بهترین برند دریل سرکج

بهترین برند دریل سرکج

بهترین برند دریل سرکج می تواند شرکت های DCA، رونیکس، محک، توسن، دیوالت، بوش و ماکیتا باشد. برندهای زیادی به تولید دریل های سرکج پرداخته اند. برندهای نام برده، از محبوب ترین و معتبرترین تولیدکنندگان این دریل هستند. دریل سرکج نمونه کارآمد دریل های موجود در بازار است که سری آن به صورت 90 درجه تولید شده است.

در پاسخ به سؤال دریل سرکج چیست و چه کاربردی دارد؟ می توان گفت این ابزار برای دسترسی به بخش های محدود قطعه کار استفاده می شوند. امروزه استفاده از این دریل جایگزین مناسبی برای دریل های معمولی شده است. در این مقاله لیستی از بهترین دریل سرکج را برای شما آماده نموده ایم. پس تا انتهای مقاله بهترین برند دریل سرکج با ما همراه باشید.

آنچه در ادامه می خوانیم:

دریل سرکج رونیکس

در اولین بخش مقاله بهترین برند دریل سرکج به معرفی شرکت رونیکس می پردازیم. رونیکس یکی از بهترین تولیدکنندگان انواع ابزارآلات در جهان است. این برند در سال 1379 توسط محمدرضا رامخو بنیان گذاری شد. محصولات این برند از کیفیت بالایی برخوردار هستند و براساس استانداردهای بین المللی تولید می شوند. همچنین رونیکس به تولید انواع ابزارآلات با کاربردهای متنوع و گسترده می پردازد.


بیشتر بخوانید: معرفی برند رونیکس


دریل سرکج DCA

دی سی ای از دیگر شرکت هایی است که نام آن در لیست بهترین برند دریل سرکج قرار می گیرد. کارخانه ابزارآلات برقی دی سی ای در سال 2001 فعالیت خود را آغاز نمود. DCA از بزرگترین و محبوب ترین تولیدکنندگان انواع ابزار برقی در کشو.ر چین است. محصولات این کمپانی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. همچنین تجهیزات این برند به طور گسترده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

دریل سرکج dca مدل AJZ06-10 و دریل شارژی دی سی ای مدل ADJZ14-10EK از بهترین دریل های سرکج این برند به شمار می آیند.

دریل سرکج DCA
دریل سرکج DCA

دریل سرکج محک

از دیگر تولیدکنندگانی که در لیست بهترین تولیدکنندگان دریل سرکج قرار می گیرد، محک است. در ابتدا لازم است بدانید که محک زیرمجموعه شرکت البرز ابزار است. شرکت البرز ابزار در سال 1361 در شهر صنعتی البرز تأسیس شد. این برند در سال 1379 موفق به دریافت گواهینامه ISO-9002 شده است. پس از آن با تلاش های پی در پی، توانست پیشرفت زیادی در زمینه تولید ابزارآلات داشته باشد.

سپس با ارتباط و همکاری با دیگر برندها، محصولات مشترک تولید کردند که محک نام تجاری آنها است. دریل سرکج محک مدل ADM-10 یکی از پرطرفدارترین دریل های سرکج این برند به شمار می آید.


بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دریل سرکج ارزان و باکیفیت


دریل سرکج توسن

در این بخش از مقاله به آشنایی با ابزارآلات توسن می پردازیم. توسن یکی از مطرح ترین تولیدکنندگان ابزارآلات در جهان است. این  برند با بیش از  20 سال سابقه در زمینه طراحی و تولید ابزارآلات، توانسته است جایگاه ویژه ای در بازار ابزارآلات به دست آورد. تمامی محصولات این برند مطابق با استانداردهای جهانی تولید می شوند.

ابزار توسن نیاز مشتریان را به خوبی رفع می کند و در تنوع بالایی تولید می شوند.

دریل سرکج ماکیتا

ماکیتا برند دیگری است که نام آن در لیست بهترین برند دریل سرکج قرار می گیرد. کمپانی ماکیتا در سال 1915 در شهر آیچی ژاپن و توسط ماسابورو ماکیتا تأسیس شد. ابزار ماکیتا جزو 5 برند رتر در زمینه انواع ابزارآلات است. این برند اولین بار در سال 1969 توانست اولین دریل از نوع شارژی خود را به بازار ارائه کند. در حال حاضر این شرکت در کشورهای آلمان، برزیل، اتریش، بلژیک و بسیاری از کشورهای دیگر نمایندگی فروش دارد.

دریل سرکج ماکیتا مدل DA3010، دریل شارژی سرکج ماکیتا مدل DA330DWE و مدل DA392 از بهترین دریل های سرکج این برند هستند.

دریل سرکج ماکیتا
دریل سرکج ماکیتا

بیشتر بخوانید: دریل ماکیتا یا دریل رونیکس


دریل سرکج دیوالت

دیوالت تولیدکننده معتبر دیگری است که به تولید انواع ابزار شارژی و برقی می پردازد. دیوالت یک برند آمریکایی است که انواع ابزار دستی و برقی را با بهترین کیفیت به بازار ارائه می کند. این برند در سال 1923 توسط Raymond E. Dewalt تأسیس شد. لازم به ذکر است دیوالت از برندهای تابعه بلک اند دکر است.

دریل سرکج دیوالت مدل DCD740C1 و دریل 350 وات مدل D21160 از بهترین دریل های سرکج این برند هستند.

دریل سرکج بوش

در آخرین بخش مقاله بهترین برند دریل سرکج به معرفی شرکت بوش می پردازیم. این شرکت در سال 1886 توسط رابرت بوش در شهر اشتوتگارت آلمان تأسیس شد. بوش یک برند آلمانی است که اولین فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم خانگی آغاز نمود. مؤسس این برند پس از ورشکستگی و شکست های بسیار توانست کمپانی خود را حفظ کند.

در حال حاضر بوش یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین تولیدکنندگان ابزار در سراسر جهان است. دریل سرکج بوش مدل GWB 10 RE از بهترین دریل های سرکج تولیدشده توسط این برند است.

بهترین برند دریل سرکج
بهترین برند دریل سرکج

بیشتر بخوانید: معرفی برند بوش Bosch


جمع بندی

امیدواریم که مقاله بهترین برند دریل سرکج برای شما مفید واقع شده باشد. در این مقاله از مجله راندنو به معرفی بهترین مارک دریل سرکج پرداخته شد. جهت اطلاع از قیمت دریل سر کج با مراجعه به سایت راندنو می توانید لیست فروشندگان این محصول را مشاهده نمایید.

همچنین خوشحال می شویم نظرات خود را در قسمت دیدگاه این مقاله برای ما به اشتراک بگذارید. تیم فنی راندنو آماده پاسخگویی و راهنمایی شما کاربران عزیز درخصوص هرگونه سؤالات رایج در زمینه ابزار و یراق است.