بهترین مارک لامپ ال ای دی

بهترین مارک لامپ ال ای دی

دانستن بهترین مارک لامپ ال ای دی به شما کمک می کند تا بتوانید خریدی هوشمندانه و مناسب داشته باشید. امروزه استفاده از لامپ ال ای دی و تکنولوژی های آن بسیار رواج پیدا کرده است. به همین دلیل شرکت های زیادی به ساخت و تولید لامپ LED پرداخته اند.

از بهترین شرکت ها در زمینه تولید این محصولات می توان به بروکس، پارس شهاب، افراتاب، افق، دلتا، پارس شعاع توس، لامپ نور و … اشاره کرد. این شرکت ها به تولید انواع لامپ می پردازند و محصولات آن ها کیفیت نسبتاً بالایی دارند.

خرید انواع لامپ ال ای دی
خرید انواع لامپ ال ای دی

لامپ های ال ای دی در انواع و مدل های مختلف و همچنین برندهای گوناگونی تولید و ساخته می شوند که هرکدام کاربرد و ویژگی های مخصوص به خود را دارند. علاوه بر این، لامپ های ال ای دی در کیفیت های متفاوتی موجود هستند که در ادامه به بررسی نکات مهم ومعرفی بهترین مارک لامپ ال ای دی خواهیم پرداخت.

شرکت های خارجی همچون اسرام، فیلیپس و … نیز به تولید لامپ ال ای دی می پردازند اما در این مقاله به معرفی بهترین برندهای لامپ LED ایرانی می پردازیم.

آنچه در ادامه  خواهیم خواند:

نکات مهم در خرید بهترین برند لامپ LED

لامپ ال ای دی یکی از پرکاربردترین لامپ های موجود در بازار است. این محصولات در مقایسه با دیگر لامپ ها بسیار کم مصرف هستند. LED مخفف عبارت Light Emitting Diode و به معنای دیود ساطع کنده نور است.

تکنولوژی این محصولات به صورت نوردهی نیمه رسانا توسط جریان الکتریکی ورودی است. لامپ های LED به مصرف انرژی کم، بازده نوری بالا، طول عمر زیاد و داشتن تکنولوژی سالم شهرت دارند.

نکات بسیار زیادی وجود دارد که پیش از خرید لامپ باید مورد توجه قرار بگیرد.

برند

شرکت های بسیار زیادی تولیدکننده این محصولات هستند و باید در زمان تهیه این محصول از برند معتبر خرید انجام شود. برندهای معتبر و شناخته شده در دنیا اغلب محصولات باکیفیت تر و بهتری را برای جلب و جذب رضایت مشتریان ارائه می دهند.

طول عمر

در خرید بهترین مارک لامپ ال ای دی به طول عمر لامپ دقت کنید. معمولاً لامپ های ال ای دی در مقایسه با دیگر لامپ ها از طول عمر بیشتری برخوردار هستند. علاوه بر این، مصرف برق کمتری دارند. از این رو این لامپ ها بسیار مقرون به صرفه هستند و این موضوع در کاهش هزینه ها مؤثر است.

رنگ نور و توان

توجه به رنگ و میزان توان این لامپ ها از دیگر نکات مهمی است که باید در هنگام خرید به آن توجه شود. رنگ و توان این لامپ ها بهتر است با توجه به نوع نیاز و محیطی که قرار است این لامپ ها در آن استفاده شود، انتخاب شود.

گارانتی

داشتن گارانتی از دیگر نکاتی است که باید در زمان خرید به آن دقت شود تا در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل، بتوان آن را تعویض کرد.

نکات مهم در خرید بهترین برند لامپ LED
نکات مهم در خرید بهترین برند لامپ LED

در ادامه برخی از بهترین برندهای لامپ LED را معرفی خواهیم کرد:


بیشتر بخوانید: راهنمای خرید لامپ ال ای دی


لامپ ال ای دی بروکس

لامپ LED بروکس جزو بهترین مارک لامپ ال ای دی است که در دسته پرفروش ترین برندهای ایرانی قرار گرفته است. شرکت بروکس با بکارگیری تکنولوژی پیشرفته و مهندسین باتجربه، لامپ هایی باکیفیت را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

این نوع لامپ ها کمترین میزان مصرف انرژی را دارند و نور بیشتری را از خود ساطع می کنند. این لامپ همچنین دوستدار محیط زیست است و گازهای سمی ندارد. لامپ LED بروکس به چشم های انسان آسیبی نمی رساند.

این شرکت در سال 1393 تأسیس شده است. شرکت بروکس علاوه بر تولید لامپ LED، به تولید انواع چراغ، لامپ شمعی، لامپ مهتابی و پنل ال ای دی می پردازد.

لامپ ال ای دی بروکس
لامپ ال ای دی بروکس

بیشتر بخوانید: مزایای استفاده از لامپ ال ای دی


لامپ ال ای دی پارس شهاب

شرکت پارس شهاب یکی دیگر از برندهای برتر در زمینه تولید لامپ های ال ای دی است. این شرکت در زمینه تولید لامپ LED سابقه ای طولانی دارد. شرکت پارس شهاب بیش از نیم قرن تجربه دارد. این شرکت در واقع جزو اولین و بزرگ ترین سازندگان محصولات روشنایی در ایران است و در سال 1387 موفق به دریافت تأییدیه از سازمان استاندارد ایران شده است.

