بهترین برند دریل همزن

بهترین برند دریل همزن

بهترین برند دریل همزن به شما کمک می کند تا بتوانید مناسب ترین دریل را انتخاب و تهیه نمایید. دریل همزن از انواع دریل ها است که به منظور مخلوط کردن و ترکیب مواد مختلف در صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. این همزن صنعتی همانطور که از نامش مشخص است، در صنایع مختلف داروسازی، صنایع غذا، ساختمان سازی و دیگر صنایع کاربردهای زیادی دارد.

خرید انواع دریل همزن
خرید انواع دریل همزن

با مراجعه به سایت راندنو می توانید استعلام قیمت دریل همزن را از فروشندگان دریافت نمایید. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین مارک دریل همزن بپردازیم. پس تا انتهای مقاله بهترین برند دریل همزن با ما همراه باشید.

آنچه در ادامه می خوانیم:

دریل همزن رونیکس

در ابتدای مطلب بهترین برند دریل همزن به بررسی برند رونیکس می پردازیم. رونیکس یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین تولیدکنندگان انواع ابزارآلات است. این شرکت در سال 1379 توسط محمدرضا رامخو تأسیس شد. محصولات  برند رونیکس از کیفیت بالایی برخوردار هستند. همچنین براساس استانداردهای بین المللی تولید و عرضه می شوند. دریل رونیکس یکی از پرمصرف ترین ابزارآلاتی است که محبوبیت بسیاری در میا نکاربران دارد.

لازم به ذکر است رونیکس به تولید انواع دریل با کاربردها و قدرت های گوناگون پرداخته است. دریل همزن رونیکس مدل 2250 و 2410 دو مدل از پرطرفدارترین دریل های همزن این برند هستند.

دریل همزن رونیکس
دریل همزن رونیکس

بیشتر بخوانید: معرفی برند رونیکس


دریل همزن محک

محک از دیگر برندهایی است که نام آن در لیست بهترین برند دریل همزن قرار گرفته است. در ابتدا لازم است بدانید که محک زیر مجموعه شرکت البرز ابزار است. این کارخانه در سال 1361 در شهر صنعتی البرز تأسیس شد. اولین ابزاری که این برند به بازار ارائه کرد، یک ماشین سنگ سنباده بود.

این شرکت پس از فعالیت و تلاش های پی در پی، توانست با شرکت های هانینگ آلمان و هوپ الکتریک در زمینه تولید ابزارآلات جدید همکاری داشته باشد. در لیست زیر تعدادی از پرطرفدارترین دریل های همزن این برند را مشاهده می کنید:

  • دریل همزن محک 1600
  • دریل همزن محک 1400
  • دریل همزن محک مدل dmx-1100 و …

بیشتر بخوانید: دریل همزن چیست و چه کاربردی دارد؟


دریل میکسر متابو

متابو برند دیگری است که به تولید بهترین دریل همزن و دیگر ابزارآلات صنعتی پرداخته است. متابو از قدیمی ترین و پرقدرت ترین تولیدکنندگان ابزارآلات است. این کمپانی در سال 1923 فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید ابزارآلات آغاز نمود. محصولات این برند از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. در حال حاضر متابو حدود 25 زیر شاخه در سراسر جهان دارد.

هم اکنون چین، آلمان، آمریکا و فرانسه که از بزرگترین کشورهای جهان هستند، از ابزار متابو استفاده می کنند.

دریل همزن RWE 1100 و دریل همزن 1020 وات متابو مدل RWE 1020 از پرمصرف ترین دریل همزن متابو هستند.

دریل میکسر متابو
دریل میکسر متابو

دریل همزن ماکیتا

در این بخش از مقاله بهترین برند دریل همزن به بررسی شرکت ابزار ماکیتا می پردازیم. ماکیتا از دیگر تولیدکنندگان جهانی ابزارآلات است. این برند ژاپنی ابزار در سال 1915 در شهر آیچی ژاپن تأسیس شد. ابزارآلات ماکیتا تحت لیسانس کشورهای تأییدشده مونتاژ می شوند. این برند نیز محصولاتی را تحت عنوان ابزار مک تک ارائه کرده است.

ابزارآلات Maktec در کشور چین تولید می شوند. همچنین با قیمت ارزان تر به کشورهای آسیایی به جز ژاپن صادر می شوند. در لیست زیر به معرفی تعدادی از دریل های همزن ماکیتا پرداخته شده است:

دریل همزن ماکیتا مدل UT2204 و دریل همزن مدل UT120 از بهترین دریل میکسر تولیدشده توسط ماکیتا هستند.


