بهترین برند کفش ایمنی

بهترین برند کفش ایمنی

بهترین برند کفش ایمنی به شما کمک می کند بتوانید بهترین کفش کار را متناسب با کاربری خود خریداری نمایید. کفش ایمنی یا کفش کار یکی از انواع تجهیزات ایمنی فردی است که جهت محافظت از پای کاربران در محیط های شغلی، مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این محصول ایمنی یکی از ضرورت های شغلی به شمار می آید.

خرید انواع کفش ایمنی
خرید انواع کفش ایمنی

در ابتدا لازم است بدانید که کفش های ایمنی به چند دسته کلی ساق کوتاه، ساق بلند، با سرپنجه و بدون سرپنجه تولید می شوند. هر یک از انواع کفش ایمنی به منظور محافظت از قسمت خاص پای افراد طراحی و تولید شده است. از این ابزار ایمنی حین انجام فعالیت های صنعتی می توان استفاده نمود.

کفش های ایمنی در برابر سقوط اجسام سخت و سنگین، مواد اسیدی و شیمیایی، حرارت و … مقاومت بالایی دارند. کفش ایمنی ضدآب از دیگر انواع این محصول است که در شرایط مرطوب استفاده می شود. هدف ما در این مقاله بررسی بهترین برندهای کفش ایمنی خارجی و ایرانی است. اگر شما هم قصد تهیه بهترین مارک کفش ایمنی خارجی را دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

در این مقاله شما را با بهترین برند کفش ایمنی در ایران آشنا می نماییم. پس تا انتهای مقاله بهترین برند کفش ایمنی با ما همراه باشید.

آنچه در ادامه می خوانیم:

کفش ایمنی کاوه

در این بخش از مطلب بهترین برند کفش ایمنی به بررسی برند کاوه می پردازیم. کاوه از محبوب ترین و معتبرترین شرکت های تولیدکننده انواع کفش کار در ایران است. این برند از سال 1382 در زمینه تولید انواع پوتین ایمنی و کفش کار فعالیت خود را آغاز نمود. محصولات این برند مطابق با استانداردهای روز جهان و با استفاده از مواد اولیه درجه یک، تولید و به بازار عرضه می شوند.

لازم به ذکر است که این برند در سال 1393 موفق به کسب بیشترین سهم بازار در حوزه کفش های ایمنی شد. کفش ایمنی کاوه مدل 206، پوتین ایمنی کفش کاوه مدل 204 و … از برترین کفش های کار ارائه شده توسط این برند به شمار می آیند.

کفش ایمنی کاوه
کفش ایمنی کاوه

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کفش ایمنی


کفش ایمنی برند یحیی

گروه صنعتی یحیی یکی از بهترین برندهای کفش ایمنی است که به تولید انواع این ابزار ایمنی پرداخته است. محصولات این برند از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و مطابق با استانداردهای روز جهان، طراحی و تولید می شوند. این برند در سال 1392 کارخانه خود را با تجهیزات مدرن تأسیس و راه اندازی نمود.

لازم به ذکر است که شرکت یحیی با بیش از 50 سال سابقه در حوزه تهیه و توزیع تجهیزات آتش نشانی و ایمنی، توانسته است سهم ویزه ای از بازار ابزار ایمنی را به خود اختصاص دهد. تجهیزات این برند با استفاده از تکنولوژی های روز جهان و با انتخاب بهترین مواد اولیه، محصولات خود را عرضه می نماید. کفش ایمنی یحیی مدل super 3m ،hera ،999 و … از کفش های ارائه شده این برند هستند.

کفش کار شیما

برند شیما از دیگر تولیدکنندگانی است که نام آن در لیست بهترین برند کفش ایمنی قرار می گیرد. این برند در سال 1364 ابتدا در کارگاه کوچکی فعالیت خود را آغاز نمود. پس از آن و با بهره گگیری از تلاش های فراوان، توانست در سال 1372 اولین محصول خود را به باکو ارسال نماید. کفش ایمنی شیما مدل کلار یکی از محبوب ترین کفش های ارائه شده این بازار است.

اگر به دنبال بهترین برند کفش ایمنی ایرانی هستید، پیشنهاد ما به شما انتخاب از برند شیما است.

کفش کار شیما
کفش کار شیما

بیشتر بخوانید: کفش ایمنی چیست و چه کاربردی دارد؟


کفش ایمنی نگهبان

در این بخش از مقاله بهترین برند کفش ایمنی به بررسی و معرفی برند نگهبان می پردازیم. این برند در سال 1383 گواهینامه CEEN345 را از شرکت Intertek Testing Services دریافت نمود. همچنین در سال 1385 توانسصت پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری را دریافت نماید. این برند نیز به تولید انواع کفش ایمنی و پوتین ایمنی می پردازد.

محصولات این شرکت با استفاده از متریال های مرغوب و مواد اولیه درجه یک تولید و عرضه می شوند. همین ویژگی محصولات موجب شده است تا در میان کاربران شناخته شده واقع شود.

کفش ایمنی کلار

کلار از دیگر تولیدکنندگانی است که نام آن در لیست بهترین برند کفش ایمنی قرار می گیرد. این برند از سال 1359 فعالیت خود را در زمینه تولید کفش و پوتین ایمنی آغاز نمود. محصولات برند کلار از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و در سطح استاندارد اروپا عرضه می شوند. لازم به ذکر است که کلار با نام و عنوان شرکت آلمانی Uvex، کفش های ایمنی تولید و به کشور آلمان صادر می کند.

کفش ایمنی کلار مدل کواترو کد 7220، 7210، مدل کواترو جوشکاری و … از پرطرفدارترین تجهیزات ایمنی این برند هستند.

