بهترین برند ابزار برقی

بهترین برند ابزار برقی

بهترین برند ابزار برقی شرکت هایی هستند که به تولید ابزارآلات باکیفیت می پردازند. ابزار برقی مجموعه وسایلی هستند که انرژی مورد نیاز خود را از طریق برق شهری تأمین می کنند. با استفاده از انواع این ابزارآلات می توان فعالیت های صنعتی و نیمه صنعتی را انجام داد. انواع ابزار برقی باتوجه به نوع کاربردهایی که دارند، در گستره متنوعی قرار گرفته اند.

خرید انواع ابزار برقی
خرید انواع ابزار برقی

جهت خرید انواع ابزارآلات برقی باید به نوع فعالیت مورد نظر خود توجه داشته باشید. سپس می توانید ابزار مورد نظر را مطابق با نوع کاربری انتخاب نمایید. جهت تهیه ابزارآلات برقی مناسب و کسب اطلاعات بیشتر، می توانید به سایت راندنو مراجعه نمایید. راندنو امکان مشاهده لیست قیمت  ابزارآلات برقی را برای کاربران فراهم می کند.

اگر بخواهیم به مبحث مقایسه ابزار برقی بپردازیم، باید بگوییم هر یک از انواع این تجهیزات برای انجام فعالیت های خاصی تولید شده اند. اره برقی، دریل، دستگاه پولیش، دمنده و مکنده، دستگاه جوش و دیگر تجهیزات، از مجموعه ابزارآلات برقی به شمار می آیند. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین مارک ابزار آلات در ایران و جهان بپردازیم. پس تا انتهای مطلب بهترین برند ابزار برقی با ما همراه باشید.

آنچه در ادامه می خوانیم:

ابزار برقی رونیکس

رونیکس یکی از محبوب ترین تولیدکنندگان پیشرو در حوزه ابزار است. این برند در سال 1379 توسط محمدرضا رامخو تأسیس شد. محصولات این کمپانی از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و مطابق با استانداردهای روز جهان تهیه و تولید می شوند. در حال حاضر این برند بیش از 500 تولیدکننده در 11 کشور مختلف جهان دارد. همچنین نظارت فنی و کنترل تجهیزات خود را با همکاری کارشناسان انجام می دهد.

ابزار برقی رونیکس
ابزار برقی رونیکس

بیشتر بخوانید: معرفی برند رونیکس


میلواکی

میلواکی از برندهایی است که نام آن در لیست بهترین برند ابزار برقی قرار گرفته است. این شرکت در سال 1924 توسط EF Siebert تأسیس شد. این شرکت از سال 1924 تاکنون، شامل تغییراتی در مالکیت شده است. ابزار این برند نسبت به کیفیت بالایی که دارند،، از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار هستند. لازم به ذکر است تجهیزات کمپانی میلواکی دوام بالایی دارند و مناسب برای استفاده در شرایط سخت هستند.

ابزار برقی توسن

شرکت توسن در سال 1382 جهت تولید ابزارهای برقی و دستی تأسیس شد. برند توسن در طی سال های فعالیت خود درصدد تولید محصولات باکیفیت که از استانداردهای لازم نیز برخوردار هستند، برآمده است. توسن از دیگر تولیدکنندگانی است که نام آن در لیست بهترین برند ابزار برقی در ایران قرار می گیرد.

لازم است بدانید که انواع ابزار دستی این برند در کشور تایوان تولید می شوند. همچنین انواع ابزار برقی این کمپانی در کشور چین تولید و مونتاژ میی شوند. ابزارآلات توسن از کیفیت بالا و هزینه کاملاٌ به صرفه ای برخوردار هستند.


بیشتر بخوانید: معرفی برند توسن


ابزارآلات برقی دیوالت

دیوالت یک برند نام آشنای آمریکایی است که در سال 1960 توسط کمپانی بلک اند دکر خریداری شد. این شرکت نیز جزو بهترین تولیدکنندگانی است که نام آن در لیست بهترین برند ابزار برقی قرار گرفته است. لازم است بدانید این کمپانی در سال 1922 توسط Raymond Dewalt تأسیس شد. هم اکنون این شرکت به یکی از برترین برندهای مطرح جهان تبدیل شده است.

این شرکت انواع دریل، فرز، اره و دیگر لوازم برقی را به بازار ارائه کرده است.

ابزارآلات برقی دیوالت
ابزارآلات برقی دیوالت

ابزار برقی کرون

ابزار کرون در سال 1983 در چین تأسیس شد و در حال حاضر از بیش از 10 کارخانه زیر  مجموعه برخوردار است. این کمپانی با برخورداری از بیش از 2300 پرسنل توانسته است به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ابزارآلات برقی در کشور چین بشود. ابزارهای برقی تولید شده این برند از کیفیت مطلوب و استاندارهای لازم برخوردار هستند.

اگر به دنبال بهترین برند ابزار برقی چینی هستید، پیشنهاد ما به شما انتخاب از کمپانی کرون است. ابزارآلات این برند از  کیفیت بالایی برخوردار هستند و مطابق با استانداردهای جهان ارائه می شوند.


بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ابزار برقی


ابزارآلات برقی ادون

ادون از دیگر تأمین کنندگان و تولیدکنندگانی است که نام آن در لیست بهترین برند ابزار برقی قرار گرفته  است. نظرات درباره ابزار ادون به گونه ای است که متوجه خواهید شد یکی از محبوب ترین مارک های ابزارآلات در جهان است. محصولات این برند چینی در کنار تنوع بالا، کیفیت بسیار مطلوبی دارند. مجموعه ابزار این شرکت شامل پروفیل بر، دریل، دستگاه جوش، فرز و دیگر وسایل برقی می شود.

