بهترین دریل شارژی

بهترین دریل شارژی

بهترین دریل شارژی یا بی سیم به شما کمک می کند بتوانید به راحتی این دریل را حمل کنید و در هر محیطی از آن استفاده نمایید. دریل شارژی نوع پیشرفته ای از دریل های امروزی است که جهت سوراخکاری و تخریب انواع سطوح و باز و بسته کردن انواع پیچ مورد استفاده قرار می گیرد. انواع دریل شارژی معمولاً از قابلیت کنترل سرعت و گشتاور نیز برخوردار است.

خرید انواع دریل شارژی
خرید انواع دریل شارژی

منبع تغذیه دریل های شارژی از طریق باتری تأمین می شود که با ظرفیت بالایی ساخته و تولید می شوند. اگر قصد خرید بهترین دریل شارژی را دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

آنچه در ادامه می خوانیم:

دریل شارژی چیست؟

دریل شارژی به یک نوع خاص از انواع دریل گفته می شود که با استفاده از آن می توان دیوار و انواع سطوح را سوراخ کرد. برخلاف دریل های معمولی که ساختار آنها سنتی است و برای فعالیت خود نیاز به برق دارند، انواع دریل شارژی به گونه ای طراحی شده اند که منبع تغذیه آنها باتری است و از این طریق شارژ می شوند.

همانطور که در ابتدا گفته شد، انواع دریل شارژی از قابلیت حمل آسانی برخوردار هستند و استفاده از آنها در هر محیطی کاربرد دارد. دریل شارژی محصول کاربردی است که استفاده از آن برای اکثر افراد یک امر ضروری به حساب می آید. این محصول در انواع مختلف و با ابعاد گوناگون تولید و به بازار عرضه می شود. در ادامه به معرفی انواع دریل شارژی و بررسی بهترین دریل شارژی می پردازیم.

دریل شارژی چیست
دریل شارژی چیست

بیشتر بخوانید: تفاوت دریل شارژی با پیچ گوشتی شارژی


انواع دریل شارژی

همانطور که پیش از این اشاره کردیم، انواع مختلفی از دریل های شارژی در بازار وجود دارد که جهت سوراخکاری های انواع مصالح همچون چوب، بتن و سیمان، گچ و … مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه مقاله بهترین دریل شارژی به معرفی متداول ترین انواع این محصول اشاره خواهیم کرد:

  • دریل پیچ گوشتی شارژی
  • دریل چکشی شارژی
  • دریل بتن کن شارژی
  • دریل همزن شارژی و …
انواع دریل شارژی
انواع دریل شارژی

مزایای استفاده از دریل شارژی

  1. دریل های بی سیم از قابلیت مکانیزم چکشی برخوردار هستند و نیازی به وارد کردن فشار به دریل ندارند.
  2. از دریل های شارژی علاوه بر سوراخکاری یا ایجاد حفره های بزرگ، می توان جهت محکم کاری پیچ ها نیز استفاده کرد.
  3. در صورتی که دسترسی به پریز برق وجود ندارد، دریل شارژی ابزاری کاربردی است که می توان از آن استفاده کرد.
  4.  این ابزار از قابلیت حمل و جابه جایی آسانی برخوردار است.
  5. دریل شارژی از وزن کمی برخوردار است و اجزای داخلی کمتری دارد.
  6. از دیگر مزیت های اصلی استفاده از دریل شارژی می توان به صرفه جویی در زمان اشاره کرد.
  7. به دلیل عدم وجود سیم برق و کابل الکتریکی، بهره گیری از دریل های شارژی ایمنی فرد را بالاتر می برد.
  8. در ساختار دریل های شارژی از لامپ های به خصوصی استفاده شده است که موجب تسلط بیشتر بر روی سطح کار می شود.
  9. استفاده از دریل شارژی در محیط هایی که عبور دست و ابزار سخت است، انجام عملیات را آسان تر می کند.
مزایای استفاده از دریل شارژی
مزایای استفاده از دریل شارژی

بهترین برند دریل شارژی

در این قسمت از مقاله قصد داریم که به معرفی بهترین دریل شارژی بپردازیم. پس اگر قصد خرید و تهیه یک دریل شارژی باکیفیت را دارید که از ویژگی های قابل توجهی برخوردار باشد، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

دریل شارژی دیوالت

انواع دریل شارژی دیوالت اولین محصولاتی هستند که ما به بررسی آن می پردازیم. شرکت دیوالت در سال 1924 توسط ریموند.ای.دیوالت مخترع اره بازویی تأسیس شد. سپس مدت ها بعد در سال 1947 با عنوان کمپانی Dewalt با ساختار جدیدی رونمایی شد. پس از آن نیز این شرکت توسط کمپانی American Machine and Foundry به شرکت بلک اند دکر در آمریکا واگذار شد.

