بهترین برند دستکش ایمنی

بهترین برند دستکش ایمنی

شاید برای شما هم سؤال پیش بیاید که بهترین برند دستکش ایمنی کدام است و ما چگونه می توانیم از آن استفاده کنیم؟ در پاسخ به این سؤال، باید بگوییم که مشخص کردن بهترین مارک دستکش ایمنی کار به شدت سختی به حساب می آید. در نتیجه، شما باید به متغیر های زیادی توجه کنید. امروز ما قصد داریم درباره این موضوع و راه های خرید این محصول با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

خرید انواع دستکش ایمنی
خرید انواع دستکش ایمنی

آنچه در ادامه می خوانیم:

دستکش ایمنی چیست؟

مهم ترین مسئله ای که در انجام کارهای مختلف شما باید به آن توجه داشته باشید، ایمنی کار است. شما همیشه باید فعالیت های مورد نظر خود را در ایمن ترین حالت ممکن انجام دهید. دستکش ایمنی یکی از ضروری ترین ابزارآلات ایمنی موجود در بازار است. این دستکش از دست و مچ دست در برابر انواع خطرات از جمله ضربه، خراش، حرارت، بریدگی و … محافظت می کند.

این محصول انواع مختلفی دارد که هرکدام برای کار مشخصی استفاده می شود. از دستکش ایمنی می توان برای کارهایی نظیر لوله کشی و تأسیسات، برقکاری،فعالیت های عمرانی و ساختمانی، آزمایشگاه و بسیاری از مشاغل دیگر استفاده کرد.

دستکش ایمنی چیست؟
دستکش ایمنی چیست؟

بیشتر بخوانید: دستکش ایمنی چیست و چه کاربردی دارد؟


نکات مهم در خرید دستکش ایمنی

قبل از آشنایی با بهترین برند دستکش ایمنی بهتر است ابتدا با نکات مهم در خرید این محصول آشنا شوید:

  • نوع و مدل دستکش ایمنی از مهم ترین مسائلی است که در خرید این محصول باید به آن دقت داشت.
  • جنس دستکش ایمنی از دیگر مسائلی است که باید به آن توجه داشته باشید.
  • وزن و ابعاد این محصول باید مناسب و سبک باشد و باعث خستگی دست کاربر نشود.
  • برند و شرکت تولیدکننده دستگاه نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در ادامه به توضیح این مبحث خواهیم پرداخت.
بهترین برند دستکش ایمنی
بهترین برند دستکش ایمنی

بیشتر بخوانید: هر آنچه باید درباره انواع دستکش ایمنی بدانید


دستکش ایمنی فوکس

دستکش ایمنی فوکس، یکی از بهترین و قوی ترین انواع دستکش ایمنی در ایران به حساب می آید. این مدل دستکش قدرت بالایی دارد و معمولاً از دو رنگ تشکیل شده است. معمولاً محصولات تولیدشده توسط برند فوکس آنتی استاتیک هستند و می توانند مقاومت بالایی تحت شرایط مختلف از خود نشان دهند.

البته جالب است بدانید که این دستکش ها معمولاً از جنس PU تولید می شوند. ولی دیگر جنس های این محصول نیز به راحتی در بازار یافت می شوند. شما می توانید بسته به نیاز خود، یکی از مدل های این محصول را تهیه کنید.

دستکش ایمنی فوکس
دستکش ایمنی فوکس

دستکش ایمنی کنزاکس

دومین برند موجود در لیست بهترین برند دستکش ایمنی برند کنزاکس است. این برند در بازار داخلی ایران فعالیت می کند و محصولات فوق العاده ای را تولید می کند. شما می توانید این محصول را در مدل های مختلفی تهیه کنید.

دستکش ایمنی کنزاکس نیز همچون دیگر مدل ها، در دو رنگ اصلی تولید می شود و در بازار به فروش می رسد. البته شما همیشه باید به دنبال بهترین ها برای کار و فعالیت خود باشید. این محصولات با استفاده از روکش های خاص طراحی می شوند و برای کار با مواد نفتی مناسب هستند.

