بهترین مارک دریل بتن کن

بهترین مارک دریل بتن کن

بهترین مارک دریل بتن کن می تواند شرکت هایی همچون رونیکس، باس، ماکیتا، توسن، آروا و بوش باشد. دریل های بتن از انواع دریل های کاربردی موجود در بازار هستند. این دریل برای تخریب مواد سخت و بتنی مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار عملکرد چکشی دارد و در ساختار آن پیستونبه کار رفته است. برای اطلاعات بیشتر درباره این ابزار می توانید مقاله دریل بتن کن چیست و چه کاربردی دارد؟ را مطالعه نمایید.

شرکت های معتبر و تولیدکنندگان بسیاری به تولید این دریل ها پرداخته اند. در ادامه به معرفی بهترین مارک دریل بتن کن می پردازیم. پس تا انتهای این مقاله از مجله راندنو با ما همراه باشید.

آنچه در ادامه می خوانیم:

دریل بتن کن رونیکس

در اولین بخش بهترین مارک دریل بتن کن به معرفی برند رونیکس می پردازیم. رونیکس یکی از محبوب ترین برندهای تولیدکننده ابزارآلات است. این برند در سال 1379 توسط محمدرضا رامخو تأسیس شد. ابزارآلات رونیکس از کیفیت بالایی برخوردار هستند و براساس استانداردهای بین المللی تولید می شوند. در حال حاضر این برند چند صد زیر مجموعه و نمایندگی در کشورهای مختلف دارد.

در لیست زیر به تعدادی از انواع دریل بتن کن رونیکس پرطرفدار پرداخته شده است:

  • دریل بتن کن رونیکس مدل 2729
  • بتن کن رونیکس مدل 2701
  • بتن کن رونیکس 2750
  • بتن کن رونیکس 2740،
  • بتن کن رونیکس 2707، 2705، 2711، 2736، 2806 و دیگر مدل ها
دریل بتن کن رونیکس
دریل بتن کن رونیکس

بیشتر بخوانید: بهترین دریل رونیکس کدام است؟


دریل بتن کن باس

در این بخش از مقاله بهترین مارک دریل بتن کن به معرفی برند باس می پردازیم. Boss از دیگر برندهای محبوب انواع ابزار خانگی و نیمه صنعتی است. این برند ابزار چینی در میان خریداران محبوبیت زیادی دارد. این کمپانی امروزه به یکی از پرفروش ترین برندهای عرضه کننده ابزارآلات تبدیل شده است. همچنین با ارائه محصولات باکیفیت توانسته است جایگاه خود را در  بازار ابزارآلات برقی نیز تثبیت نماید.

این برند به تولید انواع ابزار برقی مانند دریل، دستگاه جوش، اره برقی، دستگاه پولیش و دیگر وسایل می پردازد. همچنین باس یکی از بهترین تولیدکنندگان انواع ابزار اندازه گیری در جهان است. دریل بتن کن باس مدل bs26sre و 28dfr دو مدل از بهترین دریل های بتن کن این برند هستند.

دریل بتن کن ماکیتا

ماکیتا از دیگر برندهایی است که نام آن در لیست بهترین مارک دریل بتن کن قرار می گیرد. ماکیتا در سال 1915 در شهر آیچی کشور ژاپن بنیانگذاری شد. این شرکت توسط ماسابورو ماکیتا تأسیس شد اما در سال 1945 برای در امان ماندن از بمباران، مجبور به جابه جایی کارخانه خود به شهر سومیوشی شد. این شرکت اولین ابزار براشلس خود را در سال 2004 تولید کرد.

ابزارآلات براشلس این برند با استفاده از فناوری روز جهان ساخته می شوند و موتور به کار رفته در آنهها پیشرفته تر از نمونه های قبلی است. دریل بتن کن ماکیتا 7 کیلویی یکی از کاربردی ترین نمونه های این دریل است که ماکیتا به بازار عرضه کرده است. همچنین از بهترین دریل بتن کن ماکیتا می توان به مدل های hr2470 ،hr2810 ،hr2630x7 ،hr2470f ،ma3009a و hr2475 اشاره نمود.

دریل بتن کن ماکیتا
دریل بتن کن ماکیتا

بیشتر بخوانید: دریل ماکیتا یا دریل رونیکس


دریل بتن کن توسن

توسن برند دیگری است که در این بخش از مطلب بهترین مارک دریل بتن کن به بررسی آن می پردازیم. توسن از برترین برندهای شناخته شده ایرانی است که در سال 1382 تأسیس شد. این برند به تولید انواع ابزارآلات برقی و دستی می پردازد. تجهیزات این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار هستند و قیمت مقرون به صرفه ای دارند.

