بهترین برند دستکش ضد برش

بهترین برند دستکش ضد برش

بهترین برند دستکش ضد برش به شما کمک می کند بهترین دستکش مقاوم در برابر برش را انتخاب نمایید. دستکش ایمنی یکی از تجهیزات کاربردی است که در مشاغل مختلف، مورد استفاده قرار می گیرد. این تجهیزات باتوجه به کاربردهایی که دارند، در انواع مختلفی تولید و عرضه می شوند. دستکش ضد برش یکی از انواع رایج و کارآمد این محصول است.

خرید انواع دستکش ضد برش
خرید انواع دستکش ضد برش

در پاسخ به سؤال دستکش ضد برش چیست می توان گفت این محصول از فولادهای زنجیری بافته شده ساخته شده است. این ساختار از وارد شدن آسیب به دستان کاربران جلوگیری می کند.  دستکش های ضد برش جهت انجام فعالیت هایی مانند فلزکاری، شیشه بری، آهنگری و مواردی از این قبیل مورد استفاده قرار می گیرند. برندهای بسیاری به تولید این محصول کاربردی پرداخته اند که در ادامه به معرفی برترین آنها می پردازیم.

جهت اطلاع از قیمت دستکش ضد برش فلزی با مراجعه به سایت راندنو می توانید لیست فروشندگان این محصول را مشاهده نمایید. اگر شما هم ثصد تهیه بهترین برند دستکش ضد برش را دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

آنچه در ادامه می خوانیم:

دستکش ضد برش گیلان

از بهترین برند دستکش ضد برش می توان از شرکت گیلان نام برد. است یکی از برترین برندهای تولیدکننده انواع تجهیزات ایمنی در ایران است. این برند در سال 1974 میلادی به عنوان اولین و برترین تولیدکننده دستکش های خانگی تولید شد. این برند با بهره گیری از تکنولوژی روز جهان، توانسته است افتخار اولین تولیدکننده دستکش های استاندارد در ایران را به خود اختصاص دهد.

دستکش ضد برش گیلان کد 1008845 یکی از پرمصرف ترین انواع این تجهیزات، شناخته شده است. لازم به ذکر است که اگر به دنبال بهترین تولیدی دستکش ضد برش هستید، می توانید محصولات خود را از شرکت گیلان خریداری نمایید.

دستکش ضد برش گیلان
دستکش ضد برش گیلان

بیشتر بخوانید: دستکش ایمنی چیست و چه کاربردی دارد؟


دستکش ضد برش نووا

نووا از دیگر شرکت هایی است که نام آن در لیست بهترین برند دستکش ضد برش قرار می گیرد. این برند ژاپنی علاوه بر عرضه تجهیزات ایمنی، به تولید انواع ابزارآلات نیز پرداخته است. نووا از موفق ترین برندهای تولیدکننده انواع ابزار در جهان است. محصولات این برند نسبت به کیفیتی که دارند، بسیار مقرون به صرفه هستند.

لازم به ذکر است که نووا برای محصولات خود، خدمات پس از فروش در نظر گرفته است. دستکش ضد برش نووا مدل NTG 9009 ،NTG-9003 ،NTG9002 ،NTG-9008 و مدل های دیگر از برترین برندهای ارائه دهنده این محصول به شمار می آیند.

دستکش ضد برش فوکس

برند معتبر فوکس توسط شرکت فمی (Femi) محصولات خود را به بازار عرضه می کند. این شرکت با بیش از  سال سابقه فعالیت در اروپا، توانسته است محصولات باکیفیتی را تولید کند. از این رو این کمپانی به عنوان یکی از فعالان صنعت ایمنی، توانسته است در بازار رقابتی فعالیت کند.

دستکش ضد برش fox کد 1166، 1105، 1253، 1124 و دیگر مدل ها از برترین دستکش های مقاوم در برابر برش هستند که توسط این برند به بازار ارائه می شوند.

دستکش ضد برش استاد کار

استادکار از دیگر شرکت های ارائه کننده این محصول است که نام آن در لیست بهترین برند دستکش ضد برش قرار می گیرد. در ساختار دستکش ضد برش استاد کار از برترین متریال های پلی استر استفاده شده است. همچنین بر روی این دستکش ها لایه ای از روکش لاتکس استفاده شده است. دستکش ضد برش ممتاز استادکار در برابر پارگی و سایش، از مقاومت بالایی برخوردار است.

اگر به دنبال دستکش ضد برش نجاری هستید، پیشنهاد ما به شما خرید از برند استادکار است.

