معرفی بهترین برند دستگاه جوش اینورتر موجود در بازار

بهترین برند دستگاه جوش اینورتر موجود در بازار

بهترین برند دستگاه جوش در میان تنوع زیاد دستگاه جوش‌های موجود در بازار، از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرد. دستگاه جوش دستگاهی است که وظیفه اتصال دو فلز از طریق جریان الکتریکی و قوس الکتریکی را برعهده دارد.

دستگاه جوش در تولید قطعات صنعتی و فلزی، تجهیزات نظامی، تجهیزات نفتی، کشتی سازی و … کاربرد فراوانی دارد.  در این مقاله به معرفی بهترین برند دستگاه جوش اینورتر موجود در بازار می پردازیم.

خرید انواع دستگاه جوش
خرید انواع دستگاه جوش

در صنعت جوشکاری، معمولاً یک الکترود از جنس‌های متفاوت توسط حرارت و قوس الکتریکی ایجادشده توسط دستگاه (با شدت جریان و ولتاژ مناسب)، دو قطعه را به صورت دائمی به هم اتصال می‌دهد. امروزه بسیاری از شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی به تولید این دستگاه می‌پردازند.

در این مقاله سعی بر این داریم تا شما را با بهترین اینورتر و دستگاه جوش‌های ایرانی و خارجی آشنا کنیم. قبل از خرید بهترین برند اینورتر جوش مورد نیاز خود، این مقاله را مطالعه کنید و بهترین مارک دستگاه جوش را انتخاب نمایید.

قبل از کار با دستگاه جوش نیز می‌توانید مقاله آموزش کار با دستگاه جوش را در مجله راندنو مطالعه کنید.

آنچه در ادامه می‌خوانیم:

بهترین برند دستگاه جوش

در ادامه به معرفی بهترین برند دستگاه جوش‌های موجود در بازار می‌پردازیم:

دستگاه جوش ایران ترانس

شرکت صنعتی ایران ترانس با هدف طراحی و ساخت دستگاه جوش و برش در سال 1354 آغاز به فعالیت نمود. شرکت ایران ترانس در سال 1375 با ساخت و تولید دستگاه جوش‌های پیشرفته و همگام با تکنولوژی روز دنیا از جمله دستگاه جوش تیگ، دستگاه جوش CO2 (میگ مگ) و برش پلاسما محدوده فعالیت خود را افزایش داد و توانست با شرکت‌های برتر تولیدکننده دستگاه جوش در ایران و جهان رقابت کند.

دستگاه جوش ایران ترانس 200، 250 و 400 آمپر این ابزار از پرکاربردترین نمونه‌های این محصول به شمار می‌آیند. همچنین دستگاه جوش اینورتر ایران ترانس it250c یکی از محبوب‌ترین انواع این ابزار است که توسط این شرکت به بازار ارائه شده است.

شرکت ایران ترانس یکی از تولیدکنندگان داخلی دستگاه جوش است که این دستگاه را در انواع مختلف زیر تولید می‌کند:

  • دستگاه جوش الکترود
  • CO2 یا میگ مگ
  • برش پلاسما
  • جوش آرگون یا تیگ
  • پیچ جوش
دستگاه جوش ایران ترانس
دستگاه جوش ایران ترانس

بیشتر بخوانید: تفاوت دستگاه جوش ماسفت MOSFET و IGBT چیست و کدام برای شما بهتر است؟


دستگاه جوش رونیکس

نام اینورتر جوش رونیکس در مقابل بهترین برند دستگاه جوش می‌درخشد. یکی دیگر از تولیدکنندگان برتر در این زمینه، شرکت رونیکس است که در طی سالیان اخیر، پیشرفت چشمگیری در حوزه‌های مختلف ابزار داشته است و توانسته با ارائه محصولات باکیفیت و در عین حال مقرون به صرفه، جایگاه خود را در این حوزه تثبیت کند.

شرکت بازرگانی رونیکس بیش از 500 تولیدکننده در 11 کشور جهان دارد و نظارت و کنترل فنی دستگاه‌های خود را توسط متخصصین در داخل و خارج از کشور اعمال می‌کند. تمامی محصولات این شرکت با تکیه بر استانداردهای بین‌المللی و با دقت به اصول ارگونومیکی و فاکتورهای انسانی تولید می‌شوند و دارای گواهینامه ISO 9001-2008 هستند.

همچنین اینورتر جوش رونیکس 4604، 4602 و 4604 از بهترین دستگاه جوش‌های تولید شده توسط این برند به شمار می‌آید.