ابزار توسن در جهت بهبود کیفیت محصولات، توانسته است تجهیزات متنوعی را به بازار عرضه کند. بخش از محصولات این برند تحت عنوان توسن پلاس به فروش می رسند. مجموعه ابزار توسن پلاس بدون هیچگونه نقص در اختیار خریداران قرار می گیرند. لازم به ذکر است توسن گارانتی و خدمات پس از فروش همراه با تجهیزات خود به کاربران ارائه می کند.

از انواع دریل بتن کن توسن می توان از مدل های 8020، 8022h ،8030h و 8065h نام برد.


بیشتر بخوانید: معرفی برند توسن


دریل بتن کن آروا

آروا شرکت تولیدکننده محبوب انواع ابزار در ایران است که نام آن در لیست بهترین برند دریل بتن کن قرار می گیرد. تجهیزات آروا در چند گروه اصلی ابزار برقی، بادی، دستی، موتوری و ایمنی قرار می گیرند. بنیانگذاران آروا با بیش از 30 سال تجربه در زمینه طراحی و تولید ابزارآلات، توانسته اند به یکی از قدرتمندترین تولیدکنندگان انواع ابزار در ایران تبدیل شوند.

همچنین این شرکت اولین کارخانه خود را در سال 1393 تأسیس نمود. ابزار آروا از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و باتوجه به استانداردهای بین المللی طراحی و تولید می شوند. دریل بتن کن آروا مدل 5207، 5205، 5213، 5214، 5270، 5203، 5271، 5206 و 5204 از بهترین دریل ها از نوع بتن کن هستند که آروا به بازار عرضه کرده است.

دریل بتن کن بوش

از دیگر برندهایی که نام آن در لیست بهترین مارک دریل بتن کن جای گرفته است، Bosch است. کمپانی بوش در سال 1886 توسط رابرت بوش در شهر اشتوتگارت آلمان تأسیس شد. این برند صنعتی، سابقه زیادی در زمینه تولید انواع وسایل خانگی و ابزارآلات دارد. محصولات این برند با به کارگیری از فناوری های آلمانی تولید می شوند.

این کمپانی در حوزه تولید ابزارآلات، به ارائه انواع ابزار شارژی، برقی و اندازه گیری می پردازد. gbh 2-26 dre ،gbh 2-28 f ،gbh 2-26 dfr و gbh 5-40 d نمونه ای از بهترین دریل بتن کن بوش هستند.

بهترین مارک دریل بتن کن
بهترین مارک دریل بتن کن

بیشتر بخوانید: معرفی برند بوش Bosch


دریل بتن کن کرون

در آخرین بخش مقاله بهترین مارک دریل بتن کن به معرفی شرکت کرون می پردازیم. کرون یک برند چینی ابزارآلات است که در سال 1983 تأسیس شد. این برند در حال حاضر بیش از 10 کارخانه زیر مجموعه دارد. هم اکنون محصولات کرون به بیش از 30 کشور جهان ازجمله کشورهای آمریکایی و اروپایی صادر می شوند. لازم به ذکر است کرون در آینده از ابزارآلات غیر برقی خود رونمایی خواهد کرد.

از بهترین دریل بتن کن کرون می توان به مدل های ct18108 ،ct18026 ،ct18055 ،ct18056 ،ct18118 ،ct18054 و ct18114 اشاره کرد.


بیشتر بخوانید: تفاوت دریل چکشی و دریل بتن کن


امیدواریم که مقاله بهترین برند دریل بتن کن برای شما مفید واقع شده باشد. در این مقاله از مجله راندنو به معرفی بهترین دریل بتن کن پرداخته شد. جهت اطلاع از قیمت انواع دریل بتن کن رونیکس با مراجعه به سایت راندنو می توانید لیست فروشندگان محصول مورد نظر را مشاهده نمایید.

همچنین خوشحال می شویم نظرات خود را در قسمت دیدگاه این مقاله برای ما به اشتراک بگذارید. تیم فنی راندنو آماده پاسخگویی و راهنمایی شما کاربران عزیز درخصوص هرگونه سؤالات رایج در زمینه ابزار و یراق است.