بهترین برند سیم چین

بهترین برند سیم چین

آگاهی از بهترین برند سیم چین در انتخاب و خرید سیم  چین، به شما کمک به سزایی می کند. سیم چین یکی از پرکاربردترین انبرها است که جزوی از انواع ابزار دستی به شمار می آید. این ابزار همانطور که از نامش مشخص است جهت بریدن و قطع نمودن انواع سیم و کابل مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به ذکر است که این محصول ظاهری شبیه به انبردست دارد اما عملکردی کاملاً متمایز از آن دارد.

از این رو بهترین برند سیم چین به شما کمک می نماید تا بتوانید سیم چین مناسب را خریداری نمایید. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با برترین شرکت های تولیدکننده سیم چین آشنا شوید.

آنچه در ادامه می خوانیم:

انبر سیم چین چیست؟

همانطور که در ابتدا به این موضوع اشاره شد، سیم چین یکی از کاربردی ترین انواع انبر است. از این وسیله در جهت قطع کردن و لخت کردن انواع سیم استفاده می شود. به طور کلی سیم چین نوعی قیچی سیم بر است توسط آن می توان انواع سیم را قطع و یا روکش آن را جدا نمود. این ابزار دستی کاربردی از دو اهرم و یک محور تشکیل شده است که بازویی آن به شکل V است.

همچنین از کاربرد سیم چین می توان به استفاده در صنایع الکترونیک و برق اشاره نمود. با رشد فناوری روز جهان و کاربرد نیروی الکترونیک، امروزه برندها و شرکت های متعددی به طراحی و تولید انواع سیم چین پرداخته اند. در ادامه مقاله بهترین برند سیم چین به بررسی محبوب ترین و شناخته شده ترین آنها می پردازیم.

بهترین برند سیم چین
بهترین برند سیم چین

بیشتر بخوانید: آشنایی با انواع ابزار دستی


انبر سیم چین کنیپکس

برند کنیپکس یکی از تولیدکنندگان انواع انبر، از جمله سیم چین در جهان است. این شرکت یکی از برترین برندهای تولیدکننده حوزه ابزار در اروپا است. برند کنیپکس در سال 1882 میلادی توسط کارل گوستاوپوش تأسیس شد. کنیپکس یک برند آلمانی است به تولید انبرهای باکیفیتی می پردازد. لازم به ذکر است که هنگام راه اندازی کارگاه آهنگری گوستاوپوش در شهر کرننبرگ نیز این شرکت راه اندازی شد.

همچنین درحال حاضر این شرکت را چهارمین نسل از خانواده گوستاوپوش، مدیریت می نماید. مساحت کمپانی کنیپکس 48000 متر مربع است و تمامی فرآیند تولید در این مکان انجام می شود. هدف اصلی طراحی و تولید انواع ابزار دستی به این شیوه این است که تمامی مراحل ساخت، با هماهنگی کامل انجام شود. همچنین در تهیه و تولید ابزارآلات دستی کنیپکس، کلیه استانداردهای کنترل کیفی با مطلوب ترین سطح اعمال شود.

برند کنیپکس با به کارگیری از بیش از 800 پرسنل باتجربه توانسته است محصولات باکیفیت و کارآمدی را برای انواع حرف و مشاغل تولید نماید. ابزارآلات تولیدشده شرکت کنیپکس علاوه بر برخورداری از کیفیت مطلوب، از طول عمر و دوام بالایی نیز برخوردار هستند. همچنین در طراحی و تولید ابزارآلات کنیپکس اصول ارگونومیکی رعایت شده است تا دست کاربران حین انجام کار خسته نشود. لازم به ذکر است که برند ابزار دستی کنیپکس از بالاترین سطح محبوبیت میان مشتریان برخوردار است.

قیمت سیم چین کنیپکس بسیار مقرون به صرفه است. از محصولات تولیدشده این برند می توان به انبر سیم چین کنیپکس مدل 7002180، 7007160 و سیم چین کله گاوی کنیپکس اشاره نمود.

