بهترین مارک پیچ گوشتی برقی

بهترین مارک پیچ گوشتی برقی

بهترین مارک پیچ گوشتی برقی شرکت هایی هستند که ابزار باکیفیتی را تولید می کنند. پیچ گوشتی برقی از انواع دریل ها است که جهت باز و بسته کردن انواع پیچ و مهره مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه این ابزار جایگزین مناسبی برای پیچ گوشتی های معمولی شده است. استفاده از این ابزار برقی موجب افزایش سرعت عمل در انجام کارها می شود.

خرید انواع پیچ گوشتی برقی
خرید انواع پیچ گوشتی برقی

این محصول از کاربردهای به سزایی در صنایع و منازل برخوردار است. همچنین یکی از پرمصرف ترین و پرکاربرد انواع دریل ها است. جهت اطلاع از قیمت پیچ گوشتی برقی رونیکس با مراجعه به سایت راندنو می توانید محصول مورد نظر را خریداری نمایید. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین برند دریل پیچ گوشتی برقی بپردازیم. پس تا انتهای مطلب بهترین مارک پیچ گوشتی برقی با ما همراه باشید.

آنچه در ادامه می خوانیم:

پیچ گوشتی برقی رونیکس

در ابتدای این بخش از مطلب بهترین مارک پیچ گوشتی برقی به معرفی شرکت رونیکس می پردازیم. رونیکس یکی از برترین برندهای تولیدکننده انواع ابزارآلات در جهان است. محصولات این شرکت از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار هستند. همچنین براساس استانداردهای بین المللی تولید و ارائه می شوند. این کارخانه در سال 1379 توسط محمدرضا رامخو تأسیس شد.

امروزه ابزار رونیکس به صدها کشور جهان صادر می شود و خریداران خاص خود را دارد. در لیست زیر به تعدادی از پرکاربردترین دریل ها از نوع پیچ گوشتی برقی این برند اشاره شده است:

  • پیچ گوشتی برقی رونیکس 2520
  • پیچ گوشتی برقی رونیکس مدل 2506
  • دریل پیچ گوشتی برقی رونیکس 2510
  • دریل پیچ گوشتی برقی رونیکس 2513 و دیگر مدل ها
پیچ گوشتی برقی رونیکس
پیچ گوشتی برقی رونیکس

بیشتر بخوانید: بهترین دریل رونیکس کدام است؟


دریل پیچ گوشتی برقی باس

باس از دیگر برندهای نام آشنای انواع ابزارآلات برقی در جهان است. در این بخش از مطلب بهترین مارک پیچ گوشتی برقی به معرفی شرکت باس می پردازیم. ابزار Boss ساخت کشور چین است که محصولات باکیفیتی را به دست خریداران می رساند. این شرکت محصولات صنعتی و نیمه صنعتی بسیاری را عرضه کرده است.

پیچ گوشتی برقی دو دور باس مدل ED-6108-3 یکی از برترین دریل های پیچ گوشتی است که این برند تولید کرده است.


بیشتر بخوانید: پیچ گوشتی برقی چیست و چه کاربردی دارد؟


پیچ گوشتی برقی ماکیتا

ماکیتا از دیگر شرکت های تولیدکننده این ابزار است که نام آن در لیست بهترین مارک پیچ گوشتی برقی قرار می گیرد. برای بسیاری از افراد این سؤال پیش آمده است که ماکیتا ساخت کجاست و این برند چه زمان فعالیت خود را آغاز کرده است؟ در پاسخ باید بگوییم این شرکت در سال 1915 فعالیت خود را در حوزه ابزارآلات الکتریکی آغاز نمود. این برند ژاپنی در حال حاضر به تولید و طراحی انواع ابزار برقی پرداخته است.

ابزارآلات این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در گستره متنوعی عرضه می شوند. پیچ گوشتی برقی ماکیتا td0101، مدل fs4300، پیچ گوشتی برقی ماکیتا 6448 و مدل های دیگر دریل هایی هستند که ماکیتا به بازار ارائه کرده است. لازم به ذکر است این ابزارآلات نام برده، در لیست بهترین برند پیچ گوشتی برقی این شرکت قرار می گیرند.