شرکت Black and Decker نیز به متوقف کردن خط تولید اره بازویی اقدام کرد. در نتیجه کارخانه تخصصی خود را راه اندازی نمود و امروزه تبدیل به یکی از معتبرترین برندهای تولیدکننده ابزاآلات در جهان تبدیل شده است. این محصولات در دسته بندی ها، رده بندی ها و مدل های مختلفی در بازار به فروش می رسند و هرکدام از این مدل ها از ویژگی های خاصی برخوردار است.

دریل شارژی دیوالت
دریل شارژی دیوالت

دریل شارژی میلواکی

دومین برند محبوبی که در لیست بهترین دریل شارژی به بررسی آن می پردازیم، برند میلواکی است. این برند در سال 1924 در شهر ویسکانسین آمریکا تأسیس شد. این شرکت از زمان تأسیس تا کنون مالکان زیادی را تغییر داده است. این شرکت علاوه بر تولید ابزارآلات، به فعالیت در زمینه تولید لوازم برقی نیز پرداخته است و محصولاتی باکیفیت و بادوام به بازار عرضه می کند.

با گذشت زمان و با پیشرفت تکنولوژی، این برند به یکی از بهترین تولیدکنندگان ابزارآلات در جهان تبدیل شده است. برند میلواکی با بهره گیری از قابلیت های خاص در تولیدات خود توانسته است جایگاه ویژه ای را در بازار ابزارآلات به دست بیاورد.

دریل شارژی میلواکی
دریل شارژی میلواکی

بیشتر بخوانید: معرفی برند میلواکی


دریل شارژی ماکیتا

شرکت ماکیتا یک برند ژاپنی است که از سال 1915 فعالیت خود را در راستای تعمیر و فروش ابزارآلات برقی آغاز نمود. این شرکت در سال 1958 توسط ماسابورو ماکیتا تأسیس شد. گفتنی است که اولین محصول تولیدشده توسط این شرکت، رنده برقی ماکیتا بوده است که به بازار ارائه شد. برند ماکیتا در پی فعالیت های پرتلاش خود توانست دریل شارژی را نیز به محصولات خود اضافه کند و دفتر فروش خود را در ایالات متحده آمریکا تأسیس نماید.

این برند یکی از برندهای شناخته شده فعال در زمینه تولید انواع دریل شارژی به حساب می آید. این برند می تواند محصولات خود را به سراسر جهان صادر نماید. این برند ژاپنی انواع دریل شارژی را با تعرفه ها و قیمت های مختلفی به فروش می رساند. این شرکت بیش از 350 نوع محصول مختلف در دسته بندی ها و رده بندی های مختلفی تولید و به بازار ارائه کرده است.

لازم به ذکر است که امروزه کالاهای این برند در ژاپن، چین و دیگر کشورها نیز تولید می شوند.

دریل شارژی ماکیتا
دریل شارژی ماکیتا

بیشتر بخوانید: معرفی برند ابزار ماکیتا


دریل شارژی رونیکس

از دیگر برندهای محبوب و معتبر تولیدکننده دریل شارژی می توان به برند رونیکس اشاره کرد. رونیکس از برندهای محبوب در زمینه تولید انواع ابزارآلات شارژی، برقی و … به شمار می آید. این شرکت یک برند ایرانی محسوب می شود که با تولید محصولاتی باکیفیت توانسته است جایگاه ویژه ای در بین تولیدکنندگان داخلی و خارجی به دست آورد.

همچنین لازم به ذکر است که این شرکت بیش از 500 تولیدکننده در 11 کشور جهان دارد. تمامی محصولات این شرکت با توجه به استانداردهای بین المللی و فاکتورهای انسانی تولید و به بازار عرضه می شوند. این شرکت یکی از تولیدکنندگان معروف انواع دریل شارژی چکشی، دریل پیچ گوشتی شارژی و … به شمار می آید.

دریل شارژی رونیکس
دریل شارژی رونیکس

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ابزار رونیکس


دریل شارژی توسن

برند توسن یک برند ایرانی فعال در زمینه طراحی و تولید انواع لوازم برقی به حساب می آید. این برند از سال 1382 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع ابزارآلات آغاز نمود. بهترین دریل شارژی تولیدشده در برند توسن محبوبیت بالایی دارند و شما با خیال راحت می توانید از آن در موقعیت های مختلفی هم استفاده کنید.

این محصولات در انواع گوناگون و با ویژگی های خاص به فروش می رسد. محصولات تولیدشده توسط این شرکت با استانداردهای بین المللی و کیفیت مطلوب به فروش می رسند.

