این دریل برقی 10 میلی متری از سه نظام اتوماتیک دو تکه 10 میلی متری برخوردار است. وزن دریل 2110 رونیکس 1.5 کیلوگرم است. توان این دریل 400 وات است و با سرعت 2900 دور در دقیقه می چرخد. مته کاری این دریل در چوب 25 میلی متر و در فلز 10 میلی متر است. این دریل به دلیل برخورداری از وزن پایین، جهت نصب در صنایع گوناگون فلز و چوب گزینه مناسبی به شمار می آید.

دریل رونیکس مدل 2106

دریل برقی 6.5 میلی متر رونیکس مدل 2106 از سه نظام آچاری برخوردار است. وزن این دریل رونیکس 1.3 کیلوگرم است و 350 وات توان دارد. دریل 2106 رونیکس از سرعت 3600 دور در دقیقه برخوردار است. همچنین جهت نصب وسایل مختلف در صنایع فلز، چوب و حتی منازل مورد استفاده قرار می گیرد.

دریل رونیکس مدل 2111

یکی دیگر از دریل های ساده، دریل ساده رونیکس مدل 2111 است. این دریل 10 میلی متری از توان 480 وات برخوردار است. سرعت گردش آزاد موتور این دریل 3000 دور در دقیقه است. وزن این دریل 1.7 کیلوگرم است و سه نظام آچاری دارد.

لازم به ذکر است که هنگام تعویض مته این دریل، باید از آچار استفاده نمایید. همچنین سوراخکاری چوب و فلز نیز از کاربردهای دریل ساده 2111 به شمار می آید.

دریل ساده رونیکس
دریل ساده رونیکس

دریل چکشی رونیکس

دریل چکشی از دیگر انواع دریل به شمار می آید. دریل چکشی همانطور که از نامش مشخص است، همانند چکش عمل می کند و به قطعه مورد نظر ضربه وارد می نماید. به عبارتی دریل چکشی علاوه بر حالت چرخشی، از حالت چکشی نیز برخوردار است. این دریل از انواع گوناگونی برخوردار است و جهت سوراخکاری سطوح سخت و سیمانی مورد استفاده کاربران قرار می گیرد.

معمولاً انواع دریل های چکشی با دسته کمکی طراحی و تولید می شوند. این دسته در جلوی دستگاه قرار می گیرد و تسلط کاربر را افزایش می دهد. از کاربرد دریل چکشی می توان به سوراخکاری سطوح مختلف از جمله چوب، فلز و مواد بتی اشاره کرد. در ادامه به معرفی بهترین دریل های چکشی رونیکس می پردازیم.

دریل چکشی رونیکس مدل 2250

یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین انواع دریل چکشی، دریل رونیکس 2250 است. توان این دریل 850 وات است و از وزن 2 کیلوگرم برخوردار است. این دریل به سیستم چپگرد و راستگرد مجهز است. سه نظام این ابزار 13 میلی متری آچاری است و طراحی ارگونومیک آن موجب شده است تا کیفیت مطلوبی داشته باشد.

همچنین دریل رونیکس 2250 از آرمیچر، بالشتک صنعتی و دسته جانبی با قابلیت چرخش 360 درجه برخوردار است. لازم به ذکر است که این ابزار مناسب ترین دریل برای مصارف صنعتی به شمار می آید.

دریل چکشی رونیکس مدل 2120

این مدل دریل چکشی از موتور 750 وات برخوردار است و می توان در دو حالت عادی و چکشی از آن استفاده کرد. سه نظام این دریل 10 میلی متر و از نوع آچاری است. ظرفیت سوراخکاری دریل 2120 در چوب 20 میلی متر، در فلز 10 میلی متر و در بتن 10 میلی متر است. گردش آزاد این دریل 2800 دور در دقیقه است. وزن این دریل 1.6 کیلوگرم است.

دریل چکشی رونیکس مدل 2210C

دریل 2210 یکی دیگر از انواع دریل های چکشی و از پرطرفدارترین انواع این محصول به شمار می آید. موتور دریل 2210 رونیکس 810 وات است و سرعت آن تا 3000 دور در دقیقه می رسد.

