عینک جوشکاری اتوماتیک چیست؟ معرفی بهترین عینک های جوشکاری

عینک جوشکاری اتوماتیک چیست و چه کاربردی دارد؟

عینک جوشکاری اتوماتیک چیست و در چه مواردی می توان از این عینک ایمنی استفاده کرد؟ عینک جوشکاری یکی از انواع ابزار ایمنی پرکاربرد است. این محصول جهت محافظت از چشم جوشکارها جهت انجام فعالیت های جوشکاری، مورد استفاده قرار می گیرد. این عینک کار از آسیب های احتمالی مانند گرما و حرارت، پاشش براده های حاصل از جوشکاری و … به چشم افراد جلوگیری می کند.

جهت اطلاع از قیمت انواع عینک جوشکاری اتوماتیک با مراجعه به سایت راندنو می توانید لیست فروشندگان این محصول را مشاهده نمایید. راندنو امکان تهیه و خرید عینک جوشکاری اتوماتیک را برای شما هم فراهم نموده است. در این مقاله شما را با بهترین مارک عینک جوشکاری اتوماتیک آشنا می نماییم.

همچنین به طور کامل به معرفی عینک جوشکاری اتوماتیک و ضرورت های استفاده از این ابزار می پردازیم. پس تا انتهای مقاله عینک جوشکاری اتوماتیک چیست با ما همراه باشید.

آنچه در ادامه می خوانیم:

معرفی عینک جوشکاری اتوماتیک

احتمالاً در ابتدا برای شما هم سؤال پیش آمده است که عینک جوشکاری اتوماتیک چیست و کاربردهای آن کدامند؟ از عینک جوشکاری هنگام کار با انواع دستگاه جوش می توان استفاده نمود. همانطور که در ابتدا به این موضوع پرداخته شد، عینک اتوماتیک جوشکاری به منظور محافظت از چشم افراد در برابر آسیب های حاصل از جوشکاری مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین این عینک های اتوماتیک در برابر اشعه های فرابنفش و مادون قرمز نیز مقاومت بالایی دارند. عینک جوشکاری اتومات از حسگر قوس الکتریکی برخوردار است. همچنین باتوجه به انواع مختلفی که دارد، درجه تیرگی عینک جوشکاری میان 5 تا 13 است. برخی از انواع این عینک ایمنی از نوع گریند هستند که هنگام کار با سنگ فرز کاربرد دارد. امروزه در ساخت عینک های جوشکاری از فناوری لنزهای جدید استفاده شده است.

به عبارتی هنگام استفاده از این عینک ها، دیگر نیازی نیست تا عینک را از روی چشمان خود بردارید و قطعه کار مورد نظر را کنترل نمایید. عینک اتوماتیک جوشکاری دید واضحی را برای کاربران فراهم می کند. همچنین یکی از مزیت های اصلی استفاده از این عینک های کار، تنظیم موقعیت کلاه، بدون استفاده از دست کاربر است. لازم به ذکر است که این محصول در مدل های ماسک جوشکاری و یا همراه با کلاه، تولید و عرضه می شود.

عینک جوشکاری اتوماتیک چیست
عینک جوشکاری اتوماتیک چیست

بیشتر بخوانید: بهترین مارک عینک ایمنی


مشخصات بهترین عینک جوشکاری اتوماتیک

در این بخش از مقاله عینک جوشکاری اتوماتیک چیست شما را با ویژگی های مهم این ابزار ایمنی آشنا خواهیم نمود.

  • فناوری لنز جدید: به کارگیری از فناوری لنز پیشرفته در عینک جوشکاری جدید موجب شده است تا طیف وسیعی از رنگ ها را به وضوح مشاهده نمایید. همچنین این ویژگی موجب شده است تا چشم شما حین انجام کار با این عینک خسته نشود و طی مدت طولانی بتوانید از آن استفاده نمایید.
  • برخورداری از وزن سبک: سبک بودن و ابعاد کوچک این عینک کار موجب شده است که ایمنی برای شما در فضاهای محدود که امکان استفاده از کلاه ایمنی وجود ندارد، فراهم شود. لازم به ذکر است که ماسک جوشکاری اتوماتیک از قابلیت جدا شدن عینک برخوردار است.
  • برخورداری از حسگر قوس الکتریکی: برخورداری از قابلیت حسگر قوس الکتریکی موجب شده است تا درجه تیرگی عینک را کنترل نمایید. این ویژگی موجب افزایش سرعت و دقت شما بر روی قطعه کار می شود.
  • بدنه محکم و کیفیت ساخت: این ویژگی حالت سنگ زنی را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این قابلیت می توان به آسانی از دستگاه فرز سنگبری استفاده نمود.
مشخصات بهترین عینک جوشکاری اتوماتیک
مشخصات بهترین عینک جوشکاری اتوماتیک

تفاوت عینک جوشکاری معمولی و اتوماتیک

در این بخش از مقاله عینک جوشکاری اتوماتیک چیست به بررسی تفاوت های دو عینک معمولی و اتومات می پردازیم. در ابتدا لازم است بدانید که هر دو عینک به منظور محافظت از چشم کاربران هنگام فعالیت های جوشکاری مورد استفاده قرار می گیرند. اما همانطور که به بررسی عینک اتوماتیک جوشکاری پرداخته شد، این ابزار به صورت حرفه تری عمل می کند.

