بهترین مارک فرز آهنگری

بهترین مارک فرز آهنگری

بهترین مارک فرز آهنگری به شما کمک می کند بتوانید بهترین نوع این ابزار را خریداری نمایید. فرز آهنگری نوعی از انواع دستگاه فرز است که جهت برش متریال های فلزی مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این ابزار در صنایع مختلف، کاربردهای به سزایی دارد. لازم به ذکر است از این ابزار علاوه بر پرداخت قطعات فلزی، برای متریال های سنگی نیز می توان استفاده نمود.

خرید انواع فرز آهنگری
خرید انواع فرز آهنگری

موتور موجود در این ابزار، با اتصال به دیسک فرز یا صفحه برش، آماده انجام کار می شود. سنباده کاری، تراش کاری و پولیش قطعات فلزی از رایج ترین کاربردهای این ابزار به شمار می آید. انواع فرز آهنگری باتوجه به منبع تغذیه، به سه دسته فرز آهنگری برقی، شارژی و بادی تقسیم می شوند. تولیدکنندگان بسیاری در حال تولید و عرضه انواع فرز در جهان هستند.

در این مقاله لیستی از بهترین برند فرز آهنگری برای شما آماده نموده ایم تا خرید خود را به بهترین صورت ممکن انجام دهید. اگر قصد خرید فرز آهنگری را دارید، با مراجعه به سایت راندنو می توانی لیست فروشندگان ابزار مورد نظر را مشاهده نمایید. در ادامه این مقاله به معرفی بهترین تولیدکننده های فرز آهنگری می پردازیم. پس تا انتهای مطلب بهترین مارک فرز آهنگری با ما همراه باشید.

آنچه در ادامه می خوانیم:

فرز آهنگری رونیکس

در ابتدای مطلب بهترین مارک فرز آهنگری به معرفی شرکت رونیکس می پردازیم. رونیکس یکی از برترین برندهای تولیدکننده انواع ابزارآلات در جهان است. این کمپانی فعالیت خود را از سال 1379 در زمینه تولید ابزارآلات صنعتی آغاز نمود. ابزار رونیکس از کیفیت بالایی برخوردار هستند و مطابق با استانداردهای بن المللی تولید و عرضه می شوند.

هم اکنون رونیکس برندی پیشرو است که توانسته است رضایت مشتریان بسیاری را به خود جلب نماید. فرز آهنگری رونیکس مدل 3231، 3210، 3211، 3241 و 3220 از بهترین فرزهای آهنگری هستند که توسط رونیکس به بازار ارائه شده است. لازم به ذکر است در راندنو می توانید استعلام قیمت فرز آهنگری را از فروشندگان این ابزار دریافت نمایید.

فرز آهنگری رونیکس
فرز آهنگری رونیکس

بیشتر بخوانید: معرفی برند رونیکس


فرز آهنگری متابو

متابو برند دیگری است که نام آن در لیست بهترین مارک فرز آهنگری قرار گرفته است. این شرکت در سال 1923 در کشور آلمان فعالیت خود را آغاز نمود. ابزارآلات این برند از شهرت جهانی برخوردار هستند. همچنین ابزارآلات متابو (Metabo) در تمامی کشورهای جهان، محبوب واقع شده اند. در حال حاضر این برند از 25 شعبه زیر شاخه در سراسر جهان برخوردار است.

فرز آهنگری متابو مدل w26-180 mvt از محبوب ترین فرز های آهنگری تولیدشده توسط این برند است. همچنین فرز آهنگری متابو 2600 وات و 2200 وات طرفداران بسیاری را به خود جذب نموده است.

فرز آهنگری توسن

یکی دیگر از شرکت های محبوبی که نام آن در لیست بهترین مارک فرز آهنگری قرار گرفته است، توسن است. توسن یک برند نام آشنای ایرانی است که از سال 1382 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع ابزار برقی آغاز نمود. ابزار توسن از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و منطبق با استاداردهای بین المللی به مشتریان عرضه می شوند.

فرز آهنگری توسن مدل 3061a و 3820a از بهترین فرزها از نوع آهنگری هستند که این شرکت تولید کرده است. از دیگر انواع دستگاه فرز آهنگری این برند می توان از مدل های 3386a ،3119a و 3384a نام برد.