وزن دریل رونیکس مدل 2210، 2.4 کیلوگرم است. همچنین این دریل سه نظام آچاری دارد و مجهز به سیستم چپگرد و راستگرد است. لازم به ذکر است که این دریل از سیستم بلبرینگی دوبل برخوردار است. این قابلیت موجب می شود تا دریل عملکرد قوی تری در سوراخکاری داشته باشد.

همچنین در ساختار این محصول از یک کلید دیمردار استفاده شده است. ظرفیت سوراخکاری این دریل در چوب 25 میلی متر و در فلز 13 میلی متر است. نوع دیگری از این ابزار با مدل 2210C موجود است که مشخصات فنی آن با این دریل تفاوت چندانی ندارد. تنها تفاوت این دو دریل در نحوه بسته بندی آنها است. مدل 2210C در جعبه بسته بندی می شود و کیف BMC ندارد.

دریل چکشی رونیکس مدل 2210C
دریل چکشی رونیکس مدل 2210C

دریل چکشی رونیکس مدل 2213

مته دریل 2213 رونیکس، 13 میلی متر است و قدرت آن 650 وات است. سرعت گردش آزاد این دریل 3000 دور در دقیقه و وزن آن 2.4 کیلوگرم است. ظرفیت مته کاری این دریل در چوب، 25 میلی متر و در فلز 13 میلی متر است. دریل چکشی مدل 2213 رونیکس از طراحی چشمگیری برخوردار است و جهت حفاری و دریل کاری در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. دریل 2213 رونیکس از سه نظام فلزی اتوماتیک برخوردار است.

دریل چکشی رونیکس مدل 2281

این دریل مجهز به مته 13 میلی متر است و از نیم تنه فلزی برخوردار است. دریل 2281 رونیکس 2 کیلوگرم وزن دارد و 3200 دور در دقیقه می چرخد. توان دریل چکشی 2281 رونیکس، 810 وات است.

ظرفیت سوراخکاری این ابزار 30 میلی متر در چوب، 16 میلی متر در بتن و 13 میلی متر در فولاد است. این  ابزار به دلیل برخورداری از نیم تنه فلزی، جهت سوراخکاری های مداوم مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به ذکر است که سه نظام این دریل آچاری است.

دریل چکشی رونیکس مدل 2211

دریل 2211 رونیکس یکی دیگر از انواع بهترین دریل رونیکس به شمار می آید. توان دریل چکشی 2211 رونیکس، 600 وات است. همچنین سرعت دریل 2211 رونیکس 3000 دور در دقیقه است. این دریل سه نظام آچاری 13 میلی متری دارد.

ظرفیت سوراخکاری دریل رونیکس مدل 2211 در چوب 25 میلی متر، در فلز و بتن 13 میلی متر است. وزن این محصول 1.75 کیلوگرم است. همچنین این دستگاه با دسته جانبی، آچار سه نظام و میله تنظیم عمق عرضه می شود.

دریل چکشی رونیکس
دریل چکشی رونیکس

بیشتر بخوانید: دریل چکشی چیست و چه تفاوتی با دریل معمولی دارد؟


دریل گیربکسی رونیکس

دریل گیربکسی یکی دیگر از کارآمدترین انواع دریل است. انواع دریل های گیربکسی از گشتاور بالایی برخوردار هستند اما سرعت پایین تری دارند. از کاربرد دریل گیربکسی می توان به سوراخکاری بتن، باز و بسته کردن پیچ، قلاویزکاری و موارد دیگر اشاره کرد.

دریل رونیکس مدل 2220

این دریل یکی از بهترین دریل های گیربکسی است. اندازه مته دریل گیربکسی رونیکس مدل 2220، 13 میلی متر است و این دستگاه مجهز به موتور دوسرعته گیربکسی است. این قابلیت این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا ابزار را در دور 1100 و 2800 تنظیم نمایید.

دریل مدل 2220 رونیکس از وزن 3.7 کیلوگرم برخوردار است. همچنین توان این محصول 1050 وات است و مته کاری در چوب را با قطر 30 میلی متر انجام می دهد.

ظرفیت مته کاری دریل 2220 در فلز 13 میلی متر و در بتن 16 میلی متر است. این دریل نیز مانند چند مدل قبل، سه نظام آچاری تمام فلزی دارد. از دیگر مزایا و قابلیت های دریل گیربکسی رونیکس مدل 2220 می توان به دسته گردان 360 درجه، مخزن نگه دارنده مته و کیف مقاوم BMC اشاره نمود.

