بهترین برند لباس کار

بهترین برند لباس کار

بهترین برند لباس کار به شما کمک می‌کند بتوانید مناسب‌ترین لباس کار حرفه‌ای را انتخاب نمایید. لباس ایمنی کار یکی از تجهیزات ایمنی فردی است که جهت محافظت از بدن افراد در شرایط شغلی خاص، مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین با استفاده از لباس کار می‌توان کارکنان یک مجموعه را از یکدیگر متمایز نمود.

خرید انواع لباس کار
خرید انواع لباس کار

انواع لباس کار باتوجه به محیط شغلی افراد و کاربردهایی که دارند، به چند دسته تقسیم می‌شوند. لباس کار باید به گونه‌ای طراحی شود تا بازوها و پاهای افراد را به طور کامل پوشش دهد. جهت اطلاع از قیمت لباس کار و خرید لباس ایمنی کار با مراجعه به سایت راندنو می‌توانید لیست فروشندگان این تجهیزات ایمنی را مشاهده نمایید.

در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین مارک لباس کار آشنا نماییم. پس تا انتهای مطلب بهترین برند لباس کار با ما همراه باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانیم:

لباس کار بوفالو

بوفالو یکی از تولیکنندگان انواع لباس کار است که نام آن در لیست بهترین برند لباس کار قرار می‌گیرد. گروه صنعتی بوفالو فعالیت خود را از سال 1381 به صورت رسمی در شهر اصفهان آغاز کرد. پس از چندی، برند بوفالو با توسعه شرکت خود توانست در شهرهای تهران، دبی و همچنین شانگهای، دفاتر دیگری را برای مستقرشدن ثبت نماید. همچنین عمده فعالیت این شرکت در زمینه تولید و عرضه لوازم ایمنی کار است. لازم به ذکر است محصولات این برند در کشورهای اروپایی و آمریکایی تولید می‌شوند.

این شرکت با تولید محصولات ایمنی باکیفیت، توانسته است سهم ویژه‌ای از بازار تجهیزات ایمنی را به خود اختصاص دهد. لباس‌های ارائه شده توسط این برند، تنوع زیادی دارند و باتوجه به شغل خود می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

لباس کار بوفالو
لباس کار بوفالو

بیشتر بخوانید: لباس کار چیست؟ 


لباس کار زیگورات

زیگورات یکی از برندهایی است که در زمینه تولید تجهیزات ایمنی و حفاظتی فعالیت می‌کند. این برند با بهره‌مندی از کادر مجرب، توانسته است به یکی از مطرح‌ترین تولیدکنندگان انواع تجهیزات ایمنی و لوازم آتش‌نشانی در بازار تبدیل شود. محصولات این شرکت از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و براساس استانداردهای بین‌المللی تولید می‌شوند. لباس زیگورات کد 05 و 03 از بهترین مدل‌های لباس زیگورات است.

لباس کار سبلان

در این بخش از مطلب بهترین برند لباس کار به معرفی شرکت سبلان می‌پردازیم. این برند با هدف تولید تجهیزات ایمنی مرغوب و ارائه آن به بازارهای جهانی، توانسته است جایگاه خود را در میان دیگر تولیدکنندگان تثبیت نماید. شرکت سبلان در تولید تجهیزات ایمنی از مواد اولیه باکیفیت استفاده می‌کند و این ویژگی موجب شده است نام آن در لیست بهترین تولیدی لباس کار قرار بگیرد.

لازم به ذکر است این برند به تولید انواع تجهیزات ایمنی مانند کلاه ایمنی، دستکش کار، ماسک و دیگر تجهیزات نیز می‌پردازد. از مدل‌های کارآمد تولیدشده توسط این برند می‌توان از لباس خلبانی و کد 04 نام برد.

لباس کار تایوک

Tyvek برند محبوب دیگری است که در زمینه تولید انواع لباس کار ایمنی فعالیت می‌کند. لباس‌های ایمنی این برند تنها به صورت یکبار مصرف تولید می‌شوند. لباس کارهای یکبار مصرف این شرکت به صورت سرهمی یا یکسره تولید می‌شوند. همچنین مواد اولیه به کار رفته در ساختار آن‌ها، پلی‌اتیلن است. تجهیزات این شرکت برای استفاده در صنایع شیمیایی و آزمایشگاهی مناسب هستند.