جهت خرید ابزارآلات برقی ادون و مشخصات فنی کالای مورد نظر، می توانید به سایت راندنو مراجعه نمایید. راندنو امکان تهیه مجموعه ابزار برقی از فروشندگان و نمایندگان برندهای معتبر را بدون هیچگونه واسطه ای برای خریداران فراهم می کند.

آروا

آروا یک برند مطرح و محبوب ایرانی ابزار است که از سال 1377 فعالیت خود را با فروش وسایل جانبی ابزار آغاز نمود. این شرکت توانسته است در تمامی 31  استان کشور، نمایندگی فروش داشته باشد. آروا توانسته است جایگاه ویژه ای از بازار ابزار در ایران را به خود اختصاص دهد. لازم به ذکر است نام این شرکت نیز در لیست بهترین برند ابزار دستی نیز قرار گرفته است.

بهترین برند ابزار برقی
بهترین برند ابزار برقی

ابزار برقی ماکیتا

ماکیتا از دیگر برندهای پرطرفدار انواع ابزار در جهان است که نام آن در لیست بهترین برند ابزار برقی جایی گرفته است. این شرکت در سال 1915 به عنوان یک مجموعه تولیدکننده در حوزه ابزار صنعتی فعالیت خود را آغاز نمود. ماکیتا یکی از پرفروش ترین کمپانی های ابزار در سراسر جهان است. این برند در 74 کشور جهان مانند برزیل،  کانادا، مکزیک، چین، آلمان و دیگر کشورها کارخانه های متعددی دارد.

درنتیجه اگر به دنبال برند ابزار ژاپنی هستید، می توانید ابزار برقی مورد نظر خود را از برند ماکیتا انتخاب نمایید.


بیشتر بخوانید: دریل ماکیتا یا دریل رونیکس


ابزارآلات برقی هیوندای

هیوندای یکی از کمپانی های مطرح جهان است و نام آن در لیست بهترین برند ابزار برقی دنیا قرار گرفته است. هیوندای یک برند معتبر ابزارآلات است که در سال 1947 توسط چانگ جو یونگ تأسیس شد. ابزار هیوندای از کیفیت بالایی برخوردار هستند و براساس استانداردهای بین المللی تولید می شوند. همچنین تمامی محصولات این برند براساس تکنولوژی روز جهان تولید می شوند. این کمپانی به تولید ابزارآلات بادی و برقی نیز می پردازد.

گستره نمایندگی های فروش و تنوع محصولات این برند، بسیار وسیع است. این کمپانی با به کارگیری از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز جهان، توانسته است ابزارآلات کارآمد را به بازار ارائه کند.

ابزار برقی بوش

بوش یک برند ابزار برقی آلمانی است که نام آن در لیست بهترین برند ابزار برقی قرار می گیرد. این برند یکی از بزرگترین تأمین کننده های ابزارآلات خودکار و صنعتی در جهان است. لازم است بدانید که این شرکت در ابتدای فعالیت خود، تولیدکننده محصولات خانگی بوده است. پس از گذشت سال ها با ارائه ابزار باکیفیت توانست جایگاه ویژه ای در بازار ابزارآلات به دست آورد.

ابزار برقی بوش
ابزار برقی بوش

بیشتر بخوانید: معرفی برند بوش Bosch


ابزارآلات برقی محک

اگر به دنبال بهترین برند وسایل برقی ایرانی هستید، می توانید به سراغ ابزار محک بروید. برند محک زیر مجموعه ای از شرکت البرز ابزار است که در سال 1361 فعالیت خود را در شهر صنعتی البرز آغاز نمود. در حال حاضر این  شرکت تولیدکننده انواع ابزار شارژی، برقی و دستی در ایران است.

لازم به ذکر است محک با شرکت های هانینگ آلمان و هوپ الکتریک تایوان، همکاری هایی در زمینه عرضه ابزارآلات برقی داشته است.

همچنین ابزار برقی آینهل، دی سی ای، متابو، آاگ، اینکو و بسیاری از نام ها دیگر، از شرکت هایی هستند که در لیست بهترین برند ابزار آلات برقی قرار دارند.

جمع بندی

امیدواریم که مقاله بهترین برند ابزار برقی برای شما مفید واقع شده باشد. در این مقاله به برسی بهترین برندهای تولیدکننده انواع ابزار برقی پرداخته شد. از بهترین مارک های ابزار برقی ایرانی می توان از رونیکس، توسن، آروا، محک و غیره نام برد. همچنین ماکیتا، بوش، هیوندای، دیوالت، ادون، کرون، میلواکی از بهترین تولیدکنندگانی هستند که در کشورهای دیگر فعالیت می کنند و محصولات باکیفیتی به بازار ابزارآلات ارائه می  دهند.

به طور کلی با توجه به میزان بودجه خود می توانید ابزار برقی مورد نظر را از بهترین برند وسایل برقی انتخاب نمایید. جهت خرید انواع ابزارآلات برقی و اطلاع از قیمت انواع ابزار برقی می توانید با مراجعه به سایت راندنو لیست فروشندگان ابزار مورد نیاز را مشاهده نمایید. راندنو امکان مشاهده لیست قیمت ابزارآلات برقی و برقراری ارتباط بی واسطه با فروشندگان وسایل برقی را برای شما فراهم نموده است.

در نهایت خوشحال می شویم که نظرات خود را در قسمت دیدگاه این مقاله برای ما به اشتراک بگذارید. تیم فنی راندنو آماده پاسخگویی و راهنمایی شما کاربران عزیز درخصوص هرگونه سؤالات رایج در زمینه ابزار و یراق آلات است.