دریل گیربکسی رونیکس مدل 2221

دریل گیربکسی 2221 رونیکس از دیگر انواع این محصول به شمار می آید. این ابزار به موتور گیربکسی دو سرعته مجهز است. همچنین توان این دریل 1050 وات است که این امکان را در اختیار شما قرار می دهد سرعت موتور را در 1200 یا 3200 دور در دقیقه تنظیم نمایید. دریل رونیکس مدل 2221 از سه نظام آچاری 13 میلی متر برخوردار است. لازم به ذکر است که این دستگاه بالاترین درجه گیرایی مته را دربر گرفته است.

قابلیت سوراخکاری این دریل در چوب 40 میلی متر، در فلز و بتن نیز 13 میلی متر است. برخورداری از قابلیت چپ گرد و راست گرد از دیگر مزایای دریل گیربکسی 2221 رونیکس محسوب می شود. همچنین این دریل مجهز به دسته گردان و کلید دیمردار است.

دریل گیربکسی رونیکس
دریل گیربکسی رونیکس

دریل بتن کن رونیکس

دریل بتن کن از دیگر انواع کاربردی دریل ها به شمار می آید. این دریل جهت تخریب و سوراخکاری سطوح سخت و بتنی مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی، این ابزار از دوام بالایی برخوردار است و جهت انجام کارهای سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه به بهترین دریل رونیکس از نوع بتن کن، اشاره خواهیم کرد.

دریل بتن کن رونیکس مدل 2713

دریل رونیکس مدل 2713 از مقاومت بالایی برخوردار است. بدنه این دریل بسیار منحصر به فرد است و طبق استانداردهای روز جهان تولید می شود. سه نظام این دریل 13 میلی متر و اتوماتیک است.

دریل بتن کن رونیکس مدل 2726

دریل 2726 بتن کن رونیکس از توان 850 وات برخوردار است و مجهز به سیستم ابزارگیر چهارشیار است. وزن دریل رونیکس مدل 2726 حدود 3 کیلوگرم است و سرعتی معادل با 1200 دور در دقیقه دارد.

ظرفیت سوراخکاری دریل 2726 رونیکس 30 میلی متر در چوب، 13 میلی متر در فلز و 26 میلی متر در بتن است. لازم به ذکر است که در ساختار دریل بتن کن 2726 رونیکس از ضربه زن باکیفیت استفاده شده است.

دریل بتن کن رونیکس مدل 2726
دریل بتن کن رونیکس مدل 2726

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دریل بتن کن ارزان و باکیفیت


دریل بتن کن رونیکس مدل 2727

یکی دیگر از بهترین دریل های بتن کن رونیکس، دریل 2727 است. دریل بتن کن 2727 رونیکس همانند مدل قبلی به سیستم ابزارگیر مجهز است. وزن این دریل 3.25 کیلوگرم است و از موتور قدرتمند 800 وات برخوردار است.

این دریل رونیکس تا 3 ژول توان ضربه را دارد و از 1100 دور در دقیقه سرعت گردش آزاد برخوردار است. این دریل تا قطر 30 میلی متر در چوب، 13 میلی متر در فلز و 26 میلی متر در بتن توان مته کاری دارد.

دریل بتن کن رونیکس مدل 2728

دریل 2728 رونیکس از مته 28 میلی متر برخوردار است و توان آن 1050 وات است. وزن این دستگاه 5.4 کیلوگرم است. در ساختار این دریل از سیستم ضدلرزش پیشرفته استفاده شده است تا از لرزش دست شما در حین کار جلوگیری شود.

از دریل 2728 رونیکس می توان طی مدت زمان طولانی استفاده نمود. در ساختار این دریل از گیربکس صنعتی آلیاژ منیزیم استفاده شده است.

به همین دلیل وزن دستگاه سبک تر و عملکرد آن افزایش یافته است. دریل بتن کن 2728 مجهز به سیستم چهارشیار SDS-PLUS است و با سرعت 750 دور در دقیقه عملیات را انجام می دهد. مته کاری این ابزار تا قطر 40 میلی متر در چوب، 28 میلی متر در بتن و 13 میلی متر در فلز است. لازم به ذکر است که این محصول با کیف مخصوص که شامل مته و قلم های کاربردی است، ارائه می شود.