انبر سیم چین کنیپکس
انبر سیم چین کنیپکس

انبر سیم چین VBW

شرکت وی بی دبلیو در سال 1828 در آلمان فعالیت خود را آغاز نمود. شرکت وی بی دبلیو یکی از قدیمی ترین برندهای تولیدکننده ابزار است. ابزار دستی تولیدشده توسط برند VBW از بهترین متریال ها ساخته می شوند و کیفیت مطلوبی دارند. ابزارآلات وی بی دبلیو نسبت به کیفیت مطلوب نیز از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار هستند.

همچنین می توان گفت که این برند حدود 1000 نوع محصول تولید کرده است. انواع سیم چین وی بی دبلیو، آچار، جعبه بکس و … از مهم ترین ابزار دستی تولیدشده این برند به شمار می آیند.

انبر سیم چین VBW
انبر سیم چین VBW

سیم چین تاپ تول

در ادامه مطلب بهترین برند سیم چین قصد داریم تا به معرفی برند تاپ تول بپردازیم. شرکت تاپ تول یکی دیگر از بهترین مارک سیم چین به شمار می آید. شرکت تاپ تول یک برند تجاری معتبر است که گستره وسیعی از تولید ابزار دستی را دربر گرفته است. شرکت تاپ تول در سال 1981 تأسیس شد و از سال 1994 فعالیت جهانی خود را آغاز نمود.

ابزارآلات تاپ تول نیز فراتر از استانداردهای لازم تولید می شوند. همچنین نسبت به کیفیت بالایی که دارند، از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار هستند. لازم به ذکر است که برند تاپ تول در کشور تایوان تأسیس شده است. برند تاپ تول با بیش از 25 سال سابقه تولید در حوزه ابزار دستی، توانسته است صادرات ابزارآلات به حدود 170 کشور جهان را انجام دهد.

همچنین ابزارآلات تولیدی تاپ تول با مبلغ 1 میلیون دلار تحت بیمه آمریکای شمالی قرار گرفته است. لازم به ذکر است که دانشگاه صنعتی امیرکبیر تأیید کرده است که ابزارآلات برند تاپ تول از دو برابر استاندارد بین المللی برخوردار هستند. از انواع محصولات تولیدشده این شرکت می توان از پیچ گوشتی، انواع آچار، انواع انبر از جمله سیم چین و … نام برد. ابزارآلات تولیدشده این برند از آلیاژهای کروم وانادیوم و فولادهای خاص ساخته می شوند.

سیم چین تاپ تول
سیم چین تاپ تول

انبر سیم چین ویها

برند ویها در سال 1939 در نورنبرگ آلمان در ابتدا با تولید میخ و بولت تأسیس شد. این شرکت در سال 1947 با تولید و ارائه نخستین پیچ گوشتی، فعالیت خود را در زمینه تولید ابزار دستی آغاز نمود. انواع ابزار دستی برند ویها از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و با تولید بیش از 3500 نوع ابزار دستی گوناگون، یکی از برندهای رتبه دار از جمله سیم چین آلمانی محسوب می شود. لازم به ذکر است که تمامی مراحل تولید محصولات شرکت ویها، در کشور آلمان انجام می شود.

انبر سیم چین استنلی

استنلی یک برند آمریکایی تولیدکننده انواع ابزارآلات از جمله ابزار دستی در دنیا است. این شرکت در سال 1843 میلادی فعالیت خود را آغاز نمود و در مارس 2010 به شرکت Black & Decker ملحق شد و کمپانی خود را با این برند شریک شد. سپس در سال 1843 توسط فردریک استنلی در آمریکا تأسیس شد که ابتدا در زمینه تولید پیچ و میخ فعالیت می کرده است.