لباس کار میهن دوخت

میهن دوخت از دیگر برندهایی است که به تولید انواع لباس کار پرداخته است و نام آن در لیست بهترین برند لباس کار قرار می‌گیرد. این مجموعه تولیدی از بهترین پارچه‌ها و مواد اولیه برای ارائه لباس کارهای خود استفاده می‌کند. همچنین با استفاده از دستگاه‌های برش و با بهره‌گیری از دوخت‌های پیشرفته، توانسته است رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب نماید.

لباس کار میهن دوخت
لباس کار میهن دوخت

لباس کار پرومکس

پرومکس از دیگر تولیدکنندگان لباس کار در سراسر جهان است. این شرکت با تولید انواع لباس کار ضد اسید، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در این حوزه کسب کند. این شرکت علاوه بر تولید لباس ضد اسید، به تولید دیگر تجهیزات ایمنی نیز می‌پردازد. تجهیزات این برند مطابق با استانداردهای جهانی طراحی و تولید می‌شوند و کیفیت بالایی دارند. لباس کار ضد اسید پرومکس از پرمصرف‌ترین تجهیزات این شرکت شناخته شده است.

لباس کار ایمن صنعت ایران

شرکت تولیدی ایمنی صنعت ایران از دیگر برندهایی است که نام آن در لیست بهترین برند لباس کار قرار می‌گیرد. این برند فعالیت خود را از سال 1380 در زمینه تولید لباس کار صنعتی و تجهیزات آتش‌نشانی و ایمنی فردی آغاز نمود. ماشین‌آلات و تجهیزات این شرکت کاملاً صنعتی هستند. ایمن صنعت ایران توسط نیروی ماهر و با انگیزه، توانسته است با تولیدات روزانه نیازهای مشتریان را برطرف نماید.


بیشتر بخوانید: ویژگی های لباس کار 


لباس کار Set work

در این بخش از مطلب بهترین برند لباس کار به بررسی شرکت ست ورک می‌پردازیم. لباس‌های کار تولیدشده توسط این برند در مدل‌های متنوع تولید می‌شوند و بسیار خوش دوخت هستند. شرکت ست ورک باتوجه به سابقه فعالیت اندکی که در این زمینه داشته است، توانسته است سهم ویژه‌ای از بازار لباس‌های ایمنی کار را به خود اختصاص دهد.

لباس کار Set work
لباس کار Set work

لباس کار پاور

پاور از دیگر تولیدکنندگان نام آشنا در حوزه تجهیزات ایمنی است. لوازم ایمنی پاور از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و با بهره‌گیری از استانداردهای جهانی ساخته می‌شوند. لباس‌های این شرکت مطابق با نیار خریداران و در تنوع بالا به بازار عرضه می‌شوند. این شرکت علاه بر تولید لباس کار ایمنی، به ارائه انواع کفش کار به بازار نیز پرداخته است.

لباس کار دیکیز

دیکیز یکی از تولیدکنندگان محبوب این تجهیزات ایمنی است که نام در لیست بهترین برند لباس کار قرار گرفته است. این برند در سال 1918 توسط فردی به نام ویلیامسون تأسیس شد. لازم است بدانید که این فرد پیش از تأسیس این شرکت، به فروش قطعات یدکی خودرو می‌پرداخت. سپس با همسر و فرزندانش به این نتیجه رسیدند که یک شرکت تولیدی لباس کار راه‌اندازی کنند.

پس از چندی در سال 1922 ویلیامسون و پسر عمویش، شرکتشان را به طور کامل راه‌اندازی کردند و نام آن را Williamson-Dickey Productions (ویلیامسون – دیکیز پروداکشنز) گذاشتند. دفتر اصلی این برند آمریکایی در ایالت تگزاس قرار دارد. برند دیکیز به تولید تجهیزات ایمنی متنوعی می‌پردازد. اگر قصد تهیه لباس کار مهندسی خارجی را دارید، پبشنهاد ما به شما انتخاب از برند دیکیز است.