دستکش ایمنی کنزاکس
دستکش ایمنی کنزاکس

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره نکات ایمنی برق و پیشگیری از برق گرفتگی


دستکش ایمنی نووا

دستکش ایمنی نووا یکی دیگر از بهترین مدل های دستکش ایمنی به حساب می آید که با استفاده از چرم، برنت و دیگر مواد مهم تولید شود و در بازار به فروش می رسد. این مدل دستکش برای انجام کارهای خاص مناسب است. جالب است بدانید که این محصول کف دولایه دارد و در برابر آسیب ها و مشکلات مختلف نیز به شدت مقاوم است. همچنین، استفاده از چرم باعث شده است تا طول عمر مفید این محصول چندین برابر شود.

دستکش ایمنی نووا
دستکش ایمنی نووا

دستکش ایمنی استادکار

این دستکش که با نام دستکش ضد برش نیز شناخته می شود، می تواند یکی از قوی ترین انواع دستکش ایمنی به حساب بیاید. این دستکش ایمنی به گونه ای طراحی شده است که شما با خیال راحت می توانید از آن در موقعیت های مختلف استفاده کنید. جنس کفی آن لاتکس و ضد لغزش است. جالب است بدانید که این نوع دستکش توسط شرکت حریر در کشور ما تولید می شود و به دست مشتریان در هر نقطه از ایران بزرگ می رسد.

دستکش ایمنی استادکار
دستکش ایمنی استادکار

دستکش ایمنی گیلان

دستکش ایمنی گیلان یکی از قوی ترین و بهترین انواع دستکش ایمنی به حساب می آید که می تواند کیفیت های مختلفی نیز داشته باشد. جالب است بدانید که این محصول در دسته بندی ها و مدل های مختلفی به فروش می رسد و شما می توانید از آن در موقعیت های مختلفی استفاده کنید.

مسئله مهمی که باید در مورد این مدل دستکش کار به آن توجه داشته باشید، این است که هرکدام از انواع این محصول کاربردها و ویژگی های خاصی دارند. شما همیشه باید به دنبال بهترین مدل ها و ساختارها برای فعالیت مورد نظر خود باشید.

دستکش ایمنی گیلان
دستکش ایمنی گیلان

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دستکش ضد برش


دستکش ایمنی هانیول

یکی از گران قیمت ترین برند های موجود در لیست بهترین برند دستکش ایمنی برند هانیول است. دستکش های برند هانیول با مدل های دیگر تفاوت زیادی دارد. جالب است بدانید که این دستکش ها در مدل ها و ساختارهای مختلفی تولید می شوند و قیمت آنها کمی بالا است. شما برای تهیه و استفاده از مدل های مختلف این محصولات، معمولا مجبور می شوید مبلغ بالایی را پرداخت کنید چرا که این برند محصولات گران قیمتی را تولید می کند و به دست مشتریان می رساند.

دستکش ایمنی هانیول
دستکش ایمنی هانیول

دستکش ایمنی رونیکس

این برند تولید کننده دستکش ایمنی در ایران محبوبیت نسبتاً بالایی دارد. چرا که محصولات تولیدشده توسط برند رونیکس کیفیت مناسبی دارد و شما با خیال راحت می توانید از آن در موقعیت های مختلف استفاده کنید. جالب است بدانید که این برند کیفیت مطلوبی دارد. رونیکس یکی از برندهای پیشرو در زمینه تولید ابزارآلات مختلف است.

دستکش ایمنی رونیکس
دستکش ایمنی رونیکس

بیشتر بخوانید: استاندارد دستکش ایمنی


دستکش ایمنی توسن

دستکش های ایمنی توسن از جمله محصولاتی هستند که در دسته بندی ها و رده بندی های مختلفی تولید می شوند و به دست مشتریان می رسند. این مدل از انواع دستکش ایمنی می تواند طول عمر بالایی داشته باشد چرا که ساخت ایران است و با بهترین مواد اولیه طراحی شده است. همچنین، این محصولات در طرح ها و رنگ های مختلفی به فروش می رسند. شما همیشه باید به دنبال خرید و استفاده از بهترین رنگ ها برای خود باشید تا با مشکل خاصی مواجه نشوید.

دستکش ایمنی توسن
دستکش ایمنی توسن