بهترین برند اره در ایران

بهترین برند اره در ایران

بهترین برند اره در ایران کدام است و هر یک از انواع اره صنعتی جهت انجام چه فعالیت هایی مورد استفاده قرار می گیرند؟ اره یکی از کارآمدترین انواع ابزارآلات است که جهت برش قطعات چوبی، مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از انواع اره در صنایع چوب و نجاری از کاربردهای وسیعی برخوردار است. اره برقی و اره دستی از کلی ترین ترین انواع این ابزار به شمار می آیند.

انواع اره برقی نیز به چند دسته تقسیم می شوند که هر یک از آنها کاربردهای مختلفی دارند. از رایج ترین آنها می توان به اره باغبانی، اره زنجیری، عمود بر، فارسی بر، پروفیل بر، اره مویی برقی، گردبر، نواری و موارد دیگر اشاره نمود. لازم به ذکر است که انواع اره دستی به دو نوع خشک بر و اره چوب تر تقسیم می شوند.

از این رو اگر قصد تهیه اره دستی خشک بر را دارید، با مراجعه به سایت راندنو می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین اره برقی جهان و بهترین برند اره دستی بپردازیم. اگر شما هم قصد تهیه بهترین اره برای بریدن درخت را دارید، تا انتهای مقاله بهترین برند اره با ما همراه باشید.

بهترین برند اره
بهترین برند اره

بیشتر بخوانید: انواع اره و کاربرد آنها


آنچه در ادامه می خوانیم:

رونیکس

در ابتدا بهتر است به معرفی رونیکس که یک برند ایرانی محبوب است، بپردازیم. این شرکت در سال 1379 توسط محمدرضا رامخو تأسیس شد تأسیس شد. ابزارآلات برند رونیکس از کیفیت بالایی برخوردار هستند و باتوجه به استانداردهای بین المللی تولید و عرضه می شوند. رونیکس یکی از برترین برندهای پیشرو در ایران است که انواع ابزار را با تنوع بالایی به بازار عرضه می کند.

اره زنجیری شارژی رونیکس نیز از محبوبیت بالایی در میان کاربران برخوردار است. از برترین اره های تولیدشده توسط این شرکت می توان از اره بنزینی رونیکس مدل 4635، پروفیل بر رونیکس مدل 5901، عمودبر رونیکس مدل 4110 و موارد دیگر نام برد.

رونیکس
رونیکس

بیشتر بخوانید: آموزش کار با اره عمود بر


اشتیل

اشتیل یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین تولیدکنندگان انواع اره برقی در جهان است. این برند در سال 1926 میلادی توسط آندریاس اشتیل در کشور آلمان تأسیس شد. از بهترین اره موتوری اشتیل می توان به مدل های 070، MS230 ،MS170 و … اشاره نمود. اگر قصد خرید و تهیه بهترین اره شارژی را دارید، می توانید از تنوع بالای محصولات برند اشتیل بهره مند شوید.

ماکیتا

ماکیتا یکی دیگر از تولیدکنندگان بهترین برند اره در جهان محسوب می شود. شرکت ماکیتا در سال 1915 توسط ماسابورو ماکیتا در ژاپن تأسیس شد. این برند به تولید انواع ابزار برقی از جمله اره چوب نیز پرداخته است. از بهترین اره زنجیری شارژی که توسط این برند تولید شده است، می توان از مدل های DDF485، مدل 482، 120 و … نام برد.

ماکیتا
ماکیتا

بیشتر بخوانید: معرفی برند ابزار ماکیتا


فمی

فمی از دیگر برندهای شناخته شده و برترین تولیدکنندگان اره برقی و اره دستی در جهان است. این برند در سال 1976 فعالیت خود را در کشور ایتالیا آغاز نمود. این شرکت با بهره گیری از توسعه دستگاه ها و ماشین آلات خود، توانسته است جایگاه ویژه ای در صنعت ابزار برش کاری را به خود اختصاص دهد. اره مویی برقی فمی مدل SS40-562، اره فلکه ای فمی مدل VB28-186 و … از اره های برقی تولیدشده توسط این برند هستند.

