بهترین برند ابزار دستی در ایران

بهترین برند ابزار دستی در ایران

معرفی بهترین برند ابزار دستی به شما کم می کند تا ابزارآلات دستی مورد نیاز خود را به درستی انتخاب نمایید. همانطور که می دانید انواع ابزار دستی از جمله وسایلی هستند که از کاربردهای به سزایی در منازل و کارگاه های صنعتی برخوردار هستند. همچنین به دلیل تنوع در گستره این ابزارآلات، تهیه و خرید ابزار دستی برای کاربران به یکی از دغدغه های چالش برانگیز تبدیل شده است.

شاید این گونه تصور کنید که انواع ابزار دستی نسبت به ابزارآلات برقی، اهمیت و کاربرد ویژه ای ندارند. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که میزان اهمیت استفاده از ابزارآلات دستی برابر با ابزارآلات دیگر است. به عبارتی شما برای تبدیل شدن به یک صنعتگر حرفه ای، فعالیت خود را باید با استفاده از انواع ابزار دستی آغاز نمایید تا کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

خرید ابزار دستیهمانطور که می دانید برندهای بسیاری به تولید و ساخت ابزار دستی پرداخته اند. از این رو انتخاب بهترین مارک ابزار دستی در ایران تصمیم گیری را برای کاربران تا حدی سخت نموده است. اگر شما هم قصد خرید ابزار دستی از برندهای مطرح و محبوب را دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. همچنین اگر قصد تهیه بهترین برند آچار را دارید، با مطالعه این مقاله می توانید ابزار متناسب با کاربرد خود را انتخاب نمایید. در مقاله بهترین برند ابزار دستی از مجله راندنو، شما را با بهترین مارک ابزار دستی در ایران آشنا خواهیم نمود.

آنچه در ادامه می خوانیم:

بهترین مارک ابزارآلات در دنیا

همانطور که در ابتدای مطلب بهترین برند ابزار دستی گفته شد، شرکت های بسیاری به تولید انواع ابزار دستی پرداخته اند. در این بخش از مقاله شما را با انواع برند ابزارآلات دستی که شناخته شده هستند، آشنا خواهیم نمود.


بیشتر بخوانید: آشنایی با انواع ابزار دستی


بوش (Bosch)

بوش (Bosch)
بوش (Bosch)

شرکت بوش یکی از معتبرترین برندهای تولیدکننده انواع ابزار در جهان است. همچنین بوش یک برند آلمانی است که از بزرگترین تأمین کننده های ابزار دستی و ابزار برقی در جهان به شمار می آید. لازم به ذکر است که این کمپانی شرکت های زیر مجموعه خود را به صورت هولدینگ نیز مدیریت می کند.

اروین (Irwin)

اروین یک شرکت تولیدکننده بین المللی انواع ابزار دستی حرفه ای است که در سال 1885 فعالیت خود را زمینه تولید ابزارآلات دستی آغاز نمود. این شرکت در ابتدا فعالیت خود را در ایالات متحده آغاز نمود. این شرکت بین المللی اروپایی و آسیایی، به تولید لوازم جانبی ابزار برقی و شارژی نیز پرداخته است.

کنیپکس (Knipex)

برند کنیپکس از دیگر برندهای مطرح در زمینه تولید انواع ابزار دستی است که در این بخش از مقاله بهترین برند ابزار دستی به بررسی آن خواهیم پرداخت. این برند در سال 1882 در کشور آلمان تأسیس شد و یکی از تولیدکنندگان تخصصی انواع انبر در جهان است.

دیوالت (Dewalt)

دیوالت یک برند آمریکایی است که زیر مجموعه شرکت بلک اند دکر است. این برند بین المللی به تولید انواع ابزار دستی، ابزار نجاری و … پرداخته است. محصولات دیوالت از کیفیت بالایی برخوردار هستند و باتوجه به استانداردهای بین المللی تولید و به بازار عرضه می شوند.

متابو (Metabo)

متابو نیز یک تولیدکننده محبوب در حوزه ابزار برقی است. کارخانه اصلی این شرکت در شهر نورتینگن آلمان قرار دارد. محصولات برند متابو حدود 40 سال است که به بازار ایران وارد شده اند و شعبه های بسیاری در کشورهای استرالیا، ایالات متحده و چین دارد.

