بهترین کارواش خانگی

بهترین کارواش خانگی کدام است؟

بهترین کارواش خانگی کدام است؟ کارواش خانگی محصولی مهم و کاربردی محسوب می شود که براساس کیفیت در انواع گوناگونی تولید و عرضه می شود. در حال حاضر مدل های بسیار زیادی از انواع کارواش خانگی در بازار موجود است و هریک از این مدل ها، از ویژگی های خاصی برخوردار هستند.

کارواش های میان رده از فشار 110 بار برخوردار هستند و جهت انجام کارهای تخصصی مورد استفاده قرار می گیرند. از کاربردهای اصلی رده میانی این ابزار، می توان به نظافت پاسیو و ماشین اشاره کرد.

کارواش های قدرتمند از فشار 120 بار به بالا برخوردار هستند و جهت انجام کارهای سنگین‌ تر همچون نظافت جاده‌ ها، اتوبوس و … مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید انواع کارواش خانگی
خرید انواع کارواش خانگی

لازم به ذکر است که در خصوص خرید کارواش خانگی، هرچه هزینه بیشتری صرف کنید، لوازم جانبی این محصول که در طی فرآیند نظافت کمک زیادی به شما می می کند نیز بیشتر خواهد بود. لوازم جانبی این محصول شامل براش مخصوص شست‌ و شوی ماشین، جت نازل، نازل توربو، خرطومی مخصوص، محلول‌ های تمیزکننده و … است.

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برترین برندهای تولیدکننده کارواش خانگی بپردازیم. اگر قصد خرید بهترین کارواش خانگی را دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

آنچه در ادامه می خوانیم:

کارواش خانگی چیست؟

کارواش خانگی یا واترجت دستگاهی کاربردی است که جهت تمیز کردن قسمت های گوناگون ساختمان و ماشین مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار آب را با فشار بسیار بالایی توسط نازل، بر روی سطح مورد نظر می‌ پاشد. شما می توانید با استفاده از این محصول فشار آب را افزایش دهید و جهت شستشوی ماشین، خانه و زمین از آن استفاده نمایید.

به عبارتی کارواش به عنوان موتور الکتریکی عمل می کند که پمپ آب را می چرخاند. پمپ کارواش خانگی پس از دریافت آب ورودی، فشار آن را بالا می برد و با هدایت آن به سمت بیرون، از درون یک سوراخ کوچک موجب افزایش فشار آب خروجی می شود.

این محصول علی رغم کارایی بالا، عملیات نظافت را با هزینه ای بسیار پایین و در مدت زمان کم انجام می دهد. این دستگاه جهت نظافت های جزئی حیاط، دیوار، نمای ساختمان، پله و راهروها، باغ و باغچه، استخر و … مورد استفاده قرار می گیرد.

کارواش خانگی چیست؟
کارواش خانگی چیست؟

بیشتر بخوانید: کارواش خانگی چیست و چه کاربردی دارد؟


انواع کارواش خانگی از لحاظ سایز و اندازه

همانطور که در ابتدای مقاله بهترین کارواش خانگی اشاره کردیم، این ابزار از وسیله های مهم و کاربردی جهت نظافت محیط های خانگی است. این کارواش ها براساس اندازه به چند دسته تقسیم می شوند که در ادامه به کاربرد هریک از آنها می پردازیم:

کارواش خانگی کوچک

کارواش خانگی کوچک یا همراه جهت شست و شو و نظافت حیاط، ماشین، دوچرخه، وسایل چوبی و … کاربرد دارد. انجام کار با این نوع کارواش به سادگی انجام می گیرد. لازم به ذکر است که پایین ترین میزان قدرت این دستگاه 100 بار است.

این کارواش ها در ابعاد و اندازه های کوچکی تولید و به بازار عرضه می شوند و جابه جایی آن ها به راحتی انجام می گیرد.

کارواش خانگی متوسط

کارواش های خانگی متوسط نسبت به کارواش های کوچک، از قابلیت کارکرد بیشتری برخوردار هستند. این کارواش ها جهت نظافت و شست و شوی نماهای ساختمانی و نرده ها کاربرد دارند. قدرت این کارواش ها 130 بار است.

کارواش بزرگ یا حرفه ای

کارواش های بزرگ یا حرفه ای از کارایی وسیع تری نسبت به انواع دیگر کارواش ها برخوردار هستند. این دستگاه کارواش خانگی قدرتمند است و جهت عملیات رنگ برداری و جرم گیری کاربرد دارد. این کارواش ها از فشار آب حداقل 160 بار برخوردار هستند.