انبر سیم چین استنلی
انبر سیم چین استنلی

انبر سیم چین تسونودا

در این بخش از مقاله بهترین برند سیم چین به بررسی برند ابزارآلات تسوندا خواهیم پرداخت. برند تسوندا در سال 1964 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع انبر آغاز نمود. سپس با گسترش فعالیت خود در زمینه ابزارآلات توانست جایگاه خود را در این حوزه تثبیت نماید. شرکت تسوندا یک برند ژاپنی است و با بهره گیری از تکنولوژی روز جهان ابزارآلات باکیفیتی را ارائه می نماید. همچنین لازم به ذکر است که تمامی محصولات تولیدشده این برند در کشور ژاپن تولید و مونتاژ می شوند.

انبر سیم چین ریجید

ابزار ریجید در سال 1923 و در کشور آمریکا تأسیس شد. داین برند یکی دیگر از برترین شرکت های تولیدکننده سیم چین و انواع ابزار دستی به شمار می آید. این شرکت در ابتدا به تولید آچار لوله گیر پرداخت و هم اکنون به یکی از برترین و مشهورترین برندهای ابزار دستی تبدیل شده است. محصولات تولیدشده برند ریجید طبق استانداردهای بین المللی تولید می شوند و از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند.

لازم به ذکر است که این برند علاوه بر تولید سیم چین و دیگر ابزارآلات دستی، در زمینه تأمین تجهیزات لوله کشی و ماشین آلات تأسیساتی نیز محصولاتی را ارائه می نماید.


بیشتر بخوانید: خرید ابزار آنلاین چگونه است؟ انواع ابزارآلات و بهترین آن ها کدامند؟


انبر سیم چین یونیور

این برند در سال 1919 توسط مهندس میرکو و والتر ماچ بنیانگذاری شد. این برند در شهر زرسه در کشور یوگسلاوی جهت تولید ابزارآلات کشاورزی و ابزار دستی فعالیت خود را شروع نمود. همچنین پس از پایان جنگ جهانی دوم در سال 1947 این کارخانه تصمیم به بازسازی گرفت. سپس در نیمه دوم قرن بیستم، این شرکت با سرمایه گذاری به منظور تولید ابزار دستی با بهترین کیفیت و بالاترین سطح استاندارد، توانست تجهیزات به روزی را ارائه نماید.

امروزه این برند یکی از مشهورترین و معتبرترین کارخانه های تولید فولاد به نام Steeltore Steel محسوب می شود. ابزارآلات این برند از دوام و کیفیت بالایی برخوردار هستند که در سراسر جهان در دسترس افراد قرار گرفته است.

سیم چین رونیکس

برند رونیکس یکی از معروف ترین و بهترین برند سیم چین در جهان است. این شرکت در سال 1379 توسط محمدرضا رامخو نهادینه شد. رونیکس یک برند بین المللی است که در حوزه ابزارآلات صنعتی و متعلقات وابسته به آنها فعالیت می کند. ابزارآلات تولیدشده شرکت رونیکس با بهره گیری از فناوری روز دنیا و نوآوری های این برند، در 15 کشور جهان و توسط بیش از 500 تأمین کننده تولید و ارائه می شوند.

شرکت ابزار رونیکس از سال 1384 با پیشرفتی چشمگیر، توانسته است به یکی از قدرتمندترین برندهای ابزار در خاورمیانه مبدل شود. لازم به ذکر است که این تولیدکننده دفاتری فعالی در آلمان، ایران و چین دارد و تاکنون بیش از 2000 ابزار متنوع تولید کرده است.

سیم چین رونیکس
سیم چین رونیکس

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ابزار رونیکس


انبر سیم چین لیکوتا

ابزار لیکوتا یکی دیگر از معتبرترین برندهایی است که در لیست بهترین برند سیم چین قرار گرفته است. این شرکت یکی از باکیفیت ترین انواع سیم چین را تولید و ارائه می نماید. برند لیکوتا فعالیت تخصصی خود را از سال 1983 در تایوان آغاز نمود و در این مدت زمان توانسته است جایگاه ویژه ای در زمینه ابزارآلات دستی کسب نماید. شرکت لیکوتا در ساختار انواع ابزارآلات از آلیاژهای مرغوب بهره گیری می نماید و طبق استانداردهای لازم طراحی و تولید می شوند. همچنین این برند به تولید ابزار جانبی در انواع گوناگون، برای متخصصین فنی پرداخته است که هر یک از کاربردهای مختلفی برخوردار هستند.

