بهترین برند دریل ستونی یا دریل ایستاده

بهترین برند دریل ستونی یا دریل ایستاده

بهترین برند دریل ستونی شرکت هایی هستند که ابزارآلات باکیفیتی را ارائه کنند. دریل ستونی یکی از انواع دریل های صنعتی است. از این وسیله به منظورسوراخ کاری متریال های مختلف استفاده می شود. به طور کلی کاربرد این دریل به فعالیت های نخصصی مربوط می شود. انجام کار بر روی قطعات مختلف چوبی، پلاستیکی و فلزی از عمده کاربردهای این محصول به شمار می آید.

این ابزار مانند نمونه های معمولی، قابلیت کار با انواع مته را دارند. لازم است بدانید کهابعاد دریل ایستاده بزرگ است و قدرت بالایی دارد. سوراخکاری های دقیق و ظریف، از اصلی ترین ویژگی های این محصول به شمار می آید. در این مقاله لیستی از بهترین مارک دریل ستونی را برای شما آماده نموده ایم. پس تا انتهای مطلب بهترین برند دریل ستونی با ما همراه باشید.

آنچه در ادامه می خوانیم:

دریل ستونی رونیکس

در ابتدای بخش بهترین برند دریل ستونی به معرفی برند رونیکس می پردازیم. رونیکس یکی از محبوب ترین تولیدکنندگان انواع ابزارآلات در جهان است. شرکت رونیکس در سال 1379 توسط محمدرضا رامخو تأسیس شد. ابزارآلات این مجموعه با استفاده از فناوری های روز جهان تولید می شوند. ابزارآلات رونیکس از کیفیت بالایی برخوردار هستند و گستره تنوع وسیعی دارند.

لازم به ذکر است که تمامی محصولات این شرکت مطابق با استانداردهای بین المللی ساخته می شوند. دریل ستونی رونیکس 2604 و دریل ستونی رونیکس مدل 2603 از محبوب ترین دریل ایستاده رونیکس هستند. لازم به ذکر است در راندنو می توانید لیست قیمت دریل ستونی رونیکس را مشاهده نمایید.

دریل ستونی رونیکس
دریل ستونی رونیکس

بیشتر بخوانید: دریل ماکیتا یا دریل رونیکس


دریل ستونی محک

محک از دیگر برندهایی است که نام آن در لیست بهترین برند دریل ستونی قرار می گیرد. در ابتدا لازم است بدانید این شرکت زیر مجموعه برند البرز ابزار است. این شرکت فعالیت خود را از سال 1361 در زمینه تولید ماشین های سنگ سنباده آغاز نمود. سرانجام در سال 1378 در چرخه تولید ابزارآلات خود از استاندارد ISO 9000 استفاده نمود.

لازم به ذکر است ابزارآلات این برند از گواهینامه ISO 9002 برخوردار هستند. تاکنون محک توانسته است گستره فعالیت خود را به کشورهایی همچون چین و هنگ کنک توسعه دهد. در لیست زیر به تعدادی از برترین دریل ایستاده محک اشاره شده است:

  • دریل ستونی محک 20
  • دریل ستونی محک 16
  • دریل ستونی محک مدل sp5213a
  • دریل ستونی محک 13 و دیگر مدل ها

بیشتر بخوانید: دریل ستونی چیست و چه کاربردی دارد؟


دریل ایستاده پیشرو

یکی دیگر از شرکت هایی که نام آن در لیست بهترین برند دریل ستونی قرار گرفته است، برند پیشرو است. این تولیدی از سال 1398 فعالیت خود را در شهر ارومیه، در زمینه فروش ابزارآلات آغاز نمود. این برند با سابقه فعالیت اندکی که دارد، توانسته است تا حدودی جایگاه خود را در بازار ابزارآلات تثبیت نماید.

لازم به ذکر است این شرکت توانسته است با برندهای بوش، رونیکس، ایران پتک، هیوندای و دیگر موارد، همکاری داشته باشد. در ادامه لیستی از پرطرفدارترین انواع دریل استاده محک را برای شما آماده کرده ایم:

  • دریل ستونی پیشرو m25
  • دریل ستونی پیشرو m32
  • دریل ستونی پیشرو قلاویز زن
  • دریل ستونی پیشرو 16
دریل ایستاده پیشرو
دریل ایستاده پیشرو

بیشتر بخوانید: آموزش کار با دریل ستونی


دریل ستونی nova

نووا از دیگر برندهای محبوب ارائه دهنده مجموعه ابزار در ایران است که نام آن در لیست بهترین برند دریل ستونی قرار می گیرد. این برند ابزار از سال 1387 فعالیت خود را آغاز نمود و امروزه به یکی از برندهای نام آشنای انواع ابزارآلات در ایران تبدیل شده است. اگر قصد تهیه دریل ستونی ایرانی را دارید، پیشنهاد ما انتخاب از برند نووا است. در ادامه از محبوب ترین دریل ایستاده نووا نام برده شده است:

  • دریل ستونی نووا مدل NTD13-350
  • NTD16-550
  • دریل Nova مدل 5013 و دیگر مدل ها

دریل ستونی ماکیتا

در انتهای بخش مقاله بهترین برند دریل ستونی به آشنایی با شرکت ابزار ماکیتا می پردازیم. ابزار این برند ساخت کشور چین هستند و در میان مصرف کنندگان محبوب واقع شده اند. این شرکت در سال 1915 توسط ماسابورو ماکیتا تأسیس شد. ابزار ماکیتا از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار هستند و بادوام تولید می شوند. این تولیدی با تکیه بر تکنولوژی های روز جهان، ابزارآلاتی را عرضه می کنند که متناسب با نیاز مشتریان باشد.

دریل ستونی ماکیتا مدل tb131 و مینی دریل ستونی ماکیتا از پرطرفدارترین دریل های ایستاده ماکیتا به شمار می آیند.

بهترین برند دریل ستونی
بهترین برند دریل ستونی

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید بهترین دریل ستونی


جمع بندی

امیدواریم که مقاله بهترین برند دریل ستونی برای شما مفید واقع شده باشد. در این مقاله از مجله راندنو به معرفی بهترین برندهای دریل ستونی پرداخته شده است. جهت اطلاع از قیمت دریل رومیزی می توانید با مراجعه به سایت راندنو لیست فروشندگان این محصول را مشاهده نمایید. راندنو بستری را برای فروشندگان و تولیدکنندگان انواع ابزارآلات فراهم کرده است تا بدون هیچ واسطه ای کالاهای خود را به فروش برسانند. شما کاربران گرامی نیز می توانید برای خرید دریل در انواع مختلف، به صورت مستقیم با فروشندگان و تأمین کنندگان این ابزارآلات در ارتباط باشید.

همچنین خوشحال می شویم نظرات خود را در قسمت دیدگاه این مقاله برای ما به اشتراک بگذارید. تیم فنی راندنو آماده پاسخگویی و راهنمایی شما کاربران عزیز درخصوص هرگونه سؤالات رایج در زمینه ابزار و یراق است.