چرا کابل افق البرز بخریم

چرا کابل افق البرز بخریم

چرا کابل افق البرز بخریم سیم و کابل از اصلی ترین تجهیزات برقی هستند که در تمامی مجموعه ها به کار گرفته می شوند. سیم و کابل برق پایه و اساس صنعت ساختمان سازی است. این تجهیزات مسیری برای عبور جریان الکتریکی هستند. بدون جریان الکتریکی بسیاری از فعالیت های ما متوقف می شود. به همین دلیل در استفاده از این تجهیزات باید نهایت دقت را به کار ببریم تا بتوانیم بهترین نوع سیم و کابل را برای مجموعه خود انتخاب کنیم.

شرکت سیم و کابل افق البرز یکی از بهترین شرکت ها در زمینه تولید سیم و کابل برق است. سیم و کابل افق البرز به تولید انواع سیم برق و کابل برق صنعتی، خانگی، مخصوص روشنایی، توزیع برق و دیگر موارد می پردازد.

خرید انواع کابل برق
خرید انواع کابل برق

اگر قصد خرید محصولات برند افق البرز را دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله به بررسی انواع سیم و کابل افق البرز و ویژگی های آن ها می پردازیم.همچنین به سوال چرا کابل افق البرز بخریم پاسخ خواهیم داد.

آنچه در ادامه می خوانیم:

محصولات سیم و کابل افق البرز

یک پاسخ ها به سوال چرا کابل افق البرز بخریم این است که سیم و کابل افق البرز به تولید محصولات متنوعی می پردازد. از پرکاربردترن محصولات افق البرز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کابل برق افق البرز

کابل های افق البرز از بهترین کابل های موجود در بازار هستند. این کابل ها در انواع گوناگونی به بازار عرضه می شوند. کابل افق البرز افشان و مفتولی را می توان در تمامی صنایع به کار گرفت. این کابل ها می توانند هادی های مسی و آلومینیومی داشته باشند. در سه سطح ولتاژی فشار ضعیف، فشار متوسط و فشار قوی می توان از کابل های برق افق البرز استفاده کرد. این کابل ها با عایق هایی از جنس پی وی سی عرضه می شوند. اما برای کابل های خاص تر از دیگر جنس ها همچون xlpe برای عایق استفاده می شود.

افق البرز به تولید کابل های هالوژن فری نیز می پردازد. این کابل ها هیچگونه هالوژنی ندارند، به همین دلیل در صورت قرار گرفتن در معرض آتش، گاز و دود سمی از خود تولید نمی کنند.

از پرکاربردترین کابل های این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کابل ابزار دقیق
  • کابل کنترل
  • کابل آلومینیومی و خودنگهدار
  • کابل های ساختمانی
  • کابل کولر
  • کابل شیلددار
  • کابل کواکسیال
محصولات سیم و کابل افق البرز
محصولات سیم و کابل افق البرز

بیشتر بخوانید: آشنایی با سیم و کابل افق البرز


سیم برق افق البرز

در این بخش از موضوع چرا کابل افق البرز بخریم به معرفی سیم برق این شرکت می پردازیم. از دیگر محصولات پرکاربرد شرکت افق البرز می توان به انواع سیم اشاره کرد. سیم های این شرکت در دو جنس مس و آلومنیوم به بازار عرضه می شوند. این سیم ها کاربردهای ساختمانی، صنعتی و دیگر موارد دارند. سیم های مسی این شرکت به دو صورت افشان و مفتول به بازار عرضه می شود. این سیم ها با روکش های پی وی سی به بازار عرضه می شوند.

از دیگر سیم های پرکاربرد این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیم ساختمانی
  • سیم ارت
  • سیم بند تخت نایلونی

لیست قیمت سیم و کابل افق البرز

یکی از مهم ترین موضوعات در چرا کابل افق البرز بخریم لیست قیمت این شرکت است. امروزه قیمت مس و دیگر فلزات نوسانات بسیار زیادی دارد. همین موضوع سبب شده است تا قیمت سیم و کابل در بازار جهانی نیز مدام نوسان داشته باشد. همین موضوع سبب شده است تا شرکت های سیم و کابل لیستی از قیمت های پایه شرکت تهیه کنند و آن را در اختیار نماینده سیم و کابل افق البرز می گذارند. در نتیجه نمایندگان افق البرز براساس این لیست می توانند به مشتری قیمت دهد.