انبر سیم چین لیکوتا
انبر سیم چین لیکوتا

انبر سیم چین شیلدر

ابزار شیلدر از مطرح ترین برندهای تولیدکنده انواع ابزار دستی به ویژه سیم چین در جهان است. این کیففی با بهره گیری از کیفیت برتر در ساختار انواع ابزارآلات با فناوری روز جهان و بهره مندی از استانداردهای بین المللی، به یکی از بهترین برندهای تولیدکننده سیم چین تبدیل شده است. از این رو این برند با سال ها تلاش و تجربه توانسته استبهترین خدمات پس از فروش را به مشتریان ارائه نماید.

سیم چین توسن

در این بخش از مقاله بهترین برند سیم چین قصد داریم تا به بررسی برند توسن بپردازیم. توسن یکی از محبوب ترین و بهترین برندهای تولیدکننده انواع ابزار برقی و ابزار دستی در ایران است. این شرکت از سال 1382 فعالیت خود را در زمینه تولید ابزارآلات آغاز نمود و با تلاش فراوان در جهت افزایش تنوع ابزار، توانسته است رضایت مشتریان را جلب نماید. لازم به ذکر است که ابزار دستی برند توسن، در کشور چین و تایوان تولید و ارائه می شوند.

سیم چین توسن
سیم چین توسن

بیشتر بخوانید: معرفی برند توسن


نکات مهم در انتخاب و خرید سیم چین

در ادامه این بخش از مطلب بهترین برند سیم چین قصد داریم تا شما را با نکات مهم در خرید سیم چین آشنا نماییم.

  • در ابتدا توجه داشته باشید که محل اتصال دو بازوی سیم چین، نرم و مستحکم باشد. زیرا اگر مستحکم و نرم نباشد، موجب سفت شدن سیم چین می شود و نمی توان از آن استفاده نمود.
  • از دیگر نکاتی که هنگام خرید سیم چین باید به آن توجه داشته باشید، تیغه های آن است. توجه داشته باشید که تیغه سیم چین مورد نظر فاقد هرگونه زدگی و خوردگی باشد.
  • این موضوع را به خاطر داشته باشید که دسته انبردست حتماً عایق باشد.
  • به ارگونومیک بودن دسته سیم چین دقت نمایید تا هنگام کار با آن، دست شما دچار خستگی نشود.
  • اندازه و وزن سیم چین یکی دیگر از نکات حائز اهمیتی است که هنگام خرید این ابزار باید به آن توجه داشته باشید. بهتر است سیم چین مناسب را خریداری نمایید که از نظر اندازه مناسب باشد و طی انجام کارهای طولانی، برایتان مشکلی پیش نیاید.
نکات مهم در انتخاب و خرید سیم چین
نکات مهم در انتخاب و خرید سیم چین

امیدواریم که مقاله بهترین برند سیم چین برای شما مفید واقع شده باشد. در این مقاله به طور کامل به برندهای محبوب و معتبر تولیدکننده انواع سیم چین پرداخته شده است. راندنو امکان مشاهده لیست قیمت سیم چین و برقراری ارتباط بی واسطه با فروشندگان این محصول را برای شما فراهم نموده است. همچنین خوشحال می شویم که نظرات خود را در قسمت دیدگاه این مقاله برای ما به اشتراک بگذارید. تیم فنی راندنو آماده پاسخگویی و راهنمایی شما کاربران عزیز درخصوص هرگونه سؤالات رایج در زمینه ابزارآلات و انواع ابزار دستی است.