از دیگر بتن کن های برتر تولیدشده توسط شرکت رونیکس می توان به مدل های 2750، 2736، 2722، 2730، 2740 و موارد دیگر اشاره کرد. هریک از انواع این محصول از کاربردهای گوناگونی برخوردار است و با توان های متفاوت به بازار عرضه می شود. لازم  به ذکر است که دریل های بتن کن تاپ لاین رونیکس، از قدرت و توان بالاتری برخوردار هستند. همچنین رنگ قرمز به عنوان مشخصه این ابزار در بازار شناخته می شود.

بهترین دریل رونیکس
بهترین دریل رونیکس

بیشتر بخوانید: تفاوت دریل چکشی و دریل بتن کن


دریل پیچ گوشتی رونیکس

دریل پیچ گوشتی برقی رونیکس با طراحی بسیار حرفه ای به بازار عرضه شده است. از این ابزار می توان جهت باز و بسته کردن پیچ ها استفاده کرد. با استفاده از دریل پیچ گوشتی برقی سرعت کارها به شدت افزایش می یابد. لازم به ذکر است که دریل پیچ گوشتی در دو نوع دریل پیچ گوشتی برقی و دریل پیچ گوشتی شارژی تولید و ارائه می شوند. در ادامه به معرفی بهترین دریل پیچ گوشتی رونیکس می پردازیم:

دریل پیچ گوشتی مدل 2513

دریل پیچ گوشتی رونیکس مدل 2513 برای بستن پیچ ها، گشتاورهای متفاوتی دارد. وزن این دریل 1.3 کیلوگرم است و از سه نظام 6 میلی متری برخوردار است. همچنین توان این دستگاه 280 وات است و از 750 دور در دقیقه سرعت موتور برخوردار است. همچنین بدنه این دریل به گونه ای طراحی شده است که هنگام ضربه و یا سقوط، هیچ گونه آسیبی نبیند.

دریل پیچ گوشتی شارژی 8510

نوع دیگری دریل پیچ گوشتی وجود دارد که شارژی است. از بهترین مدل دریل های پیچ گوشتی شارژی رونیکس می توان به دریل شارژی 8510 اشاره کرد. این دریل رونیکس شارژی از باتری لیتیومی 12 ولتی برخوردار است و طول عمر بالایی دارد. این ابزار شارژی از موتور گیربکسی دوسرعته برخوردار است و با توجه به نیاز خود می توانید سرعت 400 و 1400 دور در دقیقه را انتخاب نمایید.

وزن دریل شارژی 8510 رونیکس 1 کیلوگرم است و تا قطر 2.5 سانتی متر در چوب و 1 سانتی متر در فلز، مته کاری را  انجام می دهد. لازم به ذکر است که این ابزار از سیستم خنک کننده موتور بهره مند است که موجب طول عمر بالای دستگاه می شود.

دریل پیچ گوشتی رونیکس 8212

باتری این دریل نیکل کالادیوم است و از ظرفیت 1.5 آمپر برخوردار است. وزن این دستگاه 1.5 کیلوگرم است و همچنین سرعت آن 400 تا 1250 دور در دقیقه است. سه نظام دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس اتوماتیک و تمام فلزی است. ظرفیت مته کاری این دریل 2.5 سانتی متر در چوب و 1 سانتی متر در فلز است.

دریل پیچ گوشتی رونیکس 8214

این دریل یکی از بهترین مدل های دریل شارژی رونیکس به شمار می آید. این دریل از کاربرد زیادی برخوردار است. باتری این دستگاه 14.4 ولت است. در ساختار این دریل از گیربکس دو سرعته استفاده شده است و دو سرعت 400 و 1250 دور در دقیقه را می توانید با این دریل داشته باشید.

سه نظام استفاده شده در این دریل شارژی رونیکس تمام فلزی و اتوماتیک است. ظرفیت دریل کاری این ابزار در فلز 10 میلی متر و در چوب 25 میلی متر است.