متابو (Metabo)
متابو (Metabo)

بیشتر بخوانید: معرفی برند متابو


آاگ (Aeg)

آاگ یکی برند آلمانی است که تجربه زیادی در زمینه تولید انواع ابزارآلات دارد. جالب است بدانید که این شرکت به نوآفرینی در طراحی شناخته شده است. همچنین محصولات این شرکت با استفاده از تکنولوژی روز جهان تولید و به بازار عرضه می شوند.

ماکیتا (Makita)

در این بخش از مقاله بهترین برند ابزار دستی به معرفی شرکت ماکیتا می پردازیم. شرکت اصلی ماکیتا در شهر انجو کشور ژاپن تأسیس شده است. همچنین این برند از زیرمجموعه هایی در کشورهای برزیل، کانادا، ژاپن، چین، انگلیس، رومانی، آلمان، ایالات متحده و مکزیک دارد. می توان گفت شرکت ماکیتا یکی از پرفروش ترین و معتبرترین شرکت های ابزارآلات در جهان است.

استنلی (Stanley)

استنلی یکی از بزرگترین و قدیمی ترین تولیدکنندگان ابزارهای صنعتی در جهان است. این شرکت با بیش از 175 سال سابقه در حوزه تولید ابزارآلات صنعتی، توانسته است سهم ویژه ای از بازار ابزار جهان را به خود اختصاص دهد.

هنس (Hans)

شرکت ابزار هنس یک برند تایوانی است که از سال 1973 فعالیت خود را آغاز نمود. برند هنس یکی از شرکت های مطرح در زمینه تولید انواع ابزار دستی است. محصولات برند هنس از کیفیت بالایی برخوردار هستند و مطابق با استانداردهای آلمان تولید می شوند.

هنس (Hans)
هنس (Hans)

بهترین مارک ابزار دستی در ایران

تولید انواع ابزار دستی در ایران به دو صورت انجام می گیرد. در اولین حالت تمامی طراحی و ساخت قطعات ابزار مورد نظر، به طور کامل در ایران انجام می گیرد. در حالت دوم نیز قطعات ابزار مورد نظر از کشورهای خارج وارد می شوند و تنها مراحل تکمیل و مونتاژ نهایی آنها در ایران انجام می شود. در این بخش از مقاله بهترین برند ابزار دستی به معرفی مارک های ابزار دستی ایرانی می پردازیم.

ایران پتک (Iranpotk)

شرکت ایران پتک یک برند ایرانی است که در سال 1363 و در شهر اراک، فعالیت خود را در زمینه تولید انواع ابزار دستی آغاز نمود. محصولات ایران پتک باتوجه به قیمت مقرون به صرفه ای که دارند، از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. ابزارآلات برند ایران پتک مطابق با استانداردهای ایران و کشورهای مطرح در زمینه ابزار، تولید و به بازار عرضه می شوند.

همچنین لازم به ذکر است که یکی از اصلی ترین دلایلی که موجب افزایش امتیاز این برند شده است، بهره گیری از مواد اولیه با کیفیت در ساخت ابزار دستی این شرکت است.


بیشتر بخوانید: معرفی برند ایران پتک


رونیکس (Ronix)

رونیکس یکی دیگر از شرکت های تولیدکننده انواع ابزار صنعتی، از جمله ابزارآلات دستی در ایران است. این برند در سال 1379 توسط محمدرضا رامخو تأسیس شد. محصولات رونیکس از کیفیت بالایی برخوردار هستند و قیمت ابزارآلات رونیکس برای کاربران بسیار مقرون به صرفه تمام می شود.

آروا (Arva)

آروا از دیگر شرکت های محبوب و مطرح در زمینه تولید انواع ابزار است. شرکت آروا نسبت به دیگر برندهای نام برده شده، قدمت کمتری دارد. اما در همین مدت زمان کوتاه فعالیت خود توانسته است جایگاه مطلوبی در بازار ابزارآلات به دست بیاورد.

آروا (Arva)
آروا (Arva)

نووا (Nova)

نووا یکی دیگر از بهترین برند ابزار دستی در ایران به شمار می آید. شرکت نووا از سال 1387 در زمینه تولید ابزار و یراق، فعالیت خود را آغاز نمود. می توان گفت که برند نووا یکی از قوی ترین شرکت های ابزارآلات بازار ایران است که محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش به خریداران خود ارائه می نمایند.

