بهترین برند انبردست

بهترین برند انبردست

بهترین برند انبردست موجود در بازار کدام است؟ انبردست یکی از کاربردی ترین انواع ابزار دستی است که به منظور نگهداری و افزایش اعمال نیرو بر روی یک جسم، مورد استفاده قرار می گیرد. می توان گفت که انواع انبردست یکی از متداول ترین نوع ابزارآلات دستی هستند که وجود آنها در هر جعبه ابزاری ضروری است.

از اصلی ترین کاربرد انبردست می توان به باز و بسته کردن انواع پیچ و مهره، نگه داشتن قطعات، پیچاندن و نگه داشتن انواع سیم و کابل و انجام تعمیرات گوناگون اشاره نمود. در این مقاله از مجله راندنو، به معرفی بهترین برند انبردست خواهیم پرداخت.

انبردست چیست؟

در ابتدای بخش بهترین برند انبردست به سؤال انبردست چیست و چه کاربردی دارد، پاسخ خواهیم داد. انبردست یکی از کارآمدترین و متداول ترین انواع انبر است که از گذشته تا به امروز مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار دستی از یک محور و دو اهرم تشکیل شده است که وظیفه نگه داشتن قطعات و بیرون کشیدن انواع پیچ و میخ را برعهده دارد.

انبردست ها نیز در سایزهای مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. همچنین سایز انبردست ها را اندازه فک آنها تعیین می کند. قسمت داخلی فک انبردست از دندانه های ریز و دقیقی برخوردار است که جهت افزایش نگهداری قطعات طراحی شده اند. به عبارتی وجود این دندانه ها موجب شده است تا قطعه مورد نظر، از میان دو فک انبردست سر نخورد.

جهت بررسی تاریخچه انبر نیز می توان گفت که از انواع انبردست در گذشته برای انجام فعالیت های آهنگری، قرار دادن و خارج نمودن انواع آهن آلات در محفظه احتراق، شکل دادن به اشیاء فلزی و موارد دیگر مورد استقاده قرار می گرفته است. امروزه نیز این ابزار کارآمد باتوجه به انواع مختلفی که دارد، از کاربردهای گسترده ای برخوردار است که در ادامه به آنها می پردازیم.

انبردست چیست؟
انبردست چیست؟

بیشتر بخوانید: آشنایی با انواع ابزار دستی


کاربرد انبردست

همانطور که در ابتدای مطلب بهترین برند انبردست به توضیح کلی از کاربرد انبردست پرداختیم. همانطور که پیش تر به این موضوع اشاره نمودیم، استفاده از انبردست در هر تعمیرگاه و منزلی کاربرد دارد. همچنین اصلی ترین کاربرد این ابزار دستی، نگه داشتن قطعات و اشیاء گوناگون است.

انواع انبردست با توجه به کاربری های گوناگون، با طراحی های مختلفی تولید می شوند. انجام فعالیت های سیم کشی، لوله کشی، کارهای الکترونیکی و … از دیگر کاربردهای استفاده از انبردست به شمار می آیند. همچنین شکل دادن قطعات گوناگون نیز از دیگر کاربردهای رایج انبردست محسوب می شود.

کاربرد انبردست
کاربرد انبردست

بهترین مارک انبردست

هر یک از انواع انبردست ها باتوجه به کیفیتی که دارند، تولیدشده یک برند خاصی هستند. همچنین  در نتیجه ما در ادامه این بخش به معرفی بهترین برند ابزار دستی از جمله انبردست می پردازیم تا خرید خود را به آسانی انجام دهید. برندهای متعددی به تولید انواع انبردست پرداخته اند که در این بخش از مقاله بهترین برند انبردست به آنها خواهیم پرداخت.

انبردست رونیکس

رونیکس (Ronix) یکی از برترین و معتبرترین برندهای تولیدکننده انواع ابزار برقی و ابزار دستی، از جمله انبردست در جهان است. شرکت رونیکس جزو پر فروش ترین مارک های بازار ابزار در ایران است. محصولات رونیکس از کیفیت مطلوبی برخورار هستند و طبق استانداردهای بین المللی به بازار ارائه می شوند. از این رو اگر قصد خرید انبردست با کیفیتی را دارید، مارک رونیکس می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

همچنین قیمت ابزار رونیکس نیز لاتوجه به کیفیت بالایی که دارد، بسیار مقرون به صرفه است. انبردست رونیکس مدل RH-1128، انبردست 8 اینچ رونیکس مدل RH-1168 و … از محبوب ترین انبردست های تولیدشده توسط برند رونیکس هستند.

انبردست رونیکس
انبردست رونیکس

استنلی

در این بخش از مطلب بهترین برند انبردست به بررسی برند استنلی خواهیم پرداخت. استنلی یکی از بزرگترین و قدیمی ترین تولیدکنندگان انواع ابزار در جهان است. در ابتدا لازم است بدانید که این شرکت تحت نظر برند بزرگ Black and Decker فعالیت خود را ادامه می دهد. برمد استنلی در سال 1843 میلادی فعالیت خود را آغاز نمود و امروزه یکی از پیشگام ترین تولیدکنندگان ابزار شناخته شده است. از برترین انبردست استنلی می توان به مدل های 112-84-0، STHT0-74456 و موارد دیگر نام برد.

وینکس (Winex)

ابزار وینکس یکی از برندهای چینی تولیدکننده انواع ابزار است که حدود چند سال است به بازار ایران وارد شده است. ورود وینکس به بازار ابزارآلات در این مدت کوتاه موجب شده است تا این برند سهم بزرگی از فروش ابزار را به خود اختصاص دهد. محصولات شرکت ابزار وینکس نیز از کیفیت مطلوبی بالایی برخوردار هستند. انبردست وینکس مدل EH1202، EH1203 و دیگر مدل ها، از محبوب ترین انبردست های تولیدشده توسط برند وینکس هستند.