دریل پیچ گوشتی رونیکس
دریل پیچ گوشتی رونیکس

بیشتر بخوانید: بهترین دریل شارژی


سؤالات متداول

همانطور که قابل ملاحظه است، نظرات در مورد دریل رونیکس بسیار زیاد است. هر کاربر نظر خود را در رابطه با دریل های رونیکس بیان می کند و مهم ترین مطلب این است که در کل انواع دریل رونیکس از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. در ادامه این بخش از مقاله بهترین دریل رونیکس به تعدادی از سؤالات رایج شما کاربران گرامی پاسخ داده ایم.

  • آیا دریل رونیکس چینی است؟

شاید برای شما هم سؤال پیش آمده باشد که دریل رونیکس ساخت کجاست؟ همانطور که می دانید، در ابتدای مقاله به مختصر توضیحی از تاریخچه برند رونیکس پرداختیم. لازم به ذکر است که ابزار برقی رونیکس در کشورهای تایوان، چین و کره جنوبی ساخته می شوند.

  • آیا رونیکس خدمات پس از فروش دارد؟

بله تمامی محصولات تولیدشده رونیکس از گارانتی برخوردار هستند. همچنین قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز مصرف کنندگان تحت عنوان رونیکس پلاس به مشتریان ارائه می شود. از دیگر خدمات این برند، پیک رایگان و تعمیر دو ساعته ابزار در ایران است.

در مقاله بهترین دریل رونیکس از مجله راندنو به معرفی انواع دریل های تولیدشده توسط این شرکت پرداختیم. در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با پرطرفدارترین دریل های رونیکس و کاربردهای آنها آشنا نماییم.

شما مخاطبین گرامی می توانید با توجه به نوع کاربرد و میزان استفاده خود از دریل، نوع متناسب آن را انتخاب نمایید. همچنین می توانید با در نظر گرفتن  خانگی بودن یا صنعتی بودن فعالیت مورد نظر خود مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

قیمت دریل رونیکس

جهت خرید انواع دریل رونیکس و اطلاع از قیمت بهترین مدل دریل رونیکس می توانید با مراجعه به سایت راندنو با فروشندگان این محصولات ارتباط برقرار نمایید. راندنو امکان مشاهده لیست قیمت دریل رونیکس و برقراری ارتباط بی واسطه با فروشندگان این محصول را برای شما فراهم نموده است.

همچنین خوشحال می شویم که نظرات خود را در قسمت دیدگاه این مقاله برای ما به اشتراک بگذارید. تیم فنی راندنو آماده پاسخگویی و راهنمایی شما کاربران عزیز درخصوص هرگونه سؤالات رایج در زمینه ابزارآلات است.

قیمت دریل رونیکس
قیمت دریل رونیکس
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

امتیاز شما به مطلب

دوست داشتم: 23
دوست نداشتم: 14
میانگین امتیازات: 1.64

۲ دیدگاه در “بهترین دریل رونیکس کدام است؟

سلام وقت بخیر قصد خرید دریل رونیکس دارم نمیدونم بین سه مدل 2210 _2250_2260 کدوم بهتر هستن یا غیر از این سه مدل مدل دیگری هم هست بهتر باشه. از لحاظ قدرت کیفیت مهمه برام برای مصارف خانگی

سلام دوست عزیز ممنونم
ببینید تمامی این مدل دریل هایی که نام بردید، قدرت بالایی دارند و برای مصارف خانگی استفاده می شن. یعنی به طور کلی می تونم بگم که در یک رده کیفیتی قرار دارند. اما شما باتوجه به ویژگی های خاصی که دارند، بسته به سلیقه و کاربرد خودتون می تونید بهترین مدل رو انتخاب کنید. اما چون برای شما قدرت موتور خیلی مهم هستش، باید بگم که مدل 2250 از موتور قدرتمند 850 واتی برخوردار هستش.
مدل های 2260 و 2210 هم به ترتیب موتور 750 وات و 810 واتی دارند که باز هم جزو موتورهای قدرتمند قرار می گیرند. از لحاظ سوراخکاری هم هر 3 مدل در دو حالت معمولی و چکشی کار می کنند. ناگفته نماند که هر 3 مدل دریل نام برده شده، برای سوراخکاری قطعه های مختلف بتنی، چوبی، سرامیک و … مناسب هستند. نکته ای دیگه ای که وجود داره و موجب شباهت بیشتر این دریل ها به هم شده، سرعت دریل ها هستش که 3000 دور در دقیقه کار می کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *