بهترین مارک فرز انگشتی

بهترین مارک فرز انگشتی

بهترین مارک فرز انگشتی از ویژگی های مطلوبی برخوردار است و از استانداردهای روز جهان بهره برده است. فرز انگشتی نمونه ای از از انواع فرزها است. با استفاده از این ابزار می توان تراشکاری متریال های گوناگون را انجام داد. همچنین انجام فعالیت های هنری از رایج ترین کاربردهای این ابزار به شمار می آید.

خرید انواع فرز انگشتی
خرید انواع فرز انگشتی

جهت اطلاع از قیمت فرز انگشتی با مراجعه به سایت راندنو می توانید لیست فروشندگان این محصول را مشاهده نمایید. همچنین اگر به دنبال بهترین فرز مینیاتوری هستید، می توانید لیست فروشندگان این ابزار کاربردی را مشاهده نمایید. در این مقاله لیستی از فرز انگشتی پر قدرت را برای شما آماده کرده ایم. پس تا انتهای بهترین مارک فرز انگشتی با ما همراه باشید.

آنچه در ادامه می خوانیم:

فرز انگشتی رونیکس

رونیکس از برترین برندهایی است که نام آن در لیست بهترین مارک فرز انگشتی قرار می گیرد. این شرکت در سال 1379 توسط محمدرضا رامخو تأسیس شد. مجموعه ابزار رونیکس از کیفیت بالایی برخوردار هستند. همچنین با استفاده از استانداردهای بین المللی تولید و عرضه می شوند.

فرز انگشتی رونیکس 3402، 3303، 3302، 3401 و 3301 از برترین فرزهای انگشتی هستند که توسط شرکت رونیکس به بازار ارائه شده است.

فرز انگشتی رونیکس
فرز انگشتی رونیکس

بیشتر بخوانید: معرفی برند رونیکس


فرز انگشتی توسن

توسن از دیگر برندهای معتبری است که نام آن در لیست بهترین برند فرز انگشتی قرار گرفته است. این شرکت فعایت خود را از سال 1382 آغاز نمود. توسن علاوه بر تولید انواع ابزار برقی، به تولید ابزارآلات دستی نیز پرداخته است. ابزارآلات توسن کیفیت مطلوبی دارند و باتوجه به استانداردهای روز جهان به کاربران ارائه می شوند.

فرز انگشتی توسن مدل 3313gdl ،3314gd و مدل های دیگر از محبوب ترین فرزهایی هستند که توسط این برند به بازار ارائه شده است.

فرز انگشتی ماکیتا

از بهترین مارک فرز انگشتی می توان به ماکیتا اشاره کرد. ماکیتا یک برند ژاپنی است که توسط ماسابورو ماکیتا تأسیس شد. این برند ابتدا در سال 1915 فعالیت خود را آغاز نمود. همچنین باید بدانید که این شرکت تولیدات خود را از سال 1938 آغاز کرد. این شرکت به دلیل درخواستت های بالای مشتریان، محصولات جدیدتری را به بازار ارائه نمود و توسعه یافت.

ابزار ماکیتا از کیفیت بالایی برخوردار هستند. همچنین تنوع محصولات این برند موجب محبوبیت این کمپانی در میان مصرف کنندگان شده است. فرز انگشتی ماکیتا مدل gd0600 ،gd0800c ،mgd100 و 906 از پر مصرف ترین فرز انگشتی های ارائه شده توسط این برند هستند.


بیشتر بخوانید: فرز انگشتی چیست و چه کاربردی دارد؟


فرز انگشتی سیلور

سیلور یک برند ایرانی است که در زمینه تولید و واردات ابزار فعالیت می کند. این برند با بیش از 30 سال سابقه فعالیت توانسته است محبوبیت خود را میان مصرف کنندگان افزایش دهد. GTP01A15 از بهترین مدل فرز انگشتی سیلور به شمار می آید. فرز انگشتی سیلور مدل GTP01A13 ،GT-DG180 ،GT-set100 ،gtp01a22 و gtp01a23 از پرطرفدارترین فرزهای انگشتی تولیدشده توسط این برند به شمار می آیند.

فرز انگشتی سیلور
فرز انگشتی سیلور

فرز انگشتی باس

از دیگر شرکت هایی که نام آن در لیست بهترین مارک فرز انگشتی قرار می گیرد، باس است. کمپانی Boss یکی از بهترین عرضه کننده های ابزارآلات خانگی و نیمه صنعتی است. ابزارآلات باس ساخت کشور چین هستند و کیفیت مطلوبی دارند. فرز انگشتی باس مدل bs-325 ،bs 311 ،bs 211 ،ag-366pcs pro و مدل های دیگر از برترین فرزهای انگشتی این شرکت به شمار می آیند. اگر قصد تهیه فرز انگشتی برای حکاکی را دارید، می توانید محصول مورد نظر را از برند باس خریداری نمایید.


بیشتر بخوانید: راهنمای خرید فرز انگشتی


فرز انگشتی کرون

ابزار کرون در سال 1983 تأسیس شد و یکی از برترین تولیدکنندگان ابزارآلات برقی در کشور چین است. در حال حاضر این برند بیش از 10 کارخانه زیر مجموعه در حوزه ابزار برقی دارد. لازم به ذکر است ابزار این شرکت به بیش از 30 کشور جهان صادر می شود. از بهترین فرزهای تولیدشده توسط این برند می توان از فرز انگشتی کرون مدل ct13307 ،ct13308 ،ct13428 و دیگر مدل ها نام برد.

فرز انگشتی بوش

بوش کمپانی بزرگ دیگری است که نام آن در لیست بهترین مارک فرز انگشتی جای دارد. این کمپانی یکی از معتبرترین برندهای صنعتی جهان است. بوش سابقه زیادی در زمینه تولید تجهیزات گوناگون دارد. این شرکت علاوه بر تولید ابزارآلات، به عرضه انواع وسایل خانگی نیز پرداخته است. این شرکت در تاریخ 15 نوامبر 1886 در شهر اشتوتگارت آلمات تأسیس شد.

فرز  انگشتی بوش گلو بلند یکی از پرطرفدارترین نمونه های این ابزار است. همچنین از برترین مدل این ابزار می توان به 1210 اشاره نمود.

فرز انگشتی بوش
فرز انگشتی بوش

بیشتر بخوانید: تفاوت فرز انگشتی و فرز مینیاتوری


فرز انگشتی دیوالت

دیوالت یک برند آمریکایی است که به تولید انواع ابزارآلات برقی، شارژی و دستی می پردازد. این شرکت در سال 1924 میلادی فعالیت خود را در زمینه تولید ابزار آغاز نمود. محصولات این شرکت قابل استفاده برای انجام فعالیت های ساخت و ساز، نجاری و تولید هستند. ابزار دیوالت بسیار قدرتمند هستند و خریدارن بسیاری طرفدار این کمپانی هستند.

لازم به ذکر است دیوالت از زیر مجموعه های برند بلک اند دکر هستند. فرز انگشتی دیوالت مدل dwe4887n از محبوب ترین فرزهای انگشتی ارائه شده توسط این برند است. اگر قصد تهیه فرز انگشتی آمریکایی را دارید، پیشنهاد ما به شما انتخاب از برند دیوالت است.

فرز انگشتی درمل

درمل یکی دیگر از تولیدکنندگان بهترین مارک فرز انگشتی در جهان محسوب می شود. این کمپانی آمریکایی در سال 1932 تأسیس شد و حدود 85 سال در زمینه ابزارآلات چرخشی سابقه دارد. گفتنی است که برند بوش در سال 1993 این شرکت را خریداری کرد. امروزه این برند بخشی از شرکت ابزار سازی بوش به شمار می آید.

فرز انگشتی درمل 4000 و 3000 یکی از محبوب ترین نمونه های این فرز است.

فرز انگشتی محک

محک زیر مجموعه شرکت البرز ابزار است و محصولات این شرکت طرفدارن خاص خود را دارد. محک به تولید انواع ابزار باغبانی و نجاری با طراحی های خاص و متنوع می پردازد. ابزارآلات برند محک از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار هستند. فرز انگشتی محک مدل dg-251 ،mdg-170 kit و dg-130s از محبوب ترین فرزهای انگشتی تولیدشده توسط این شرکت هستند.

بهترین مارک فرز انگشتی
بهترین مارک فرز انگشتی

بیشتر بخوانید: فرز مینیاتوری چیست و چه کاربردی دارد؟


امیدواریم که مقاله بهترین مارک فرز انگشتی برای شما مفید واقع شده باشد. در این مقاله از مجله راندنو به معرفی بهترین برندهای فرز انگشتی پرداخته شده است. جهت تهیه فرز انگشتی پرقدرت و اطلاع از قیمت این محصول می توانید با مراجعه به سایت راندنو لیست فروشندگان انواع فرز را مشاهده نمایید.

همچنین خوشحال می شویم نظرات خود را در قسمت دیدگاه این مقاله برای ما به اشتراک بگذارید. تیم فنی راندنو آماده پاسخگویی و راهنمایی شما کاربران عزیز درخصوص هرگونه سؤالات رایج در زمینه ابزار و یراق است.