راهنمای خرید ابزار رونیکس

راهنمای خرید ابزار رونیکس

راهنمای خرید ابزار رونیکس به شما کمک می کند تا از میان صدها مدل ابزار رونیکس بهترین ابزار را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. ابزار رونیکس از تولیدکنندگان برتر در زمینه تولید ابزارآلات مختلف است. این شرکت در طی سالیان فعالیت خود در بازار توانسته با شناسایی نیاز روز مشتریان و کاربران، محصولات باکیفیت و در عین حال مقرون به صرفه ای را به بازار عرضه کند.

کاربران می توانند با نمایندگان ابزار رونیکس به صورت مستقیم در ارتباط باشند.

شرکت رونیکس همواره با تلاش روزافزون طراحان و مهندسان خود توانسته است از تکنولوژی های روز دنیا در محصولات خود استفاده کند. این برند در کشورهایی نظیر ایران، آلمان، اسپانیا و در کشورهای دیگر عرضه می شود.

این شرکت به عنوان یک شرکت پیشرو و بین المللی در زمینه تولید ابزارآلات مختلف گام برداشته است. شرکت بازرگانی رونیکس بیش از 500 تولیدکننده در 11 کشور جهان دارد و نظارت و کنترل فنی دستگاه های خود را توسط متخصصین خود در داخل و خارج کشور اعمال می کند.

آنچه در ادامه می خوانیم:

ابزارآلات رونیکس ساخت کجاست؟

قبل از آنکه به راهنمای خرید ابزار رونیکس بپردازیم، خوب است بدانید ابزار رونیکس محصولات خود را در کشورهای مختلفی تولید و مونتاژ می کند. ابزارهای برقی این شرکت در کشورهای چین، تایوان و کره جنوبی تولید می شوند.

ابزارآلات دستی رونیکس در کشورهایی همچون چین، استرالیا، اسپانیا، ترکیه و … تولید می شوند. ابزارهای برشی این شرکت در کشورهای فرانسه و آلمان و ابزارآلات بادی این شرکت در کره جنوبی، چین و تایوان تولید می شوند.

تمامی محصولات این شرکت با توجه استانداردهای بین المللی و دقت به اصول ارگونومیکی و فاکتورهای انسانی تولید می شوند و دارای گواهینامه ISO 9001-2008 هستند.

این گواهینامه این امکان را برای کاربر فراهم می کند تا با خرید محصولات ابزار رونیکس، به راحتی کار خود را انجام دهد. شرکت رونیکس محصولات مختلفی را به بازار عرضه کرده است. از ابزارآلات تولیدشده توسط این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:


بیشتر بخوانید: بهترین برند ابزار در سال ۲۰۲۰


ابزار برقی رونیکس

ابزار رونیکس برقی از برترین ابزارآلات برقی در سطح کشور به شمار می آیند که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دریل رونیکس از جمله دریل چکشی، دریل شارژی، دریل ستونی، دریل گیربکسی و …. برای آشنایی با بهترین دریل رونیکس می توانید به مجله راندنو مراجعه کنید.
  • دستگاه جوش رونیکس
  • فرز رونیکس و انواع آن از جمله فرز مینیاتوری، فرز آهنگری، فرز سنگبری، مینی فرز و …
  • کارواش خانگی رونیکس
  • بتن کن و چکش تخریب رونیکس
  • اره برقی رونیکس
  • بلوور و دمنده و مکنده رونیکس
ابزار برقی رونیکس
ابزار برقی رونیکس

بیشتر بخوانید: ابزار برقی بخریم یا ابزار شارژی؟


ابزار دستی رونیکس

از انواع دیگر ابزارآلات تولیدشده توسط شرکت رونیکس، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انبرها از جمله سیم چین، انبردست، دم باریک، گاز انبر و …
  • پیچ گوشتی رونیکس
  • آچار رونیکس
  • قیچی های باغبانی و ورق بر
  • چکش و تبر رونیکس
ابزار دستی رونیکس
ابزار دستی رونیکس

بیشتر بخوانید: معرفی برند ابزار ماکیتا


ابزار بادی رونیکس

ابزارآلات بادی ابزارهایی هستند که وسیله منبع باد کار می کنند. از مهم ترین ابزارهای بادی رونیکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کمپرسور هوا رونیکس
  • تلمبه پایی
  • آچار بکس بادی رونیکس
  • فیلتر تنظیم کننده هوا
  • پیستوله بادپاش
  • دریل بادی رونیکس

بیشتر بخوانید: معرفی برند رونیکس


ابزار اندازه گیری رونیکس

از این ابزارآلات برای اندازه گیری مسافت، حجم، تراز کردن و … استفاده می شود. از مهم ترین ابزارآلات اندازه گیری رونیکس می توان به تراز لیزری رونیکس، متر لیزری، تراز، متر ساده و … اشاره کرد.

ابزار ایمنی رونیکس

ابزار رونیکس به تولید ابزارآلات ایمنی نیز می پردازد. از مهم ترین ابزارهای ایمنی این برند می توان به دستکش ایمنی، کفش ایمنی و … اشاره کرد.

