بهترین مارک دستگاه جوش CO2

بهترین مارک دستگاه جوش CO2

بهترین مارک دستگاه جوش CO2 شرکتی است که انواع دستگاه جوش باکیفیت و استاندارد تولید کند. دستگاه جوش CO2 یا میگ (MIG) یکی از انواع دستگاه جوش بدون الکترود است. این ابزار توسط گاز کربن دی اکسید، اتصالات قطعات را انجام می دهد. این دستگاه برای جوشکاری به روش قوس الکتریکی گزینه مناسبی است.

خرید انواع دستگاه جوش
خرید انواع دستگاه جوش

همانطور که می دانید در اکثر دستگاه های جوش از الکترود استفاده می شود. اما این دستگاه با استفاده از سیم جوش فعالیت های مورد نظر را انجام می دهد. انواع دستگاه جوشکاری CO2 در دو نوع کپسول دار و بدون کپسول در بازار موجود هستند. همچنین شرکت های متعددی به تولید این محصول کارآمد پرداخته اند.

جهت اطلاع از قیمت دستگاه جوش سی او دو با مراجعه به سایت راندنو می توانید لیست فروشندگان ابزار مورد نظر را مشاهده نمایید. در ادامه این مقاله لیستی از بهترین برند دستگاه جوش co2 برای شما آماده کرده ایم. پس تا انتهای مطلب بهترین مارک دستگاه جوش CO2 با ما همراه باشید.

آنچه در ادامه می خوانیم:

دستگاه جوش co2 صبا

در ابتدای مقاله بهترین مارک دستگاه جوش CO2 به معرفی برند صبا الکتریک می پردازیم. دستگاه جوش صبا یکی از پرکاربردترین تجهیزات این شرکت است که خریداران محبوب خود را دارد. این شرکت در حال حاضر از 5 گواهی ثبت اختراع در حوزه های تکنولوژی اینورتر برخوردار است. برند صبا با بهره گیری از تکنولوژی های روز جهان و استفاده از مواد اولیه مرغوب توانسته است جایگاه خود را در بازار ابزارآلات جوش و برش تثبیت نماید.

محصولات صبا از کیفیت مطلوب و طول عمر بالایی برخوردار هستند. صبا الکتریک به تولید انواع محصولات جوش و برش مانند رکتیفایر، دستگاه جوش های زیر پودری، میگ مگ، برش ریلی، برش های پلاسما و مواردی از این قبیل می پردازد. لازم به ذکر است این شرکت به  ارائه انواع دستگاه های جوشکاری با جریان مجازهای مختلف می پردازد.

  • دستگاه جوش co2 صبا 650
  • دستگاه جوش co2 صبا 250 آمپر
  • دستگاه جوش co2 صبا 400 آمپر
  • دستگاه جوش co2 تکفاز صبا و بسیاری دیگر انواع مدل های این محصول از محبوب ترین دستگاه جوشکاری co2 هستند که این برند به بازار ارائه کرده است.
دستگاه جوش co2 صبا
دستگاه جوش co2 صبا

بیشتر بخوانید: دستگاه جوش چیست و چه کاربردی دارد؟


دستگاه جوش co2 ادون

برند دیگری که نام آن در لیست بهترین مارک دستگاه جوش CO2 قرار می گیرد، ادون است. این برند ابزارآلات چینی در سال 2001 به ثبت رسید و در زمینه ارائه انواع ابزار برقی فعالیت می کند. محصولات این برند به صورت مدرن طراحی می شوند و از کیفیت و تنوع بالایی برخوردار هستند. دستگاه جوش ادون از دیگر محصولات ارائه شده توسط این کمپانی است.

همانطور که می دانید توجه به برند تولیدکننده ابزارآلات، از پارامترهای مهم در راهنمای خرید دستگاه جوش به شمار می آید. از این رو ادون یکی از معتبرترین برندهای تولیدکننده انواع ابزارآلت برقی ازجمله اینورتر جوشکاری است. در ادامه لیستی از پرکاربردترین انواع دستگاه های جوش این برند را مشاهده خواهید کرد:

  • دستگاه جوش co2 ادون 205
  • دستگاه جوش co2 ادون 225
  • دستگاه جوش co2 ادون 250
  • دستگاه جوش co2 ادون 280
  • دستگاه جوش co2 ادون 300 و …

بیشتر بخوانید: چرخه عملکرد دستگاه جوش چیست؟


دستگاه جوش co2 ایران ترانس

ایران ترانس از دیگر تولیدکنندگان محبوبی است که نام آن در لیست بهترین مارک دستگاه جوش CO2 قرار گرفته است. این برند یکی از تخصصی ترین تولیدکنندگان انواع لوازم جوش و برش در ایران است. این کمپانی صنعتی از سال 1354 فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید دستگاه های جوش و برش آغاز کرد.

