بهترین مارک کلاه ایمنی مهندسی

بهترین مارک کلاه ایمنی مهندسی

بهترین مارک کلاه ایمنی به شما کمک می‌کند بتوانید کلاه کار مورد نظر را خریداری نمایید. کلاه ایمنی از تجهیزات فردی است که به منظور مراقبت از سر و گردن افراد در محیط کار مورد استفاده قرار می‌گیرد. برندهای بسیاری به تولید این ابزار ایمنی کارآمد پرداخته‌اند. هر یک از محصولات این برندها از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند.

خرید انواع کلاه ایمنی
خرید انواع کلاه ایمنی

جهت تهیه بهترین مارک کلاه کار با مراجعه به سایت راندنو می‌توانید لیست فروشندگان این ابزار را مشاهده نمایید. راندنو امکان مشاهده لیست قیمت کلاه ایمنی کارگری را برای شما کاربران فراهم نموده است. در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین برند کلاه ایمنی بپردازیم. پس تا انتهای مقاله بهترین مارک کلاه ایمنی با ما همراه باشید‌.

آنچه در ادامه می‌خوانیم:

کلاه ایمنی uvex

در این بخش از مقاله بهترین مارک کلاه ایمنی به معرفی کمپانی Uvex می‌پردازیم. یووکس یکی از معتبرترین و محبوب‌ترین تولیدکنندگان تجهیزات ایمنی در جهان است. این برند فعالیت خود را از سال 1980 در کشور آلمان آغاز نمود. محصولات این برند از استانداردهای CE و EN برخوردار هستند. کلاه ایمنی ساختمانی یووکس یکی از محبوب‌ترین تجهیزات حفاظت فردی این برند محسوب می‌شود. تست کیفیت تجهیزات ایمنی یووکس، توسط لابراتوارهای کنترل کیفیت این شرکت انجام می‌پذیرد. در راندنو می‌توانید قیمت کلاه ایمنی uvex را مشاهده نمایید.

بهترین مارک کلاه ایمنی
بهترین مارک کلاه ایمنی

بیشتر بخوانید: کلاه ایمنی چیست و چه کاربردی دارد؟


کلاه ایمنی پرشین سیفتی

پرشین سیفتی از دیگر برندهایی است که نام آن در لیست بهترین مارک کلاه ایمنی قرار می‌گیرد. این شرکت فعالیت خود را از سال 1379 در زمینه تولید تجهیزات ایمنی به صورت رسمی آغاز نمود. کلیه محصولات این برند از استانداردهای CE و ANSI برخوردار هستند. همچنین گواهی استاندارد مؤسسه تحقیقات و تعلیمات بهداشت در تمامی تجهیزات این برند وجود دارد.

کلاه ایمنی پرشین سیفتی x90، کلاه ایمنی پرشین سیفتی مدل dwarf7 و دیگر مدل‌ها از برترین کلاه کارهای تولیدشده توسط این برند به شمار می‌آیند. جهت اطلاع از قیمت کلاه ایمنی پرشین سیفتی دورف 7 با مراجعه به راندنو می‌توانید لیست فروشندگان این تجهیزات را مشاهده نمایید.

کلاه ایمنی راپیدو

راپیدو از دیگر شرکت‌هایی است که نام آن در لیست بهترین مارک کلاه ایمنی قرار می‌گیرد. راپیدو یک برند چینی است که فعالیت خود را از سال 1971 در حوزه ارائه کلاه‌های کاسکت و ایمنی آغاز کرد. محصولات این برند نیز از کیفیت بالایی برخوردار هستند و مطابق با نیاز کاربران طراحی و تولید می‌شوند. کلاه کاسکت راپیدو مدل 950، ece r22-05 و مدل‌های دیگر از پرمصرف ترین کلاه‌های ایمنی تولیدشده توسط این برند هستند.

همچنین می‌توان گفت نام راپیدو در لیست بهترین برند کلاه ایمنی موتور نیز قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که کلاه کاسکت‌های این برند از استاندارد DOT برخوردار هستند.


بیشتر بخوانید: چرا باید از کلاه ایمنی استفاده کنیم؟ | دلایل استفاده از کلاه ایمنی در محیط کار


کلاه ایمنی مهندسی کاترپیلار

تاریخچه تأسیس برند کاترپیلار به قرن 20 میلادی مربوط می‌شود. این برند در تاریخ 15 آوریل 1925 از ادغام دو کمپانی به نام‌های هولت و سی‌ال بست تشکیل شد. محصولات کاترپیلار بسیار شناخته شده و متنوع هستند. لازم به ذکر است که این برند در زمینه‌های مختلف دیگری مانند ساخت موتورهای دیزلی، ماشین‌آلات کشاورزی و موارد مشابه نیز فعالیت می‌کند.

