بهترین برند فرز سنگبری

بهترین برند فرز سنگبری

بهترین برند فرز سنگبری کدام است؟ ما در این مقاله بهترین مدل و مارک فرز سنگبری را معرفی می کنیم و به بررسی فرز رونیکس، بوش، ماکیتا و… می پردازیم. فرز سنگبری یکی از انواع فرزها است که جهت سایش، تراشکاری و برش متریال های سنگی مورد استفاده قرار می گیرد.

این ابزار با توجه به کاربردی که دارد، در انواع مختلفی به بازار ارائه می شود. اگر شما هم قصد تهیه بهترین مارک سنگ فرز سنگبری را دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

خرید انواع فرز
خرید انواع فرز

همچنین جهت اطلاع از قیمت بهترین سنگ فرز با مراجعه به سایت راندنو می توانید لیست فروشندگان این ابزار را مشاهده نمایید. در مقاله بهترین برند فرز سنگبری در مجله راندنو شما را با مشخصات سنگ فرز خوب آشنا می کنیم.

آنچه در ادامه می خوانیم:

فرز سنگبری رونیکس

در این بخش از مطلب بهترین برند فرز سنگبری به بررسی شرکت رونیکس می پردازیم. رونیکس یکی از برترین و محبوب ترین تولیدکنندگان انواع ابزارآلات در جهان است. این شرکت در سال 1379 توسط محمدرضا رامخو تأسیس شد و هم اکنون با همکاری ONCI فرانسه، به تولید متنوع ترین و باکیفیت ترین ابزارآلات برشی و متعلقات مربوط به آن پرداخته است.

محصولات شرکت ONCI توسط شرکت رونیکس به عنوان نماینده انحصاری در خاورمیانه ارائه می شود. مجموعه ابزار رونیکس مطابق با استانداردهای بین المللی تولید و عرضه می شوند که کاربران بسیاری را نیز به خود جذب نموده است. فرز سنگبری رونیکس مدل3212، 3220، 3241، 3212، 3210 و … از برترین مدل های این ابزار هستند که به بازار ارائه شده اند.

فرز سنگبری رونیکس
فرز سنگبری رونیکس

بیشتر بخوانید: آموزش کار با فرز سنگبری


فرز سنگبری بوش

بوش از دیگر برندهای تولیدکننده انواع سنگ فرز است که در این بخش از مقاله بهترین برند فرز سنگبری قصد بررسی آن را داریم. کمپانی بوش در سال 1886 توسط روبرت بوش در شهر اشتوتگارت آلمان تأسیس شد. این شرکت با وجود بیش از 300 هزار پرسنل، توانسته است به یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان انواع ابزار و لوازم خانگی در جهان تبدیل شود.

لازم به ذکر است که دفتر مرکزی برند بوش در شهر گرلینگن قرار دارد. از بهترین مدل سنگ فرز بوش می توان به GWS 22-230H ،GWS 24-230H و … اشاره نمود.

فرز سنگبری ماکیتا

ماکیتا از دیگر برندهای محبوب در زمینه تولید انواع ابزارآلات، ازجمله فرز سنگبری به شمار می آید. شرکت ماکیتا در سال 1915 توسط ماسابورو ماکیتا در کشور ژاپن تأسیس شد. ابزارآلات این برند از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته اند. از برترین سنگ فرز ماکیتا می توان به مدل های GA9040S ،GA9020 و … اشاره کرد.

فرز سنگبری ماکیتا
فرز سنگبری ماکیتا

بیشتر بخوانید: فرز سنگبری چیست و چه کاربردی دارد؟


فرز سنگبری آروا

در این بخش از مقاله بهترین برند فرز سنگبری به بررسی شرکت آروا می پردازیم. اگر به دنبال بهترین مارک سنگ فرز ایرانی هستید، پیشنهاد ما به شما انتخاب برند آروا است. این برند تولید محصولات خود را با هدف خودکفایی در بخش ابزارآلات صنعتی، از سال 1393 آغاز نمود. فرز سنگبری آروا مدل 5534، 5532 و … از محبوب ترین مدل های این برند به شمار می آیند.

فرز سنگبری دیوالت

دیوالت از دیگر تولیدکنندگان انواع فرز است که در لیست بهترین برند فرز سنگبری قرار می گیرد. کمپانی دیوالت از دیگر تولیدکنندگان برتری است که به تولید انواع ابزارآلات صنعتی و دستی پرداخته است. فرزهای دیوالت از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در آمریکا مونتاژ می شوند. از برترین سنگ فرز دیوالت می توان به مدل های DWE492 DWE4579 ،230-12 و … اشاره کرد.

