بهترین مارک جعبه ابزار

بهترین مارک جعبه ابزار

معرفی بهترین مارک جعبه ابزار به شما کمک می کند تا از بین برندها و مدل های مختلف، بهترین گزینه را انتخاب کنید. جعبه ابزار یک وسیله برای نگهداری اجسام و ابزارآلات است. این محصول در شکل ها و جنس های مختلف تولید می شود.

آنچه در ادامه خواهیم خواند:

جعبه ابزار چیست

انواع جعبه ابزار براساس ابعاد و شکل ظاهری، برای نگهداری وسایل مختلف و ابزار ساخته شده است. برخی از انواع این کالا، امکان نگهداری از وسایل بسیار بزرگ مانند فرز و دریل را نیز دارند.

جعبه ابزار پلاستیکی و  فلزی از متداول ترین جنس های این کالا به شمار می رود. این محصول به دلیل داشتن فضای کافی، به شما این امکان را می دهد تا بتوانید تجهیزات خود را سازماندهی کنید. برای استفاده طولانی و بهتر از وسایل و همچنین مدیریت کردن میخ، پیچ، بست ها و سایر ابزارهای کوچک و بزرگ باید از جعبه ابزار استفاده کنید.

از نظر طراحی، جعبه ابزارها به صورت قفلی یا زیپی تولید شده اند و در حالت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از جعبه ابزارها هم به صورت طبقه ای و برای نگهداری اشیای مختلف طراحی شده اند. حتماً در هر خانه ای یک نوع جعبه ابزار وجود دارد که می توانید از آن برای نگهداری ابزار داخل خانه، ماشین یا محیط کار خود استفاده کنید.

بهترین مارک جعبه ابزار
بهترین مارک جعبه ابزار

بیشتر بخوانید: جعبه ابزار چیست و چه کارایی دارد؟ چه ابزارهایی را داخل کیف ابزار بگذاریم؟


کاربرد جعبه ابزار

جعبه ابزار به عنوان محلی برای نگهداری وسایل مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به دلیل مقاومت بالا و همچنین جنس بدنه خوبی که دارد، بسیار مقاوم است و از ابزار کوچک و بزرگ شما به خوبی محافظت می کند. برخی از جعبه ابزارها دارای قسمت های اضافه، برای مدیریت راحت تر ابزارآلات کوچک و بزرگ هستند که سبب می شوند کارکردن برای شما ساده تر شود.

با مدیریت کردن و نظم بخشیدن به جعبه ابزار، شما می توانید از آن برای کارهای مختلف استفاده کنید. یک جعبه ابزار خوب در عین استانداردهای بالای ساخت، دارای ظاهری مناسب و فضای کافی برای نگهداری ابزار است. این ابزار به شما این امکان را می دهد تا بتوانید تمام وسایل خود را در قالب یک پک، همیشه همراه خود داشته باشید. در ادامه به معرفی بهترین مارک جعبه ابزار می پردازیم.

کاربرد جعبه ابزار
کاربرد جعبه ابزار

بهترین برند جعبه ابزار

هر شرکتی که در حوزه تولید ابزارآلات فعالیت می کند، جعبه ابزار مخصوص به خود را دارد. شرکت های مختلفی در این حوزه فعالیت می کنند که توانسته اند به کمک استانداردهای جهانی و بهترین مواد اولیه، جعبه ابزارهایی کاربردی را خلق کنند. در این بخش از مقاله به بررسی بهترین مارک جعبه ابزار خواهیم پرداخت.

جعبه ابزار لیکوتا

از بین شرکت های تولیدکننده جعبه ابزار، لیکوتا با داشتن سابقه بسیار طولانی و تنوع بالای محصولات، به عنوان یکی از بهترین شرکت تولیدکننده های لوازم و ابزارآلات شناخته می شود. این شرکت در سال 1983 فعالیت خود را در کشور تایوان آغاز کرد.

لیکوتا تاکنون توانسته است محصولات خود را به تمام کشورهای دنیا صادر کند. استفاده از مواد اولیه باکیفیت و همچنین تولید انواع مختلف جعبه افزار سبب شده است که برند لیکوتا در ایران نیز محبوبیت زیادی بدست آورد. این شرکت تاکنون به عنوان یکی از محبوب ترین برندها در بازار داخلی نیز به حساب می آید.

جعبه ابزار لیکوتا
جعبه ابزار لیکوتا

جعبه ابزار استنلی

استنلی یکی از برندهای محبوب در حوزه تولید ابزار برقی و دستی است. این برند به عنوان زیرمجموعه کمپانی stanley black and decker فعالیت می کند. این شرکت از سال 1843 کار خود را با تولید لوازم دستی شروع کرد.

استنلی اکنون با تولید بهترین مارک جعبه ابزار توانسته است نیاز تمام مشتریان خود را رفع کند. این شرکت بیشتر بر روی ساخت جعبه ابزارهای فلزی فعالیت می کند و تاکنون نیز مدل های زیادی را نیز روانه بازار کرده است.

جعبه ابزار استنلی
جعبه ابزار استنلی

جعبه ابزار تایگ

تایگ در ابتدا یک پیشتاز در حوزه پلیمر بود و به مرور زمان و با گسترش کار خود توانست به عنوان یک شرکت بزرگ در والنسیا تبدیل شود. این کارخانه برای اولین بار خط تولید خود را در سال 1964 آغاز کرد.

