معرفی کفش ایمنی بانوان

معرفی کفش ایمنی بانوان

معرفی کفش ایمنی بانوان به شما کمک می کند این محصول را بهتر بشناسید و کفش ایمنی مورد نیاز خود را خریداری نمایید. این ابزار ایمنی برای محافظت از پاهای افراد در برابر شرایط نامساعد کاری استفاده می شود. همانطور که می دانید پاها یکی از مهم ترین اعضای بدن افراد محسوب می شوند. به اصطلاح می توان گفت که پا قلب دوم انسان است.

خرید انواع کفش ایمنی
خرید انواع کفش ایمنی

بانوان نیز مانند آقایان در حوزه های مختلف مشغول به کار هستند. از این رو آنها نیز به کفش کار زنانه مناسب نیاز دارند. جهت اطلاع از قیمت کفش کار زنانه با مراجعه به سایت راندنو می توانید لیست فروشندگان این تجهیزات را مشاهده نمایید. در این مقاله قصد داریم به آشنایی با کفش کار ایمنی زنانه بپردازیم. پس تا انتهای مطلب معرفی کفش ایمنی بانوان با ما همراه باشید.

آنچه در ادامه می خوانیم:

کفش ایمنی بانوان چیست

همانطور که در ابتدا گفته شد، کفش کار نوعی پوشش پا است. با استفاده از این ابزار ایمنی می توان آسیب های وارده به پاها را به حداقل رساند. اگر بخواهیم به معرفی کفش ایمنی بانوان بپردازیم، می توانیم بگوییم این تجهیزات از خطرات جبران ناپذیری که جان افراد را تهدید می کند، جلوگیری می کنند.

همچنین امروزه با پیشرفت تکنولوژی، بانوان درصدد تلاش برای دنبال کردن اهداف شغلی خود هستند. همانطور که می دانید در جامعه امروزی زنان بسیاری در مشاغل صنعتی و ساختمانی مسلط واقع شده اند. کفش های ایمنی کار زنانه نیز براساس محیط شغلی بانوان، با مدل ها و کاربری های متنوع تولید می شوند. یکی از پرمصرف ترین انواع  این محصولات، کفش زنانه ضد آب است.

کفش کوهنوردی زنانه نیز از دیگر انواع رایج این تجهزات ایمنی محسوب می شود. به طور کلی می توان گفت کفش های ضدآب بیشتر مورد استفاده خانم ها قرار می گیرند. از این رو کفش های ضد آب باید به گونه ای ساخته شوند تا از لغزش افراد جلوگیری شود. همچنین کفش های ایمنی زنانه ای که از کفی مقاومی برخوردار هستند، مانع از لیز خوردن افراد بر روی سطوح ناهموار می شوند.

لازم به ذکر است به دلیل فعالیت افراد در ورزش های کوهنوردی، باید کفش مورد نظر از متریال مرغوب و کیفیت بالایی تولید شده باشد. جهت تهیه کفش ایمنی اسپرت می توانید به راندنو مراجعه نمایید و به صورت مستقیم با فروشندگان این تجهیزت ارتباط برقرار نمایید.

معرفی کفش ایمنی بانوان
معرفی کفش ایمنی بانوان

بیشتر بخوانید: کفش ایمنی چیست و چه کاربردی دارد؟


ویژگی کفش ایمنی زنانه

انواع کفش ایمنی باید از ویژگی های خاصی برخوردار باشند. در این بخش از مطلب معرفی کفش ایمنی بانوان به ویژگی های مهم ان تجهیزات ایمنی می پردازیم.