انواع کارواش خانگی از لحاظ سایز و اندازه
انواع کارواش خانگی از لحاظ سایز و اندازه

انواع کارواش خانگی از لحاظ نوع موتور

این کارواش ها از دو نوع موتور ذغالی و دینامی برخوردار هستند. در ادامه به نحوه عملکرد هریک از این موتورها می پردازیم:

موتور دینامی

کارواش خانگی دینامی جریان الکتریسیته را با عبور از سیستم سیم پیچ، تبدیل به نیروی الکترومغناطیس می کند و نیروی حرکتی موجب به حرکت درآوردن موتور می شود.

این نوع کارواش ها در حین انجام کار آلودگی صوتی ایجاد نمی کنند و از قیمت بالایی برخوردار هستند. همچنین مصرف برق کمتری دارند و نگهداری آنها هزینه کمی را در بر می گیرد.


بیشتر بخوانید: تفاوت کارواش دینامی با ذغالی


موتور ذغالی

در این نوع موتورها انتقال جریان الکتریسیته توسط ذغال انجام می شود. نحوه عملکرد این موتورها به گونه ای است که طی مدت زمان مصرف، ذغال ها به یکدیگر ساییده می شوند. این نوع از کارواش ها جهت مصارف خانگی و کارهای سبک گزینه مناسبی به شمار می آیند.

کارواش خانگی با موتور ذغالی از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار است و وزن آن کمتر است. انجام کار با این دستگاه موجب تولید صدای زیاد و مصرف برق بالا می شود.

انواع کارواش خانگی از لحاظ نوع موتور
انواع کارواش خانگی از لحاظ نوع موتور

بیشتر بخوانید: آموزش کار با کارواش خانگی


راهنمای خرید کارواش خانگی

برای خرید و استفاده از انواع کارواش خانگی باید به نکات خاصی توجه داشته باشید. انواع کارواش خانگی در مدل های مختلفی تولید و به فروش می رسند. در ادامه عوامل مؤثر در خرید این محصول را بررسی می کنیم.

نوع دستگاه

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، این محصولات می توانند در دو مدل اصلی یعنی با ساختارهای ذغالی و دینامی به بازار عرضه شوند. هنگام خرید این محصول به نوع دستگاه دقت نمایید.  لازم به ذکر است که انواع کارواش خانگی دینامی از طول عمر بالاتری برخوردار هستند و  قدرت بیشتری نیز دارند.

قدرت دستگاه

از دیگر نکاتی که هنگام خرید این ابزار باید به آن توجه داشته باشید، قدرت دستگاه است. لازم به ذکر است که توان تمامی دستگاه های برقی و همچنین کارواش ها برحسب وات اندازه گیری می شود. در نتیجه هرچه قدرت دستگاه بیشتر باشد، فشار آب خروجی نیز بیشتر می شود.

موتور کارواش

هنگام خرید این محصول به نوع موتور آن توجه داشته باشید. باتوجه به توضیحاتی که در قسمت پیشین این مقاله درباره دو موتور دینامی و ذغالی داشتیم، شما می توایند بهترین انتخاب را داشته باشید. موتور 1100 واتی گزینه مناسبی جهت شست و شوی ماشین های خانگی به شمار می آید.

وزن دستگاه

یکی از مهم ترین عوامل جهت خرید بهترین کارواش خانگی حجم و وزن محصول است. اگر قصد استفاده از این ابزار را جهت مصارف خانگی دارید، دستگاه های سبک تر و کوچک تر به دلیل جابه جایی آسان تر گزینه مناسبی هستند.

نوع شست و شو

نوع شست و شوی این کارواش ها به دو دسته کارواش آب گرم و آب سرد تقسیم می شود. اگر قصد نظافت سطوح چوبی و یا بسیار کثیف را دارید، کارواش آب گرم انتخاب مناسبی است. کارواش آب سرد اغلب جهت مصارف خانگی گزینه مناسبی به شمار می آید. همچنین فشار آب کارواش های آب سرد به گونه ای است که آلودگی ماشین ها و سایر سطوح را از بین می برد.

اندازه شلنگ

هنگام خرید این محصول با توجه به نیاز خود می توانید طول شلنگ مناسب را انتخاب نمایید. به خصوص اگر کارواش خانگی مورد نظر شما از وزن سنگینی برخوردار است و امکان جابجایی آن وجود ندارد، طول شلنگ اهمیت بیشتری پیدا می کند.