دستگاه جوش رونیکس
دستگاه جوش رونیکس

بیشتر بخوانید: تفاوت اینورتر با دستگاه جوش


دستگاه جوش صبا الکتریک

صبا الکتریک یکی از تولیدکنندگان قدیمی و داخلی این محصول به شمار می‌رود. این شرکت اولین تولیدکننده محصولات جوش و برش اینورتری در کشور است و محصولات جوش و برش خود را در حوزه‌های زیر به بازار عرضه می‌کند:

  • جوش الکترود
  • میگ مگ با دو نوع تکنولوژی اینورتر و تراسفورمری با شدت جریان بین 250 تا 650 آمپر
  • برش پلاسما همراه با تکنولوژی اینورتر با شدت جریان بین 40 تا 160 آمپر
  • برش ریلی و لوله
  • رکتیفایرهای تکفاز و سه فاز با تکنولوژی اینورتر با شدت جریان بین 160 تا 1250 آمپر
  • زیرپودری
  • رکتیفایر گوجینگ

دستگاه جوش صبا الکتریک 200 و 250 آمپر این برند، از بهترین دستگاه‌های تولید شده توسط این برند به شمار می‌آید.

دستگاه جوش صبا الکتریک
دستگاه جوش صبا الکتریک

بیشتر بخوانید: آموزش نحوه کار با دستگاه جوش یا اینورتر جوشکاری


دستگاه جوش توسن

شرکت توسن فعالیت خود را از سال 1382 آغاز کرد و در طی این سال ها، محصولات خود را مطابق با استانداردهای بین‌المللی و با کیفیت مطلوب تولید کرده است. این برند در حوزه ابزارآلات برقی و دستی، محصولات متنوعی را تولید کرده است.

در میان اسامی بهترین برند دستگاه جوش، توسن نامی آشنا برای علاقه مندان و کاربران این ابزار است. این شرکت در تلاش است تا با به کارگیری یک کادر مجرب و متخصص، رضایت مشتریان خود را جلب نماید و همواره محصولاتی باکیفیت و مطابق با تکنولوژی‌های روز دنیا تولید کند. شعار این شرکت، فکر حرفه‌ای و کار حرفه‌ای است.

برند توسن با توجه به نوع محصول خود، به دو صورت 6 ماهه و یک ساله گارانتی ارائه می‌دهد که در طول این مدت، یک سرویس رایگان دستگاه را نیز شامل می‌شود. دستگاه جوش توسن 200 و 250 آمپر از پرمصرف‌ترین دستگاه‌های ارائه شده توسط این برند به شمار می‌آیند.

دستگاه جوش توسن
دستگاه جوش توسن

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید انواع دستگاه جوش و اینورتر جوشکاری


دستگاه جوش محک

برند محک یکی از زیرمجموعه‌های شرکت البرز ابزار است. شرکت البرز ابزار فعالیت خود را در سال 1361 با تولید سنگ سنباده تحت برند محک آغاز کرد و وارد حوزه ابزارآلات شد.

محصولات این شرکت دارای گواهینامه‌های بین‌المللی ISO-9002 و ISO-9000 هستند. شعبات و نمایندگی‌های متعددی از این شرکت و برند در سراسر کشور و شهرهای مختلف وجود دارد و این برند از خدمات پس از فروش قدرتمندی برخوردار است.

دستگاه جوش محک
دستگاه جوش محک

بیشتر بخوانید: تفاوت جوشکاری آرگون با CO۲


دستگاه جوش هیوندای

شرکت هیوندای یک برند کره‌ای در زمینه تولید خودرو و ابزارهای مختلف است. این شرکت در سال 1947 به منظور انجام کارهای ساختمانی تأسیس شد. زمینه فعالیت این شرکت تنها به خودرو و ابزار محدود نمی‌شود. می‌توان گفت هیوندای بهترین برند دستگاه جوش وارداتی است.

این شرکت در حوزه‌هایی از قبیل صنایع کشتی‌سازی، راه ‌سازی، آسانسور و بالابر، خدمات حمل ‌و نقل، وسایل نقلیه تجاری و قطعات یدکی، محصولات شیمیایی و پتروشیمی، خطوط تولید صنعتی، پروژه های ساخت ‌و ساز، مهندسی دریا و بنادر و ماشین‌آلات صنعتی نیز فعالیت دارد.