توسن (Tosan)

برند ابزار توسن از مطرح ترین و معتبرترین شرکت های تولیدکننده ابزار دستی در ایران است. این شرکت در سال 1382 فعالیت خود را آغاز نمود و هدف اصلی این برند، تولید محصولات باکیفیت منطبق با استانداردهای بین المللی است. لازم است بدانید که انواع ابزار برقی برند توسن در کشور چین و ابزارآلات دستی این برند در کشور تایوان تولید می شوند.


بیشتر بخوانید: معرفی برند توسن


راهنمای خرید ابزار دستی

پس از معرفی و آشنایی شما با بهترین برند ابزار دستی در دنیا، به نکات اولیه انتخاب و خرید ابزار دستی می پردازیم.

نوع کاربری

پیش از انتخاب محصول مورد نظر باید به نوع کاربری خود و انتظاری که از ابزار مورد نظر دارید، توجه نمایید. این موضوع را در نظر بگیرید که برای انجام چه فعالیتی قصد استفاده از ابزار دستی مورد نظر را دارید. همچنین به میزان زمانی که به استفاده از ابزار دستی دارید، توجه نمایید. سپس با پاسخ به تمامی این سؤالات می توانید به خرید ابزار دستی مناسب که متناسب با نیاز شما است، اقدام نمایید.

نوع متریال

مواد اولیه استفاده شده در ساخت ابزار دستی مورد نظر، از دیگر پارامترهای مهمی است که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید. همچنین لازم به ذکر است که برندهای محبوب تولیدکننده انواع ابزار دستی، از متریال های باکیفیتی در ساختار ابزارآلات خود استفاده می کنند. به طور کلی بهترین مارک های ابزار دستی که در بازار شناخته شده هستند، از کیفیت و طراحی مطلوب تری نسبت به برندهای دیگر برخوردار هستند.

کاربری آسان

ابزارآلات دستی همانطور که از نامشان مشخص است، تنها به واسطه نیروی دست کاربران قابل استفاده هستند. ازاین رو توجه به خوش دست بودن آنها و کاربری راحت ابزار دستی، از دیگر فاکتورهای حائز اهمیتی است که باید به آن توجه داشته باشید. در نتیجه هنگام خرید هر یک از انواع ابزار دستی به طراحی ارگونومی آن توجه نمایید که مطابق با استانداردهای بین المللی ساخته شده باشد.

چند منظوره بودن

برخی از انواع ابزارآلات دستی طیف گسترده ای از کاربردهای مختلف را دربر می گیرند یا به عبارتی چندکاره هستند. از این رو می توانید از یک ابزار برای انجام چندین فعالیت نیز استفاده نمایید. پس هنگام تهیه ابزار دستی مورد نظر، بررسی کنید که در صورت چند کاره بودن آن، چگونه می توانید استفاده صحیحی از آن داشته باشید.

قابلیت حمل آسان

از دیگر پارامترهای مهمی که هنگام خرید انواع ابزار دستی باید به آن توجه داشته باشید، حمل ابزار دستی است. در برخی از مواقع شاید نیاز باشد که ابزار دستی مورد نظر را به مکان های مختلفی جابه جا کنید. از این رو کیت ابزار دستی یکی از تجهیزات ویژه ای است که حمل و نقل انواع ابزار دستی را آسان تر می نماید.

بهترین برند ابزار دستی
بهترین برند ابزار دستی

بیشتر بخوانید: ابزار مناسب منزل که وجود آن در هر خانه ای ضروری است


امیدواریم که مقاله بهترین برند ابزار دستی برای شما مفید واقع شده باشد. در این مقاله از مجله راندنو به معرفی بهترین مارک ابزار دستی در ایران پرداخته شده است. جهت خرید ابزار دستی و اطلاع از قیمت ابزار دستی می توانید با مراجعه به سایت راندنو لیست قیمت ابزار دستی رونیکس را مشاهده نمایید.

راندنو امکان مشاهده لیست قیمت ابزار و ابزار دستی و برقراری ارتباط بی واسطه با فروشندگان ابزار دستی را برای شما فراهم نموده است. همچنین به منظور افزایش فروش ابزار دستی خود، با ثبت نام در سایت راندنو می توانید خریداران زیادی را جذب فروشگاه خود نمایید. خوشحال می شویم که نظرات خود را در قسمت دیدگاه این مقاله برای ما به اشتراک بگذارید. تیم فنی راندنو آماده پاسخگویی و راهنمایی شما کاربران عزیز درخصوص هرگونه سؤالات رایج در زمینه ابزار و یراق است.