فکس

در این بخش از مقاله بهترین برند اره در ایران به معرفی برند فکس می پردازیم. این برند از دیگر شرکت های محبوب شناخته شده انواع ابزار برقی از جمله اره برقی در جهان است. اره میزی فکس مدل F36-527C ،F36-522 و … از محبوب ترین اره هایی هستند که توسط این کمپانی به بازار عرضه شده اند.

فکس
فکس

پایا پرس

اگر قصد تهیه و خرید بهترین برند اره دستی را دارید، پیشنهاد ما به شما این است که برند پایا پرس را انتخاب نمایید. این برند با بهره گیری از دانش فنی مهندسین مختلف، محصولات باکیفیتی را به بازار ارئه کرده است. همچنین از سال 1394 توانست عنوان دانش بنیان را از معاونت علمی ریاست جمهوری کسب نماید.

لازم به ذکر است که این شرکت علاوه ب تولید ابزارآلات برشی، به تولید ابزار هیدرولیکی نیز پرداخته است.


بیشتر بخوانید: انواع اره موتوری یا اره زنجیری و کاربرد آنها


آیرون مکس

یکی دیگر از شرکت هایی که به عنوان بهترین برند اره در جهان شناخته شده است، برند آیرون مکس است. اگر به دنبال بهترین مارک اره موتوری چینی هستید، پیشنهاد ما به شما این است که از برند آیرون مکس خرید خود را انجام دهید. شرکت آیرون مکس یک برند چینی است که 5 سال سابقه فعالیت در زمینه تولید انواع ابزارآلات را دارد.

اره های تولیدشده توسط این برند از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و مطابق با استانداردهای بین المللی تولید و به بازار عرضه می شوند. اره باغبانی آیرون مکس مدل IM-PS1938 ،IM-PS35 و … از اره برقی های ارائه شده این برند هستند.

آیرون مکس
آیرون مکس

هیوندای

هیوندای از دیگر تولیدکنندگان برتر و شناخته شده انواع اره برقی در جهان است. این برند در سال 1967 توسط چانگ جو یانگ در کشور کره جنوبی تأسیس شد. همچنین کمپانی های کیا موتورز و جنسیس موتورز از زیرمجموعه های این شرکت هستند. شرکت هیوندای به تولید بهترین اره برقی های جهان پرداخته است. از بهترین مدل اره بنزینی هیوندای می توان به turbo650 ،turbo865 ، turbo760 ،techno700 اشاره نمود.

کنزاکس

در این بخش از مقاله بهترین برند اره به بررسی برند کنزاکس می پردازیم. برند کنزاکس فعالیت خود را به صورت حرفه ای از سال 1394 آغاز نمود و تاکنون توانسته است به تولید اره بنزینی، دستی، برقی و … بپردازد. محصولات برند کنزاکس از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در میان کاربران بسیار محبوب واقع شده است. اره زنجیری بنزینی کنزاکس مدل KCS-150 ،KCS-250 و … از محبوب ترین اره برقی ارائه شده برند کنزاکس هستند.

ایران پتک

درباره شرکت ایران پتک در ابتدا لازم است بدانید که این برند از سال 1362 در شهر اراک تأسیس و فعالیت خود را آغاز نمود. اگر قصد تهیه بهترین برند اره دستی در ایران می توان گفت که انتخاب برند ایران پتک می تواند بهترین گزینه باشد. اره مویی برقی ایران پتک، اره آهن بر ایران پتک مدل CF1011 و CF1010 از برترین اره دستی های تولیدشده توسط برند ایران پتک هستند.