تمامی دستگاه ها و تجهیزات این شرکت بسیار باکیفیت هستند و هر چند وقت یک بار مورد بررسی قرار می گیرند تا از صحت و سلامت آنها اطمینان حاصل شود و بدین ترتیب محصولاتی باکیفیت ارائه دهند.

این شرکت به تولید محصولاتی همچون لامپ حبابی، سفینه ای، لامپ هالوژن، انواع پنل ال ای دی، چراغ سقفی، ریسه، لامپ گازی، لامپ رشته ای، لامپ فلورسنت، محصولات هوشمند و … می پردازد.

لامپ ال ای دی پارس شهاب
لامپ ال ای دی پارس شهاب

بیشتر بخوانید: تاریخچه لامپ ال ای دی


لامپ ال ای دی افراتاب

لامپ LED افراتاب از بهترین مارک لامپ ال ای دی است. شرکت افراتاب در سال 1377 کار خود را در زمینه تولید لامپ های مختلف شروع کرد. این شرکت جزو اولین تولیدکنندگان محصولات روشنایی در ایران است که با مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی، لامپ های ال ای دی را به بازار روانه کرد.

این شرکت عرضه کننده انواع محصولات LED از جمله لامپ ها، پروژکتورهای ال ای دی، چراغ های خیابانی، چراغ های سقفی و … است. افراتاب تمام این محصولات را بر پایه تکنولوژی ال ای دی می سازد و به بازار عرضه می کند.

لامپ ال ای دی افراتاب
لامپ ال ای دی افراتاب

بیشتر بخوانید: آموزش تعمیر لامپ ال ای دی


لامپ ال ای دی لامپ نور

لامپ ال ای دی با برند لامپ نور یکی دیگر از بهترین ها و پرفروش ترین های این محصول است. این شرکت فعالیت خود را در سال 1363 در زمینه محصولات روشنایی آغاز کرد. این شرکت همچنین با افزایش تولیدات خود و به مرور زمان، با یک شرکت آلمانی به نام اسرام همکاری خود را شروع کرده است.

این برند علاوه بر این، با بهره گیری از مهندسان و متخصصین با تجربه و کارآمد در این زمینه، محصولاتی باکیفیت را تولید می کند. شرکت لامپ نور در این حوزه موفق به کسب تمامی پروانه ها و استانداردهای لازم شده است. از مهم ترین این استانداردها می توان به استاندارد ایزو 9001 اشاره کرد.

لامپ ال ای دی لامپ نور
لامپ ال ای دی لامپ نور

بیشتر بخوانید: عمر لامپ ال ای دی و عوامل مؤثر در آن


لامپ ال ای دی افق

از بهترین مارک لامپ ال ای دی می توان به لامپ LED افق اشاره کرد. لامپ ال ای دی افق هم اکنون جز یکی از معتبرترین شرکت های تولیدکننده محصولات روشنایی محسوب می شود و در نزد مردم از اعتبار خوبی برخوردار است.

این شرکت دارای گواهینامه های مختلف است که در طول فعالیت خود موفق به کسب آنها شده است. بر این اساس می توان با خیالی راحت از این برند، محصول مورد نظر خود را خریداری کرد. این شرکت لامپ ها و تجهیزات برقی مختلفی را تولید می کند. لامپ ال ای دی جزو یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکت است که رنگ های مختلفی دارد. لامپ های افق معمولاً نور خوب و ملایمی را در فضا ایجاد می کنند.

لامپ ال ای دی افق
لامپ ال ای دی افق

بیشتر بخوانید: آیا لامپ ال ای دی سرطان زاست؟


لامپ ال ای دی دلتا

یکی دیگر از معتبرترین و بزرگ ترین تولیدکننده های لامپ های ال ای دی، شرکت دلتا است. این شرکت تقریباً با دو دهه تجربه و سابقه کاری و همچنین با به کار گرفتن افراد و کادری مجرب و متخصص در این زمینه موفق به کسب استانداردهای لازم شده است.

تمامی محصولات این شرکت طبق آخرین تکنولوژی طراحی و ساخته می شوند و معمولاً از کیفیت های قابل قبولی برخوردار هستند. از افتخارات این شرکت می توان به دریافت استاندارد های ایران و اروپا و همچنین دریافت تندیس طلایی نشان استاندارد اشاره کرد که همگی نشان دهنده کیفیت محصول است.

لامپ ال ای دی دلتا
لامپ ال ای دی دلتا

بیشتر بخوانید: تفاوت لامپ ال ای دی و لامپ کم مصرف در چیست؟


لامپ ال ای دی پارس شعاع توس

یکی دیگر از بهترین مارک لامپ ال ای دی مربوط به برند پارس شعاع توس است. این شرکت با داشتن افراد کاربلد و دانش فنی مورد نیاز و همچنین دستگاه ها و ماشین آلات با کیفیت محصولاتی با کیفیت و سازگار با محیط زیست را به مشتریان ارائه می دهد. این شرکت با داشتن بیش از 500 نفر نیروی کار جز یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات روشنایی و لامپ های ال ای دی است.

لامپ ال ای دی پارس شعاع توس
لامپ ال ای دی پارس شعاع توس