همچنین در ساختار شیشه عینک جوشکاری اتوماتیک از فناوری های روز جهان به کار رفته است. بنابراین این عینک از گستره کاربرد وسیع تری برخوردار است.

عینک جوشکاری اتوماتیک چگونه از چشم ها محافظت می کند؟

در این بخش از مطلب عینک جوشکاری اتوماتیک چیست به کاربردها و چگونگی محافظت این ابزار از چشم می پردازیم.

  • از چشم کاربران در برابر سوختگی های فتوشیمیایی حاصل از نورهای مرئی محافظت می کند.
  • محافظ مطلوبی در برابر دود و مواد شیمیایی حاصل از فعالیت کارگاه ها است.
  • در برابر پرتاب ذرات و براده های قطعات جوش و فلز، از چشم کاربران محافظت می نماید.

بیشتر بخوانید: انواع لنز عینک ایمنی


بهترین عینک جوشکاری

در این بخش از مطلب عینک جوشکاری اتوماتیک چیست به معرفی برترین برندهای تولیدکننده این ابزار می پردازیم.

عینک جوشکاری اتوماتیک رونیکس

رونیکس یکی از برترین و محبوب ترین برندهای تولیدکننده انواع ابزارآلات در جهان است. این برند در سال 1379 تأسیس شد و تاکنون توانسته است سهم ویژه ای از بازار ابزار ایمنی را به خود اختصاص دهد. از برترین عینک های ارائه شده توسط این برند می توان به مدل های

عینک جوشکاری اتوماتیک اینکو

اینکو از دیگر برندهای معتبر تولیدکننده انواع ابزارآلات است که با به کارگیری از تکنولوژی های روز جهان ابزار متنوعی را به بازار ارائه می نماید. محصولات این برند به بیش از 50 کشور جهان صادر می شوند. از بهترین عینک های جوشکاری تولیدشده توسط این شرکت می توان به مدل AHM112 اشاره نمود.

عینک جوشکاری توسن

توسن از دیگر شرکت های محبوب ارائه دهنده انواع ابزار، ازجمله ابزار ایمنی در ایران است. این برند با بیش از 2 دهه فعالیت، توانسته است به عنوان یک شرکت پیشرو و با بهره گیری از تکنولوژی های روز جهان، جایگاه خود را در بازار ابزارآلات تثبیت نماید. عینک جوشکاری توسن مدل TS-300 یکی از محبوب ترین عینک های ارائه شده توسط این برند به شمار می آید.

عینک جوشکاری اتوماتیک توتاص

توتاص از دیگر برندهایی است که نام آن در لیست بهترین مارک عینک جوشکاری قرار می گیرد. این برند از سال 1350 فعالیت خود را با هدف تأمین و تولید لوازم ایمنی آغاز نمود. لازم به ذکر است که محصولات این برند مطابق با استانداردهای جهانی تولید و ارائه می شوند. عینک جوشکاری توتاص مدل AT117 ،AT119 و … از محبوب ترین آنها هستند.

عینک جوشکاری سولار، عینک جوشکاری اتوماتیک گریتک و بسیاری از برندهای دیگر، تأمین کننده و توزیع کننده انواع عینک های ایمنی هستند.

بهترین عینک جوشکاری
بهترین عینک جوشکاری

نکات مهم در خرید عینک جوشکاری اتوماتیک

در این بخش از مطلب عینک جوشکاری اتوماتیک چیست شما را با راهنمای خرید این ابزار ایمنی آشنا خواهیم نمود.

  • جنس عینک جوشکاری اتوماتیک
  • وزن و ابعاد محصول
  • ویژگی ها و قابلیت های خاص محصول مانند برخورداری از شیشه دودی
  • گارانتی و خدمات پس از فروش

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید عینک جوشکاری


امیدواریم که مقاله عینک جوشکاری اتوماتیک چیست برای شما مفید واقع شده باشد. در این مقاله از مجله راندنو به معرفی عینک جوشکاری اتومات پرداخته شده است. جهت خرید عینک اتوماتیک جوشکاری و اطلاع از قیمت عینک جوشکاری حرفه ای می توانید با مراجعه به سایت راندنو لیست فروشندگان انواع عینک کار را مشاهده نمایید.

راندنو امکان مشاهده لیست قیمت عینک ایمنی و برقراری ارتباط بی واسطه با فروشندگان این محصول را برای شما فراهم نموده است. همچنین خوشحال می شویم که نظرات خود را در قسمت دیدگاه این مقاله برای ما به اشتراک بگذارید. تیم فنی راندنو آماده پاسخگویی و راهنمایی شما کاربران عزیز درخصوص هرگونه سؤالات رایج در زمینه ابزار و یراق است.