برند هیوندای بیش از 120 نمایندگی در تمامی شهرهای کشور دارد و خریداران می‌توانند برای خرید و استفاده از خدمات پس از فروش ابزارآلات هیوندای به آن‌ها مراجعه کنند. هیوندا در این ایران کالاهای خود را 365 روز گارانتی می‌کند و قطعات را در کمتر از 24 ساعت ارسال می‌نماید. دستگاه جوش هیوندا 950 و 250 دو نوع از پرمصرف‌ترین نمونه‌های این دستگاه است.

دستگاه جوش هیوندای
دستگاه جوش هیوندای

بیشتر بخوانید: نکات مهم ایمنی جوشکاری


دستگاه جوش آروا

یکی از تولیدکنندگان داخلی و قدرتمند در حوزه تولید ابزارآلات و دستگاه جوش، شرکت آروا است. این شرکت بیش از 30 سال تجربه در حوزه تحقیقات مربوط به ابزارآلات دارد.

شرکت آروا توانسته است در طی سالیان فعالیت خود در بازار، با ارائه و عرضه محصولات باکیفیت و در عین حال قیمت مقرون به صرفه، جایگاه خود را در بین تولیدکنندگان و همچنین مصرف‌کنندگان دستگاه جوش و ابزارآلات دیگر تثبیت کند. اینورتر جوشکاری آروا مدل 2101، 2170، 2111، 2119، 2113 و 2103 از بهترین دستگاه‌هایی هستند که توسط این برند به بازار عرضه شده است.

دستگاه جوش آروا
دستگاه جوش آروا

بیشتر بخوانید: آشنایی با انواع ابزار جوشکاری


دستگاه جوش ادون

این شرکت از بهترین مارک دستگاه جوش به شمار می‌رود که فعالیت خود را در سال 2001 و در کشور چین آغاز کرده است. این شرکت از تولیدکنندگان ابزارآلات برقی و صنعتی است که در سال های اخیر محصولاتی بسیار باکیفیت و در عین حال مقرون به صرفه و با قیمتی پایین تر از برندهای دیگر به بازار عرضه کرده است. ادون توانسته است طی سالیان فعالیت خود، جایگاه خود را در بازار تثبیت نماید.

اینورتر جوش ادون tb 400 و arc 500s دو مدل از بهترین اینورترهای تولیدشده توسط این برند به شمار می‌آید.

دستگاه جوش ادون
دستگاه جوش ادون

بیشتر بخوانید: تفاوت اینورتر با دستگاه جوش | تفاوت دستگاه جوش قدیمی و دستگاه جوش اینورتر


لیست قیمت دستگاه جوش

کاربران و خریداران می‌توانند برای اطلاع از قیمت بهترین برند دستگاه جوش ایرانی و غیر ایرانی به سایت راندنو مراجعه کنند و قیمت آن را از نمایندگان در شهرهای مختلف دریافت نمایند.

قیمت دستگاه جوش با توجه حداکثر تحمل جریان و قابلیت‌های جانبی از جمله نمایشگر دیجیتال، نوع کابل، انبر جوشکاری و … متفاوت است. از دیگر برندهای دستگاه جوش می‌توان به موارد زیر در بازار اشاره کرد:

  • دستگاه جوش دوو
  • دستگاه  جوش اکتیو
  • دستگاه جوش جوشا
  • دستگاه جوش جاب
  • دستگاه جوش باس
  • دستگاه جوش اینتیمکس
بهترین برند دستگاه جوش
بهترین برند دستگاه جوش

جمع‌بندی

در این مقاله به بررسی بهترین برندهای تولیدکننده انواع اینورتر جوشکاری و دستگاه جوش پرداخته شد. همچنین دانستید که رونیکس، ایران ترانس، آروا، توسن، صبا، جوشا و محک از تولیدکنندگان داخلی این ابزار هستند. هیوندای، بوش، دوو و دیگر تولیدکنندگان، از محبوب‌ترین تولیدکنندگان این ابزار صنعتی به شمار می‌آیند و محصولات باکیفیتی به بازار عرضه می‌کنند.

شما کاربران گرامی با مراجعه به سایت راندنو می‌توانید انواع دستگاه جوش و مشخصات فنی محصول مورد نظر را مشاهده نمایید. همچنین خوشحال می‌شویم که نظرات خود را در قسمت دیدگاه این مقاله برای ما به اشتراک بگذارید. تیم فنی راندنو آماده پاسخگویی و راهنمایی شما کاربران عزیز درخصوص هرگونه سؤالات رایج در زمینه ابزار و یراق است.