بیشتر بخوانید: راهنمای خرید لباس کار


لباس کار ایران کار

برند ایران کار یکی از برترین و محبوب‌ترین شرکت‌های تولیدکننده انواع لباس در ایران است. این شرکت با تولید انواع تجهیزات ایمنی که شامل لباس کار هستند را با بهترین کیفیت به بازار ارائه می‌کند. لباس کارهای تولیدشده توسط برند ایران کار از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و طبق استانداردهای ایمنی تولید و عرضه می‌شوند.

لباس کار Sinawork

برند سینا ورک از سال 1374 فعالیت خود را در زمینه تولید پیراهن، مانتو و… آغاز نمود. این شرکت پس از 6 سال فعالیت، تغییراتی در محصولات خود ایجاد نمود. لازم به ذکر است که این شرکت محصولات و لباس کارهای تولیدشده را به برخی از بازارهای کشورهای همسایه نیز عرضه می‌کند. اگر به دنبال بهترین برند لباس کار ایرانی هستید، پیشنهاد ما به شما انتخاب از شرکت سیناورک است.

لباس کار مهندسی کاترپیلار

برند کاترپیلار از دیگر برندهای محبوب تولیدکننده انواع لباس و تجهیزات کار در جهان است. این شرکت در سال 1925 توسط بنجامین هولت در آمریکا تأسیس شد. ابزارآلات تولیدشده توسط این شرکت از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و طبق استانداردهای بین‌المللی به بازار عرضه می‌شوند. این برند نیز به تولید انواع لباس ایمنی پرداخته است که لباسکار مهندسی کاترپیلار از محبوب‌ترین آن‌ها است.

لباس کار بلورک

بلورک از دیگر برندهایی است که نام آن در لیست بهترین برند لباس کار قرار گرفته است. این برند به تولید انواع لباس کارهای صنعتی می‌پردازد. لباس‌های ارائه شده توسط این برند از مقاومت و کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. همچنین این برند به تولید لباس‌های مقاوم در برابر آتش نیز پرداخته است. برند بلورک به تولید انواع تجهیزات حفاظت فردی نیز می‌پردازد.

لباس کار بلورک
لباس کار بلورک

راهنمای خرید لباس کار

هنگام خرید این تجهیزات ایمنی باید به نکات مهمی توجه نمایید. در لیست زیر از مقاله بهترین برند لباس کار به نکات مهم در خرید انواع لباس ایمنی پرداخته شده است:

  • توجه به محیط شغلی خود و تجهیزاتی که در محیط کاری با آن‌ها در ارتباط هستید.
  • صنف و جایگاه شغلی
  • نوع لباس
  • سایز لباس
  • رنگ لباس
  • جنس لباس و …
بهترین برند لباس کار
بهترین برند لباس کار

جمع‌بندی

در این مقاله از مجله راندنو به طور مفصل به معرفی بهترین برندهای لباس کار پرداخته شده است. همان‌طور که می‌دانید تولیدکنندگان بسیار زیادی در کشور ایران و دیگر کشورها به تولید لباس‌های کار می‌پردازند. در لیست زیر از دیگر تولیدکنندگان این تجهیزات در سراسر جهان، نام برده شده است:

  • لباس کار کارهات
  • لباس کار رانگلر
  • لباس کار لاپکو
  • لباس کار اکسون
  • لباس ایمن ابزار نیک و …

امیدواریم که مقاله بهترین برند لباس کار برای شما مفید واقع شده باشد. با مراجعه به سایت راندنو می‌توانید لیست قیمت لباس کار مورد نظر را مشاهده نمایید. راندنو برقراری ارتباط بی‌واسطه با فروشندگان انواع تجهیزات ایمنی را برای شما فراهم نموده است. همچنین خوشحال می‌شویم که نظرات خود را در قسمت دیدگاه این مقاله برای ما به اشتراک بگذارید. تیم فنی راندنو آماده پاسخگویی و راهنمایی شما کاربران عزیز درخصوص هرگونه سؤالات رایج در زمینه ابزار و یراق است.