بهترین برند دریل چکشی

بهترین برند دریل چکشی

بهترین برند دریل چکشی برندی است که از استانداردهای لازم برخوردار باشد. دریل چکشی یکی از انواع دریل ها است که به منظور دریل کاری و سوراخکاری سطوح سخت و سیمانی مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار همانطور که از نامش  مشخص است، از عملکرد ضربه ای برخوردار است. به طوریکه به واسطه نیروی چرخشی، به مته یا سه نظام ضربه وارد می کند و عملیات را انجام می دهد.

خرید انواع دریل چکشی
خرید انواع دریل چکشی

جهت اطلاع از قیمت دریل چکشی با مراجعه به سایت راندنو می توانید لیست فروشندگان این ابزار را مشاهده نمایید. همچنین می توانید به صورت  مستقیم با آنها در ارتباط باشید و استعلام قیمت محصولات را از آنها دریافت نمایید. در این مقاله قصد داریم به آشنایی با بهترین مارک دریل چکشی بپردازیم. پس تا انتهای مطلب بهترین برند دریل چکشی با ما همراه باشید.

آنچه در ادامه می خوانیم:

دریل رونیکس

در ابتدای مطلب بهترین برند دریل چکشی بهتر است به معرفی یکی از بهترین مارک ابزار آلات بپردازیم. رونیکس از محبوب ترین تولیدکنندگان انواع ابزارآلات در ایران و جهان است. این شرکت در سال 1379 توسط محمدرضا رامخو تأسیس شد. محصولات این برند از کیفیت بالایی برخوردار هستند. همچنین با بهره گیری از استانداردهای بین المللی تولید و به بازار ارائه می شوند.

دریل2220 رونیکس یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین دریل های چکشی است که توسط این برند به بازار عرضه شده است. دریل چکشی رونیکس  مدل 2250، 2260، 2210، 2214 و دریل 2211 رونیکس از دیگر نمونه های کارآمد این ابزار به  شمار می آیند. جهت استعلام قیمت دریل چکشی رونیکس می توانید با مراجعه به سایت راندنو به صورت مستقیم با فروشندگان این ابزار در ارتباط باشید.

دریل رونیکس
دریل رونیکس

بیشتر بخوانید: معرفی برند رونیکس


دریل ماکیتا

ماکیتا از دیگر کمپانی هایی است که نام آن در لیست بهترین برند دریل چکشی قرار می گیرد. این برند یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین تولیدکنندگان انواع دریل و دیگر ابزارآلات در جهان است. این شرکت در سال 1958 توسط ماسابورو ماکیتا تأسیس شد. محصولات این برند ژاپنی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. امروزه ابزارآلات این برند در کشورهای چین، ژاپن و دیگر کشورها تولید می شود.

در لیست زیر به تعدادی از پرطرفدارترین دریل های چکشی این برند اشاره شده است:

  • چکشی ماکیتا مدل 16300
  • hp 1630k
  • hp1631k
  • hp2050
  • hr2470 و مدل های دیگر از برترین دریل های چکشی تولیدشده توسط ماکیتا هستند.

جهت اطلاع از قیمت دریل چکشی ماکیتا با مراجعه به راندنو می توانید لیست فروشندگان محصول مورد نظر را مشاهده نمایید.

دریل چکشی آروا

در این بخش از مطلب بهترین برند دریل چکشی به معرفی شرکت آروا می پردازیم. آروا یکی از برترین برندهای ایرانی است که به تولید انواع ابزارآلات پرداخته است. محصولات شرکت آروا از کیفیت بالایی برخوردار هستند. ابزارآلات آروا از گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردار هستند. لازم به ذکر است افراد این مجموعه در ابتدای فعالیت خود و پیش از ایجاد برند، عمده فروش بودند.

دریل چکشی آروا مدل 5306، 5305، 5314، 5304، 5312، 5309 و 5203 از پرطرفدارترین دریل های چکشی این شرکت شناخته شده اند. لازم به ذکر است اگر به دنبال بهترین دریل شارژی هستید، می توانید ابزار مورد نظر خود را از شرکت آروا خریداری نمایید.