فرز آهنگری توسن
فرز آهنگری توسن

بیشتر بخوانید: فرز آهنگری چیست و چه کاربردهایی دارد؟


فرز آهنگری محک

از دیگر تولیدکنندگان محبوب ابزارآلات که نام آن در لیست بهترین مارک فرز آهنگری قرار گرفته است، محک است. در ابتدا لازم است بدانید شرکت محک زیر مجموعه برند البرز ابزار است. این برند در سال 1361 در شهر صنعتی البرز تأسیس شد. این شرکت در سال 1379 موفق به اخذ گواهینامه ISO-9002 شد. در حال حاضر این شرکت با 30 سال سابقه توانسته است جایگاه ویژه ای در بازار ابزار به دست آورد.

فرز آهنگری 180 میلی متر 2350 وات صنعتی محک مدل AG-180/2350 یکی از پرمصرف ترین انواع این دستگاه است که محک به بازار ارائه کرده است.

فرز آهنگری بوش

در این بخش از  مطلب بهترین مارک فرز آهنگری به معرفی کمپانی بوش (Bosch) می پردازیم. ابتدا لازم است بدانید که این شرکت یکی از محبوب ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در جهان است. این شرکت در سال 1886 در شهر اشتوتگارت آلمان توسط رابرت بوش تأسیس شد. این برند در قرن بیستم توانست محصولات خود را جهانی کند.

لازم به ذکر است یکی از دلایلی که باعث محبوبیت این برند در میان کاربران شده است، ایجاد رکوردهایی در مصرف انرژی است. فرز آهنگری بوش مدل gws26-180h ،gws 20-180 h و gws24-180h از بهترین فرز آهنگری عرضه شده توسط برند بوش است.

فرز آهنگری بوش
فرز آهنگری بوش

بیشتر بخوانید: ابزار آهنگری کدامند و چه کاربردی دارند؟


فرز آهنگری آاگ

آاگ کمپانی دیگری است که یکی از تولیدکنندگان بهترین مارک فرز آهنگری در جهان است. AEG یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده ابزار برقی در جهان است. این شرکت در سال 1883 توسط امیل راتناو بنیان گذاری شد. همچنین لازم به ذکر است این برند در ابتدای تأسیس، به تولید انواع تجهیزات برقی پرداخته بود. پس از آن ارائه انواع ابزارآلات برقی از اصلی ترین تولیدات این برند به شمار می آید.

فرز آهنگری آاگ مدل ws 24-180 v از محبوب ترین فرزهایی است که این کمپانی به بازار عرضه کرده است.

فرز آهنگری آروا

آروا برند دیگری است که نام آن در لیست بهترین مارک فرز آهنگری قرار می گیرد. افراد بنیان گذار این شرکت از سال 1377 فعالیت خود را در مغازه ابزار فروشی آغاز کردند. پس از مدتی تصمیم به عمده فروشی ابزارآلات گرفتند. سرانجام در سال 1388 همکاری خود را با کشورهای مانند تایوان، ژاپن، چین و کره ادامه دادند. سپس به این نتیجه رسیدند که می توانند برند اختصاصی ابزارآلات خود را ایجاد کنند.

آروا یکی از نام آورترین شرکت های تولیدکننده ابزارآلات در ایرلان است. این برند در حال حاضر محصولات خود را به بسیاری از کشورها صادر می کند. فرز آهنگری آروا مدل 5504، 5507، 5502، 5506 و 5501 از برترین مدل فرزهای آهنگری این برند به شمار می آیند.


بیشتر بخوانید: راهنمای خرید فرز آهنگری


امیدواریم که مقاله بهترین مارک فرز آهنگری برای شما مفید واقع شده باشد. در این مقاله به طور کامل به معرفی بهترین مارک های دستگاه فرز آهنگری پرداخته شد. راندنو امکان مشاهده لیست قیمت فرز آهنگری و برقراری ارتباط بی واسطه با فروشندگان این محصول را برای شما فراهم نموده است.

در نهایت خوشحال می شویم که نظرات خود را در قسمت دیدگاه این مقاله برای ما به اشتراک بگذارید. تیم فنی راندنو آماده پاسخگویی و راهنمایی شما کاربران عزیز درخصوص هرگونه سؤالات رایج در زمینه ابزار و یراق آلات است.

بهترین مارک فرز آهنگری
بهترین مارک فرز آهنگری