راهنمای خرید ابزار برقی

راهنمای خرید ابزار برقی

راهنمای خرید ابزار برقی به شما کمک می کند تا بتوانید میان گستردگی تنوع انواع ابزار برقی بهترین گزینه را انتخاب نمایید. خرید ابزار آلات برقی یکی از دغدغه های افراد است که در منازل و همچنین به صورت عمومی، قصد استفاده از این محصولات را دارند. ابزار به مجموعه وسایلی گفته می شود که باتوجه به قدرتی که دارند، جهت انجام فعالیت های جزئی و سنگین، مورد استفاده قرار می گیرند.

ابزارآلات برقی توسط یک منبع انرژی الکتریکی، کار می کنند ابزارآلات برقی باتوجه به گستره وسیعی که دارند، در دسته بندی های مختلفی تولید و عرضه می شوند. به عبارتی باتوجه به رشد تکنولوژی، دامنه تولید و ساخت ابزارآلات بسیار گسترش یافته است که هر یک از آنها کاربردهای متفاوتی دارند. لازم به ذکر است که انواع ابزار برقی علاوه بر مصارف صنعتی و نیمه صنعتی، از کاربردهای خانگی نیز برخوردار هستند.

خرید انواع ابزار برقی
خرید انواع ابزار برقی

راندنو یک سایت خرید ابزار برقی است که با مراجعه به آن می توانید خرید ابزار آلات برقی را به آسودگی انجام دهید. همچنین برندهای گوناگونی در بازار وجود دارند که شما را در انتخاب خود دچار تردید خواهند کرد. از این رو در این مقاله قصد داریم شما را با راهنمای خرید ابزار برقی آشنا نماییم.

آنچه در ادامه می خوانیم:

انواع ابزار برقی

همانطور که می دانید انواع ابزار برقی از تنوع بالایی برخوردار هستند. همچنین باتوجه به کاربردهای مختلفی که دارند، در گستره وسیع و با قدرت های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند. در این بخش از مقاله شما را با رایج ترین و پرکاربردترین ابزار برقی خواهش خواهیم نمود.

  • دستگاه جوش
  • دریل
  • فرز
  • اره برقی
  • اتو لوله
  • دستگاه پولیش
  • شیارزن
  • سشوار صنعتی
  • سنباده زن و …
انواع ابزار برقی
انواع ابزار برقی

بیشتر بخوانید: مراقبت و نگهداری از ابزار برقی به صورت جامع و کاربردی


نکات مهم در خرید ابزارآلات برقی

همانطور که در ابتدا گفته شد، انواع ابزار برقی باتوجه به کاربرد و قدرتی که دارند، در دسته بندی های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. راهنمای خرید لوازم برقی به شما کمک می کند بهترین ابزار برقی را باتوجه به کاربرد خود انتخاب نمایید. در این بخش از مقاله راهنمای خرید ابزار برقی به نکات مهمی که باید به آنها توجه داشته باشید، خواهیم پرداخت.

نوع کاربری

اولین و مهم ترین نکته ای که هنگام خرید ابزارآلات برقی از اهمیت بالایی برخوردار است، نوع کاربری شما و انتظاری که از دستگاه مورد نظر دارید است. توجه داشته باشید که با یک انتخاب اشتباه، پروژه شما با کیفیت مطلوبی انجام نمی شود. همچنین به ابزار مورد نظر آسیب می رساند و هزینه ای که پرداخت نموده اید، به هدر خواهد رفت.

در برخی از مواقع ممکن است شما به یک ابزار کارآمد جهت انجام فعالیت های صنعتی خود نیاز داشته باشید. اما با خرید یک ابزار که تنها برای مصارف خانگی مناسب است، نمی توانید از این ابزار استفاد ه بهینه ای داشته باشید.

قدرت

همانطور که می دانید انواع ابزارآلات برقی توسط یک کابل که جریان برق را به موتور دستگاه می رساند، کار می کنند. توجه داشته باشید که دستگاه هایی که از توان 12 آمپر و یا بیشتر برخوردار هستند، از قدرت موتور بالاتری نیز برخوردار هستند.

ایمنی ابزار

ایمنی ابزار از دیگر پارامترهای مهم در راهنمای خرید ابزار برقی به شمار می آید. از این رو هنگام خرید انواع این ابزارآلات، استانداردهای لازم را درنظر داشته باشید. سعی بر این داشته باشید ابزاری را انتخاب نمایید که از استانداردهای بین المللی برخوردار باشد تا حین انجام کار، برای شما و دستگاه مشکلی پیش نیاید. لازم به ذکر است که امروزه با بهره گیری از تکنولوژی روز جهان در ساختار ابزارآلات، ایمنی انواع ابزار برقی بسیار افزایش یافته است.

برند

انتخاب از یک برند معتبر نیز تأثیر به سزایی در انتخاب و خرید ابزارآلات برقی دارد. برندهای متعددی به تولید انواع ابزارآلات برقی پرداخته اند که با یکدیگر رقابت دارند. تمامی برندهای تولیدکننده ابزارآلات برقی درصدد این موضوع برآمده اند که محصولات باکیفیتی را به بازار ارئه نمایند. در نتیجه بهتر است باتوجه به میزان بودجه ای که برای خرید ابزار برقی درنظر گرفته اید، از برندهای شناخته شده، اقدام به خرید ابزار آلات برقی نمایید.