فرز سنگبری دیوالت
فرز سنگبری دیوالت

بیشتر بخوانید: تفاوت فرز سنگبری و آهنگری


فرز سنگبری توسن

توسن از دیگر شرکت هایی است که نام آن در لیست بهترین برند فرز سنگبری قرار می گیرد. این برند در سال 1382 تأسیس شد و امروزه به تولید انواع ابزار برقی، صنعتی و دستی می پردازد. لازم به ذکر است که ابزارآلات برقی این کمپانی در کشور چین و انواع ابزار دستی آن در کشور تایوان ساخته می شوند.

فرز سنگبری توسن مدل 3620A 3062A ،3387A و … از محبوب ترین سنگ فرزهای تولیدشده توسط برند توسن هستند.

فرز سنگبری کرون

کرون از دیگر تولیدکنندگانی است که نام آن در لیست بهترین برند فرز سنگبری قرار می گیرد. در ابتدا لازم است بدانید که این شرکت در حال حاضر 10 کارخانه در کشور چین دارد. از این رو اگر به دنبال انواع سنگ فرز چینی هستید، انتخاب از برند کرون بهترین گزینه است. همچنین این شرکت درصدد توسعه دادن و بروز کردن فناوری کارخانه های خود است و توانسته است ابزارآلات متنوعی را به بازار عرضه نماید.

لازم به ذکر است که محصولات این برند اغلب به کشورهای اروپایی و آمریکایی صادر می شود. از برترین فرز سنگ بری کرون می توان به مدل های CT13500 ،CT13070 و … اشاره نمود.

فرز سنگبری کرون
فرز سنگبری کرون

فرز سنگبری پوکا

در این بخش از مطلب بهترین برند فرز سنگبری به بررسی برند پوکا می پردازیم. پوکا از دیگر کمپانی های معتبری است که به تولید انواع فرز سنگبری پرداخته است. این مجموعه به عنوان اولین شرکت ایرانی، فعالیت خود را از سال 1379 در زمینه واردات قطعات یدکی ابزار برقی آغاز نمود. درنتیجه اگر به دنبال سنگ فرز ساخت ایران هستید، می توانید محصول مورد نظر خود را از برند پوکا خریداری نمایید.

پس از آن این شرکت توانست به یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین ارائه دهندگان فرز سنگبری و دیگر ابزارآلات تبدیل شود و سهم عظیمی از بازار ابزار را به خود اختصاص دهد. فرز سنگبری پوکا مدل AG2301 ،G1802-02 و … از محبوب ترین سنگ فرزهایی هستند که توسط پوکا به بازار عرضه شده اند.

فرز سنگبری هیوندای

هیوندای از دیگر تولیدکنندگان مطرح انواع سنگ فرز در جهان است. این برند در سال 1947 توسط چانگ جو یونگ تأسیس و از سال 1954 به توسعه فعالیت های خود در دیگر صنایع اقدام نمود. محصولات این برند با توجه به استانداردهای بین المللی تولید می شوند. کمپانی هیوندای توانسته است به یکی از بزرگ ترین شرکت های تولیدکننده انواع ابزارآلات تبدیل شود.

فرز سنگبری هیوندای مدل HP4223 ،HP2023 ،G-3223 و … برترین فرزهای سنگ بری تولیدشده توسط برند هیوندای هستند.

فرز سنگبری هیوندای
فرز سنگبری هیوندای

بیشتر بخوانید: آموزش گام به گام تعویض صفحه سنگ فرز


راهنمای خرید سنگ فرز

در این بخش به رعایت نکاتی که هنگام خرید فرز سنگ بری باید به آنها توجه داشته باشید، اشاره شده است:

  • اندازه صفحه سنگ فرز سنگبری
  • قدرت موتور
  • وزن دستگاه فرز سنگبری
  • منبع تغذیه سنگ فرز
  • برخورداری از قابلیت تنظیم سرعت و …

امیدواریم که مقاله بهترین برند فرز سنگبری برای شما مفید واقع شده باشد. در این مقاله از مجله راندنو به معرفی بهترین مارک سنگ فرز ایرانی و انواع سنگ فرز چینی پرداخته شده است. جهت خرید فرز سنگبری و اطلاع از قیمت فرز سنگبری می توانید با مراجعه به سایت راندنو لیست فروشندگان فرز سنگی را مشاهده نمایید.

راندنو امکان مشاهده لیست قیمت مینی سنگ فرز ماکیتا و برقراری ارتباط بی واسطه با فروشندگان این نوع محصولات را برای شما فراهم نموده است. همچنین خوشحال می شویم که نظرات خود را در قسمت دیدگاه این مقاله برای ما به اشتراک بگذارید. تیم فنی راندنو آماده پاسخگویی و راهنمایی شما کاربران عزیز درخصوص هرگونه سؤالات رایج در زمینه ابزار و یراق است.

بهترین برند فرز سنگبری
بهترین برند فرز سنگبری