پیچ گوشتی برقی ماکیتا
پیچ گوشتی برقی ماکیتا

بیشتر بخوانید: معرفی برند ابزار ماکیتا


دریل پیچ گوشتی برقی کرون

در این قسمت از مقاله بهترین مارک پیچ گوشتی برقی به معرفی و بررسی برند ابزار کرون می پردازیم. برند کرون در سال 1983 فعالیت خود را آغاز نمود و در حال حاضر بیش از 10 کارخانه زیر مجموعه دارد. ابزارآلات این برند به ببش از 30 کشور جهان صادر می شوند. لازم به ذکر است این برند قصد دارد در آینده ابزارآلات بادی و غیر برقی را به بازار ارائه نماید.

دریل پیچ گوشتی برقی کرون مدل ct10113 و ct12001 از محبوب ترین دریل های پیچ گوشتی الکتریکی هستند که توسط این برند به بازار ارائه شده است.

پیچ گوشتی برقی بوش

بوش یکی دیگر از محبوب ترین تولیدکنندگان ابزار برقی است که در این بخش از مطلب بهترین مارک پیچ گوشتی برقی به بررسی آن خواهیم پرداخت. بوش شرکت آلمانی است که در سال 1886 توسط روبرت بوش تأسیس شد. این شرکت در ابتدای فعالیت خود، تولیدکننده لوازم خانگی بوده است. پس از آن محصولات شرکت خود را ارتقاع داد و چندی بعد توانست ابزارآلات الکتریکی را تولید کند.

پیچ گوشتی برقی بوش مدل gsr6-45 te  و GSB120-LI از برترین برترین پیچ بند برقی بوش هستند.

پیچ گوشتی برقی بوش
پیچ گوشتی برقی بوش

بیشتر بخوانید: معرفی برند بوش Bosch


دریل پیچ گوشتی برقی دیوالت

نلم دیوالت از دیگر برندهایی است که در لیست بهترین مارک پیچ گوشتی برقی قرار می گیرد. دیوالت یک برند آمریکایی است که علاوه بر تولید ابزارآلات برقی، توانسته اسن دیگر تجهیزات را به بازار عرضه کند. لازم به ذکر است این شرکت زیر مجموعه برند بلک اند دکر است. ابزار دیوالت بسیار متنوع هستند و تمامی آنها از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند.

دریل پیچ گوشتی برقی دیوالت سه نظام 10 میلی متر 650 وات یکی از پرمصرف ترین انواع این ابزار است. همچنین مدل DW269 بهترین دریل پیچ گوشتی برقی این برند است.

پیچ گوشتی برقی توسن

توسن از برندهای مطرح و سرشناس در ایران است که در این بخش از مطلب بهترین مارک پیچ گوشتی برقی به معرفی آن خواهیم پرداخت. توسن یک برند ایرانی ابزارآلات است که از سال 1382 فعالیت خود را در زمینه انواع ابزار دستی و برقی آغاز نمود. محصولات این برند از کیفیت بالایی برخوردار هستند و مطابق با استانداردهای بین المللی تولید می شوند.

پیچ گوشتی برقی توسن مدل 0901S ،0911SN و 0861S از بهترین پیچ گوشتی های این برند از نوع برقی هستند.

بهترین مارک پیچ گوشتی برقی
بهترین مارک پیچ گوشتی برقی

بیشتر بخوانید: ابزار برقی چیست و چه کاربردی دارد؟


امیدواریم که مقاله بهترین مارک پیچ گوشتی برقی برای شما مفید واقع شده باشد. در این مقاله از مجله راندنو به معرفی بهترین مارک دریل پیچ گوشتی برقی پرداخته شد. جهت اطلاع از قیمت دریل پیچ گوشتی برقی می توانید با مراجعه به سایت راندنو لیست فروشندگان این ابزار را مشاهده کنید.

در نهایت خوشحال می شویم که نظرات خود را در قسمت دیدگاه این مقاله برای ما به اشتراک بگذارید. تیم فنی راندنو آماده پاسخگویی و راهنمایی شما کاربران عزیز درخصوص هرگونه سؤالات رایج در زمینه ابزار و یراق آلات است.