توجه داشته باشید که برندهای محبوب و معتبر، ابزارآلات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه می نمایند. در لیست زیر به تعدادی از معتبرترین و شناخته شده ترین برندهای تولیدکننده انواع ابزار برقی پرداخته شده است:

  • ابزار برقی رونیکس
  • آروا
  • ابزار برقی ماکیتا
  • ادون
  • ابزار برقی توسن
  • دیوالت
  • ابزار برقی کرون
  • ابزار برقی پوکا
  • ابزار برقی NEC
برند
برند

بیشتر بخوانید: ابزار برقی بخریم یا ابزار شارژی؟


ویژگی

هر یک از انواع ابزار برقی از ویژگی های خاصی برخوردار هستند که تأثیر به سزایی بر راهنمای خرید ابزار برقی دارند. هنگام خرید ابزارآلات برقی به این نکته توجه داشته باشید که به چه میزان از این ابزار استفاده خواهید نمود. توجه داشته باشید که انتخاب یک ابزار قدرتمند، تا مدت ها به شما کمک خواهد نمود که بسیاری از فعالیت های سنگین خود را انجام دهید.

برآورد هزینه

قیمت ابزار برقی از دیگر فاکتورهای مهمی است که هنگام خرید این محصولات باید به آنها توجه داشته باشید. به طور معمول ابزارهای برقی به تعدادی لوازم جانبی مانند صفحه برش، مته، سرپیچ و قطعات دیگر، نیاز دارند. به عبارتی برخی از انواع ابزارهای برقی بدون وجود ابزار جانبی های خود نمی توانند کار خود را انجام دهند. در نتیجه توجه داشته باشید باتوجه به میزان هزینه ای که پرداخت می کنید، ابزار مورد نظر از لوازم جانبی برخوردار باشد.

اما این نکته را در نظر داشته باشید که ابزارهایی که از لوازم جانبی برخوردار هستند، کیفیت پایینی دارند. همچنین هدف از تولید این محصول، جلب نظر مشتری و در نتیجه جذب آنها در راستای خرید است.

میزان مصرف برق و انرژی

میزان مصرف برق از دیگر عوامل مهم در راهنمای خرید ابزار برقی است که در انتخاب و خرید ابزار برقی از اهمیت به سزایی برخوردار است. میزان مصرف برق دستگاه زمانی اهمیت دارد که شما قصد استفاده مداوم و طولانی مدت از یک ابزار را داشته باشید. این فاکتور برای کارگاه هایی که به صورت دائم از ابزارآلات کارگاهی استفاده می کنند، اهمیت زیادی دارد.

اشکال یابی و علامت خطر

در برخی از مواقع اگز از ابزار استفاده صحیحی هم داشته باشید، امکان خرابی و فرسودگی آن وجود دارد. پیش از تشخیص ایراد از ابزار، از اتصال آن به جریان برق اطمینان حاصل نمایید. اگر ابزار با اتصال به نیروی برق روشن نشد، به احتمال زیاد یک قطعه الکتریکی آن دچار خرابی شده است و از خرید آن باید صرف نظر نمایید.

گارانتی و خدمات پس از فروش

گارانتی و خدمات پس از فروش یکی از مواردی است که هنگام خرید هر یک از انواع ابزارآلات برقی باید به آن توجه داشته باشید. برخورداری از گارانتی و خدمات پس از فروش موجب می شود هنگام بروز هرگونه مشکلی برای ابزار، شرکت تولیدکننده به تعمیر و یا تعویض کالای شما بپردازد.

مهارت

مهارت و دانش شما در زمینه استفاده از ابزار برقی مورد نظر، از دیگر عوامل با اهمیتی است که هنگام انتخاب محصول باید به آن توجه داشته باشید. اطلاع از نحوه استفاده صحیح از ابزار، موجب می شود تا بتوانید به بهترین شکل از این ابزار استفاده نمایید.

ارتقای ابزار

در این بخش از مقاله راهنمای خرید ابزار برقی به مهم بودن موضوع ارتقای ابزار برقی می پردازیم. پس از کسب اطلاعات کافی از نحوه کار با ابزار مورد نظر، سعی بر این داشته باشید که ابزار را ارتقا دهید. با ارتقا یا تعویض کالای مورد نظر دقت و اطمینان، سرعت و حتی اعتماد به نفس شما اقزایش خواهد یافت.

راهنمای خرید ابزار برقی
راهنمای خرید ابزار برقی

بیشتر بخوانید: ابزار مناسب منزل که وجود آن در هر خانه ای ضروری است


امیدواریم که مقاله راهنمای خرید ابزار برقی برای شما مفید واقع شده باشد. در این مقاله از مجله راندنو به طور مفصل به نکات مهم در خرید ابزار آلات برقی پرداخته شده است. جهت خرید ابزار برقی نجاری و اطلاع از قیمت ابزار برقی می توانید با مراجعه به سایت راندنو لیست فروشندگان ابزارآلات برقی را مشاهده نمایید.

راندنو امکان مشاهده لیست قیمت انواع ابزار برقی و ابزار برقی کار با چوب و همچنین برقراری ارتباط بی واسطه با فروشندگان این محصول را برای شما فراهم نموده است. همچنین خوشحال می شویم که نظرات خود را در قسمت دیدگاه این مقاله برای ما به اشتراک بگذارید. تیم فنی راندنو آماده پاسخگویی و راهنمایی شما کاربران عزیز درخصوص هرگونه سؤالات رایج در زمینه ابزار و یراق است.