بهترین برند پیچ گوشتی

بهترین برند پیچ گوشتی

بهترین برند پیچ گوشتی را می توانید از بازار خریداری نمایید و جهت انجام فعالیت های مختلف، از این ابزار دستی استفاده نمایید. به طور کلی پیچ گوشتی یکی از انواع ابزارآلات است که در دو نوع حرفه ای و غیر حرفه ای، در کارگاه ها و منازل استفاده می شود. پیچ گوشتی شارژی و پیچ گوشتی دستی از انواع گوناگون پیچ گوشتی ها به شمار می آیند.

خرید انواع پیچ گوشتی
خرید انواع پیچ گوشتی

موارد زیادی وجود دارند که پیش از خرید پیچ گوشتی باید به آنها توجه داشته باشید. برند تولیدکننده انواع پیچ گوشتی نیز یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که در انتخاب شما تأثیر به سزایی دارد. در ادامه این مقاله، شما را با بهترین مارک پیچ گوشتی آشنا خواهیم نمود.

آنچه در ادامه می خوانیم:

پیچ گوشتی استنلی

در ابتدای این بخش از مقاله بهترین برند پیچ گوشتی به معرفی برند استنلی خواهیم پرداخت. استنلی یک برند محبوب در زمینه تولید انواع ابزارآلات برقی و دستی، از جمله پیچ گوشتی در جهان است. این برند در سال 1843 میلادی تأسیس و فعالیت خود را آغاز نمود و تاکنون توانسته است سهم ویژه ای از بازار ابزارآلات را به خود اختصاص دهد. لازم به ذکر است که در حال حاضر این برند، تحت نظر برند بزرگ Black and decker به فعالیت خود ادامه می دهد.

بهترین برند پیچ گوشتی
بهترین برند پیچ گوشتی

بیشتر بخوانید: انواع پیچ گوشتی و کاربردی ترین مدل های آن کدام است؟


پیچ گوشتی ویها

یکی دیگر از برترین تولیدکننده های پیچ گوشتی که نام آن در لیست بهترین برند پیچ گوشتی قرار می گیرد، پیچ گوشتی ویها است. شرکت ویها در سال 1939 فعالیت خود را در زمینه تولید میخ و بولت در نورنبرگ آلمان آغاز نمود. سرانجام این برند در سال 1947 با تولید و ارائه پیچ گوشتی، فعالیت خود را در زمینه تولید ابزارآلات دستی آغاز نمود.

این برند با تولید بیش از 3500 نوع ابزار دستی گوناگون، توانسته است به یکی از برندهای رتبه دار آلمانی تبدیل شود. لازم به ذکر است که تمامی محصولات این برند در کشور آلمان تولید و مونتاژ می شوند. و این موضوع موجب شده است برند ویها در میان رقبای خود، اعتبار و آبروی چندین ساله خود را از دست ندهد.

پیچ گوشتی سوئیس تولز

سوئیس تولز (Swiss-tools) از دیگر تولیدکنندگان ابزارآلات دستی در جهان است که محصولات خود را با بالاترین کیفیت به بازار ارائه می نماید. این شرکت فعالیت خود را از سال 1878 آغاز نمود و امروزه نوآوری و کیفیت مطلوب را سرلوحه برند خود قرار داده است. همچنین می توان گفت که محصولات کمپانی سوئیس تولز براساس کیفیت، بی رقیب بوده و به طور مداوم، درصدد ارائه محصولات باکیفیت است.

همچنین کلیه ابزارآلات این برند در کشور سوئیس طراحی و تولید می شوند. لازم به ذکر است که پیچ گوشتی های این برند قیمت بالایی دارند اما باتوجه به کیفیتی که دارند، کاملاً ارزش دارند.

پیچ گوشتی بوش

بوش (Bosch) از دیگر شرکت های تولیدکننده انواع ابزارآلات در جهان است که نام آن در لیست بهترین برند پیچ گوشتی جای گرفته است. کمپانی بوش از سال 1886 توسط فردی به نام روبرت بوش در شهر اشتوتگارت آلمان تأسیس شد. لازم به ذکر است که دفتر مرکزی این برند در حال حاضر، در گرلینگن آلمان قرار دارد. محصولات شرکت بوش از گستره وسیعی برخوردار هستند و تنها به تولید ابزارآلات دستی و برقی محدود نمی شوند.

برند بوش به تولید انواع لوازم خانگی، لوازم امنیتی، موتور دوچرخه برقی، قطعات الکترونیک و … پرداخته است. همچنین کمپانی بوش با بهره گیری از بیش از 300 هزار پرسنل، توانسته است به یکی از بزرگترین تأمین کنندگان ابزار خودکار در جهان تبدیل شود.

پیچ گوشتی اسپرو

برند اسپرو در سال 1999 نخستین محصول خود را تولید و به بازار عرضه نمود. محصولات این شرکت باتوجه به کیفیت مطلوبی که برخوردار هستند، مشتریان بسیاری را به خود جذب نموده است. لازم به ذکر است که انواع ابزارآلات ارائه شده توسط این برند، تحت لیسانس کشور آلمان تولید می شوند. لازم به ذکر است که این شرکت گواهی تأیید شرکت های هواپیمایی فرانسه و امرالد کشور انگلستان، کمپانی خودروسازی آئودی و سیتروئن کسب نموده است. به عبارتی برند اسپرو، تأمین کننده ابزارآلات شرکت های ذکرشده، محسوب می شود.

