بهترین برند دریل مگنتی

بهترین برند دریل مگنتی

بهترین برند دریل مگنتی به شما کمک می کند محبوب ترین نوع این ابزار را خریداری نمایید. دریل مگنتی یکی از انواع دریل ها است که جهت سوراخکاری و دریل کاری قطعات فلزی و فولادی استفاده می شود. این ابزار از پایه مغناطیسی برخوردار است. این پایه ها حین انجام کار به قطعه مورد نظر متصل می شود و عملیات سوراخکاری انجام می شود.

خرید انواع دریل مگنتی
خرید انواع دریل مگنتی

جهت اطلاع از قیمت دریل مگنتی با مراجعه به سایت راندنو می توانید لیست فروشندگان ابزار مورد نظر را مشاهده نمایید. همچنین اگر قصد فروش دریل مگنت را دارید، می توانید با عضویت در راندنو محصولات خود را به خریداران ارائه دهید. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین مارک های دریل مگنت بپردازیم. پس تا انتهای مطلب بهترین برند دریل مگنتی با ما همراه باشید.

آنچه در ادامه می خوانیم:

دریل مگنتی بوش

بوش یکی از کمپانی هایی است که نام آن در لیست بهترین برند دریل مگنتی قرار می گیرد. برند بوش در سال 1886 توسط روبرت بوش در شهر اشتوتگارت آلمان تأسیس شد. لازم است بدانید که این برند یکی از بزرگترین برندهای تأمین کننده لوازم خانگی در جهان است. محصولات این برند نیز از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار هستند. همچنین دفتر مرکزی این شرکت در شهر گرلینکن مستقر است.

دریل مگنت بوش 32 یکی از محبوب ترین دریل مغناطیسی این برند است. برای تهیه دریل مگنتی ارزان قیمت با مراجعه به سایت راندنو می توانید به صورت مستقیم با فروشندگان این تجهیزات ارتباط برقرار نمایید.

دریل مگنتی بوش
دریل مگنتی بوش

بیشتر بخوانید: دریل مگنتی چیست و چه تفاوتی با دریل برقی دارد؟


دریل مگنت محک

از دیگر برندهایی که به عنوان بهترین برند دریل مگنتی شناخته شده است، محک است. محک زیر مجموعه ای از برند البرز ابزار است. این شرکت در سال 1361 در شهر صنعتی البرز تأسیس شد. جالب است بدانید که اولین محصول این برند نمونه ای از ماشین سنگ سنباده بوده است. به همین دلیل، این ابزار را با تحت عنوان شرکت محک به بازار ارائه نمود.

این برند در ادامه فعالیت های خود، با شرکت های هانینگ آلمان و هوپ الکتریک همکاری داشته است. لازم به ذکر است این شرکت در سال 1379 موفق به اخذ گواهینامه ISO-9002 شد.

دریل مگنتی محک MD-352 یکی از پرطرفدارترین دریل های مگنتی این برند محسوب می شود.


بیشتر بخوانید: معرفی برند رونیکس


دریل مگنت بی دی اس

از دیگر تولیدکننده هایی که به عنوان بهترین برند دریل مگنتی محبوب واقع شده است، BDS است. این برند انواع دریل مگنت آلمانی را به بازار ارائه کرده است. استفاده از این ابزار برای افراد حرفه ای گزینه مناسبی به شمار می آید. دریل های مگنت این برند با بیش از 27 مدل متنوع طراحی و تولید شده اند.

دریل مگنت 825 بی دی اس، دریل مگنت اتوماتیک BDS مدل Auto Mab 350 و دیگر مدل ها از برترین درییل هایی هستند که توسط این برند به بازار عرضه شده اند.

دریل مگنت بی دی اس
دریل مگنت بی دی اس

دریل مگنت رونیکس

رونیکس از دیگر شرکت های تولیدکننده این محصول است که نام آن در لیست بهترین برند دریل مگنتی قرار گرفته است. محصولات این برند از کیفیت بالایی برخوردار هستند. همچنین باتوجه به استانداردهای بین المللی طراحی و تولید می شوند. این برند در سال 1379 توسط محمدرضا رامخو تأسیس شد. ابزارآلات این برند به دلیل برخورداری از تنوع بالا، مورد محبوبیت کاربران قرار گرفته است.

دریل مگنتی متابو

متابو از شرکت های دیگری است که نام آن در لیست بهترین برند دریل مگنتی قرار گرفته است. این برند یکی از قدیمی ترین و پرقدرت ترین تولیدکنندگان ابزارآلات است. این مجموعه در ابتدا سال 1923 در آلمان تأسیس شد. ابزارآلات این برند باتوجه به کیفیت مطلوبی که دارند، از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار هستند.

در حال حاضر کشورهای بزرگی همچون آمریکا، فرانسه، آلمان، چین و دیگر برندها از ابزارآلات این برند استفاده می کنند.

دریل و پایه مگنت شارژی متابو مدل MAG 28 LTX 32 یکی از برترین دریل های این شرکت به شمار می آیند.

دریل مگنتی متابو
دریل مگنتی متابو

بیشتر بخوانید: روش کار با دریل مگنت


دریل مگنتی AEG

آاگ از دیگر برندهایی است که به عنوان بهترین برند دریل مگنتی شناخته شده است. این برند یکی از بزرگترین تأمین کننده های ابزارآلات الکتریکی در جهان است. این کمپانی در سال 1883 توسط امیل راتناو در شهر برلین کشور آلمان تأسیس شد. ابزارآلات این برند از کیفیت بالایی برخوردار هستند و مطابق با سلیقه مصرف کنندگان ارائه می شوند.

دریل مگنتی آاگ مدل DDH 32 RP و دریل 32 آاگ 4 سرعته 1050 وات مدل B4-1050 از بهترین دریل هایی هستند که توسط این شرکت به بازار عرضه شده اند. جهت تهیه دریل مگنتی کوچک نیز می توانید محصول مورد نظر خود را از این شرکت انتخاب نمایید.

دریل مگنتی دیوالت

دیوالت از دیگر برندهای محبوبی است که توسط Raymond E. Dewalt در سال 1923 بنیانگذاری شد. امروزه این برند به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ابزار برقی و شارژی در جهان شناخته شده است. سپس در سال 2004 کمپانی بلک اند دکر این برند را خریداری نمود و با شرکت خود ادقام کرد. ابزارآلات دیوالت مصرف کنندگان خاص خود را دارد.

دریل مگنتی دیوالت مدل DWE1622K یکی از محبوب ترین دریل های مگنت این کمپانی به شمار می آید.

بهترین برند دریل مگنتی
بهترین برند دریل مگنتی

امیدواریم که مقاله بهترین برند دریل مگنتی برای شما مفید واقع شده باشد. در این مقاله از مجله راندنو به معرفی بهترین مارک دریل مگنت پرداخته شد. جهت خرید دریل مگنتی می توانید با مراجعه به سایت راندنو لیست فروشندگان ابزار مورد نظر را مشاهده نمایید. راندنو امکان مشاهده لیست قیمت انواع دریل و برقراری ارتباط بی واسطه با فروشندگان این محصولات را برای شما فراهم نموده است.

همچنین خوشحال می شویم نظرات خود را در قسمت دیدگاه این مقاله برای ما به اشتراک بگذارید. تیم فنی راندنو آماده پاسخگویی و راهنمایی شما کاربران عزیز درخصوص هرگونه سؤالات رایج در زمینه ابزار ایمنی است.