بیشتر بخوانید: دریل ماکیتا یا دریل رونیکس


دریل همزن بوش

بوش از دیگر تولیدکنندگان مطرح انواع ابزار است که نام آن در لیست بهترین برند دریل همزن قرار می گیرد. حتماً شما هم می دانید که بوش علاوه بر ابزارآلات صنعتی، لوازم خانگی باکیفیتی به بازار عرضه می کند. کمپانی بوش در سال 1886 توسط ماسابورو ماکیتا در شهر اشتوتگارت آلمان تأسیس شد. امروزه این برند با بهره گیری از تکنولوژی های روز جهان توانسته است بهترین محصولات را به بازار عرضه کند.

کارخانه بوش در سال 1935 به دلیل بمب باران برپا شده توسط نیروهای متفقین از بین رفت. اما پس از پایان جنگ در سال 1960 توانست فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم آشپزخانه آغاز کند. امروزه بوش به یکی از سرشناس ترین برندهای ابزار و لوازم خانگی در بازار تبدیل شده است. لازم به ذکر است این برند به تولید انواع دریل با توان های مختلف نیز می پردازد.

  • دریل همزن بوش مدل GRW 12 E
  • دریل همزن مدل GBM 1600 RE
  • دریل همزن بوش مدل GRW 18-2 E و بسیاری از مدل های دیگر،  از برترین دریل های میکسر این کمپانی هستند.
دریل همزن بوش
دریل همزن بوش

دریل میکسر آینهل

در این بخش از مقاله بهترین برند دریل همزن به معرفی شرکت آینهل می پردازیم. Einhell یک برند آلمانی ابزار است. این برند توسط جوزف Thannhuber تأسیس و فعالیت خود را آغاز نمود. امروزه این برند محصولات خود را در بیش از 50 کشور جهان توسعه داده است. همچنین به تولید انواع تجهیزات باغبانی و کارگاهی ازجمله دریل پرداخته است.

میکسر رنگ آینهل 1400 وات مدل TC-MX-1400-2E و دریل همزن آینهل مدل MX-1600 از برترین دریل های همزن این برند هستند.


بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دریل همزن


دریل همزن دی سی ای

DCA از تولیدکنندگان نام آشنای انواع ابزارآلات است که در این بخش از مقاله بهترین برند دریل همزن به معرفی آن می پردازیم. شرکت دی سی ای در سال 2001 در کشور چین تأسیس شد. ابزارآلات این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار هستند. همچنین مطابق با استانداردهای جهانی تولید می شوند. در حال حاضر این برند یکی از محبوب ترین تولیدکنندگان انواع ابزار برقی ازجمله دریل در جهان است.

دریل همزن DCA مدل AQU02-160B از بهترین دریل های میکسر دی سی ای است.

دریل همزن دی سی ای
دریل همزن دی سی ای

دریل همزن آروا

دریل همزن اروا در میان مصرف کنندگان این ابزار صنعتی بسیار رایج است. آروا از تولیدکنندگان محبوب انواع ابزارآلات از جمله دریل میکسر در ایران است. نام این برند نیز در لیست بهترین برند دریل همزن قرار گرفته است. آروا یکی از بهترین تولیدکنندگان ابزار صنعتی و خانگی در ایران است. محصولات این شرکت از قیمت مناسبی برخوردار هستند. همچنین با استفاده از تکنولوژی های روز جهان تولید می شوند.

همزن برقی 1300 وات مدل 5671 یک نمونه از بهترین دریل های همزن آروا است.

بهترین برند دریل همزن
بهترین برند دریل همزن

امیدواریم که مقاله بهترین برند دریل همزن برای شما مفید واقع شده باشد. در این مقاله از مجله راندنو شما را با بهترین مارک همزنن صنعتی آشنا نمودیم. جهت اطلاع از قیمت قیمت دریل میکسر با مراجعه به سایت راندنو می توانید لیست فروشندگان محصول مورد نظر را مشاهده نمایید.

همچنین خوشحال می شویم نظرات خود را در قسمت دیدگاه این مقاله برای ما به اشتراک بگذارید. تیم فنی راندنو آماده پاسخگویی و راهنمایی شما کاربران عزیز درخصوص هرگونه سؤالات رایج در زمینه ابزار و یراق است.