سپس در سال 1375 توانست تولیدات خود را گسترش دهد. دستگاه های پیشرفته ای مانند رکتی فایر، میگ مگ، تیگ (TIG) و برش پلاسما از دیگر محصولاتی هستند که ایران ترانس به بازار عرضه نمود. همچنین این شرکت از نمایندگی های فعال در سراسر کشور برخوردار است. لازم است بدانید ایران ترانس عضو انجمن سازندگان دستگاه های جوش و برش در کشور است.

با مراجعه به سایت راندنو می توانید استعلام قیمت دستگاه جوش co2 تک فاز ایران ترانس را مشاهده نمایید.

دستگاه جوش co2 رونیکس

در این  بخش از مطلب بهترین مارک دستگاه جوش CO2 به بررسی برند رونیکس می پردازیم. رونیکس یک برند ایرانی است که در سال 1379 توسط محمدرضا رامخو تأسیس شد. ابزارآلات این برند از کیفیت بالایی برخوردار هستند و براساس استانداردهای بین المللی تولید می شوند. دستگاه جوش رونیکس نیز مانند دیگر ابزارآلات این برند از محبوبیت زیادی برخوردار هستند.

دستگاه جوش co2 بدون کپسول رونیکس یکی از محبوب ترین انواع این ابزار است که این برند به بازار عرضه کرده است.

دستگاه جوش co2 ایران ترانس
دستگاه جوش co2 ایران ترانس

بیشتر بخوانید: معرفی برند رونیکس


دستگاه جوش co2 دیوالت

دیوالت از کمپانی های دیگری است که در این بخش از مطلب بهترین مارک دستگاه جوش CO2 به معرفی آن می پردازیم. این کمپانی در سال 1923 توسط Raymond E. Dewalt تأسیس شد. لازم است بدانید که دیوالت یکی از شرکت های تابعه بلک اند دکر است. این برند رشد چشمگیری در حوزه ابزار داشت که در سال 1960 به بلک اند دکر فروخته شد.

امروزه دیوالت یک برند آمریکایی مطرح است که در زمینه تولید ابزارآلات دستی و برقی فعالیت می کند. دستگاه جوش CO2 دیوالت مدل MIG-600 یکی از محبوب ترین دستگاه های جوشکاری است که دیوالت تولید کرده است.

دستگاه جوش co2 دیوالت
دستگاه جوش co2 دیوالت

دستگاه جوش گام الکتریک

گام الکتریک از ارائه دهندگان محبوب انواع دستگاه های جوش در ایران است. در انتهای مقاله بهترین مارک دستگاه جوش CO2 به بررسی این شرکت خواهیم پرداخت. این برند فعالیت خود را از سال 1358 آغاز نمود و محصولات خود را در سازمان تحقیقات علمی و صنعتی ایران به ثبت رسانده است. محصولات جوش و برش گام الکتریک نیز براساس استانداردهای ISO ،IEC و CE طراحی و تولید می شوند.

دستگاه جوش co2 گام الکتریک 250 آمپر و دستگاه جوش co2 گام الکتریک تک فاز بیشترین مصرف را در میان کاربران داشته اند.

بهترین مارک دستگاه جوش CO2
بهترین مارک دستگاه جوش CO2

بیشتر بخوانید: نکاتی که هنگام خرید دستگاه جوش باید به آن توجه داشت


امیدواریم که مقاله بهترین مارک دستگاه جوش CO2 برای شما مفید واقع شده باشد. در این مقاله از مجله راندنو شما را با بهترین تولیدکنندگان انواع دستگاه جوش سی او دو آشنا نمودیم. همچنین خوشحال می شویم نظرات خود را در قسمت دیدگاه این مقاله برای ما به اشتراک بگذارید. تیم فنی راندنو آماده پاسخگویی و راهنمایی شما کاربران عزیز درخصوص هرگونه سؤالات رایج در زمینه ابزار و یراق است.