برند تولیدکننده

شما همیشه باید به دنبال خرید کارواش خانگی از بهترین برندهای تولیدکننده ایرانی باشید تا با هیچ مشکل خاصی مواجه نشوید. بهترین برندهای ایرانی محصولات فوق العاده ای را تولید می کنند.

بهترین کارواش خانگی
بهترین کارواش خانگی

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کارواش خانگی


بهترین برند کارواش خانگی

در ادامه این بخش از مقاله بهترین کارواش خانگی، به برترین و معتبرترین برندهای تولیدکننده کارواش خانگی می پردازیم:

کارواش خانگی کارچر

همانطور که در قسمت های قبل تر نیز گفته شد، برای خرید کارواش خانگی، شما باید به برند تولیدکننده این محصول توجه داشته باشید. برند کارچر یا کرشر یکی از محبوب ترین برندهای تولیدکننده انواع کارواش خانگی محسوب می شود. محصولات تولیدشده این شرکت در انواع مختلف و با کیفیت های مطلوبی به فروش می رسند.

از برترین کارواش های خانگی تولیدشده توسط این برند می توان به مدل های زیر اشاره کرد:

  • کارواش خانگی کارچر مدل K2
  • کارواش کرشر مدل K2 Compact
  • کارواش کارچر مدل K2 Basic و …

کارواش خانگی رونیکس

کارواش خانگی رونیکس از دیگر برندهایی است که قصد بررسی آن را داریم. اکثر مدل های این برند در ساختارهای چند کاره عرضه می شوند و به فروش می رسند.

شما می توانید با خیال راحت از کارواش های این برند در موقعیت های مختلف استفاده کنید. البته جالب است بدانید که بهترین و قوی ترین مدل های کارواش خانگی رونیکس می توانند قیمت بالایی نیز داشته باشند.

از محبوب ترین کارواش های خانگی تولیدشده توسط این برند می توان به مدل های زیر اشاره کرد:

  • کارواش رونیکس مدل RP-0100
  • کارواش دینامی رونیکس مدل RP-0100C
  • کارواش 140 بار دینامی رونیکس مدل RP-0140
  • کارواش 130 بار ذغالی رونیکس مدل RP-U130 و …

کارواش خانگی هیوندای

هیوندای نیز در لیست بهترین کارواش خانگی قرار می گیرد. برند هیوندای یک برند چینی معروف است. این برند محصولات فوق العاده ای را تولید می کند و به دست خریداران در هر نقطه از ایران می رساند.

کارواش های خانگی هیوندای در انواع مختلفی به فروش می رسند و شما با خیال راحت می توانید از آنها در موقعیت های مختلفی استفاده نمایید.

لازم به ذکر است که این محصولات در برابر آسیب های مختلف به شدت مقاوم هستند. در ادامه به محبوب ترین کارواش خانگی تولیدشده توسط برند هیوندای می پردازیم:

  • کارواش هیوندای مدل HP1420
  • کارواش خانگی دینامی هیوندای مدل HP1430
  • کارواش هیوندای مدل HP1846-PW
  • کارواش هیوندای مدل HP1820 و …

کارواش خانگی توسن

توسن یک برند ایرانی فعال در زمینه طراحی و تولید بهترین کارواش خانگی محسوب می شود. محصولات تولیدشده توسط این برند در انواع مختلفی ارائه می شود و از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

انواع کارواش خانگی توسن شهرت و محبوبیت جهانی دارند و شما می توانید با خیال راحت از آنها استفاده نمایید. از برترین کارواش خانگی ساخت ایران توسط این برند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کارواش توسن مدل 1218IPW
  • کارواش خانگی توسن 100 بار مدل IPW1214
  • کارواش توسن مدل 1114CPWX و …

کارواش خانگی نیلفیسک

شرکت نیلفیسک در سال 1906 توسط پدر آندرسن فیسکر تأسیس شد. برند نیلفیسک یک تولیدکننده تجهیزات نظافتی صنعتی و تجاری است که دفتر مرکزی آن در دانمارک قرار دارد. محصولات تولیدشده توسط ابن شرکت از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. بازدهی بالای محصولات این برند، به محبوبیت آن ها افزوده است.