کاترپیلار از برندهای معتبر و مشهوری است که تجهیزات بسیار باکیفیت و مقرون به صرفه به بازار ارائه می‌کند. کلاه ایمنی کاترپیلار کد 019670 و 19665 از پرطرفدارترین کلاه‌های ایمنی کاترپیلار به شمار می‌آیند. جهت اطلاع از قیمت کلاه ایمنی مهندسی در راندنو می‌توانید به صورت مستقیم با فروشندگان این ابزار ارتباط برقرار نمایید.

کلاه ایمنی مهندسی کاترپیلار
کلاه ایمنی مهندسی کاترپیلار

کلاه ایمنی رادین

شرکت رادین یکی از محبوب‌ترین برندهای تولیدکننده تجهیزات ایمنی است. رادین با عنوان بهترین مارک کلاه ایمنی توانسته است جایگاه ویژه‌ای در بازار ابزار ایمنی به دست آورد. کلاه کاسکت رادین عینک دار، کلاه کاسکت رادین مدل 305، blk-405 ،105 و دیگر مدل‌های این محصول، از برترین محصولات ایمنی این شرکت به شمار می‌آیند.


بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کلاه ایمنی


کلاه ایمنی هترمن

از میان شرکت‌های تولیدکننده کلاه کار، هترمن به عنوان یکی از بهترین ارائه‌دهندگان تجهیزات ایمنی شناخته شده است. این شرکت از سال 1382 فعالیت خود را در زمینه تولید و واردات تجهیزات حفاظت فردی و آتش‌نشانی آغاز کرد. در حال حاضر این برند به تولید و عرضه محصولات ایمنی باکیفیت می‌پردازد. لازم به ذکر است که تجهیزات این شرکت از استانداردهای جهانی برخوردار هستند.

کلاه کار در ارتفاع هترمن یکی از پرمصرف‌ترین و محبوب‌ترین کلاه‌های ایمنی عرضه شده این برند محسوب می‌شود. همچنین کلاه ایمنی هترمن مدل mk8 ،mk3 ،mk6 و mk7 از بهترین کلاه‌های کار هترمن هستند. اگر به دنبال کلاه ایمنی خارجی و باکیفیت هستید، پیشنهاد ما به شما انتخاب از برند هترمن است. جهت خرید کلاه ایمنی هترمن باتوجه به نوع کاربرد خود مناسب‌ترین نوع آن را انتخاب نمایید.

کلاه ایمنی canasafe

کاناسیف از دیگر برندهای معتبر تولیدکننده این ابزار ایمنی است که نام آن در لیست بهترین مارک کلاه ایمنی قرار گرفته است. این برند با بهره‌گیری از فن‌آوری‌های روز جهان توانسته است محصولات باکیفیت را به بازار ارائه نماید. لازم به ذکر است که تجهیزات تولیدشده این شرکت از استانداردهای بین‌المللی برخوردار هستند. این برند به تولید انواع کلاه سفید و دیگر رنگ‌ها نیز پرداخته است.

این برند علاوه بر تولید انواع کلاه کار، به عرضه دیگر تجهیزات مانند عینک ایمنی، ماسک تنفسی، محافظ گوش و مواردی از این قبیل نیز می‌پردازد. کلاه ایمنی کاناسیف مدل impactor 3 و تیپ 2 یکی از پرطرفدارترین کلاه‌های این برند به شمار می‌آیند. همچنین قیمت کلاه ایمنی کاناسیف نسبت به کیفیت آن بسیار ارزنده است.

کلاه ایمنی canasafe
کلاه ایمنی canasafe

بیشتر بخوانید: چه نوع کلاه ایمنی بخریم؟


کلاه کار در ارتفاع هارو

هارو یک برند تایوانی است که عمده فعالیت آن در زمینه تولید تجهیزات حفاظت فردی کار در ارتفاع است. این شرکت با به‌کارگیری از کارکنان متخصص، توانسته است محصولات باکیفیت و متنوعی را در اختیار کاربران قرار دهد. محصولات این برند مطاب ق با استانداردهای EN ،CE و ANSI طراحی و تولید می‌شوند. لازم به ذکر است که تمامی محصولات این برند دارای تأییدیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند. کلاه ایمنی مخصوص کار در ارتفاع هارو مدل HC-B-04 یکی از محبوب‌ترین کلاه‌های ارائه شده توسط این برند است.