کفش ایمنی کلار
کفش ایمنی کلار

بیشتر بخوانید: آشنایی کامل با علایم تخصصی کفش کار یا کفش ایمنی


کفش ایمنی ارک

اگر به دنبال بهترین برند کفش ایمنی هستید، ما برند ارک را به شما معرفی می کنیم. شرکت ارک از سال 1356 از شرکت کفش ملی نمایندگی را دریافت و فعالیت خود را شروع نمود. برند ارک پس از کیب تجربه های لازم، ب تولید کفش های ایمنی به صورت دستی و سنتی پرداخت. پس از آن در سال 1380، با تلاش و پشتکار بسیار توانست فعالیت خود را به طور رسمی آغاز نماید.

کفش ایمنی ارک مدل ریما، نوا، رینو، نیلا، ویرا، لونا و … از بهترین کفش کار ارائه شده توسط این برند به شمار می آیند.

کفش ایمنی پاتن

پاتن از دیگر برندهایی است که نام آن در لیست بهترین برند کفش ایمنی قرار می گیرد. این برند در سال 1389 فعالیت خود را در راستای تولید کفش های ایمنی آغاز نمود. محصولات این برند مطابق با معیارهای جهانی و سازمان ملی استاندارد ایران طراحی و تولید می شوند. این برند با استفاده از مواد اولیه مرغوب و ملزومات مصرفی، توانسته است بهترین تجهیزات ایمنی را ارئه نمایند.

کفش ایمنی پاتن مدل مارکو، گلکسی، پدیده، رایمون، لیونا، ارتین، دلتا، پیروز، پاپکو، مارس و … از برترین کفش ایمنی های این برند هستند.

کفش ایمنی پاتن
کفش ایمنی پاتن

کفش ایمنی ساتر

نام ساتر در لیست بهترین برند کفش ایمنی قرار گرفته است. ساتر با 20 سال تجربه کار در این زمینه، توانسته است جایگاه ویژه ای از بازار این محصولات را به خود اختصاص دهد. همچنین این برند در سال 1397 فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت از مجوزهای اولیه فعالیت برخوردار است و تمامی محصولات خود را با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه تولید می کند.

کفش ایمنی ساتر مدل نیو استایل، جگوار، ساکو، ولف، زبرا، چیتا، یوز و … از کفش های تولیدشده این برند به شمار می آیند. اگر قصد تهیه کفش ایمنی اسپرت ایرانی را دارید، می توانید از برند ساتر، محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید.


بیشتر بخوانید: انواع زیره کفش ایمنی و ویژگی های آنها


کفش ایمنی کاترپیلار

در ابتدا لازم است بدانید که کاترپیلار یک برند آمریکایی است و در سال 1925 تأسیس شد. این برند در ابتدای فعالیت خود به تولید ماشین آلات راه سازی پرداخت و پس از چندی با گذشت زمان، مانند دیگر مشاغل توسعه یافت. این برند امروزه به یکی از تولیدکنندگان معتبر انواع کفش ایمنی مبدل شده است.

کفش ایمنی کاترپیلار مدل suede 175 ،excavator ct 086 ،crompton st 269 و … از شناخته شده ترین و پرکاربردترین کفش های عرضه شده توسط این برند هستند. اگر به دنبال بهترین برند کفش ایمنی خارجی هستید، می توانید از برند CAT کفش مورد نظر را خریداری نمایید. جهت تهیه کفش ایمنی سبک خارجی می توانید کفش مورد نظر را از برند کاترپیلار خریداری نمایید.

کفش ایمنی کاترپیلار
کفش ایمنی کاترپیلار

کفش ایمنی بهشتیان

این برند از دیگر مارک های شناخته شده و معتبر کفش ایمنی است که در سال 1329 در اصفهان تأسیس شد. این شرکت با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و با تکیه بر تکنولوژی روز دنیا، توانست به تولید کفش های صنعتی و ایمنی بپردازد. تجهیزات فردی این برند از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در صنایع بزرگی همچون نفت و گاز، پتروشیمی، نیروگاه ها، معادن و … مورد استفاده قرار می گیرند.

کفش ایمنی بهشتیان مدل کوهستان، الوند، تورنادو، چلمجر، تایگر و … از محبوب ترین کفش های ایمنی تولیدشده توسط این برند به شمار می آیند.

در لیست زیر به تعدادی دیگر از برترین برندهای کفش کار پرداخته شده است:

  • کفش ایمنی سیفتی جاگر
  • ردوینگ
  • التن
  • یووکس
  • کفش پای افزار
  • پای آرا و …
بهترین برند کفش ایمنی
بهترین برند کفش ایمنی

بیشتر بخوانید: اهمیت استفاده از کفش ایمنی


امیدواریم که مقاله بهترین برند کفش ایمنی برای شما مفید واقع شده باشد. در این مقاله از مجله راندنو به معرفی بهترین برند کفش ایمنی خارجی و ایرانی پرداخته شده است. جهت خرید کفش کار و اطلاع از قیمت کفش ایمنی می توانید با مراجعه به سایت راندنو لیست فروشندگان این ابزار ایمنی را مشاهده نمایید.

راندنو امکان مشاهده لیست بهترین کفش ایمنی طبی و برقراری ارتباط بی واسطه با فروشندگان این محصول را برای شما فراهم نموده است. همچنین با مراجعه به سایت راندنو می توانید لیست بهترین مارک کفش ایمنی ایرانی و کفش ایمنی base را مشاهده نمایید.

همچنین خوشحال می شویم که نظرات خود را در قسمت دیدگاه این مقاله برای ما به اشتراک بگذارید. تیم فنی راندنو آماده پاسخگویی و راهنمایی شما کاربران عزیز درخصوص هرگونه سؤالات رایج در زمینه ابزار و یراق است.