لیست قیمت کابل افق البرز از چند بخش تشکیل شده است. قیمت انواع کابل افشان و مفتولی با توجه به سایزهای مختلف در این لیست به صورت یک جدول تهیه شده است. لازم به ذکر است که سیم و کابل های افشان و مفتولی از پرفروش ترین انواع کابل های این شرکت هستند. قیمت کابل افق البرز براساس هر متر عرضه می شود. هرچه سایز و سطح مقطع کابل افزایش پیدا کند، قیمت آن نیز بشتر می شود.

کابل آلومینیوم افق البرز نیز تنوع زیادی دارد و از کیفیت بالایی برخوردار است. این کابل ها در سایزهای مختلفی تولید و عرضه می شوند. قیمت این کابل نسبت به کابل های مشابه با جنس مس بسیار کمتر است. قیمت این کابل ها نیز در لیستی گردآوری شده اند.

در صورتی که سایز و نوع کابل موردن ظر شما در لیست قیمت وجود ندارد برای دریافت قیمت آن باید با نمایندگان یا شرکت افق البرز تماس بگیرید.


بیشتر بخوانید: بهترین نمایندگی سیم و کابل در لاله زار


چرا کابل افق البرز؟

در پاسخ به سوال چرا کابل افق البرز بخریم باید گفت استفاده از کابل های افق البرز مزایای بسیاری زیادی دارد. از مهمترین مزیت های این کابل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

داشتن نمایندگی های متعدد

افق البرز نمایندگی های معتبر و متعددی در سطح کشور دارد. درواقع فروش محصولات شرکت نیز برعهده نمایندگان رسمی این شرکت است. افق البرز برروی فعالیت نمایندگان خود نظارت می کند. در نتیجه در صورتی که شخص یا نماینده ای تخلف کند، افق البرز با آن برخورد می کند.

قیمت مقرون به صرفه

افق البرز کالاهایی با کیفیت و با قیمتی مقرون به صرفه به بازار عرضه می کند. سیم و کابل های شرکت افق با قیمت دسته اول ارائه می شوند.

محصولات متنوع

یکی دیگر از مزیت های شرکت افق البرز تنوع محصولات است. سیم و کابل های این شرکت در انواع متخلفی تهیه و توزیع می شوند و سایزهای گوناگونی دارند.

چرا کابل افق البرز بخریم
چرا کابل افق البرز بخریم

بیشتر بخوانید: معرفی شرکت افق البرز


شرکت سیم و کابل افق البرز

حال که به سوال چرا کابل افق البرز بخریم پاسخ دادیم، به معرفی این شرکت می پردازیم. شرکت افق البرز با هدف تامین سیم و کابل بازار ایران در سال 1372 تاسیس شد. این شرکت در ابتدا تنها به تولید انواع کابل فشار ضعیف می پرداخت. پس از گذشت مدت زمانی تولید سیم و کابل های ساختمانی، فشار متوسط و فشار ضعیف را نیز آغاز کرد. شرکت افق در سال 1383 توانست مجموعه خود را توسعه دهد و در زمینه تولید سیم و کابل پیشرفت کند. این شرکت در این سال کابل های متنوع تری را به سبد تولیدات خود اضافه کرد.

با ادامه توسعه و پشرفت، شرکت افق البرز از سال 1386 توانست سالانه بیش از 30 هزار تن سیم و کابل به بازار عرضه کند. این شرکت برای گسترش محصولات خود در سال 1389 ساخت و تولید مفتول های مسی را آغاز کرد. به طوری که امروزه افق البرز سالانه بیش از 100 هزارتن مفتول مسی به بازار عرضه می کند.

این شرکت محصولات خود را مطابق با استانداردهای روز دنیا عرضه می کند. همچنین از ماشین آلات و تجهیزات به روز دنیا در ساخت و تولید محصولات خود استفاده می کند. سیم و کابل های افق البرز پیش از ورود به بازار، در آزمایشگاه های مجهز مورد تست و ارزیابی قرار می گیرند. محصولات کارخانه سیم و کابل افق البرز به سایر کشورها نیز صادر می شود.

شرکت سیم و کابل افق البرز
شرکت سیم و کابل افق البرز

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید سیم و کابل افق البرز