پیچ گوشتی اسپرو
پیچ گوشتی اسپرو

بیشتر بخوانید: پیچ گوشتی برقی چیست و چه کاربردی دارد؟


پیچ گوشتی متابو

در این بخش از مقاله بهترین برند پیچ گوشتی به بررسی برند متابو (Metabo)می پردازیم. متابو از دیگر برندهای محبوب تآمین کننده انواع ابزارآلات در جهان است که در سال 1923 بنیان گذاری شد. امروزه محصولات متابو با 25 شرکت زیرمجموعه در سراسر جهان، تقریباً در تمامی کشورهای جهان در دسترس قرار گرفته اند.

پیچ گوشتی آیرون مکس

آیرون مکس (Ironmax) یک برند چینی است که در زمینه تولید انواع ابزارآلات فعالیت می کند. پیچ گوشتی های برند آیرون مکس از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار هستند. لازم به ذکر است که ابزارآلات دستی برند آیرون مکس باتوجه به کیفیتی که دارند، از قیمت مقرون به صرفه ایس برخوردار هستند.

پیچ گوشتی لیکوتا

کمپانی لیکوتا در سال 1983 میلادی فعالیت خود را در زمینه تولید ابزار دستی، در تایوان آغاز نمود. این برند علاوه بر تولید انواع ابزار دستی، به تولید ابزارآلات بادی و الکتریکی نیز می پردازد. ابزارآلات تولیدشده برند لیکوتا از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و در ساختار آنها از آلیاژهای مرغوب استفاه می شود. لازم به ذکر است که لیکوتا برای متخصصین فنی و تعمیرکاران، به تولید ابزار جانبی در انواع مختلف پرداخته است که هر یک از آنها از کاربردهای مختص به خود برخوردار هستند.

تا این بخش از مقاله بهترین برند پیچ گوشتی به معرفی بهترین مارک های پیچ گوشتی که خارج از ایران تولید می شوند، پرداخته شد. در ادامه این بخش به معرفی بهترین برندهای پیچ گوشتی که در ایران تولید می شوند، خواهیم پرداخت.

پیچ گوشتی اکتیو

برند اکتیو تولز از دیگر تولیدکنندگان شناخته شده در ایران است که در سال 1389 بنیان گذاری شد. محصولات شرکت اکتیو در کشور چین و تایوان تولید و به بازار عرضه می شوند. محصولات شرکت اکتیو نیز از قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالایی برخوردار هستند.

پیچ گوشتی اکتیو
پیچ گوشتی اکتیو

پیچ گوشتی توسن

شرکت توسن (Tosan) در سال 1382 فعالیت خود را آغاز نمود و به تولید انواع ابزارآلات دستی و برقی پرداخته است. قطعات محصولات شرکت توسن در کشورهای چین و تایوان تولید می شوند. ابزارآلات برند توسن نیز از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و باتوجه به استانداردهای بین المللی تولید و به بازار عرضه می شوند. لازم به ذکر است که محصولات برند توسن به طور معمول با یک سال گارانتی به بازار عرضه می شوند. جهت اطلاع از قیمت پیچ گوشتی دستی توسن با مراجعه به سایت راندنو می توانید به صورت مستقیم با فروشندگان این محصول ارتباط برقرار نمایید.

پیچ گوشتی نووا

برند نووا از دیگر شرکته های برتر در زمینه تولید انواع پیچ گوشتی است که در این بخش از مقاله بهترین برند پیچ گوشتی به بررسی آن می پردازیم. شرکت نووا از سال 1387 فعالیت خود را در زمینه تولید ابزار دستی و برقی، در انواع صنعتی و حرفه ای آغاز نمود. ابزارآلات برند نووا باتوجه به کیفیت بالایی که دارند، از قیمت مقرون به صرفه و گارانتی و خدمات پس از فروش نیز برخوردار هستند.

پیچ گوشتی رونیکس

رونیکس (Ronix) از دیگر برندهای برتر و محبوب ایرانی است که در حوزه تولید انواع ابزارآلات فعالیت می کند. این شرکت در سال 1379 توسط محمدرضا رامخو تأسیس شد و امروزه به یکی از برندهای شناخته شده در میان خریدارن تبدیل شده است. محصولات شرکت رونیکس از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و باتوجه به استانداردهای بین المللی تولید و به بازار عرضه می شوند.


بیشتر بخوانید: آموزش نحوه استفاده از پیچ گوشتی شارژی


راهنمای خرید بهترین پیچ گوشتی

علاوه بر مارک تولیدکننده پیچ گوشتی، عوامل دیگری وجود دارند که در انتخاب و خرید انواع پیچ گوشتی تأثیرگذار هستند. در این بخش از مقاله بهترین برند پیچ گوشتی شما را با نکات مهم در خرید این ابزار آشنا خواهیم نمود.

  • ابعاد و سایز پیچ گوشتی
  • جنس دسته پیچ گوشتی
  • جنس میله پیچ گوشتی
  • سری پیچ گوشتی
  • بسته بندی پیچ گوشتی
راهنمای خرید بهترین پیچ گوشتی
راهنمای خرید بهترین پیچ گوشتی

امیدواریم که مقاله بهترین برند پیچ گوشتی برای شما مفید واقع شده باشد. در این مقاله از مجله راندنو به طور مفصل به معرفی بهترین مارک پیچ گوشتی پرداخته شده است. جهت خرید پیچ گوشتی و اطلاع از قیمت پیچ گوشتی می توانید با مراجعه به سایت راندنو لیست فروشندگان انواع پیچ گوشتی را مشاهده نمایید.

راندنو امکان مشاهده لیست قیمت بهترین برند پیچ گوشتی شارژی و برقراری ارتباط بی واسطه با فروشندگان این محصول را برای شما فراهم نموده است. همچنین خوشحال می شویم که نظرات خود را در قسمت دیدگاه این مقاله برای ما به اشتراک بگذارید. تیم فنی راندنو آماده پاسخگویی و راهنمایی شما کاربران عزیز درخصوص هرگونه سؤالات رایج در زمینه ابزار و یراق است.