معرفی ابزار دستی رونیکس

معرفی ابزار دستی رونیکس

معرفی ابزار دستی رونیکس به شما کمک می کند در زمینه انتخاب ابزارآلات، آگاهی کامل داشته باشید. ابزار دستی مجموعه لوازمی هستند که با استفاده از نیروی دست کاربران، فعالیت های مختلف را انجام می دهند. با استفاده از انواع ابزار دستی می توان کارهای حرفه ای و جزئی منازل و صنایع را انجام داد. همچنین شرکت های داخلی و خارجی بسیاری به تولید این ابزارآلات پرداخته اند.

خرید ابزار دستیمجموعه ابزار رونیکس یکی از محبوب ترین شرکت هایی است که محصولات آن در بازار به فروش می رسد. جهت اطلاع از قیمت ابزار دستی رونیکس می توانید با مراجعه به سایت راندنو محصول مورد نظر خود را به صورت مستقیم از فروشندگان خریداری کنید. در این مقاله قصد داریم به معرفی ابزار دستی رونیکس و کاربرد آنها بپردازیم.

آنچه در ادامه می خوانیم:

معرفی شرکت رونیکس

پیش از معرفی ابزار دستی رونیکس به آشنایی با این کمپانی می پردازیم. این شرکت در سال 1379 توسط محمدرضا رامخو تأسیس شد. این شرکت با ارائه محصولات و ابزارآلات باکیفیت توانسته است جایگاه ویژه ای در بازار ابزار به دست آورد. این شرکت با بیش از 500 تولیدکننده در 11 کشور جهان، ابزارآلات متنوعی را به بازار عرضه می کند. لازم به ذکر است تعداد نمایندگی های این برند به بیش از 170 رسیده است.

محصولات رونیکس از کیفیت فوق مطلوبی برخوردار هستند. همچنین با بهره گیری از استانداردهای بین المللی تولید و به بازار ارائه می شوند. ابزار آلات دستی رونیکس نیز از مصارف گوناگونی در صنایع برخوردار هستند. به این نکته توجه نمایید تجهیزات این شرکت باتوجه به کیفیت بالایی که دارند، از قیمت مقرن به صرفه ای برخوردار هستند.

امروزه این برند به یکی از برندهای مطرح در جهان تبدیل شده است. لازم به ذکر است که این کمپانی علاوه بر تولید ابزارآلات دستی، انواع ابزار برقی، بادی، شارژی و ایمنی را به بازار ارائه کرده است.


بیشتر بخوانید: معرفی برند رونیکس


ابزارآلات دستی رونیکس

همانطور که در ابتدا  گفته شد، رونیکس یکی از معتبرترین برندهای بین المللی است. این شرکت به تولید انواع ابزارآلات در زمنیه های مختلف پرداخته است. در این بخش از مطلب معرفی ابزار دستی رونیکس به آشنایی با کاربردی ترین و رایج ترین انواع ابزارآلات تولیدشده توسط رونیکس می پردازیم.

پیچ گوشتی رونیکس

پیچ گوشتی وسیله ای است که به منظور باز و بسته کردن پیچ های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. پیچ گوشتی های رونیکس باتوجه به نوع پیج، در انواع مختلفی تولید می شوند. پیچ گوشتی رونیکس مدل RH-2866 ،RH-2765 ،RH-2887 و دیگر مدل ها از برترین پیچ گوشتی هایی هستند که توسط این برند به بازار عرضه شده اند.

اگر به دنبال ست ابزار رونیکس هستید، می توانید مجموعه پیچ گوشتی های این برند را خریداری نمایید.

پیچ گوشتی رونیکس
پیچ گوشتی رونیکس

آچار رونیکس

آچار یکی از انواع ابزار دستی است که برای باز و بسته کردن اتصالات پیچ و مهره ای استفاده می شود. آچارها براساس نوع پیچ و مهره در انواع مختلفی در بازار موجود هستند. پیچ و مهره ها نیز در انواع گوناگونی تولید می شوند. از این رو برای هر پیچ باید از آچار مناسب آن استفاده کنید. آچار فرانسه رونیکس، آلن و ترکمتر از انواع این ابزار هستند.

آچار بکس رونیکس مدل rh 2640، ست آچار چرخ رونیکس مدل rh-2690 و دیگر آچارهای این برند از محبوب ترین انواع این تجهیزات هستند. لازم به ذکر است اگر قصد تهیه ست کامل ابزار رونیکس را دارید، می توانید با مراجعه به سایت راندنو محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.


بیشتر بخوانید: نگهداری از ابزارآلات دستی به صورت کاربردی


سیم چین رونیکس

سیم چین وسیله ای است که برای برش سیم و کابل مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به ذکر است این ابزار دستی، ظاهری شبیه به انبردست دارد. سیم چین 7 اینچ رونیکس مدل rh-1226 ،rh-1267 و rh-122 از برترین سیم چین هایی هستند که توسط این برند تولید شده اند.

قیچی رونیکس

قیچی از محصولات پرکاربردی است که در صنایع و منازل استفاده می شود.این ابزار برای برش متریال های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. قیچی ها براساس نوع مواد، به چند دسته تقسیم می شوند. از برترین قیچی های ارائه شده توسط این برند می توان از قیچی ورق بر رونیکس مدل rh-3904 ،قیچی باغبانی مدل rh-3105، قیچی آهن بر مدل 3904 و قیچی شمشاد زن مدل rh-3110 نام برد.

