راهنمای خرید پیچ گوشتی شارژی

راهنمای خرید پیچ گوشتی شارژی

راهنمای خرید پیچ گوشتی شارژی به شما کمک می کند مناسب ترین نوع این محصول را خریداری نمایید. پیچ گوشتی شارژی یکی از انواع دریل ها است که انرژی مورد نیاز خود را از طریق باتری تأمین می کند. این ابزار یکی از پرکاربردترین تجهیزات است. به دلیل عدم وجود سیم برق در ساختار این ابزار شارژی، استفاده از آن بسیار رایج شده  است.

همچنین در محیط هایی که امکان دسترسی به پریز برق وجود ندارد، محبوبیت این ابزار دوچندان شده است. استفاده از این ابزار ساده است و انجام فعالیت های گوناگون با این دریل بسیار آسان شده است.

خرید انواع پیچ گوشتی شارژیاگر قصد تهیه درل شارژی خوب و ارزان را دارید، می توانید با مراجعه به سایت راندنو لیست فروشندگان این تجهیزات را مشاهده نمایید. حین تهیه و خرید این ابزار باید به نکات مهمی توجه داشته باشید. در این مقاله قصد داریم به بررسی راهنمای خرید دریل شارژی از نوع پیچ گوشتی بپردازیم. پس تا انتهای مطلب راهنمای خرید پیچ گوشتی شارژی با ما همراه باشید.

آنچه در ادامه می خوانیم:

قدرت دریل

در ابتدای بخش راهنمای خرید پیچ گوشتی شارژی بهتر است به قدرت آن توجه داشته باشید. لازم است بدانید که قدرت و سرعت این پیچ گوشتی ها باتوجه به میزان ولتاژ آنها متغیر است. درنتیجه اگر سرعت عمل در انجام کارها برای شما اهمیت دارد، بهتر است دستگاهی با ولتاژ بالا را انتخاب نمایید. در مقابل اگر فرد غیر حرفه ای هستید و تمرکز برای شما حائز اهمیت است، پیشنهاد ما به شما انتخاب ولتاژ پایین این دریل ها است.

همچنین هیچ تفاوتی ندارد که قصد تهیه پیچ گوشتی برقی یا شارژی را دارید. در هر صورت باید باتوجه به نوع کاربرد خود مناسب ترین قدرت آن را انتخاب کنید.

 

قدرت دریل
قدرت دریل

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ابزار شارژی


ولتاژ دریل

توجه به ولتاژ این نوع دریل از دیگر مواردی است که در لیست راهنمای خرید پیچ گوشتی شارژی قرار می گیرد. انتخاب ولتاژ مناسب برای این ابزار به نوع فعالیت شما بستگی دارد. این ابزار با ولتاژهای متغیر 8 تا 60 ولت در بازار موجود است. اگر برای انجام فعالیت های جزئی و کوچک به این ابزار نیاز دارید، می توانید ولتاژی با قدرت 12 تا 24 را انتخاب نمایید.

همچنین برای انجام فعالیت های بزرگتر که به ابزار پرقدرتی نیاز دارید، بهتر است ولتاژی با قدرت 18 به بالا را خریداری نمایید.

سه نظام دریل

سه نظام قسمتی از این ابزار است که مته داخل آن قرار می گیرد. به عبارتی این بخش قسمت سری پیچ گوشتی شارژی را تشکیل می دهد. سه نظام دریل ها در دو نوع آچار خور و اتوماتیک ساخته می شوند. نوع اتوماتیک این ابزار توسط نیروی دست بسته می شود. همچنین نوع آچار خور آن توسط آچار مخصوص همراه باز و بسته می شود. برای دریافت استعلام قیمت پیچ گوشتی شارژی رونیکس می توانید لیست فروشندگان این ابزار را مشاهده و به صورت مستقیم با آنها در ارتباط باشید.

گشتاور

برخورداری از تنظیم کننده نیروی گشتاور از دیگر پارامترهای مهم در راهنمای خرید پیچ گوشتی شارژی به شمار می آید. گشتاور همانطور که از نامش مشخص است، نیروی چرخشی مورد نیاز دریل را فراهم می کند. توجه داشته باشید اگر برای باز و بسته کردن پیچ هایی با سایزهای گوناگون به این ابزار نیاز دارید، حتماً از این قابلیت برخوردار باشد.

برای انجام فعالیت های سبک و کار با پیچ های ساده، به نیروی گشتاور کمتری نیاز دارید. در مقابل برای پیچ های بزرگ و اتصالات قوی، به درلی با گشتاور بالا نیاز است با استفاده از این قابلیت می توان میزان محکم بودن پیچ را مشخص نمود. لازم به ذکر است برخی افراد این قطعه را با نام کلاچ نیز می شناسند.

گشتاور
گشتاور

بیشتر بخوانید: بهترین دریل شارژی


کنترل سرعت

هنگام تهیه این ابزار به وجود کلید تنظیم سرعت آن توجه داشته باشید. برخی از انواع پیچ گوشتی شارژی از این قابلیت برخوردار هستند. با استفاده از این کلید می توان سرعت دریل را در حد دلخواه تنظیم نمود. به طور کلی دریل ها از دو نوع کلید کنترل سرعت برخوردار هستند.