  • به طور معمول کفش های کار مطابق با استانداردهای اروپا تولید می شوند.
  • سرپنجه محافظتی این کفش ها از مقاومت بیش از 200 ژول برخوردار هستند.
  • کفش ایمنی کار خانم ها زیره نرم و راحتی دارد.
  • ساختار آن به گونه ای است که از ضربات و آسیب به پا حین انجام کار، جلوگیری می کند.
  • این تجهیزات از وزن سبکی برخوردار هستند و مانع از خستگی زنان می شوند.
  • کفش کارهای زنانه از کفی با آج 5 سانتی متر برخوردار هستند.
  • بهتر است پوشش انتخابی این تجهیزات به گونه ای باشد تا مانع از عرق کردن پاها شود.
  • این کفش ها از رویه ای با جنس چرم طبیعی ساخته می شوند. این متریال راحتی و ایمنی زنان را تضمین می کند.
  • کفش ایمنی بدون بند یکی از رایج ترین انواع این تجهیزات ایمنی است. همچنین بانوان می توانند جهت انجام فعالیت های مختلف، از این مدل استفاده نمایند.
ویژگی کفش ایمنی زنانه
ویژگی کفش ایمنی زنانه

بیشتر بخوانید: چگونه از کفش ایمنی مراقبت کنیم؟ | اصول مهم مراقبت از کفش ایمنی


مشکلات کفش های ایمنی بانوان در گذشته

پس از معرفی کفش ایمنی بانوان به بررسی مشکلاتی که در گذشته برای این افراد پیش می آمد، می پردازیم. در ابتدا لازم است بدانید که کفش های زنانه کار ساختار متفاوتی با کفش ایمنی مردانه ندارند. تنها تفاوت این دو محصول در سایز و نوع طراحی آنها است. در گذشته کفش های ایمنی مردانه با سایزهای کوچکتر مورد استفاده بانوان قرار می گرفت. اما این کفش های مردانه پهنای زیادی داشتند و برای سایز پای خانم ها مناسب نبودند. به عبارتی باعث ایجاد کاهش راندمان کاری بانوان می شد.

به طوریکه شرکت های بسیاری همان کفش کار مردانه را با برچسب زنانه به فروش می رساندند. درنتیجه کفش هایی که مورد استفاده کارکنان خانم قرار می گرفت، بسیار نامناسب بودند. همچنین موجب بروز بیماری هایی مانند تاول زدن و فشار به پاها می شدند. درنتیجه تولیدکنندگان و صنعتگرتن بسیاری با ارائه کفش های متناسب با ارگونومی پاهای بانوان، این مشکل را رفع کردند.

با استفاده از فناوری های روز جهان به این نتیجه رسیدند که پاهای مردان از پاهای خانم ها پهن تر و بزرگتر است. امروزه این نوع از کفش های زنانه ایمنی طوری طراحی می شوند که علاوه بر ایمنی، راحتی استفاده را برای خانم ها فراهم شود.

مشکلات کفش های ایمنی بانوان در گذشته
مشکلات کفش های ایمنی بانوان در گذشته

بیشتر بخوانید: معرفی انواع کفش ایمنی و کاربرد آنها


بهترین مارک کفش کار زنانه

شرکت های بسیاری به تولید این ابزار ایمنی پرداخته اند. در این بخش از مطلب معرفی کفش ایمنی بانوان به آشنایی با برترین تولیدکنندگان این محصول ایمنی می پردازیم.

  • کفش ایمنی زنانه کارتپیلار
  • کفش ایمنی زنانه ارک
  • کفش ایمنی تبریز
  • کفش ایمنی زنانه بهشتیان و دیگر برندها
بهترین مارک کفش کار زنانه
بهترین مارک کفش کار زنانه

بیشتر بخوانید: بهترین برند کفش ایمنی


امیدواریم که مقاله معرفی کفش ایمنی برای شما مفید واقع شده باشد. در این مقاله از مجله راندنو به آشنایی با کفش های کار زنانه پرداخته شد. عموماً این کفش ها به منظور فعالیت های ورزشی استفاده می شوند. درنتیجه توجه به متریال استفاده شده در ساختار آن، اهمیت زیادی دارد. جهت خرید کفش کار ارزان می توانید با مراجعه به سایت راندنو لیست فروشندگان این تجهیزات را مشاهده نمایید.

همچنین خوشحال می شویم که نظرات خود را در قسمت دیدگاه این مقاله برای ما به اشتراک بگذارید. تیم فنی راندنو آماده پاسخگویی و راهنمایی شما کاربران عزیز درخصوص هرگونه سؤالات رایج در زمینه ابزار و یراق است.