ایران پتک
ایران پتک

بیشتر بخوانید: معرفی برند ایران پتک


توسن

ماکیتا از دیگر تولیدکنندگانی است که به عنوان بهترین برند اره در ایران شناخته شده است. شرکت توسن از سال 1382 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع ابزار دستی و برقی آغاز نمود. محصولات این برند با بهره گیری از استانداردهای بین المللی تولید می شوند. لازم به ذکر است که اگر به دنبال بهترین مارک اره عمود بر ایرانی هستید، می توانید از تنوع بالای مجموعه اره های تولیدشده برند توسن بهره مند شوید.

اره عمودبر توسن مدل 5056J ،5093J، اره باغبانی توسن مدل 330J، اره زنجیری بنزینی توسن مدل 5625 و … از برترین اره های ارائه شده توسط برند توسن هستند.


بیشتر بخوانید: معرفی برند توسن


ادون

برند ادون از سال 2001 به ثبت رسید و با بهره گیری از نیروهای مجرب، توانسته است در زمینه تولید انواع ابزار برقی فعالیت خود را ادامه دهد. لازم به بیان است که اگر قصد تهیه بهترین مارک اره موتوری چینی را دارید، می توانید برند ادون را منتخب خود قرار دهید. ادون یک برند چینی است که محصولات خود را با کیفیت بالایی به بازار عرضه می کند. اره برقی ادون 1800 وات، اره افقی بر ادون مدل RS-1050، اره عمود بر ادون مدل EDL-550R اره زنجیری بنزینی ادون مدل GCS-20.2800 و … از برترین اره های ارائه شده توسط برند ادون هستند.

ادون
ادون

بلک اند دکر

در این بخش از مقاله بهترین برند اره به معرفی شرکت بلک اند دکر می پردازیم. بلک اند دکر یک برند آمریکایی است که در سال 1910 توسط دانکن بلک و آلونزو دکر تأسیس شد. ابزارآلات این برند نیز از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. همچنین این برند به یکی از برترین و معتبرترین تولیدکنندگان انواع اره برقی در جهان تبدیل شده است. اره عمودبر بلک اند دکر مدل KS801SE، اره زنجیری برقی بلک اند دکر مدل CS2040 و … از محبوب ترین اره های این برند هستند که مورد استفاده کاربران قرار گرفته اند.

دیوالت

دیوالت از دیگر برندهای مطرح تولیدکننده انواع ابزارآلات، از جمله اره در جهان است. دیوالت یک برند آمریکایی است که انواع ابزار دستی و برقی را با کیفیت بالایی به سراسر جهان ارائه می کند. این شرکت در سال 1923 توسط ریموند دیوالت که مخترع اره بازویی هم بود، تأسیس شد. اره میزی دیوالت مدل DW745، اره عمودبر دیوالت مدل DW349، اره دیسکی دیوالت مدل 745 و موارد دیگر از محبوب ترین اره های این برند هستند.

دیوالت
دیوالت

امیدواریم که مقاله بهترین برند اره در ایران برای شما مفید واقع شده باشد. در این مقاله از مجله راندنو به معرفی بهترین اره موتوری و بهترین مارک اره عمود بر ایرانی پرداخته شد. جهت خرید اره برقی و اطلاع از قیمت اره بنزینی می توانید با مراجعه به سایت راندنو لیست فروشندگان انواع اره را مشاهده نمایید.

راندنو امکان مشاهده لیست قیمت اره و قیمت زنجیر اره زنجیری و همچنین برقراری ارتباط بی واسطه با فروشندگان این محصول را برای شما فراهم نموده است. با مراجعه به سایت راندنو می توانید بهترین اره موتوری ارزان را مشاهده نمایید.

همچنین خوشحال می شویم که نظرات خود را در قسمت دیدگاه این مقاله برای ما به اشتراک بگذارید. تیم فنی راندنو آماده پاسخگویی و راهنمایی شما کاربران عزیز درخصوص هرگونه سؤالات رایج در زمینه ابزار و یراق است.