برند تایگ دارای یک خط تولید تخصصی جعبه ابزار است که در آن انواع مختلفی از محصولات تولید و عرضه می شود. تایگ از بهترین نوع پلاستیک و مواد اولیه برای محصولات خود استفاده می کند و اغلب محصولات آن برای استفاده های حرفه ای تولید شده اند.

جعبه ابزار تایگ
جعبه ابزار تایگ

جعبه ابزار مانو

برند مانو کار خود را در سال 1973 در کشور در ترکیه آغاز کرد. این شرکت به صورت تخصصی جعبه ابزار تولید می کند و تمرکز آن بر روی تولید بهترین مارک جعبه ابزار پلاستیکی است. این شرکت تاکنون توانسته است محصولات خود را به 40 کشور مختلف ارسال کند. مانو به عنوان یکی از برندهای مهم در حوزه تولید جعبه ابزار به شمار می رود.

جعبه ابزار مانو
جعبه ابزار مانو

جعبه ابزار پاترول گروپ

این برند که در لهستان کار خود را آغاز کرده است، به عنوان یک شرکت تولیدکننده وسایل پلاستیکی شناخته می شود. محصولات این شرکت عمدتاً به صورت پلاستیکی تولید می شوند و در کشورهایی چون ایران، آمریکا و آسیا به فروش می رسند. این برند انواع جعبه ابزار مخصوص به خود را تولید کرده است که می توانند در شرایط آب و هوای مختلف مورد استفاده قرار بگیرند.

جعبه ابزار پاترول گروپ
جعبه ابزار پاترول گروپ

جعبه ابزار رونیکس

اگر نیاز به تجهیزات صنعتی یا نیمه صنعتی دارید، برند رونیکس با بیش از 10 سال سابقه در حوزه تولید انواع ابزارآلات می تواند به شما کمک کند. این برند اکنون به عنوان یکی از محبوب ترین شرکت های تولیدکننده لوازم به شمار می رود. رونیکس توانسته محصولات برقی و دستی زیادی را تولید کند. یکی از بخش های تخصصی این شرکت، فعالیت در حوزه ساخت انواع جعبه ابزار است.

جعبه ابزار رونیکس
جعبه ابزار رونیکس

جعبه ابزار ABZ

در اصل ABZ دومین برند شرکت مانو به حساب می آید که در ترکیه نیز ساخته می شود. این برند از نظر قیمت و کیفیت در حد قابل قبولی است و برای کارهای معمولی استفاده می شود.

جعبه ابزار ABZ
جعبه ابزار ABZ

جعبه ابزار اکتیو

برند ACTIVE یکی از شرکت های نامدار در حوزه لوازم دستی در ایران است. این شرکت کار خود را در سال 1389 آغاز کرده است و با بیش از 10 سال فعالیت توانسته است محصولات و ابزارهای بسیار باکیفیتی را تولید کند.

محصولات این برند در تایوان و چین تولید می شوند. این برند در حوزه تولید جعبه ابزار نیز فعالیت های زیادی را انجام داده است. تخصص این شرکت در حوزه تولید انواع جعبه ابزار پلاستیکی است.

جعبه ابزار اکتیو
جعبه ابزار اکتیو

جعبه ابزار نووا

برند نووا در حوزه تولید لوازم برقی، بادی و دستی تاکنون فعالیت زیادی داشته است. این شرکت برای اولین بار در سال 1387 تاسیس شد و از آن زمان به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم دستی در ایران به شمار می رود. محصولات این شرکت قیمت و کیفیت مناسبی دارند و اکنون نووا در حال کار بر روی تولید انواع جعبه ابزارهای صنعتی و نیمه صنعتی است.

جعبه ابزار نووا
جعبه ابزار نووا

نکات مهم در نگهداری جعبه ابزار

برای اینکه بتوانید از جعبه ابزار خود به خوبی نگهداری کنید، باید نکات مختلفی را درنظر بگیرید. جعبه ابزارهای فلزی باید تا حد ممکن در یک فضای خشک و بدون رطوبت قرار بگیرند زیرا احتمال زنگ زدگی در آنها وجود دارد.

جعبه ابزارهای پلاستیکی به گرما بسیار حساس هستند و باید در شرایط محیطی مناسب قرار بگیرند. بسته به نوع و همچنین برندی که خرید خود را انجام می دهید، جعبه ابزارها دارای استانداردهای مخصوص به خود هستند. توجه داشته باشید که جعبه ابزارهای پلاستیکی را کامل پر نکنید.

با توجه به وزن و ظرفیت جعبه ابزار، ابزار آلات خود را به صورت درست در آن بچینید زیرا احتمال ترک خوردن یا شکستن آن در هنگام حمل کردن وجود دارد.


بیشتر بخوانید: مراقبت و نگهداری از ابزار برقی به صورت جامع و کاربردی


قیمت جعبه ابزار

برای خرید بهترین مارک جعبه ابزار ابتدا باید به بودجه خود توجه کنید. سپس براساس نیازهایی که دارید، یک محصول مناسب را خریداری نمایید. جنس ورقه، قطر، ابعاد و برندی که جعبه ابزار را طراحی کرده است، به صورت مستقیم بر روی قیمت جعبه ابزار تأثیرگذار هستند.

فاکتورهای دیگری همچون تعداد طبقات، وزن جعبه، مقاومت آن در برابر گرما، پوسیدگی یا زنگ زدگی نیز برخی از عواملی هستند که بر روی قیمت این محصول تأثیر می گذارند.