شرکت رونیکس به تولید لوازم جانبی از جمله مته، دیسک فرز، کیف ابزار، چراغ قوه و … نیز می پردازد.

نکات مهم در هنگام خرید ابزار رونیکس

در راهنمای خرید ابزار رونیکس لازم است موارد زیر را در نظر بگیرید:

منبع تغذیه

عموماً ابزارآلات رونیکس در چهار مدل دستی، برقی، شارژی و بادی تولید می شود. ابزارنوع دستی همان گونه که از نامشان مشخص است، به کمک نیروی دست قابل استفاده هستند. نوع دوم ابزار برقی هستند که به کمک کابل رابط به برق شهری و یا ژنراتور وصل می شوند و موتور دستگاه را به حرکت در می آورند.

نوع سوم ابزار شارژی هستند که انرژی مورد نیاز خود را از باتری تعبیه شده در خود تأمین می کنند. این ابزار فاقد کابل هستند و نیازی به منبع برق ندارند. نوع چهارم ابزار بادی هستند که انرژی خود را از فشار هوای داخل کمپرسور تأمین می کنند.

قدرت و توان موتور

توان و قدرت خروجی ابزارهای برقی با وات و قدرت باتری ابزار شارژی نیز با ولتاژ مشخص می شود. هر چه این عدد بیشتر باشد، توان دستگاه بالاتر است. معمولاً دستگاه های برقی از قدرت بالاتری برخودار هستند اما هرکدام کاربرد خاص خود را دارند.

ایمنی دستگاه

در خرید ابزارآلات، طراحی استاندارد و ارگونومیک و توجه به نکات ایمنی فردی و محیطی از مهم ترین نکات است. لازم به ذکر است که قبل از استفاده از دستگاه، دفترچه راهنمای دستگاه را مطالعه کنید، با کسانی که پیش از این، از آن دستگاه استفاده کرده اند صحبت نمایید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

ویژگی و قابلیت های مختلف

این مسئله یک نکته مهم در خرید است. تمامی دستگاه دارای ویژگی ها و مشخصات مختلفی هستند که باعث سهولت در هنگام کار با ابزار می شود. این قابلیت ها در قیمت ابزار نیز تأثیرگذار هستند.

از مهم ترین ویژگی ها می توان به قابلیت دیمر یا کنترل سرعت، قابلیت تعویض سریع مته و تیغه، چراغ ال ای دی، داشتن لیزر جهت افزایش دقت، دسته کمکی، حفاظ و … اشاره کرد.

نوع کاربرد

این مسئله بسیار مهم است که شما ابزار را جهت استفاده برای کارهای خانگی می خواهید یا صنعتی؟

معمولاً ابزاری که برای کارهای صنعتی استفاده می شود، از قدرت کمتر برخوردار است و قابلیت های کمتری دارد. در حالی که ابزاری که برای کارهای صنعتی استفاده می شود، از قدرت بیش تر و قابلیت های متفاوت تری برخوردار است.

راهنمای خرید ابزار رونیکس
راهنمای خرید ابزار رونیکس

محبوب ترین محصولات رونیکس

  • از محبوب ترین و برترین ابزار رونیکس می توان به دریل رونیکس 2250، دریل رونیکس 2214، دریل بتن کن رونیکس مدل 2700، دریل چکشی رونیکس کد 2215 و دریل چکشی رونیکس مدل 2121 اشاره کرد.
  • آچار بکس بادی رونیکس مدل 2302، کارواش رونیکس مدل rp-u100، اره فارسی بر رونیکس مدل 5321، دستگاه پولیش رونیکس مدل 6110، میخکوب و منگنه کوب برقی رونیکس مدل 7514
  • مینی فرز رونیکس 3160، اور فرز نجاری رونیکس 710 وات مدل 7108 و مینی فرز رونیکس مدل 3100
  • یچ گوشتی برقی رونیکس مدل 2506، اره گردبر رونیکس مدل 4318، مینی فرز دیمردار رونیکس مدل 3100k، شیارزن رونیکس مدل 3412، بتن کن رونیکس مدل 2700 و تراز لیزری رونیکس مدل rh-9500

برای خرید بهترین دریل رونیکس همین حالا اقدام نمایید.


بیشتر بخوانید: خرید ابزار آنلاین چگونه است؟ انواع ابزارآلات و بهترین آن ها کدامند؟


نمایندگی رونیکس

کاربران می توانند در سایت راندنو قیمت محصولات ابزار رونیکس را از نمایندگان و عاملین فروش آن ها دریافت کنند و در صورت نیاز از آن ها خرید نمایند. در راندنو نمایندگان رونیکس کالاهای خود را قیمت گذاری کرده اند و با خریداران به صورت مستقیم در ارتباط هستند.

هم چنین کاربران می توانند در صورت استفاده از ابزارآلات رونیکس، سؤالات، نظرات و تجربیات خود را جهت آگاهی کاربران دیگر در زیر این مقاله درج نمایند.


بیشتر بخوانید: معرفی ابزار هیوندای، چرا محصولات برند هیوندای بخریم؟