از محبوب ترین کارواش خانگی تولیدشده توسط این برند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کارواش نیلفیسک مدل C-PG-130.2-8-X-TRA-EU
  • کارواش نیلفیسک مدل C120.6-6-X-TRA-EU
  • کارواش خانگی P160
  • کارواش خانگی C120.6
  • کارواش خانگی C120.3-C125.3
  • کارواش نیلفیسک مدل D-130.4-9-X-TRA-EU و …

کارواش خانگی بوش

برند آلمانی بوش یکی از شناخته شده ترین برندهای جهان به شمار می آید. محصولات برند بوش از شهرت و محبوبیت زیادی برخوردار هستند. کارواش های خانگی تولیدشده توسط شرکت بوش، در انواع مختلفی به فروش می رسند. این برند می تواند محصولات فوق العاده قوی و باکیفیتی را تولید کند.

از محبوب ترین کارواش های خانگی تولیدشده توسط این برند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کارواش بوش مدل AQT33-11
  • کارواش بوش مدل AQT35-12PLUS
  • کارواش بوش مدل Easy Aquatak 110
  • کارواش Universal Aquatak 135
  • کارواش بوش مدل GHP5-65X

کارواش خانگی کنزاکس

کنزاکس یک برند ایرانی فعال در زمینه تولید انواع کارواش خانگی است که محصولات خود را در بازار های داخلی و خارجی ایران عرضه می کند. این شرکت در سال 1394 فعالیت خود را به صورت تخصصی شروع نمود.

محصولات این برند قدرت بالایی دارند و با خیال راحت می توانید از آنها در موقعیت های مختلف استفاده نمایید. در ادامه به محبوب ترین کارواش خانگی این برند اشاره می کنیم:

  • کارواش کنزاکس مدل KPW-1140
  • کارواش کنزاکس مدل KPW-1100
  • کارواش خانگی کنزاکس 140 بار دینامی مدل KPW-2140
  • کارواش چندکاره کنزاکس مدل KPC-11700 و …

کارواش خانگی نووا

نووا از دیگر برندهای ایرانی فعال در زمینه تولید بهترین کارواش خانگی محسوب می شود. محصولات این برند از کیفیت مرغوبی برخوردار هستند و در انواع مختلفی به بازار عرضه می شوند. این برند از شهرت جهانی برخوردار است. در ادامه به برترین کارواش های خانگی این شرکت اشاره خواهیم کرد:

  • کارواش نووا مدل NTW 4160
  • کارواش نووا مدل NTW 4100
  • کارواش نووا مدل NTW-5100
  • کارواش نووا مدل NTW4170
  • کارواش نووا مدل NTW5130 و …

کارواش خانگی اکتیو

شرکت اکتیو یکی از پرافتخارترین شرکت های ایرانی فعال در زمینه تولید انواع کارواش خانگی محسوب می شود. این شرکت در سال 1389 برای اولین بار فعالیت خود را آغاز نمود و هم اکنون محصولات خود را به سراسر جهان عرضه می کند.

کارواش های این برند از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. در ادامه به محبوب ترین کارواش های خانگی اکتیو اشاره خواهیم کرد:

  • کارواش اکتیو مدل AC20100
  • کارواش اکتیو تولز مدل AC-29100C
  • کارواش اکتیو مدل AC-20150
  • کارواش 130 بار ذغالی اکتیو مدل AC-20130
  • کارواش اکتیو مدل AC-20140C و …

کارواش خانگی ان ای سی

اگر شما هم به دنبال تمیز کردن ماشین خود در بهترین حالت و شرایط ممکن هستید، استفاده از برند NEC می تواند بازدهی بالایی برای شما داشته باشد.

این برند محصولات فوق العاده ای را تولید می کند و به دست مشتریان می رساند. انواع کارواش خانگی ان ای سی طول عمر بالایی دارند و در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه به محبوب ترین کارواش های این برند می پردازیم:

  • کارواش ان ای سی مدل NEC4403
  • کارواش دینامی ان ای سی مدل NEC4401
  • کارواش ان ای سی مدل 4402 و …
بهترین برند کارواش خانگی
بهترین برند کارواش خانگی

بیشتر بخوانید: تفاوت کارواش صنعتی و خانگی


امیدواریم که مقاله بهترین کارواش خانگی برای شما مفید و کاربردی واقع شده باشد. جهت خرید و اطلاع از قیمت کارواش خانگی در سایت راندنو می توانید مشخصات کارواش خانگی و قیمت انواع کارواش خانگی را مشاهده نموده و بهترین انتخاب را داشته باشید.