دستکش ضد برش استاد کار
دستکش ضد برش استاد کار

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دستکش ایمنی


دستکش ضد برش آنسل

آنسل از دیگر شرکت هایی است که نام آن در لیست بهترین برند دستکش ضد برش قرار می گیرد. دستکش های ارائه شده توسط برند آنسل از مقاومت بالا و کیفیت تضمین شده برخوردار هستند. این دستکش ها به دلیل برخورداری از انعطاف پذیری بالایی که دارند، از خسته شدن دستان شما جلوگیری می کنند.

لازم به ذکر است که این دستکش ها از یک لایه پلی اورتان تولید شده اند تا در برابر برش مقاومت داشته باشند. دستکش ضد برش انسل مدل Hy-Flex 11-624  و HyFlex 11-627 از برترین دستکش ایمنی ضد برش تولیدشده توسط این برند هستند.

دستکش ضد برش بوفالو

بوفالو یکی از بزرگترین و محبوب ترین کمپانی های تولیدکننده انواع تجهیزات ایمنی است. محصولات برند بوفالو از کیفیت مطلوب و تنوع زیادی برخوردار هستند. از این رو از تجهیزات برند بوفالو در تمامی صنایع می توان استفاده نمود. دستکش ایمنی ضد برش بوفالو مدل B1112 ،B1101 ،B1113 و B1103 از پرطرفدارترین دستکش های ضد برش این برند به شمار می آیند.

دستکش ضد برش میداس

میداس از برترین برندهای ارائه دهنده انواع دستکش های ضد برش است که نام آن در لیست بهترین برند دستکش ضد برش قرار می گیرد. توجه نمایید که تمامی دستکش های این برند از پلی استر ساخته می شوند و بسیار منعطف هستند. توجه داشته باشید دستکش های ایمنی این برند باتوجه به ضخامت بالایی که دارند، هیچگونه تأثیر منفی بر نوع کار ایجاد نخواهند کرد.

دستکش ضد برش میداس
دستکش ضد برش میداس

بیشتر بخوانید: هر آنچه باید درباره انواع دستکش ایمنی بدانید


دستکش ضد برش هانیول

هانیول از دیگر شرکت هایی است که به تولید انواع دستکش ضد برش چاقو نیز پرداخته است. دستکش های این برند کیفیت بسیار بالایی دارند و به صورت روزانه می توانید از آنها استفاده نمایید. انواع دستکش ایمنی هانیول با استفاده از استانداردهای خاص تولید می شوند. نمونه های ضد برش این شرکت در قسمت مچ از کمربند برخوردار هستند.

با استفاده از این کمربند می توانید سایز دستکش را باتوجه به دستان خود تنظیم نمایید. در نتیجه اگر قصد تهیه دستکش ضد برش قصابی و آشپزخانه را دارید، می توانید محصول مورد نظر خود را از برند هانیول خریداری نمایید. دستکش ضد برش هانیول مدل Polytril Black یکی از محبوب ترین انواع این محصول، شناخته شده است.

دستکش ضد برش Norcy

از دیگر برندهایی که نام آن در لیست بهترین برند دستکش ضد برش قرار می گیرد، norcy است. در ابتدا لازم است بدانید که دستکش های این برند از حالت کششی برخوردار هستند. از این رو راحتی حین انجام کار را برای شما فراهم می کنند. دستکش های این شرکت نیز کیفیت خوبی دارند و در برابر برش از مقاومت بالایی برخوردار هستند.

از دیگر ویژگی های این ابزار ایمنی می توان به برخورداری از قابلیت آنتی باکتریال، وزن سبک، ایمنی بالا و جلوگیری از تعریق اشاره نمود.


بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دستکش ضد برش


دستکش ضد برش تانگ وانگ

تانگ وانگ از شرکت هایی است که به صورت تخصصی در زمینه تولید دستکش های ایمنی فعالیت می کند. دستکش های این برند از انعطاف بالایی برخوردار هستند و به آسانی در دست کاربران شکل می گیرند. به طور معمول در قسمت کفی دستکش های تانگ وانگ از لاتکس ضخیم استفاده شده است.

بهترین برند دستکش ضد برش
بهترین برند دستکش ضد برش

امیدواریم که مقاله بهترین برند دستکش ضد برش برای شما مفید واقع شده باشد. در این مقاله از مجله راندنو به طور مفصل به آشنایی با بهترین دستکش ضد برش پرداخته شده است. راندنو امکان مشاهده قیمت دستکش ضد برش و برقراری ارتباط بی واسطه با فروشندگان این محصول را برای شما فراهم نموده است.

همچنین خوشحال می شویم که نظرات خود را در قسمت دیدگاه این مقاله برای ما به اشتراک بگذارید. تیم فنی راندنو آماده پاسخگویی و راهنمایی شما کاربران عزیز درخصوص هرگونه سؤالات رایج در زمینه ابزار و یراق است.