بهترین دریل شارژی
بهترین دریل شارژی

بیشتر بخوانید: معرفی برند توسن


دریل شارژی بوش

شرکت بوش در سال 1886 توسط رابرت بورت در شهر اشتوتگارت آلمان تأسیس شد. برند بوش یکی از مطرح ترین برندهای فعال در زمینه تولید لوازم الکترونیکی و خانگی محسوب می شود. این برند محصولات خود را با قیمت های مختلف و با کیفیت مطلوب به بازار عرضه می کند. لازم به ذکر است که محصولات بوش از کشور آلمان به دیگر کشورها نیز صادر می شود.

محصولات تولیدی شرکت بوش کمی گران قیمت هستند اما در مقابل مبلغی که برای آنها پرداخت می شود، محصولاتی ارزشمند به شمار می آیند.

دریل شارژی بوش
دریل شارژی بوش

بیشتر بخوانید: معرفی برند بوش


دریل شارژی دی سی ای

هنگامی که صحبت از بهترین دریل شارژی می شود، نام برند دی سی ای حتماً بر سر زبان ها می آید. این برند یکی از برندهای تولیدکننده چینی محسوب می شود که محصولات فوق العاده قوی و با ارزشی را تولید می کند. برند دی سی ای با توجه به نیاز کاربران و خریداران می تواند محصولات و خدمات خود را در انواع گوناگونی تولید و به بازار ارائه نماید.

دریل شارژی دی سی ای
دریل شارژی دی سی ای

دریل شارژی آاگ

شرکت آاگ یکی از بزرگ ترین و بهترین تولیدکنندگان تجهیزات الکتریکی در جهان به شمار می آید. این برند توسط Emil Rathenau در شهر آلمان تأسیس شد. این برند که یک برند برق عمومی به حساب می آید که در سال 1883 فعالیت خود را آغاز کرده است. این برند 11 هزار نفر کارمند دارد و می تواند محصولات فوق العاده قوی را به بازار عرضه کند.

محصولات تولیدشده توسط برند آاگ از طول عمر بالا و کیفیت مناسبی برخوردار هستند. جالب است بدانید که امیل راتناو چندین اختراع بزگ از توماس ادیسون را خریداری و محصولات شرکت خود را تولید نمود.

دریل شارژی آاگ
دریل شارژی آاگ

دریل شارژی کرون

شرکت کرون در سال 1983 تأسیس شد و تاکنون دارای بیش از 10 کارخانه زیرمجموعه، جهت تولید انواع ابزارآلات برقی است. این کمپانی یکی از برزرگترین تولیدکنندگان ابزار برقی در کشور چین به شمار می آید.

این برند محصولات خود را با تعرفه های مختلفی به فروش می رساند. برند کرون از محبوبیت زیادی در بین تولیدکنندگان دریل شارژی برخوردار است.
از جمله ویژگی های کلیدی این برند می توان به برخورداری از قدرت و کیفیت مناسب اشاره کرد.

دریل شارژی کرون
دریل شارژی کرون

دریل شارژی باس

در بازار فعلی ایران، برند باس یکی از برندهای چینی محسوب می شود که از محبوبیت قابل توجهی برخوردار است. این برند با نام کامل هوگو باس نیز شناخته شده است. دریل شارژی باس علاوه بر برخورداری از کیفیت مطلوب، از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار است. همانطور که می دانید، کشور ایران در دوران تحریم به سر می برد و یکی از دلایل محبوبیت این برند، تولید محصولات ارزان قیمت و کیفیت مناسب آن ها است.

دریل شارژی باس
دریل شارژی باس

دریل شارژی ادون

محصولات برند ادون ساخت کشور چین و از پرفروش ترین ابزارآلات برقی به شمار می آید. این شرکت در سال 2001 به ثبت رسید و در طی این مدت توانست خریداران زیادی را به خود جذب کند. انواع دریل شارژی ادون به علت برخورداری از کیفیت مناسب، به عنوان بهترین دریل شارژی شناخته می شوند.

دریل شارژی ادون
دریل شارژی ادون

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دریل شارژی ، بهترین دریل شارژی را چگونه انتخاب کنیم؟


راهنمای خرید دریل شارژی

برای خرید انواع دریل شارژی باید به نکات قابل توجهی اهمیت بدهید. در ابتدا با توجه به نیاز و کاربردی که از دریل شارژی انتظار دارید، نوع مناسب این محصول را انتخاب نمایید. در ادامه این نکات را به صورت خلاصه برای شما شرح داده ایم:

توان و ولتاژ

هنگام خرید دریل شارژی، به توان این محصول توجه کنید. توان دریل های شارژی با معیار ولتاژ سنجیده می شود. به عبارتی، بالاتر بودن مقدار ولتاژ دستگاه، موجب ظرفیت نگهداری شارژ بیشتر باتری می شود. در نتیجه هرچه ولتاژ باتری بالاتر باشد، قدرت و گشتاور بیشتری تولید می کند و کار با مواد سخت مانند بتن، آجر و فولاد آسان تر شده و سریع تر انجام می پذیرد.