قیچی رونیکس
قیچی رونیکس

فازمتر رونیکس

در این بخش از مطلب معرفی ابزار دستی رونیکس به بررسی فازمترهای این شرکت می پردازیم. فازمتر وسیله ای است که وجود یا عدم وجود جریان الکتریسیته را مشخص می کند. این محصول باتوجه به نوع کارکرد، به چند دسته دیجیتالی، القایی و دیگر موارد، تقسیم می شود. فازمتر رونیکس مدل rh 2714 یکی از پرمصرف ترین فازمترهای ارائه شده توسط این برند است.


بیشتر بخوانید: ابزار دستی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟


دم باریک رونیکس

دم باریک ابزار پرکاربردی است که برای برش دادن، خم کردن و نگه داشتن اشیاء مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله باتوجه به نوک بلند و باریکی که دارد، در محیط های محدود استفاده می شود. دم باریک رونیکس مدل rh-1366، دم باریک سرکج 6 اینچ مدل rh-1300 و مدل های دیگر از برترین دم باریک هایی هستند که توسط این برند به بازار ارائه شده اند.

دم باریک رونیکس
دم باریک رونیکس

کاتر رونیکس

کاتر از دیگر تجهیزاتی است که در لیست کاتالوگ محصولات رونیکس قرار می گیرد. این ابزار به منظور برش مواد مختلف استفاده می شود. کاتر رونیکس مدل rx-3005 یکی از محبوب ترین کاترهایی است که رونیکس به بازار عرضه کرده است.


بیشتر بخوانید: بهترین برند ابزار دستی در ایران


اره رونیکس

اره وسیله یکی از ابزارآلات ساده و قدیمی است که با حرکات رفت و برگشتی، مواد مختلف را برش می زند. استفاده از این ابزار دستی در صنایع چوب و نجاری کاربردهای به سزایی دارد. اره باغبانی رونیکس مدل RH-3602 ،3607،3604 و 3620 از بهترین اره های این شرکت هستند. اره های رونیکس باتوجه به کاربردی که دارند، با تنوع وسیعی در بازار موجود هستند.

چراغ قوه رونیکس

چراغ قوه از ملزوماتی است که وجود آن در محیط های تاریک اهمیت دارد. چراغ قوه ابزار قابل حملی است که توسط باتری کار می کند. چراغ قوه رونیکس مدل rh-4255 ،rh-4230 و rh-4270 از برترین چراغ قوه های رونیکس به شمار می آیند.

چکش رونیکس

در این بخش از مقاله معرفی ابزار دستی رونیکس به معرفی چکش های تولیدشده توسط این کمپانی می پردازیم. چکش ابزار کوبشی است که با استفاده از آن می توان میخ و هر قطعه دیگری را داخل اجسام سخت قرار داد. همچنین با این وسیله می توان برای ضربه زدن اشیاء مختلف استفاده کرد. چکش ها براساس نوع جنس و کاربردی که دارند، با جنس های مختلفی تولید می شوند.

چکش رونیکس مدل rh-4726 ،rh-4715 ،rh-4712 و rh-4751 از برترین چکش های این برند به شمار می آیند.

چکش رونیکس
چکش رونیکس

بیشتر بخوانید: آشنایی با انواع ابزار دستی


چاقو رونیکس

چاقو از دیگر ابزار های دستی رونیکس است که برای برش و قطعه قطعه کردن مواد گوناگون استفاده می شود. چاقوها براساس نوع استفاده، به چند دسته تقسیم می شوند. چاقو قلمه زنی باغبانی رونیکس مدل RH-3135 یکی از محبوب ترین چاقوهایی است که توسط رونیکس به بازار ارائه شده است.

انبردست رونیکس

انبردست وسیله ای است که جهت نگه داشتن اجسام مختلف و خارج کردن میخ از سطوح سخت،، مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار ظاهری شبیه به دم باریک دارد. توجه نمایید که این ابزار کارآمد را می توانید از نمایندگی های رونیکس خریداری نمایید. انبردست رونیکس مدل RH-1128 یکی از محبوب ترین انبرهای تولیدشده توسط این برند است.

سیم لخت کن رونیکس

سیم لخت کن ابزار دستی است که برای جدا کردن روکش سیم و کابل ها استفاده می شود. سیم لخت کن رونیکس مدل RX-1810 یکی از برترین نمونه های این اببزار است که توسط رونیکس ارائه شده است.

ست ابزار دستی رونیکس در گستره تنوع وسیعی قرار می گیرد. از دیگر محصولات دستی این شرکت می توان به آچار بکس و ست بکس، آچار آلن، گاز انبر، انبر پرچ، انبر قفلی رونیکس و دیگر موارد اشاره نمود.

لیست قیمت ابزار دستی رونیکس

امیدواریم که مقاله معرفی ابزار دستی رونیکس برای شما مفید واقع شده باشد. در این مقاله از مجله راندنو به طور مفصل به آشنایی با انواع ابزارآلات دستی رونیکس پرداخته شد. همانطور که پیش تر به این موضوع پرداخته شد، ابزار رونیکس باتوجه به کیفیت بالایی که دارند، از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار هستند.

به این نکته توجه داشته باشید قیمت جعبه ابزار کامل رونیکس باتوجه به محتویات آن، علاوه بر کارایی بالا، بسیار مقرون به صرفه است. راندنو امکان مشاهده لیست قیمت ابزار رونیکس و برقراری ارتباط بی واسطه با فروشندگان این محصولات را برای شما فراهم نموده است.

معرفی ابزار دستی رونیکس
معرفی ابزار دستی رونیکس

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ابزار دستی


همچنین خوشحال می شویم که نظرات خود را در قسمت دیدگاه این مقاله برای ما به اشتراک بگذارید. تیم فنی راندنو آماده پاسخگویی و راهنمایی شما کاربران عزیز درخصوص هرگونه سؤالات رایج در زمینه ابزار و یراق است.