باتری دریل شارژی

سرعت شارژ شدن باتری از دیگر نکات مهم در راهنمای خرید پیچ گوشتی شارژی به شمار می آید. همانطور که می دانید این ابزار بدون سیم تولید می شود و منبع تغذیه آن باتری است. از این رو هنگام تهیه باید به قابلیت ذخیره سازی شارژ آن توجه داشته باشید. شارژ شدن سریع ابزار از دیگر موارد حائز اهمیت در انتخاب این محصول است.

اگر قصد دارید به طور مداوم از این ابزار استفاده کنید، بهتر است به این ویژگی توجه داشته باشید. از طول عمر باتری این ابزار، گستره استفاده از آن را برای شما افزایش می دهد. امروزه باتری هایی که در ساختار این دریل ها استفاده می شود، از نوع لیتیوم یون هستند. باتری های لیتیوم یون از کیفیت بالایی برخوردار هستند و عمر آنها حدود 3 برابر بیشتر از باتری های معمولی است.


بیشتر بخوانید: آموزش نحوه استفاده از پیچ گوشتی شارژی


ظاهر و ابعاد دستگاه

به طور کلی این ابزار باتوجه به نوع دسته، در 3 مدل متنوع تولید و عرضه می شوند. دسته مستقیم، تفنگی و ترکیبی از انواع مدل های دسته این ابزار هستند. پیچ گوشتی هایی با دسته مستقیم، از ساده ترین شکل دسته برخوردار هستند. از نوع تفنگی این ابزار برای مکان هایی که زاویه نامناسبی دارند، استفاده می شود. نوع ترکیبی نیز مناسب برای استفاده در هر شرایطی است.

لازم به ذکر است که نمونه های ترکیبی این ابزار از پرکاربردترین انواع این محصول به شمار می آیند. ابعاد این ابزار از دیگر عوامل مهم در انتخاب دریل ها محسوب می شود. شما براساس نوع کاربرد خود می توانید متناسب ترین ابعاد این محصول را انتخاب نمایید. لازم است بدانید برخی از نمونه های پیچ گوشتی های شارژی ابعاد کوچکی دارند و در جیب جا می شوند.

همچنین جهت تهیه پیچ گوشتی شارژی تاشو می توانید با مراجعه به راندنو محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

ظاهر و ابعاد دستگاه
ظاهر و ابعاد دستگاه

وجود لامپ

از دیگر نکات مهمی که در راهنمای خرید پیچ گوشتی شارژی باید به آن توجه داشته باشید، برخورداری از قابلیت نوردهی است. برخی از انواع این ابزار به لامپ ال ای دی مجهز هستند. با وجود این لامپ می توانید تمرکز خود را بر روی قطعه کار در محیط های تاریم افزایش دهید. همچنین هنگام شب می توانید پیچ های ریز را باز و بسته نمایید.


بیشتر بخوانید: تفاوت دریل شارژی با پیچ گوشتی شارژی


حرکت معکوس

همانطور که می دانید استفاده از این ابزار تنها به بستن پیچ ها محدود نمی شود. با استفاده از انواع این محخصول می توان پیچ ها را نیز باز کرد. به همین دلیل برخی از انواع این ابزار در بازار موجود هستند که حرکت معکوس دارند. با استفاده از این قابلیت می توانید فعالیت های مختلف را به آسانی انجام دهید.

برند تولیدکننده

شرکت و برند تولیدکننده دستگاه از دیگر پارامترهایی مهم در راهنمای خرید پیچ گوشتی شارژی محسوب می شود. برندهای متفرقه بسیاری وجود دارند که به تولید این ابزار پرداخته اند. سعی بر این داشته باشید ابزار مورد نظر خود را از شرکت های شناخته شده و معتبر خریداری نمایید. زیرا گارانتی و ضمانت خرید کالا در اختیار خریداران قرار می دهند. علاوه بر آن می توانید با اطمینان کامل از وسیله مورد نظر استفاده نمایید.

همچنین ابزارآلات برندهای محبوب، از کیفیت بالایی برخوردار هستند و مسائل ایمنی را برای کاربران فراهم می کنند.

راهنمای خرید پیچ گوشتی شارژی
راهنمای خرید پیچ گوشتی شارژی

برخورداری از گارانتی و خدمات پس از فروش

توجه به گارانتی و خدمات پس از فروش از دیگر نکات مهمی است که در لیست راهنمای خرید دریل پیچ گوشتی شارژی باید آن را در نظر داشته باشید. زیرا ابزارآلاتی که از گارانتی برخوردار هستند، از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. همچنین شما با اطمینان بیشتری محصول مورد نظر را خریداری و آن را استفاده می کنید.

امیدواریم که مقاله راهنمای خرید پیچ گوشتی شارژی برای شما مفید واقع شده باشد. در این مقاله از مجله راندنو به به نکات مهم در خرید پیچ گوشتی شارژی پرداخته شده است. جهت تهیه بهترین پیچ گوشتی شارژی رونیکس با مراجعه به سایت راندنو می توانید لیست فروشندگان محصول مورد نظر را مشاهده نمایید.

همچنین خوشحال می شویم نظرات خود را در قسمت دیدگاه این مقاله برای ما به اشتراک بگذارید. تیم فنی راندنو آماده پاسخگویی و راهنمایی شما کاربران عزیز درخصوص هرگونه سؤالات رایج در زمینه ابزار و یراق است.