گشتاور

همانطور که می دانید، گشتاور نیرویی است که موجب چرخش مته شده و برحسب نیوتون متر اندازه گیری می شود. کنترل گشتاور بی سیم از ویژگی های اصلی دریل شارژی محسوب می شود. جهت ایجاد سوراخ در قطعات چوبی و ظریف، به گشتاور زیادی نیاز ندارید. حفاری های سطوح سخت مانند بتن و آجر نیازمند گشتاورهای بیشتری است.

لازم به ذکر است که جهت انجام کارهای سبک تر، مقادیر 200 تا 400 و جهت انجام سوراخکاری های سخت تر، به گشتاور بالای 500 نیاز است. به عبارتی، تنظیم گشتاور باید براساس نوع و ماده مورد حفاری تعیین شود. درنتیجه هنگام خرید، دریل شارژی متناسب با نیاز خود را انتخاب نمایید.

سه نظام

از دیگر نکاتی که هنگام خرید بهترین دریل شارژی باید به آن توجه داشته باشید، سه نظام این محصول است. سه نظام قطعه ای از دریل شارژی است که در انتهای این محصول قرار دارد و جایگاهی است که مته های گوناگونی بر روی آن نصب می شوند. هرچه اندازه سه نظام بزرگ تر باشد، مته های بزرگ تری بر روی آن قرار می گیرند و در نتیجه قدرت دریل بالاتر می رود.

انواع سه نظام ها در دو نوع آچارخور و اتوماتیک تولید می شوند. تنها تفاوت این دو سه نظام در نحوه باز و بسته شدن آنها است. جهت باز و بسته شدن سه نظام های آچارخور، به آچار مخصوصی احتیاج است که معمولاً همراه با دریل تهیه می شود. لازم به ذکر است که سه نظام ها در اندازه های 6.5، 10 و 13 میلی متر تولید می شوند. این عدد نشان دهنده حداکثر قطر مته مورد استفاده است. به عنوان مثال، برای سه نظام 10 میلی متر از مته 10 میلی متر و کوچک تر می توان استفاده نمود.


بیشتر بخوانید: روش تعویض سه نظام دریل


باتری

همانطور که قبلاً گفته شد، قدرت دریل های شارژی، باتوجه به باتری آن ها تعیین می شود و توجه به قدرت باتری دریل از دیگر پارامترهای مهم در انتخاب این محصول به شمار می آید. ابتدا باید مطمئن شوید که دریل شارژی که انتخاب نموده اید، از بهترین قابلیت شارژ شدن برخوردار باشد. باید این نکته را در نظر بگیرید که برای آماده به کار شدن دریل شارژی به چه مدت زمانی نیاز دارید.

برخی از دریل های بی سیم دارای یک باتری اضافی هستند و برخی دیگر از باتری قدرتمندتری استفاده کرده اند. لازم به ذکر است که امروزه در ساختار دریل های شارژی از باتری لیتیوم یون استفاده شده است. بهره گیری از این باتری ها موجب شده است تا دریل ها از وزن کمتری برخوردار باشند و همچنین عملکرد و طول عمر بالاتری نسبت به قبل داشته باشند.


بیشتر بخوانید: هر آنچه باید درباره باتری دریل شارژی بدانیم


طراحی دریل

طراحی و راحتی استفاده از دریل از نکات حائز اهمیتی محسوب می شود. هنگام استفاده طولانی مدت از دریل ممکن است که دست شما خسته شود و بدین ترتیب نتوانید به راحتی از دستگاه استفاده کنید. درنتیجه با توجه به استفاده ای که از دریل دارید و میزان قدرت بدنی خودتان، این محصول را انتخاب نمایید.

امکانات جانبی

توجه به امکانات جانبی دریل شارژی، از دیگر پارامترهای فرعی این محصول به شمار می آید. امکاناتی مانند خط کش تنظیم، دسته کمکی، کیف همراه، انواع سرمته، چراغ ال ای دی و … گرچه ضروری نیستند اما استفاده و کار با دریل را راحت تر و لذت بخش تر می کنند.

در سایت راندنو می توانید قیمت انواع ابزار را در فروشگاه های مختلف مشاهده کنید و با فروشندگان به صورت مستقیم ارتباط برقرار نمایید.

راهنمای خرید دریل شارژی
راهنمای خرید دریل شارژی