کلاه کار در ارتفاع پتزل

برند پتزل یک شرکت نامدار در حوزه تجهیزات ایمنی است که نام در لیست بهترین مارک کلاه ایمنی قرار می‌گیرد. این کمپانی در سال 1930 توسط فردی به نام فرناند پتزل تأسیس شد. لازم به ذکر است که فعالیت عمده این برند اروپایی بین‌المللی در حوزه تجهیزات کوهنوردی، غارنوردی و به طور کلی طبیعت‌گردی است. محصولات این کمپانی از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند.

همچنین برخورداری از قیمت مقرون به‌صرفه، از دیگر ویژگی‌های محصولات این برند است که آن را به یک کمپانی جهانی تبدیل کرده است. از برترین کلاه ایمنی کار در ارتفاع petzl می‌توان از مدل‌های meteor ،vertex vent و vetex best نام برد.


بیشتر بخوانید: معرفی انواع کلاه ایمنی


کلاه ایمنی مارک msa

محصولات ام‌اس‌ای در زمینه تولید تجهیزات ایمنی و ایجاد امنیت کارکنان طراحی می‌شوند. کمپانی Msagasmonitors در سال 1914 فعالیت خود را در زمینه ارائه محصولات ایمنی آغاز کرد. این برند به تولید ابزارآلات تشخیص گاز، محصولات حفاظت صنعتی و دستگاه‌های حفاظت از سقوط می‌پردازد. لازم است بدانید که به دلیل وجود تحریم‌ها، این برند هیچ‌گونه نمایندگی فعالی در ایران ندارد. اگر به دنبال کلاه ایمنی امریکایی هستید، می‌توانید محصول مورد نظر خود را از برند MSA خریداری نمایید.

کلاه ایمنی مارک msa
کلاه ایمنی مارک msa

کلاه ایمنی مهندسی jsp

جی‌اس‌پی یکی از تولیدکنندگان معتبر در زمینه تولید تجهیزات ایمنی فردی و لوازم ایمنی است. این شرکت، یک برند انگلیسی است و محصولات باکیفیتی را به بازار عرضه می‌کند. کلاه‌های این شرکت از جنس پلیمر سخت یا HDPE و جنس پوسته داخلی آن از Terylene ساخته می‌شوند. کلاه سفید مهندسی JSP EVO3 از مدل‌های کاربردی است که جی‌اس‌پی به بازار عرضه کرده است.

کلاه ایمنی تک پلاست

تک پلاست از دیگر برندهای محبوب و معتبر تولیدکننده انواع تجهیزات ایمنی است. انواع لوازم ایمنی این برند از کیفیت بالایی برخوردار هستند و براساس استانداردهای جهانی تولید می‌شوند. ماسک جوشکاری، عینک ایمنی و دیگر وسایل از دیگر تجهیزاتی هستند که تک پلاست به بازار ارائه کرده است. کلاه تک پلاست مدل ClassG 0086 از محبوب‌ترین کلاه‌هایی است که این برند به بازار ارائه کرده است.

جمع‌بندی

امیدواریم که مقاله بهترین مارک کلاه ایمنی برای شما مفید واقع شده باشد. در این مقاله از مجله راندنو به طور مفصل به آشنایی با شرکت‌های تولیدکننده کلاه کار پرداخته شده است. راندنو امکان مشاهده لیست قیمت کلاه ایمنی کار و برقراری ارتباط بی‌واسطه با فروشندگان این محصول را برای شما فراهم نموده است. همچنین می‌توانید لیست مرکز فروش و خرید تجهیزات ایمنی را مشاهده نمایید.

با مراجعه به سایت راندنو می‌توانید لیست انواع کلاه ایمنی را مشاهده و بهترین مارک کلاه ایمنی موتور را خریداری کنید. همچنین خوشحال می‌شویم که نظرات خود را در قسمت دیدگاه این مقاله برای ما به اشتراک بگذارید. تیم فنی راندنو آماده پاسخگویی و راهنمایی شما کاربران عزیز درخصوص هرگونه سؤالات رایج در زمینه ابزار و یراق است.