دریل چکشی آروا
دریل چکشی آروا

بیشتر بخوانید: دریل ماکیتا یا دریل رونیکس


دریل بوش

بوش Bosch از دیگر برندهایی است که نام آن در لیست بهترین برند دریل چکشی قرار می گیرد. بوش یکی شرکت فناوری و مهندسی چند ملیتی است. این برند در ابتدا توسط روبرت بوش در سال 1886 تأسیس شد. در راندنو می توانید استعلام قیمت دریل چکشی بوش را از فروشندگان این ابزار دریافت نمایید. در لیست زیر از بهترین مدل های دریل این برند نام برده شده است:

  • دریل چکشی بوش مدل gsb 13 re
  • gsb 1300
  • gsb 16 re professional
  • gsb 24-2
  •  دریل چکشی بوش مدل gsb 16 re
  • gbh 2-26 dfr
  • gbh 2-28 f

دریل چکشی دیوالت

یکی دیگر از بهترین برند دریل چکشی دیوالت (Dewalt) است که ابزار برقی و دستی متنوعی به بازار ارائه کرده است. لازم به ذکر است دیوالت نام تجاری شرکت بلک اند دکر و زیر مجموعه آن است. ابزارآلات دیوالت نیز باتوجه به کیفیت مطلوبی که دارند، از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار هستند.

دریل چکشی دیوالت مدل d25133k ،impact ،d21570k و بسیاری از مدل های دیگر، دریل های چکشی هستند که توسط دیوالت تولید شده اند.

دریل چکشی دیوالت
دریل چکشی دیوالت

بیشتر بخوانید: تفاوت دریل چکشی و دریل بتن کن


دریل توسن

در این بخش از مقاله بهترین برند دریل چکشی به بررسی کامل کمپانی توسن می پردازیم. توسن از دیگر برندهای پرطرفداری است که فعالیت خود را از سال 1382 آغاز نمود. ابزارآلات این برند علاوه بر برخورداری از کیفیت بالا، مطابق با استانداردهای بین المللی تولید می شوند. از بهترین مدل دریل چکشی توسن می توان از 0079D نام برد.

همچنین دریل چکشی توسن مدل 0022d ،0034d ،0079d ،0028d ،0081d و 0022DA از محبوب ترین انواع دریل ها از نوع چکشی هستند که توسط این برند به بازار عرضه شده است.

دریل چکشی آاگ

آاگ یکی از محبوب ترین تولیدکنندگان ابزارآلات در جهان است. از این رو نام آن در لیست بهترین برند دریل چکشی قرار گرفته است. این کمپانی در سال 1883 توسط امیل راتناو بنیانگذاری شد. امروزه آاگ به بزرگترین شرکت های تولیدکننده ابزار برقی تبدیل شده است. لازم به ذکر است در سال 1951 دفتر مرکزی این کمپانی به فرانکفورت انتقال یافت.

دریل چکشی آاگ sbe 500 r ،sbe 750 re ،sbe 630 r و sbe 580 r از محبوب ترین دریل های چکشی این برند محسوب می شوند.

بهترین برند دریل چکشی
بهترین برند دریل چکشی

بیشتر بخوانید: دریل چکشی چیست و چه تفاوتی با دریل معمولی دارد؟


امیدواریم که مقاله بهترین برند دریل چکشی برای شما مفید واقع شده باشد. در این مقاله از مجله راندنو به معرفی بهترین مارک دریل پرداخته شده است. اگر قصد تهیه بهترین دریل چکشی گیربکسی را دارید، میی توانید به راندنو مراجعه نموده و مشخصات فنی محصولات را مشاهده نمایید. درنتیجه می توانید به صورت مستقیم با فروشنده مورد نظر ارتباط برقرار نموده و دریل اتنتخاب شده را خریداری نمایید.

همچنین خوشحال می شویم نظرات خود را در قسمت دیدگاه این مقاله برای ما به اشتراک بگذارید. تیم فنی راندنو آماده پاسخگویی و راهنمایی شما کاربران عزیز درخصوص هرگونه سؤالات رایج در زمینه ابزار و یراق است.