بهترین برند دستگاه جوش آرگون

بهترین برند دستگاه جوش آرگون

بهترین برند دستگاه جوش آرگون به شما کمک می کند مناسب ترین دستگاه جوش را برای مجموعه خود خریداری نمایید. دستگاه جوش آرگون که به آن دستگاه جوش تیگ (TIG) نیز گفته می شود، به منظور اتصال آلیاژهای فولاد ضد زنگ مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این ابزار می توان متریال های مس، طلا، نیکل، منیزیوم، برنج و موارد مشابه را جوشکاری نمود.

خرید انواع دستگاه جوش
خرید انواع دستگاه جوش

اینورترهای جوشکاری آرگون، حرارت و انرژی مورد نیاز خود را از طریق قوس الکتریکی تأمین می کنند. لازم است بدانید که دلیل نامگذاری این ابزار برقی به فرآیند این محصول مربوط می شود. به طوریکه این دستگاه در عملیات جوشکاری، به واسطه دو گاز نجیب و خنثی به نام های هلیوم و آرگون فرآیند جوش را انجام می دهد.

برندها و شرکت های بسیاری به تولید دستگاه جوش تیگ پرداخته اند. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین برند های دستگاه جوش تیگ بپردازیم. پس تا انتهای مطلب بهترین برند دستگاه جوش آرگون با ما همراه باشید. همچنین جهت اطلاع از قیمت دستگاه جوش با مراجعه به سایت راندنو می توانید لیست فروشندگان این تجهیزات را مشاهده نمایید.

آنچه در ادامه می خوانیم:

اینورتر جوشکاری رونیکس

دردابتدای بخش بهترین برند دستگاه جوش آرگون به معرفی شرکت Ronix می پردازیم. رونیکس یکی از محبوب ترین برندهای تولیدکننده انواع ابزارآلات در جهان است. این شرکت در سال 1379 توسط  محمدرضا رامخو تأسیس شد. محصولات این برند از کیفیت بالایی برخوردار هستند. همچنین تمامی ابزار رونیکس باتوجه به استانداردهای بین المللی تولید و عرضه می شوند.

اینورتر جوشکاری رونیکس 4604، 4602، 4600، 4611 و دیگر مدل ها از برترین دستگاه های اینورتر هستند که توسط رونیکس ارائه شده اند.

اینورتر جوشکاری رونیکس
اینورتر جوشکاری رونیکس

بیشتر بخوانید: جوشکاری تیگ یا جوش آرگون چیست؟


دستگاه جوش آرگون ایران ترانس

ایران ترانس یکی از محبوب ترین تولیدکنندگانی است که نام آن در لیست بهترین مارک دستگاه جوش آرگون قرار گرفته است. این مجموعه صنعتی از سال 1354 در زمینه طراحی و تولید دستگاه جوش و برش فعالیت خود را آغاز نمود. پس از چندی این برند فعالیت خود را به صورت پیشرفته گستره تر نمود. از آن پس دستگاه های رکتی فایر، میگ مگ، برش پلاسما و تیگ را به بازار عرضه نمود.

محصولات جوش و برش این برند از کیفیت بالایی برخوردار هستند. همچنین تمامی تولیدات این شرکت از گارانتی برخوردار هستند. همین موصوع موجب محبوبیت ایران ترانس میان کاربران شده است. لازم به ذکر است این برند عضو انجمن سازندگان انواع دستگاه جوش و برش است.

اینورتر 200 آمپر ایران ترانس مدل 200P AC/DC ،دستگاه جوش آرگون 200 آمپر ایران ترنس TIG200 HF و مدل های دیگر از برترین دستگاه هایی هستند که توسط این شرکت به بازار عرضه شده ایت.


بیشتر بخوانید: دستگاه جوش چیست و چه کاربردی دارد؟


دستگاه جوش آرگون گام الکتریک

گام الکتریک یا جوشا از دیگر تولیدکنندگان بزرگی است که نام آن در لیست بهترین برند دستگاه جوش آرگون قرار می گیرد. این برند در حال حاضر از بیشترین سهم بازار داخلی ایران برخوردار است. دستگاه های صنعتی این شرکت کیفیت مطلوب به همراه ضمانت بلند مدت دارند. لازم به ذکر است از دستگاه های قوس الکتریکی این شرکت می توان در شرایط سخت و آب و هوای نامناسب استفاده نمود.

دستگاه جوش آرگون تگاه جوش آرگون گام الکتریک جوشا 500 آمپر و 200 آمپر از جمله پرطرفدارترین دستگاه های ارائه شده توسط این برند هستند. در راندنو می توانید قیمت دستگاه جوش آرگون جوشا مدل 201 را مشاهده نمایید.