انبردست ایران پتک

محصولات ایران پتک از دیگر برندهای مطرح و محبوب انواع ابزار دستی در ایران است. برند ایران پتک فعالیت خود را از سال 1362 آغاز نمود و هم اکنون در زمینه تولید 15 گروه تخصصی از انواع ابزارآلات، به فعالیت خود ادامه می دهد. از برترین انبردتس تولیدشده توسط این برند می توان به انبردست ظریف کاری ایران پتک مدل GB-101011، انبردست ایران پتک 5 اینچ مدل AT-0850 و … اشاره نمود.

انبردست ایران پتک
انبردست ایران پتک

بیشتر بخوانید: معرفی برند ایران پتک


فوجیا (Fujiya)

برند فوجیا از دیگر برندهای محبوبی است که در این بخش از مطلب بهترین برند انبردست به بررسی آن می پردازیم. فوجیا از دیگر برندهای محبوب و معتبر تولیدکننده انواع ابزار دستی در جهان است. فوجیا یک شرکت ژاپنی استت که از سال 1923 فعالیت خود را آغاز نمود. انبردست فوجیا مدل 3000Z-225 و انبردست فوجیا سایز 8 اینچ مدل GP-200 از برترین انبردست های ارائه شده توسط برند فوجیا هستند.

انبردست جنیوس (Genius)

جنیوس تولز یک برند کانادایی ابزار در زمینه تولید انواع ابزار در جهان است. این برند در سال 1997 فعالیت خود را در تایوان آغاز نمود و یکی از شرکت های پیشرو در تولید و توزیع انواع ابزار دستی از جمله انبردست است. انبردست جنیوس تولز مدل 550712D ،550612D و … از محبوب ترین انبردست های تولیدشده توسط برند جنیوس تولز هستند.

انبردست جنیوس (Genius)
انبردست جنیوس (Genius)

شیلدر (Sheilder)

شرکت شیلدر تولز از دیگر برندهای تولیدکننده انواع ابزار و تجهیزات صنعتی است. محصولات برند شیلدر در بهترین کارخانه های ابزارسازی دنیا تولید می شوند. همچنین ابزارآلات تولیدشده برند شیلدر طبق آخرین استانداردهای ملی و بین المللی به بازار عرضه می شوند. انبردست شیلدر 7 اینچ مدل SHcr-V1 از محبوب ترین انبردست جدید ارائه شده برند شیلدر است.

انبردست نووا

شرکت نووا از دیگر برندهای معتبر تولیدکننده و ارائه دهنده انواع ابزار برقی و ابزار دستی در جهان است که در این بخش از مقاله بهترین برند انبردست به بررسی آن خواهیم پرداخت. این برند در سال 1387 تأسیس و فعالیت خود را آغاز نمود. همچنین برند نووا ابزارآلات خود را از کشورهای چین، کره، تایوان، ترکیه و … تأمین می نماید. انبردست نوا مدل NTP-8004، انبردست نووا مدل NTP-8005Pro و … از پرطرفدارترین انواع انبردست تولیدشده شرکت نووا هستند.

انبردست نووا
انبردست نووا

لیکوتا

ابزار لیکوتا از دیگر برندهای تولیدکننده بهترین مارک انبردست است. این شرکت تایوانی فعالیت خود را از سال 1983 آغاز نمود و در طی این مدت فعالیت خود توانسته است سابقه درخشانی را در کارنامه ابزار خود ثبت نماید. انبردست لیکوتا مدل APT-36001D، انبردست لیکوتا مدل APT-37001B و … از محبوب ترین انبردست های تولیدشده برند لیکوتا هستند.

بوکسو (Boxo)

شرکت بوکسو یکی از تولیدکنندگان محبوب ابزارآلات است که از سال 1977 فعالیت خود را در تایوان آغاز نمود. یکی از برترین محصولات ارائه شده برند بوکسو که از طرفداران زیادی هم برخوردار است، انبردست است. انبردست بوکسو مدل PR6530-008 و PR6530-007 از محبوب ترین انبردست های ارائه شده شرکت بوکسو هستند.

توسن

برند توسن یکی از محبوب ترین و معتبرترین شرکت های تولیدکننده انواع ابزار دستی و ابزار برقی در جهان است. شرکت ابزار توسن از سال 1382 فعالیت خود را در زمینه تولید ابزارآلات آغاز نمود. محصولات برند توسن از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و تنوع بالای ابزارآلات این برند، موجب جلب رضایت مشتریان زیادی شده است. انبردست توسن مدل کبری، T5013-200LX ،T5013-4.5M از برترین انبردست های تولیدشده شرکت توسن هستند.


بیشتر بخوانید: معرفی برند توسن


بهترین برند انبردست
بهترین برند انبردست

امیدواریم که مقاله بهترین برند انبردست برای شما مفید واقع شده باشد. در این مقاله از مجله راندنو به طور مفصل به معرفی بهترین مارک انبردست پرداخته شده است. جهت خرید انبردست و اطلاع از قیمت انبردست می توانید با مراجعه به سایت راندنو لیست فروشندگان انواع انبردست را مشاهده نمایید.

راندنو امکان مشاهده لیست قیمت انبردست و برقراری ارتباط بی واسطه با فروشندگان این محصول را برای شما فراهم نموده است. همچنین خوشحال می شویم که نظرات خود را در قسمت دیدگاه این مقاله برای ما به اشتراک بگذارید. تیم فنی راندنو آماده پاسخگویی و راهنمایی شما کاربران عزیز درخصوص هرگونه سؤالات رایج در زمینه ابزار و یراق است.