دستگاه جوش آرگون گام الکتریک
دستگاه جوش آرگون گام الکتریک

اینورتر جوشکاری آروا

آروا از دیگر تولیدکنندگانی است که نام آن در لیست بهترین برند دستگاه جوش آرگون قرار می گیرد. این شرکت از سال 1377 فعالیت خود را در زمینه ابزار فروشی آغاز نمود. ابزارآلات این شرکت از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. همچنین این برند ایرانی است و برای تمامی ابزارآلات خود خدمات پس از فروش و گارانتی در نظر گرفته است.

اینورتر جوشکاری آروا مدل 2170، 2111، 2114، 2160، 2101، 2116، 2170 و مدل های دیگر از محبوب ترین مدل هایی هستند که آروا به بازار عرضه کرده است.


بیشتر بخوانید: عوارض و خطرات جوشکاری


دستگاه جوش آرگون صبا الکتریک

از دیگر شرکت هایی که نام آن در لیست بهترین برند دستگاه جوش آرگون قرار گرفته است، صبا الکتریک است. این گروه مهندسی به عنوان اولین تولیدکننده ابزارآلات جوش  و برش در حوزه فناوری اینورتر، مجموعه خود را ثبت کرد. در حال حاضر مجموعه صباالکتریم توانسته است 5 گواهی ثبت اختراع را اخذ نماید.

تجهیزات جوش و برش این برند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و محبوبیت بسیاری در میان مصرف کنندگان دارد. تنظیمات دستگاه جوش آرگون گام الکتریک بسیار ساده است. از این رو تمامی افراد حرفه ای می توانند از آن استفاده نمایند. دستگاه جوش تیگ صباالکتریک مدل DC-TIG-251 ،R-INV-200N و 201 Pulse از محبوب ترین دستگاه های تیگ عرضه شده توسط این شرکت به شمار می آیند.

دستگاه جوش آرگون صبا الکتریک
دستگاه جوش آرگون صبا الکتریک

دستگاه جوش تیگ ادون

ادون از محبوب ترین برندهایی است که نام آن در لیست بهترین برند دستگاه جوش آرگون قرار می گیرد. این شرکت با بیش از 11 سال سسابقه در زمینه تولید و عرضه ابزارآلات، توانسته است به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان در حوزه ابزارآلات تبدیل شود.

دستگاه جوش ادون 300 و TB 250 از محبوب ترین دستگاه هایی هستند که توسط این برند به بازار ارائه شده است. همچنین دستگاه جوش اینورتر ادون مدل ARC-400S از دیگر مدل هایی پرطرفدار این برند محسوب می شود.


بیشتر بخوانید: چرخه عملکرد دستگاه جوش چیست؟


دستگاه جوش آرگون وینر

وینر از دیگر برندهایی است که نام آن در لیست بهترین برند دستگاه جوش آرگون جای گرفته است. این شرکت یکی از تولیدکنندگان حرفه ای در زمینه اینورترها و تجهیزات جوشکاری است. ابزارآلات این برند نیز از کیفیت بالایی برخوردار هستند و مورد توجه کاربران بسیاری قرار  گرفته است.

دستگاه جوش آرگون مدل 8850، 9510، 6510-200T.A و مدل های دیگر از بهترین دستگاه هایی هستند که توسط این برند به بازار ارائه شده است.

بهترین برند دستگاه جوش آرگون
بهترین برند دستگاه جوش آرگون

بیشتر بخوانید: اینورتر جوشکاری چیست و چه کاربردی دارد؟


امیدواریم که مقاله بهترین برند دستگاه جوش آرگون برای شما مفید واقع شده باشد. در این مقاله به طور کامل به معرفی بهترین مارک های تولیدکننده اینورتر جوشکاری آرگون پرداخته شد. جهت خرید انواع دم باریک و اطلاع از قیمت انواع دستگاه جوش تیگ می توانید با مراجعه به سایت راندنو لیست فروشندگان ابزار مورد نظر را مشاهده نمایید. راندنو امکان مشاهده لیست قیمت دستگاه جوش آرگون و برقراری ارتباط بی واسطه با فروشندگان این محصول را برای شما فراهم نموده است.

در نهایت خوشحال می شویم که نظرات خود را در قسمت دیدگاه این مقاله برای ما به اشتراک بگذارید. تیم فنی راندنو آماده پاسخگویی و راهنمایی شما کاربران عزیز درخصوص هرگونه سؤالات رایج در زمینه ابزار و یراق آلات است.